De beroepslurkers (+ Douane)quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:10 schreef Semmm het volgende:
Wat een boel mensen lezen hier mee en posten gewoon niksZie net dat er 50 unieke bezoekers op de hulpagina zijn geweest in die paar uur.
Jep, ben al een tijdje met hem aan het praten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:15 schreef Semmm het volgende:
Jack is op msn!![]()
Wist niet dat ie dat nog deed
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, ben al een tijdje met hem aan het praten.
Hij gaat de nieuwste Nano Exact G5 op PopBuying zetten met een video-demonstratie, en hij gaat proberen om Engels te praten
Niemand?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
I'm in loveeeeeeee
Kijk dit gave awesome ding:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23221
Credit card style MP3 speler! Lijkt me echt ontzettend handig voor ALTIJD bij je te hebben, kun je gewoon in je portomonee stoppenIemand ervaring hiermee?
En ik zoek ook nog een leuke portomonee. Het liefst eentje van Dolse & Gebena... Iemand linkje?
Netzoveel als dat hij usb sticks er op heeft staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:26 schreef mstr het volgende:
Hoeveel verschillende soorten lasers zet Jack erop zeg?
Dan hebben we nog even te gaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Netzoveel als dat hij usb sticks er op heeft staan
THANKS!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:17 schreef thecuriousone het volgende:
Iemand op zoek naar goedkope Sound Magic PL30?
http://www.focalprice.com/detail_CP074B.html
Met deze kortingscode: FCS25OFF (code lijkt enkel maar te werken op de verschillende PL30's die FP verkoopt).
edit: een google search op de coupon code bracht me hier: http://www.retailmenot.com/view/focalprice.com
DX staat er ook op: http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.com
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
Netzoveel als dat hij usb sticks er op heeft staan
Het zal vast op iedere pagina staan, maar kun je die msn ff posten? Dan kan ik Jack ook eens sprekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:59 schreef Downstar het volgende:
Ook ik hoorde van jack dat hij ipots zal updaten op zn site ;
HI! ,
We have updated the polished edtion NanoG5 today, no apple logo.
It is made by the same factory of the Nano Exact G4,the quality is very good,I recommend.
Best regards,
Jack
en idd was jack net online op msn; vroeg hem even waar de ipots waren; want zag ze nog niet staan.
toen melde die dat er een misverstandje was en dat het 'warehouse' nog foto's aan t maken waren.
Dus ze zullen wel eerdaags online komen.
toch vind ik de ipods ( Gen5) die nu op zn site staan ; t geld niet echt waardig..
of beter gezegt ; een gen 4 voldoet aan precies de zelfde functies ( behalve de camera) en scheelt je al gauw 30 $!.
dealperfectcs01@live.cnquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Het zal vast op iedere pagina staan, maar kun je die msn ff posten? Dan kan ik Jack ook eens spreken
dealperfectcs01@live.cn ; al heb je dr vrij weinig aan..quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Het zal vast op iedere pagina staan, maar kun je die msn ff posten? Dan kan ik Jack ook eens spreken
Ik hoef zijn zaakje niet te zien hoor, als het nou Rachel wasquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
Jack post binnenkort een foto van z'n business![]()
dummy model zeker hahahquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef flexoo het volgende:
vraag!
hoe kun je op ebay 1 cent veilingen vinden wereldwijd? ik kan het nergens vinden.
wel een laptop gekocht voor 1,50+4,95 verzend
nope maarliefst 64 mb geheugen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
dummy model zeker hahah
btw kan ik ook niet begrijpen hoe ik die 1 cent veilingen wereld wijd te zien krijg ?
De lamlendigheid straalt van je posts af..quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1811097.htmlquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:22 schreef Rupkeii het volgende:
@revpolen
Welke ujjs heb je besteld? Misschien linkje?
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen, maar kreeg hem zelf iet zo snel gevonden.
Daar ben ik ook nog niet achterquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
dummy model zeker hahah
btw kan ik ook niet begrijpen hoe ik die 1 cent veilingen wereld wijd te zien krijg ?
Echt he. We moeten een uurtarief gaan vragen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
De lamlendigheid straalt van je posts af..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Echt he. We moeten een uurtarief gaan vragen hem gewoon negeren.
Dat is knap.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Michael-H het volgende:
M'n iPots met camera zijn eindelijk op het vliegtuig!
hopen dat ze er niet vanaf waaien dan..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Michael-H het volgende:
M'n iPots met camera zijn eindelijk op het vliegtuig!
Je was me nét voor!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
hopen dat ze er niet vanaf waaien dan..
Sorry zit ziek thuis en zit al de hele dag aan de gofast!quote:
Goede combinatie! Heb je koorts? Misschien is zo'n Health ring wel wat voor je!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef revpolen het volgende:
[..]
Sorry zit ziek thuis en zit al de hele dag aan de gofast!
dus ben scherp
Nee enkel vast zitten de hoest en veel slijm..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goede combinatie! Heb je koorts? Misschien is zo'n Health ring wel wat voor je!
Beterschap in ieder geval.
heb je een link?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:28 schreef flexoo het volgende:
vraag!
hoe kun je op ebay 1 cent veilingen vinden wereldwijd? ik kan het nergens vinden.
wel een laptop gekocht voor 1,50+4,95 verzend
Wat is nou de prijs op zo'n pagina? er staat USD 2.27 ~ USD 13.62 maar dat lijkt me wel heel weinigquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/106512-1811097.html
Bij deze 11 paar..
bij afnamen vanaf 11 stuk's $2.27 de stuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat is nou de prijs op zo'n pagina? er staat USD 2.27 ~ USD 13.62 maar dat lijkt me wel heel weinig
Wow die is wel heeeeeeel mooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb een heeeele mooie portomonee gevonden, jammer genoeg is de shipping $20...
Linkje: http://www.tradetang.com/(...)-/102409-308445.html
Wie o wie weet waar ik deze (of een andere van Dolse en Gebena) kan krijgen voor een iets betere prijs incl shipping?
Linkjuuhquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef blckbb het volgende:
Zit nog steeds op mijn mondharmonica te wachten![]()
al twee weken onderweg zo ondertussen, en daarvoor al 1 week waiting for supplier.
quote:
.. ze zijn net gister verhuisd hoorde ik van Tiff.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
Jack post binnenkort een foto van z'n business![]()
Hij heeft nu 3 kantoren heeft ie me gezegdquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
.. ze zijn net gister verhuisd hoorde ik van Tiff.
Oude magazijn werd blijkbaar "iets" te klein
3 kamers dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hij heeft nu 3 kantoren heeft ie me gezegd
Denk het welquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Als ik nu iets bestel is het er dan op tijd voor pakjesavond vanavond?
Dat is de 'oude' zonder cameraquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Unreal88 het volgende:
Shit ik heb een iPod besteld op ebay, een oranje 16gb voor 16 euro :']
Bij Mycandyshop? Iemand ervaring met het apparaat?
16GB MP3 MP4 1.8" Slim 4th Gen Player FM Media Video OG
Ruim op tijd voor pakjesavond 2010.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Unreal88 het volgende:
Shit ik heb een iPod besteld op ebay, een oranje 16gb voor 16 euro :']
Bij Mycandyshop? Iemand ervaring met het apparaat?
16GB MP3 MP4 1.8" Slim 4th Gen Player FM Media Video OG
Zeker!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:13 schreef Fastmatti het volgende:
Na wat problemen omtrent het betalen is het pakketje nu eindelijk verstuurd. Iemand enige indicatie hoe lang het gaat duren?
5-14 dagen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.
Statusackage Shipped
Hoelang duurt het dan voordat het pakketje daadwerkelijk bezorgd is?
Tussen de 5 dagen en 6 weken...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.
Status: Package Shipped
Hoelang duurt het dan voordat het pakketje daadwerkelijk bezorgd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |