Mmm, ik had ook een 50pack 13G cellbatterijtjes besteld die nog moeten komen dus misschien dat hij het dan wel doet. Goed dat jullie dat even melden van die IR-straling, wist ik nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:39 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Dat rode lichtje zie ik bij m'n groene laser ook, maar alleen als de batterijen bijna leeg zijn of niet goed er in zitten.
Ik zie 'm nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb hem ff handmatig toegevoegd in de OP van het huidige topic, dus niet in de Wiki, dat laat ik aan jullie over
DealExtreme hoofdpaginaquote:
O oja,quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden
Kijk eens aan, ik ook, maar alles wat bij de v en d en al die andere winkels te vinden is voldoen niet aan mijn eisenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:37 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En ik zoek ook nog een leuke portomonee. Het liefst eentje van Dolse & Gebena... Iemand linkje?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef veda het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik ook, maar alles wat bij de v en d en al die andere winkels te vinden is voldoen niet aan mijn eisen![]()
Als je een site oid hebt, laat het even weten
Bedanktquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat ze op dealperfect een paar van Gutsjie verkopen... Even zoeken op guccl (met L dus)
Maar ik zou liever een andere hebben tbh
Haha, prachtig om te zien! Niks aan de hand met douane gezeik, gewoon belasting en verder niets aan de hand!quote:
nee ik bestel lege dozenquote:
Hij was er iets over 9...quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
vrijdag 4 december 2009 @ 23:26![]()
![]()
![]()
Hoe laat komt die pakjesbus bij jou
Ik bedoelde eigenlijk: maak eens fotos van die sloffen/schoenen/laarzen ipv de dozenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:33 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee ik bestel lege dozen![]()
Tuurlijk zitten ze vol..
totaal kosten $400 = 275,- + 91,74 inklaring = 367,- : 11= 33 euro per paar
vrouw net thuis en die krijgt van mannetje 9 paar uchsquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:43 schreef revpolen het volgende:
[..]
Hij was er iets over 9...
had geluk dat vrouwtje net thuis was
ik ben pas net thuis van werken
iets met druk enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar maak je toch wel tijd voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
vrouw net thuis en die krijgt van mannetje 9 paar uchs![]()
zijn 11 paar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar maak je toch wel tijd voor![]()
en meeste zijn voor werknemers van me bedrijf :p
soort kerstpakket zeg maar
mijn vrouwtje wilt alleen op echte Ujj's lopen![]()
van de 6 paar die ze geeft is er maar 1 nepmaarja ze koopt ze zelf
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Dus zei heeft 5 paar voor 1000 euro gekocht en jij 11 paar identieke voor 330?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:50 schreef revpolen het volgende:
[..]
zijn 11 paar...
en meeste zijn voor werknemers van me bedrijf :p
soort kerstpakket zeg maar
mijn vrouwtje wilt alleen op echte Ujj's lopen![]()
van de 6 paar die ze geeft is er maar 1 nepmaarja ze koopt ze zelf
heb ze naast elkaar gehouden ik zie het niet!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dus zei heeft 5 paar voor 1000 euro gekocht en jij 11 paar identieke voor 330?![]()
of kan je zien dat jouwe nep zijn??
Stiekem ruilen met die van haar, kijken of ze 't merktquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:54 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb ze naast elkaar gehouden ik zie het niet!
ff foto's uploaden
Graflelijk zijn ze!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:00 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |