Ja vooral goed erin kijken en dan poef doet ie het opeensquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfe, alleen dan bij dx. Als ik hem op het knopje druk en ik kijk naar binnen zie ik een rood lichtje.
Dat klopt niet, want:
A. Het is een GREEN laser en geen RED laser
B. Het is geen lampje maar een LASER waar ik voor betaald heb.
Dan doet ie het welquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja vooral goed erin kijken en dan poef doet ie het opeens
Nee, er zit google ads opquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Semmm het volgende:
Komt m'n hulppagina trouwens nog een keer in de OP of zijn we die allemaal al vergeten?![]()
![]()
http://sites.google.com/site/chinesewebshops/home
ik heb hem ff handmatig toegevoegd in de OP van het huidige topic, dus niet in de Wiki, dat laat ik aan jullie overquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Semmm het volgende:
Komt m'n hulppagina trouwens nog een keer in de OP of zijn we die allemaal al vergeten?![]()
![]()
In FireFox werkt ie trouwens niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:36 schreef Semmm het volgende:
![]()
Nu wel weerquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:49 schreef mstr het volgende:
[..]
In FireFox werkt ie trouwens niet helemaal lekker...
quote:
Vreemd, daar heb ik zelf geen last van in FF.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Nice
En bij de shipping, staat EMS er naast, ipv er boven.
Laat maar staan. Je hebt er immers moeite in gestoken, daarbij klikken fokkers daar niet opquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Stoor je je er aan? dan gooi ik het er wel gelijk af
Fok!kers en Adsense levert denk ik ook vrij weinig op. Zet je DX Affiliate link erop!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:21 schreef veda het volgende:
[..]
Laat maar staan. Je hebt er immers moeite in gestoken, daarbij klikken fokkers daar niet op
Heb hem toegevoegd aan de wiki
Mwah, ik doe dan wel m'n PB linkquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Fok!kers en Adsense levert denk ik ook vrij weinig op. Zet je DX Affiliate link erop!
Ze zijn het bij TNT zat die goedkope tarief pakjes ghehe, ze saboteren de boelquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef revpolen het volgende:
gvd heb ik weer
tnt gesproken ja het word vandaag afgeleverd...
thuis gekomen niks geen briefje ofzo..
ik weer bellen denk misschien komt het nog!!
krijg ik te horen ligt er geen briefje dan?
we hebben het gisteren ook al aangeboden
en vandaag 2e x..
in me hele brievenbus ligt geen 1 BRIEFJE!!!
dus ik naar postkantoor ligt ook niks voor me..
nu heb ik de NL track en trace die werkte wel bij postkantoor maar niet bij mij thuis
Goedkoop? Ujjs zijn nog best stuur voor een paar hoge sloffen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ze zijn het bij TNT zat die goedkope tarief pakjes ghehe, ze saboteren de boel
11 paar... 250 euro...quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Goedkoop? Ujjs zijn nog best stuur voor een paar hoge sloffen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |