UJJs for menquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:21 schreef jopiede het volgende:
Kost alsnog geen flikker: 30 euro per paar, ik ga denk ik via jack bestellen. Toch lekker warm voor binnen
Dat rode lichtje zie ik bij m'n groene laser ook, maar alleen als de batterijen bijna leeg zijn of niet goed er in zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfe, alleen dan bij dx. Als ik hem op het knopje druk en ik kijk naar binnen zie ik een rood lichtje.
Dat klopt niet, want:
A. Het is een GREEN laser en geen RED laser
B. Het is geen lampje maar een LASER waar ik voor betaald heb.
Wat een kwaliteit strip weer!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef Twizu het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Een ring die verteld of je ziek bent of niet? Ik heb écht geen speciale ring nodig om te weten of ik koorts heb
[ afbeelding ]
Jij hebt echt niks te doen hé??xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:33 schreef Twizu het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Een ring die verteld of je ziek bent of niet? Ik heb écht geen speciale ring nodig om te weten of ik koorts heb
[ afbeelding ]
xD xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen hé??xD
Nope xDquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:56 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks te doen hé??xD
En vergeet niet de Biostabiel. Werkt overigens ook niet, want ik zag laatst een zatte gast lopen met zo'n ding. Hij wankelde helemaal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef davo1979 het volgende:
Vroeger had je toch tineke met ook zn soort ring waar je van je reuma afkwam
De Biostabiel met die Italiaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:03 schreef davo1979 het volgende:
Vroeger had je toch tineke met ook zn soort ring waar je van je reuma afkwam
Ik ben zeker hetero hoorquote:
Waar laat jij je hond uit dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:10 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik ben zeker hetero hoorTrouwens, loop er ook niet op buiten. Maar binnen vind ik ze lekker warm
En misschien soms voor het honduitlaten op zondag ofzo
Hij heeft een RC dog op Taobao gekocht! Besturen vanuit je zolderkamertje!quote:
In het flikkergroen strookjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je laserdiode is dus kapot. Vooral in dat rode "lampje" kijken. Dat zijn de golflengtes die tegen infrarood aan zitten. Er wordt ongetwijfeld ook IR uitgestuurd, maar dat zie je niet. Echter is dit WEL SCHADELIJK omdat je het IR zelf niet kan zien. Met 50mW mag je van geluk spreken dat je nog geen last hebt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfe, alleen dan bij dx. Als ik hem op het knopje druk en ik kijk naar binnen zie ik een rood lichtje.
Dat klopt niet, want:
A. Het is een GREEN laser en geen RED laser
B. Het is geen lampje maar een LASER waar ik voor betaald heb.
Dus er is een kans dat ik morgen blind wakker wordt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Je laserdiode is dus kapot. Vooral in dat rode "lampje" kijken. Dat zijn de golflengtes die tegen infrarood aan zitten. Er wordt ongetwijfeld ook IR uitgestuurd, maar dat zie je niet. Echter is dit WEL SCHADELIJK omdat je het IR zelf niet kan zien. Met 50mW mag je van geluk spreken dat je nog geen last hebt...
FP gewoon even mailen dat ie kaduuk is.
Zo overdreven is het ook niet, maar schadelijk is het absoluut. Daarom moet je NOOIT direct in een laserdiode kijken, ook al "lijkt" hij niet te werkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat ik morgen blind wakker wordt?
Dat is best wel fok! dan
Hartstikke verboden in NLquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Personal Cell Phone Signal Blocker Device
Iemand ervaring mee27$ = 19 euri
![]()
Of mogen ze niet in NL gebruikt worden![]()
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Nee dat zegt ie toch niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat ik morgen blind wakker wordt?
Dat is best wel fok! dan
Zie het als een geleidelijk proces. Eenmalige (kortdurige) blootstelling is niet heel schadelijk, langere blootstelling wel. Vergelijkbaar met geluid. Langdurige blootstelling aan een relatief laag volume (100 dB) is net zo schadelijk als kortdurende blootstelling aan een relatief hoog volume (130-140 dB). Eenzelfde iets heb je met licht. Afhankelijk van de duur en het aantal mW's is de schade al dan niet groter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee dat zegt ie toch niet?
Lijkt me dat als je er in kijkt gelijk last krijgt en niet een dag later....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |