dat dus..quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:11 schreef mickeyD het volgende:
ziet er trouwens verdacht veel uit als van die 5 of 10 meter lichtslangen die je rond kerst bij elke bouwmarkt en blokker kunt halen voor een paar euro ipv led-licht
maar toch het is niet duurquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dat dus..
als ze nou RGB waren had ik er ook intresse in
100% hetzelfde! mijn zusje heeft originele en van jack, en ze kan het verschil helemaal niet zien!!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
taobao koper persoonlijk van gekocht toch?
Wie weet trouwens hoe de kwaliteit van jack zijn van de ujjs laarzen? Hem vertrouw ik wat meer dan de TT persoontjes
-Een paar nookos advertentie was voor maat 41-46 hij kon geen maat 41 leverenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef revpolen het volgende:
[..]
wat zoek je?
heb van me 10 bestellingen pas 1 iemand gehad die niet kon leveren aan NL
Ik, klein misverstandje rondom die couponsquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Lolque het volgende:
Jack who was the guy using all the coupons?!
Zucht.. jij hebt toch ook de hersenen van een aap ook he.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, klein misverstandje rondom die coupons![]()
Jack meteen gemaild om het op te lossen
Pauperquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik, klein misverstandje rondom die coupons![]()
Jack meteen gemaild om het op te lossen
One of FOK guysquote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Lolque het volgende:
Jack who was the guy using all the coupons?!
popbuying now has a new coupon system.quote:
I'm readyquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:12 schreef jack-peng het volgende:
[..]
popbuying now has a new coupon system.
CODE: happynewyear (with out blank key)
Input this code,then will get 2% off for all of the orders,this code will be expired until 2010 01 01
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |