en nog steeds geen bericht van de douanequote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Joene94 het volgende:
Zo te lezen gaat het goed met het ontvangen van schoenen enzo, niemand last van douane op één iemand na, haha. :-P
Heb nog een paar mensen die allesterren-schoenen willen uitproberen dus dat wil ik binnenkort gaan proberen, heb al prijzen gevraagd en kan al paren krijgen vanaf ¤12,- p/stuk incl. verzending (laag model).
Dat was ikquote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef davo1979 het volgende:
.........................
Even uit het vorige topic: Diegene die toen een trainingspak hebben gekocht via taoboa via email hoe is dat verlopen?
Welke zwerver is dit?quote:OH..WTF,one guy from FOK used all the coupons himself,and every coupon for every order.... I hate him!!
Ahaha! I Hate him!quote:
van de 150mw weet ik het welquote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens een laser besteld (200mw) van DX?
zoja, hoe is die aangekomen??
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
![]()
Geen idee hoe dat is afgelopenmoet nog aankomen
wel 9 november besteld en betaald nu dus maar wachten schijnt iets met hong kong post te maken te hebben
Als de verkoper niet reageert nog een keer mailen en desnoods dreigen met PayPal claim, als hij dan nog niet reageert gewoon een PayPal Claim doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehad
en betaald
toen nog een keer over de kleur gemaild dat de zwarte er niet waren toen omgewisseld naar blauw en vervolgens wachten wachten en wachten
![]()
en idd een tracking nr van 9 cijfers![]()
![]()
denk dat ik nog maar ff wacht tot 15 januari en dan paypall mijn geld terug ga vragen
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.
15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.
15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst Oudjaarsdag uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
Daar begon ik dus vanmiddag aan te twijfelen toen de dhl hier stond met een pakket eind vorige week besteld bij een andere chineesquote:Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
volgens mij zijn we opgelicht
![]()
idd 45 dagen = kerst dus volgende week ff paypall klacht maken
Dacht dat er stond 15-11 "besteld" maar er stond "verzonden"quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik kom toch echt een beetje rond de 24ste uit en niet bij oud en nieuw
Ik ga het zo ook gelijk doen. Laten we mekaar even op de hoogte houden!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb zojuist ook een geschil aangemaakt bij paypall voor de eerste betaling en de additionele extra betaling
better safe then sorryNu gaat paypall ook contact met haar opnemen en kan ik altijd nog de klacht opwaarderen en poen terug of sluiten als het alsnog ontvangen wordt
Lijkt mij dat ze het over TT hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
taobao koper persoonlijk van gekocht toch?
Wie weet trouwens hoe de kwaliteit van jack zijn van de ujjs laarzen? Hem vertrouw ik wat meer dan de TT persoontjes
Nee taobao.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze het over TT hebben
Idd. na 45 dagen niet meer.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Kun je na 45 geen paypalgeschil meer aanmaken dan? Ik wacht namelijk al 40 dagen op nog 2 cam's..
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef davo1979 het volgende:
@Ik weet het ook niet: Ik heb even het nummer opgezocht wat ik als tracking heb gekregen wil jij eens controleren of dat jij misschien hetzelfde nummer hebt gehad.
Dit is het tracking nummer:600003066
Kijk eens naar zijn feedback 50%!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens iets bij deze Ebay-verkoper gekocht: accessory-window
Ik heb Namelijk net deze MD80 Cam gewonnen voor $11
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200412382758&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123
Serieus hebben wij weer. En dat allemaal door de dhl bus van vanmiddagquote:Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
yep zelfde nummer
![]()
![]()
opgelicht dus
Fok! Knokploeg dan maar?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
yep zelfde nummer
![]()
![]()
opgelicht dus
- Kies een categoriequote:Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Fok! Knokploeg dan maar?![]()
Iemand nog leuke deals op ebay die je gekocht moet hebben?
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef jack-peng het volgende:
get an Email from HK post office.
Dear Mr Peng,
Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.
In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.
We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.
We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.
Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post
Some tracking information showed as below:
Destination - Netherlands
The item (RT027881564HK) was posted on 27-December-2009.
That is mean the orde still in HK post office,but waiting for flights and processing
wat zoek je?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef davo1979 het volgende:
Wat is dit gezeik trouwens met tradetang. Nummero 7 kan niet leveren. Is er wel iemand op tradetang die kan leveren?
Jack when have DP/popbuying there own aircraft for goods? to ship to the netherlandsquote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef jack-peng het volgende:
get an Email from HK post office.
Dear Mr Peng,
Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.
In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.
We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.
We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.
Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post
Some tracking information showed as below:
Destination - Netherlands
The item (RT027881564HK) was posted on 27-December-2009.
That is mean the orde still in HK post office,but waiting for flights and processing
Wat een geweldig Engelsquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef revpolen het volgende:
[..]
Jack when have DP/popbuying there own aircraft for goods? to ship to the netherlands![]()
we al waiting for goods from around 27 oktober!
sorry mijn engels is idd niet goed kwa gramaticaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat een geweldig Engels
En ik maar denken dat je vanaf groep 7 al Engels in de lessen krijgt...
Ik heb 2 pakketjes van totaal 300 euro waarde die dus al 2 weken op dat postkantoor liggen.
en is deze RGB?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef flexoo het volgende:
taobao led strip slechts $9.54
taobao led licht
HI!
http://item.taobao.com/au(...)cda9d86.htm?cm_cat=0
1pcs:9.54$ including shipping cost
5pcs:7.61$ each including shipping cost
Best regards,
Rachel
dat is waarom ik alleen zaken doe met rachelsnel en altijd vriendelijk (niet dat jack dat niet is hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |