abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 13:54:04 #1
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75245670
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 0% gewijzigd door Klonk op 04-12-2009 16:42:56 ]
pi_75245702
Nerd, het is nummer 45
  donderdag 3 december 2009 @ 13:55:37 #3
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75245710
Volgensmij had ik de LaPo
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:56:15 #4
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75245734
oeps het is topic 45, dom dom
  donderdag 3 december 2009 @ 13:57:15 #5
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75245761
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef Dionysiou het volgende:
is dat traditie dan? zoja

HET SPIJT ME, VERGEEF MIJ. IK KAN NIETS ANDERS ZEGGEN
  donderdag 3 december 2009 @ 14:05:52 #6
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75246021
Hier klopt het nummer niet, dus we gaan hier verder!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  donderdag 3 december 2009 @ 14:11:20 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75246212
Nummer ff gefixt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 3 december 2009 @ 14:11:36 #8
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75246218
Rennen als de deurbel gaat
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  donderdag 3 december 2009 @ 14:13:33 #9
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75246282
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef flexoo het volgende:

[..]

is dat traditie dan? zoja

HET SPIJT ME, VERGEEF MIJ. IK KAN NIETS ANDERS ZEGGEN
De LaPo maakt de nieuwe reeks aan. Maar oké, dat was de DealExtreme reeksen tijd.
Normaal doen kan ook OKE
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75246283
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:55 schreef Dionysiou het volgende:
Had je maar sneller moeten zijn.
kei lief.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:13:41 #11
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75246289
Het is overal in Nederland bijna Sinterklaas
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 3 december 2009 @ 14:18:53 #12
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75246454
postman geweest: nog geen cam
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 3 december 2009 @ 14:19:59 #13
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75246494
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef Zapper het volgende:
Het is overal in Nederland bijna Sinterklaas
is dat zo? captain obvious?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:31:06 #14
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_75246872
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef mickeyD het volgende:
Hier ook nog niet ,nog 2 dagen dus het kan nog .
  donderdag 3 december 2009 @ 14:39:10 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75247130
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:19 schreef flexoo het volgende:

[..]

is dat zo? captain obvious?
Beetje respect voor Zapper he newbie
  donderdag 3 december 2009 @ 14:39:42 #16
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75247154
deze zijn trouwens ook erg cool, als je met je cam snachts wilt filmen (wat je kat uitspookt bijvoorbeeld)

@ DX vanaf een dollar of 3
zie hier voor meer keuze's:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.-1~page.2
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 3 december 2009 @ 14:42:07 #17
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75247249
tvp
  donderdag 3 december 2009 @ 14:48:25 #18
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75247500
Die Taobao agent site van Jack was toch dppurchase.com?

Ben ik de enige waarbij die site het niet doet?

Edit: zie het al, het is pbpurchase.com
6 eien
  donderdag 3 december 2009 @ 14:50:44 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75247582
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Dionysiou het volgende:

Beetje respect voor Zapper he newbie
Zeg ze de waarheid Dion!

Kut-TT's altijd.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 3 december 2009 @ 14:55:07 #20
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75247723
Hehe, kom ik net dit lampje tegen op een site als Taobao

Inkoop: ¤0.19 (zie link)

Gebruikt Jack nog steeds: DealPerfectcs01@gmail.com?
6 eien
pi_75247728
tvp!
pi_75247965
Waar het al bijna sinterklaas is, en er nog 8 pakketjes onderweg zijn
  donderdag 3 december 2009 @ 15:03:17 #23
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75247983
Hebben er toevallig meer mensen animo in een houten USB-stick? Wellicht kan Jack er aankomen voor een mooi prijsje. Samen kopen we goedkoper!
6 eien
  donderdag 3 december 2009 @ 15:04:03 #24
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75248003
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef Twizu het volgende:
Hebben er toevallig meer mensen animo in een houten USB-stick? Wellicht kan Jack er aankomen voor een mooi prijsje. Samen kopen we goedkoper!
[ afbeelding ]
prijs? en hoeveel gb?
  donderdag 3 december 2009 @ 15:09:39 #25
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75248164
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:04 schreef flexoo het volgende:

[..]

prijs? en hoeveel gb?
Nog geen idee. De bovenstaande zijn in Nederland hartstikke duur omdat het zgn design USB-sticks zijn.
En aangezien Chinezen het niet zo nauw nemen met exclusiviteit en copyright, zou het best kunnen dat ze daar goedkoper te krijgen zijn.

Zal zometeen even een e-mail eraan wagen.
6 eien
pi_75248622
Gister uchss aangekomen via Jack bij een vriendinnetje zo maar eens ff gaan kijken
pi_75249023
Zo te lezen gaat het goed met het ontvangen van schoenen enzo, niemand last van douane op één iemand na, haha. :-P
Heb nog een paar mensen die allesterren-schoenen willen uitproberen dus dat wil ik binnenkort gaan proberen, heb al prijzen gevraagd en kan al paren krijgen vanaf ¤12,- p/stuk incl. verzending (laag model).
pi_75249115
Mijn voetbalshirtje van FCB bij PB is nu ook verstuurd.

Ben benieuwd hoe 'ie is.
pi_75249484
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Joene94 het volgende:
Zo te lezen gaat het goed met het ontvangen van schoenen enzo, niemand last van douane op één iemand na, haha. :-P
Heb nog een paar mensen die allesterren-schoenen willen uitproberen dus dat wil ik binnenkort gaan proberen, heb al prijzen gevraagd en kan al paren krijgen vanaf ¤12,- p/stuk incl. verzending (laag model).
Kun je alleen de lage modellen aankomen? of ook de hoge?
Mijne zijn aardig versleten, en kunnen wel een keer vervangen worden, dus graag een linkje ofzo naar plaatjes.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:47:03 #30
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75249564
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Kun je alleen de lage modellen aankomen? of ook de hoge?
Mijne zijn aardig versleten, en kunnen wel een keer vervangen worden, dus graag een linkje ofzo naar plaatjes.
Dat.
6 eien
pi_75249589
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:47 schreef Twizu het volgende:

[..]

Dat.
Same here
pi_75249999
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef mickeyD het volgende:
Hier ook niet
pi_75250006
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010388
$17,20

Hoog model zoek ik nog, misschien is dit wat? (Iemand die daarvoor prijscheck wil doen of iets?)
pi_75250027
Het moet niet gekker worden. Dhl voor de deur ivm een aankoop van ebay. Of ik even wil betalen. Geen enkel probleem maar waar hebben jullie die rekening op gebaseerd? U moet eerst betalen en dan kunt u het zien. Maar als ik het er nou niet mee eens ben of het moet een ander bedrag zijn? Dan heeft u pech want u moet eerst betalen dan mag u de rekening zien en kunt u er niet meer op terug komen omdat u al betaald heeft.

Even uit het vorige topic: Diegene die toen een trainingspak hebben gekocht via taoboa via email hoe is dat verlopen?
pi_75250088
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef Joene94 het volgende:
$17,20

Hoog model zoek ik nog, misschien is dit wat? (Iemand die daarvoor prijscheck wil doen of iets?)
Hmmm, ziet hetzelfde uit als de all-sterren die ik ieder jaar in Tunesië koop, hoe zou dat nou komen?

EDIT: In tunesië betaal je er ook 17 euro per paar voor.
pi_75250187
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Hmmm, ziet hetzelfde uit als de all-sterren die ik ieder jaar in Tunesië koop, hoe zou dat nou komen?

EDIT: In tunesië betaal je er ook 17 euro per paar voor.
Deze zijn niet 17 euro, maar 17$. Is dus maar 12 euro. Haha. :-P
pi_75250256
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:03 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Deze zijn niet 17 euro, maar 17$. Is dus maar 12 euro. Haha. :-P
Dan heb ik maar liefst 5 euro teveel betaald!
Ik voel me opgelicht
pi_75250326
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Dan heb ik maar liefst 5 euro teveel betaald!
Ik voel me opgelicht
Ik zou teruggaan naar Tunesië als ik jou was.
pi_75250354
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik zou teruggaan naar Tunesië als ik jou was.
Gaak ik even het geld wat ik teveel betaald heb terugvragen
pi_75250462
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef Twizu het volgende:
Hehe, kom ik net dit lampje tegen op een site als Taobao

Inkoop: ¤0.19 (zie link)

Gebruikt Jack nog steeds: DealPerfectcs01@gmail.com?
Anders kun je hem altijd nog voor 1,93 bij dx halen

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28563
pi_75250845
Sinterklaas
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 3 december 2009 @ 16:42:03 #42
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_75251549
TVP
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_75251641
laserpen Paid R. Airmail Shipped Normal 11/15/2009 11/17/2009 All Shipped gister binnen gekregen
laserpen Paid Airmail Shipped Normal 10/24/2009 10/30/2009 All Shipped en deze nog steeds niet !
pi_75251734
quote:
$17,20

Omg. Die wil ik hebben. o.O
pi_75251794
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:48 schreef Crientj het volgende:

[..]

Omg. Die wil ik hebben. o.O
Dan bestel je ze...
pi_75251926
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef makkie88 het volgende:

[..]

heb je toevallig al aan Jack gevraagd wat Die kost, die jij heb staan, de armani, want k heb er ook wel intresse in
[..]

en ook hier ben ik benieuwd naar.. deze topicreeks krijg weer potentie!!
Nee ik heb nog geen contact gehad met Jack (nog nooit eigenlijk, wordt eerste bestelling binnenkort ) Ik kijk eerst nog even naar andere horloges en dan zal ik hem eens contacten.
pi_75252049
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nog geen idee. De bovenstaande zijn in Nederland hartstikke duur omdat het zgn design USB-sticks zijn.
En aangezien Chinezen het niet zo nauw nemen met exclusiviteit en copyright, zou het best kunnen dat ze daar goedkoper te krijgen zijn.

Zal zometeen even een e-mail eraan wagen.
Alleen worden ze geloof ik met de hand gemaakt en zijn ze van echt hout. Logisch dus en wss niet te vinden op baopao
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_75252059
quote:
$17,20

de lage gaan maar tot 42, en de hoge tot 44, en ik heb 45 nodig, dus dat gaat hem voor mij niet worden.
pi_75252351
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

de lage gaan maar tot 42, en de hoge tot 44, en ik heb 45 nodig, dus dat gaat hem voor mij niet worden.
Ach, goed zoeken op Taobao. Gisteren nog, vond ik genoeg keer maatje 45. Dus ik denk wel dat het te vinden moet zijn.
(Gewoon op taobao naar kledinggedeelte, dan schoenen gedeelte en vervolgens CONVIERSE of Alle-Sterren invoeren, maar dan goed gespeld natuurlijk.)
  donderdag 3 december 2009 @ 17:08:49 #50
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75252418
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef pako87 het volgende:
laserpen Paid Airmail Shipped Normal 10/24/2009 10/30/2009 All Shipped en deze nog steeds niet !
Tja je bent helaas niet de enige die nog op een pakketje uit die periode zit te wachten. Is waarschijnlijk iets flink misgegaan...
  donderdag 3 december 2009 @ 17:35:18 #51
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75253218
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Joene94 het volgende:
en nog steeds geen bericht van de douane
volgende x weer lekker per paar bestellen dan komt het tenminste aan
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_75253236
pi_75253275
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef davo1979 het volgende:
.........................
Even uit het vorige topic: Diegene die toen een trainingspak hebben gekocht via taoboa via email hoe is dat verlopen?
Dat was ik
Geen idee hoe dat is afgelopen moet nog aankomen wel 9 november besteld en betaald nu dus maar wachten schijnt iets met hong kong post te maken te hebben
pi_75255930
Heeft iemand weleens een laser besteld (200mw) van DX?

zoja, hoe is die aangekomen??
pi_75256026
Van Jack:
quote:
OH..WTF,one guy from FOK used all the coupons himself,and every coupon for every order.... I hate him!!
Welke zwerver is dit?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:01:33 #56
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75256078
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef Semmm het volgende:
Van Jack:
[..]

Welke zwerver is dit?
Ahaha! I Hate him!

Ik was het trouwens niet. (Of maak ik mezelf nu verdacht? )
6 eien
pi_75256441
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens een laser besteld (200mw) van DX?

zoja, hoe is die aangekomen??
van de 150mw weet ik het wel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1998
zo een doosje zoals op de foto, alleen dan zwart

en gewoon goed natuurlijk
pi_75256688
En @ mensen die zeuren over hoelang ze moeten wachten op mail van Jack:

Ik kreeg binnen 30 minuten mail terug
  donderdag 3 december 2009 @ 19:21:04 #59
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75256716
En weer geen pakketje
pi_75256750
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef mstr het volgende:
En weer geen pakketje
Hier ook niet Ik krijg afkickverschijnselen
pi_75256770
tvp
  donderdag 3 december 2009 @ 19:37:58 #62
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75257278
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:00 schreef Semmm het volgende:
Van Jack:
[..]

Welke zwerver is dit?
lol..
pi_75257302
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat was ik
Geen idee hoe dat is afgelopen moet nog aankomen wel 9 november besteld en betaald nu dus maar wachten schijnt iets met hong kong post te maken te hebben
Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.
pi_75257358
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Oke ik vroeg het me namelijk af omdat ik dus ook een trainingspak had besteld bij diegene. Eerst was het een dollar of 35 en toen moest er nog 12 dollar bij omdat het verzenden duurder dan berekend was. Heb jij dat ook gehad?? Ik heb dus ook die 12 dollar extra betaald. Ook heb ik namelijk een track nummer gehad van dhl. Maar die blijkt volgens dhl niet te kloppen 9 ipv 10 cijvers moet het zijn. Nou heb ik die verkoper al een keer gemailt maar niks meer van vernomen. Terwijl ik vorige week iets ook besteld heb uit china wat vandaag met de dhl al voor de deur stond.
Als de verkoper niet reageert nog een keer mailen en desnoods dreigen met PayPal claim, als hij dan nog niet reageert gewoon een PayPal Claim doen.
pi_75257455
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:38 schreef davo1979 het volgende:

[..]

dat heb ik ook gehad en betaald toen nog een keer over de kleur gemaild dat de zwarte er niet waren toen omgewisseld naar blauw en vervolgens wachten wachten en wachten

en idd een tracking nr van 9 cijfers

denk dat ik nog maar ff wacht tot 15 januari en dan paypall mijn geld terug ga vragen

Zojuist nog maar eens gemaild

Volgens mail is het 15-11 verstuurd dus het kan nog komen denk ik dan

[ Bericht 8% gewijzigd door ikweethetookniet op 03-12-2009 19:51:20 ]
pi_75257712
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

dat heb ik ook gehad en betaald toen nog een keer over de kleur gemaild dat de zwarte er niet waren toen omgewisseld naar blauw en vervolgens wachten wachten en wachten

en idd een tracking nr van 9 cijfers

denk dat ik nog maar ff wacht tot 15 januari en dan paypall mijn geld terug ga vragen
Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.

15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
pi_75257810
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook ik wilde de witte nooko, die bleek er niet te zijn ineene en of ik dan de witte adidoos wilde.

15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
volgens mij zijn we opgelicht

idd 45 dagen = kerst dus volgende week ff paypall klacht maken
pi_75257839
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:51 schreef davo1979 het volgende:

[..]

15 januari ben je volgens mij al te laat. Kan binnen 45 dagen en dan kom je ergens bij kerst Oudjaarsdag uit ofzo. ( moet je zelf effe uitrekenen.)
pi_75258221
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

volgens mij zijn we opgelicht

idd 45 dagen = kerst dus volgende week ff paypall klacht maken
Daar begon ik dus vanmiddag aan te twijfelen toen de dhl hier stond met een pakket eind vorige week besteld bij een andere chinees
pi_75258328
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:54 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik kom toch echt een beetje rond de 24ste uit en niet bij oud en nieuw
pi_75258413
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ik kom toch echt een beetje rond de 24ste uit en niet bij oud en nieuw
Dacht dat er stond 15-11 "besteld" maar er stond "verzonden"

pi_75258509
Ik heb zojuist ook een geschil aangemaakt bij paypall voor de eerste betaling en de additionele extra betaling
better safe then sorry Nu gaat paypall ook contact met haar opnemen en kan ik altijd nog de klacht opwaarderen en poen terug of sluiten als het alsnog ontvangen wordt
pi_75258681
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb zojuist ook een geschil aangemaakt bij paypall voor de eerste betaling en de additionele extra betaling
better safe then sorry Nu gaat paypall ook contact met haar opnemen en kan ik altijd nog de klacht opwaarderen en poen terug of sluiten als het alsnog ontvangen wordt
Ik ga het zo ook gelijk doen. Laten we mekaar even op de hoogte houden!

Misschien heb ik het helemaal mis, maar bij jouw ook de kleuren niet zelfde verhaal. Extra geld terwijl je het na de eerste wel weet. En het rare verhaal met een cijfer te weinig.

Edit inmiddels ook 2 geschillen geopend!

[ Bericht 5% gewijzigd door davo1979 op 03-12-2009 20:29:47 ]
pi_75259522
en via welke site zijn jullie opgelicht ?
pi_75259774
taobao koper persoonlijk van gekocht toch?

Wie weet trouwens hoe de kwaliteit van jack zijn van de ujjs laarzen? Hem vertrouw ik wat meer dan de TT persoontjes

[ Bericht 60% gewijzigd door jopiede op 03-12-2009 20:58:06 ]
pi_75260289
Heeft iemand weleens iets bij deze Ebay-verkoper gekocht: accessory-window
Ik heb Namelijk net deze MD80 Cam gewonnen voor $11

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200412382758&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeffrey_San op 03-12-2009 21:07:38 ]
pi_75260293
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef jopiede het volgende:
taobao koper persoonlijk van gekocht toch?

Wie weet trouwens hoe de kwaliteit van jack zijn van de ujjs laarzen? Hem vertrouw ik wat meer dan de TT persoontjes
Lijkt mij dat ze het over TT hebben
pi_75260464
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lijkt mij dat ze het over TT hebben
Nee taobao.

Ik weet het ook niet: Ik heb even het nummer opgezocht wat ik als tracking heb gekregen wil jij eens controleren of dat jij misschien hetzelfde nummer hebt gehad.

Dit is het tracking nummer:600003066
pi_75260523
Dus mensen kopen tegenwoordig echt zelf van Taobao? Hoe betalen jullie? Vragen jullie of ze een paypal aan willen maken?
pi_75260615
Kun je na 45 geen paypalgeschil meer aanmaken dan? Ik wacht namelijk al 40 dagen op nog 2 cam's..
pi_75260939
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Kun je na 45 geen paypalgeschil meer aanmaken dan? Ik wacht namelijk al 40 dagen op nog 2 cam's..
Idd. na 45 dagen niet meer.
pi_75261060
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef davo1979 het volgende:
@Ik weet het ook niet: Ik heb even het nummer opgezocht wat ik als tracking heb gekregen wil jij eens controleren of dat jij misschien hetzelfde nummer hebt gehad.

Dit is het tracking nummer:600003066
yep zelfde nummer

opgelicht dus
pi_75261212
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand weleens iets bij deze Ebay-verkoper gekocht: accessory-window
Ik heb Namelijk net deze MD80 Cam gewonnen voor $11

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200412382758&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123
Kijk eens naar zijn feedback 50%!
1 goed en 1 slecht
pi_75261361
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

yep zelfde nummer

opgelicht dus
Serieus hebben wij weer. En dat allemaal door de dhl bus van vanmiddag
pi_75262138
Wat is dit gezeik trouwens met tradetang. Nummero 7 kan niet leveren. Is er wel iemand op tradetang die kan leveren?
pi_75263332
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

yep zelfde nummer

opgelicht dus
Fok! Knokploeg dan maar?

Iemand nog leuke deals op ebay die je gekocht moet hebben?
kei lief.
  donderdag 3 december 2009 @ 22:10:19 #87
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75263564
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:05 schreef Lolque het volgende:

[..]

Fok! Knokploeg dan maar?

Iemand nog leuke deals op ebay die je gekocht moet hebben?
- Kies een categorie
- Vink wereldwijd aan
- Vink Gratis verzenden aan
- Kies voor 'Alleen veilingen'
- Kies voor 'Bieden vanaf 0.01'
- Kies voor 'Eerst afgelopen bovenaan'

Fijne avond!
6 eien
pi_75263766
get an Email from HK post office.

Dear Mr Peng,

Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.

In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.

We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.

We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.

Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post

Some tracking information showed as below:

Destination - Netherlands
The item (RT027881564HK) was posted on 27-December-2009.

That is mean the orde still in HK post office,but waiting for flights and processing
pi_75266080
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef jack-peng het volgende:

Dear Mr Peng,

In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.

We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.

We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.

Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post

That is mean the orde still in HK post office,but waiting for flights and processing

Men leeft al in de toekomst blijkbaar
pi_75266171
Nog 2 dagen om m'n pakketjes voor Sinterklaas binnen te krijgen.
Ik hoop dat het nog gaat lukken...
pi_75266279
Jack who was the guy using all the coupons?!
kei lief.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:12:33 #92
226677 revpolen
pi_75266322
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef davo1979 het volgende:
Wat is dit gezeik trouwens met tradetang. Nummero 7 kan niet leveren. Is er wel iemand op tradetang die kan leveren?
wat zoek je?
heb van me 10 bestellingen pas 1 iemand gehad die niet kon leveren aan NL
  donderdag 3 december 2009 @ 23:14:15 #93
226677 revpolen
pi_75266410
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef jack-peng het volgende:

Dear Mr Peng,

Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post

Jack when have DP/popbuying there own aircraft for goods? to ship to the netherlands
we al waiting for goods from around 27 oktober!
  donderdag 3 december 2009 @ 23:28:25 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75267006
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef revpolen het volgende:

[..]

Jack when have DP/popbuying there own aircraft for goods? to ship to the netherlands
we al waiting for goods from around 27 oktober!
Wat een geweldig Engels
En ik maar denken dat je vanaf groep 7 al Engels in de lessen krijgt...

Ik heb 2 pakketjes van totaal 300 euro waarde die dus al 2 weken op dat postkantoor liggen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 3 december 2009 @ 23:33:20 #95
226677 revpolen
pi_75267134
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wat een geweldig Engels
En ik maar denken dat je vanaf groep 7 al Engels in de lessen krijgt...

Ik heb 2 pakketjes van totaal 300 euro waarde die dus al 2 weken op dat postkantoor liggen .
sorry mijn engels is idd niet goed kwa gramatica
maar kwa talen spreken...
denk dat ik je alle hoeken van je kamer in lul.
met engels/duits/frans/spaans

en stiekem paar woordjes chinees
pi_75267175
ah, vandaar dat ik zo enorm lang op m'n pakketjes zit te wachten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:11:27 #97
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_75268360
Terug vind alle sterren
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:28:08 #98
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75268937
taobao led strip slechts $9.54

taobao led licht

HI!

http://item.taobao.com/au(...)cda9d86.htm?cm_cat=0

1pcs:9.54$ including shipping cost

5pcs:7.61$ each including shipping cost

Best regards,
Rachel

dat is waarom ik alleen zaken doe met rachel snel en altijd vriendelijk (niet dat jack dat niet is hoor)
pi_75268990
Hoeveel meter zit eraan? (geen zin om pagina te gaan vertalen )
pi_75269167
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef flexoo het volgende:
taobao led strip slechts $9.54

taobao led licht

HI!

http://item.taobao.com/au(...)cda9d86.htm?cm_cat=0

1pcs:9.54$ including shipping cost

5pcs:7.61$ each including shipping cost

Best regards,
Rachel

dat is waarom ik alleen zaken doe met rachel snel en altijd vriendelijk (niet dat jack dat niet is hoor)
en is deze RGB?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')