Misschien verkoopt ie ze op z'n site gewoon veel te duur... z'n drinking bird kostte eerst 15 dollar, nadat iemand hem er op had gewezen dat ze ergens anders goedkoper waren was de prijs ineens 7 dollarquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo
ben ook naar ujjs opzoek; btw ik snap jack ook niet..
of TB staan veel goedkopere suppliers voor zijn producten
denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.
denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
en dat hij er dus veel meer verkoopt.
Hmmmm ik kan je nu al zeggen dat die ujjs die revpolen binnen heeft gehaald en waar jullie nu naar kijken zeer zeker de zelfde kwaliteit hebben als die van jack.quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteit
Ik heb ze ook zojuist besteld, ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Ik heb deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.1255
't is een 2 pack voor nog geen 5 euro. En ze zijn echt super fel.
Om een beter idee te krijgen wat voor nepartikelen er worden geimporteerd.quote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef hongtom het volgende:
wrom zouden ze...
MD-52 ;quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef zlakto het volgende:
Wat waren die kanen's waar iedereen zo tevreden over was?
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om een beter idee te krijgen wat voor nepartikelen er worden geimporteerd.
Onder andere. Internet is nu eenmaal een makkelijk middel om een beeld te krijgen wat voor soort spullen geimporteerd worden en waar vandaan. Hoewel de prioriteit voornamelijk ligt bij de handelaren die containers vol importeren.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..
Dat heb ik altijd.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat er nog binnen moet komen. Heb hier een paar dingen lopen, uit de UK moet wat komen, ook een paar dingen besteld hier in Nederland. Heb eigenlijk geen idee wat er nog moet komen en wat al binnen gekomen is.
Posts: 212quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..
Ik heb een mapje aangemaakt en save foto's van elk product dat ik heb besteldquote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat er nog binnen moet komen. Heb hier een paar dingen lopen, uit de UK moet wat komen, ook een paar dingen besteld hier in Nederland. Heb eigenlijk geen idee wat er nog moet komen en wat al binnen gekomen is.
Gelukkig zit er maar één ding dat voor zaterdag moet komen, maar die verwacht ik dinsdag al.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd.
En dan komt er een pakketje: 'Oja, dat had ik ook nog besteld!'
Op dit moment durf ik geen voorspellingen te doenquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig zit er maar één ding dat voor zaterdag moet komen, maar die verwacht ik dinsdag al.
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Gisteren ook wat zaken geannuleerd en opnieuw besteld. Maakt het er allemaal niet overzichtelijker op. Moet dus het product krijgen en ook nog geld terugquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een mapje aangemaakt en plaats foto's van elk product dat ik heb besteld
Dit moet gewoon uit Nederland komen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dit moment durf ik geen voorspellingen te doen
Heb ik ook wel eens ja. En dan denk ik meestal: 'Wat moet'k er eigenlijk mee'. en gooi ik het in de kast om het vervolgens nooit meer aan te raken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd.
En dan komt er een pakketje: 'Oja, dat had ik ook nog besteld!'
Ik bestel eigenlijk alleen nuttige dingen. Zit nu te wachten op een aantal reisadapters. De vorige in mijn hotelkamer laten liggen dus nu een veel goedkopere en handzamere besteld.quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens ja. En dan denk ik meestal: 'Wat moet'k er eigenlijk mee'. en gooi ik het in de kast om het vervolgens nooit meer aan te raken.
Ze is 9?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gewoon een kleinigheidje, ze is helemaal gek van Stitch![]()
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26097
dat zijn al die Lurkers waar jij het over hadquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Views: 3318
Nee, ik zeg verder niets
En ik heb 'm gelijk maar even iets hoger voor je gezet:quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Views: 3318
Nee, ik zeg verder niets
Prachtig, veel moeite met de zinsbouw maar de woordenschat is grootquote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef revpolen het volgende:
lol had iets besteld op tradetang
krijg ik net deze PM
hi friend;
The order thanked you!Goods already ready to for you!But, very sorry!The goods price in nowadays soar and transport a fee to also soar!This price that you pay is just cost!I hope that you can pay again 60usd!So, I just will not lose money!Hope your apprehensibility!
thanks!
ff terug mailen. de T voor je... moetje hem maar niet aanbieden voor die prijs...
ze staan ook voor dit bedrag bij andere aanbieders online
I know what i'm getting this carnival..quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Placenta het volgende:
Carnaval, anyone?
http://www.milanoo.com/
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef veda het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25303
een onderwaterlaser![]()
Neo gaat van carrière veranderenquote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know what i'm getting this carnival..
[ afbeelding ]
YEAH BITCHES!![]()
![]()
Die pakken zijn zo vetquote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know what i'm getting this carnival..
[ afbeelding ]
YEAH BITCHES!![]()
![]()
Je kunt het allicht proberen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waterproof is niet altijd waterproof als in onder water houden he
Heh, daar wil ik 't wel voorquote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.milanoo.com/Ye(...)Costume-p376.html#pl
Foutje in de prijs
Ik wacht nog steeds geduldig op een paar kleine dingen die 28-10 geshipt zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Skiet het volgende:
Echt traag dus allemaal voor mensen die denken dat ze de enige zijn met een lange wachttijd.
Voor kerst 2010 ben je ruim op tijdquote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net een hele berg wensballonnen besteld voor bij de kerstcadeautjeshopelijk zijn ze er op tijd
Oké gekquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
Bohhh gek wat een leuke dingen hebben ze daar bij DealExtreme gek, als ik geld heb ga ik zeker eens flink shoppen daar, i love gadgets
Vergeet het maar.quote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net een hele berg wensballonnen besteld voor bij de kerstcadeautjeshopelijk zijn ze er op tijd
pfffffffffff.quote:Op maandag 7 december 2009 08:41 schreef Personan het volgende:
Ik had een PCI kaart bij Dealextreme besteld maar na 17 dagen nog niks ontvangen. Kan het onderschept zijn door de douane? Ik had ook een keer een stiletto besteld bij DX en die kreeg ik gewoon netjes na 7 dagen binnen terwijl daar een geldboete van 3500 euro of zelfs een celstraf op staat
46 ook?quote:Op maandag 7 december 2009 09:17 schreef Semmm het volgende:
Nee, heb gewoon geduld! 17 dagen is hartstikke normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |