Als ze het zo druk hebben moeten ze eens wat minder pakketjes controleren!quote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit ook al meer dan 5 weken op m'n Uchs te wachten. Ik heb naar de douane gebeld, daar kreeg ik te horen dat ze het a. abnormaal druk hadden en b. personeelstekort. Mijn pakket was nog aanwezig
Ah mooi, door personeelstekort bij vadertje overheid de belastingzuiger mag je op je spullen blijven wachten. Dan moeten ze de spullen maar ongecontroleerd doorlaten, zit hier geen maximale tijdsduur op of mogen ze lekker uit hun neus vreten? Het zal maar voor je bedrijf zijn zo'n pakketquote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit ook al meer dan 5 weken op m'n Uchs te wachten. Ik heb naar de douane gebeld, daar kreeg ik te horen dat ze het a. abnormaal druk hadden en b. personeelstekort. Mijn pakket was nog aanwezig
Ja, klopt. Ik had ook al een discussie over de waarde. Hij vertelde dat ze mijn Uchs gecontroleerd hebben en dat ze écht zijn. En dat moest toch een hogere waarde hebben. Ik zei dat ik er niet meer van kon maken dan dat het was...quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als ze het zo druk hebben moeten ze eens wat minder pakketjes controleren!
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douanequote:Op zondag 6 december 2009 00:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had ook al een discussie over de waarde. Hij vertelde dat ze mijn Uchs gecontroleerd hebben en dat ze écht zijn. En dat moest toch een hogere waarde hebben. Ik zei dat ik er niet meer van kon maken dan dat het was...
Maximale tijdsduur van de douane is een maand (nouja, 30 dagen).quote:Op zondag 6 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
Ah mooi, door personeelstekort bij vadertje overheid de belastingzuiger mag je op je spullen blijven wachten. Dan moeten ze de spullen maar ongecontroleerd doorlaten, zit hier geen maximale tijdsduur op of mogen ze lekker uit hun neus vreten? Het zal maar voor je bedrijf zijn zo'n pakket![]()
Goh, de overheid verrast mij een keerquote:Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef veda het volgende:
[..]
Maximale tijdsduur van de douane is een maand.
De echte worden ook in China gemaaktquote:Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douane
OEGGS uit China, zeer logisch![]()
Vernietigen levert geen belasting op!quote:Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douane
OEGGS uit China, zeer logisch![]()
Hmm, die maand begint op het moment dat het pakket binnen komt bij de douane. De tijd dat hij bij hkpost, bij jack, onderweg is of bij tnt ligt, telt dus niet mee.quote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goh, de overheid verrast mij een keer
Als je een wet niet kunt handhaven moet je hem schrappen...
Mijn pakket ligt al 5 weken bij de douanequote:Op zondag 6 december 2009 00:34 schreef veda het volgende:
[..]
Hmm, die maand begint op het moment dat het pakket binnen komt bij de douane. De tijd dat hij bij hkpost, bij jack, onderweg is of bij tnt ligt, telt dus niet mee.
Anderhalve maand wachten op een pakket is dus niet raar, dan kan de douane nog best snel gehandeld hebben. Als je naar TNT belt voor een HK tracking nummer dan kunenn ze (mits de storing inmiddels is opgelost) zien of het pakket al bij de douane ligt of dat het nog onderweg is hierheen (of dat hij onderweg is naar jou natuurlijk).
Een enorm pakket met daarin OEGGS zal alle alarmbellen wel doen afgaan bij de douane.quote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Mijn pakket ligt al 5 weken bij de douane
Vertel dat maar aan de eekhoornsquote:Op zondag 6 december 2009 00:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vernietigen levert geen belasting op!
foto's zien foto''s zienquote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef flexoo het volgende:
heb gisteren een slof malleboro binnengekregen van rachel en ze smaken verdomd goed!
heb gevraagd of ik als ik meer sloffen kocht korting kreeg : 6 sloffen 33 dollar (22,75) stuk!
ik hoef er maar 4 te hebben, iemand geïnteresseerd in de andere 2 of meer?
Ik denk overigens, dat, als de douane een slof sigaretten vind in je spullen, dat je dan wel een probleempje hebt. Don't fuck with the accijnzen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef flexoo het volgende:
heb gisteren een slof malleboro binnengekregen van rachel en ze smaken verdomd goed!
heb gevraagd of ik als ik meer sloffen kocht korting kreeg : 6 sloffen 33 dollar (22,75) stuk!
ik hoef er maar 4 te hebben, iemand geïnteresseerd in de andere 2 of meer?
Hippiechicks scoren?quote:
Drie-taligquote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef revpolen het volgende:
WTF
rook zelf niet maar denk ga eens zoeken...
http://www.tradetang.com/(...)110494-1837404.html#
zelfs nederlandse foto er bij
edit: denk eigelijk uit belgie
omdat hij 2 talig is
LOLquote:Op zondag 6 december 2009 10:51 schreef jopiede het volgende:
ik had een keer wat gekocht(Met buy now) op ebay, maar bedacht me toch dat ik het niet wou. Dus ik ging maar niet betalen, en liet het gewoon gaan. 2 maanden later lag er een brief op de mat van de deurwaarder, dat ik binnen een week het geld moest bijgeschreven hebben(+kostten voor de administratie) anders werd het verdubbeld. En ik zou net 2 weken op vakantie gaan. Dus ik had geluk, maar uiteindelijk kwamen nog wel die led bars voor in me pc(casemodding) aan(oja, de verkoper zat in duitsland)
Nee, inderdaad ik had ook moeten mailen. Maar ik dacht dat het alleen maar voor meer problemen zou zorgenquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
LOL
Ik had ooit een camera gekocht op eBay voor 150 euro oid. De dag erna zag ik een nieuwere versie van die camera voor een tientje minderin de winkel liggen, toen heb ik me die gekocht en op eBay niks meer gedaan. Twee weken later kreeg ik een herinnering dat ik dat nog moest betalen, toen heb ik heel droog geschreven dat ik hem niet wou, en heb er nooit meer iets van gehoord
Nee.quote:Op zondag 6 december 2009 11:26 schreef cojonesm het volgende:
Ik heb 13 aanstekers besteld en het kwam op 22.60 euro uit, best een grote envelop dus. Kan ik de bestelling bij dealextreme niet veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |