Hou het wel een beetje ontopic plz, anders moet ik zoveel lezen als ik een dag weg benquote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, hoezo heb je Jack geen brief gestuurd maar gemaild?
TvPquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:
Heeft DX of PB zo'n ding egenlijk ook?
[ link | afbeelding ]
Of heb ik het te snel besteld bij Suntekstore.
Ik erger me trouwens dood aan die achterlijke terugvindposten,
Kunnen jullie niet gezellig oprotten naar een centraal TVP topic of zoets.
Te lamlendig om even in de bovenste regionen van GS te kijken.
Te stom om te beseffen dat ..................
Ophouden. Mijn bloeddruk.
Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:
Heeft DX of PB zo'n ding egenlijk ook?
[ link | afbeelding ]
Of heb ik het te snel besteld bij Suntekstore.
Ik erger me trouwens dood aan die achterlijke terugvindposten,
Ophouden. Mijn bloeddruk.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.
Alleen daar ligt het IQ nog iets lager van
Klikkerdeklik
O ja, natuurlijk is dit weer een TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Dan kreeg hij het vandaag nog binnen, en niet over 2 maanden pas. Hong Kong post is niet al te snel deze dagen...quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, hoezo heb je Jack geen brief gestuurd maar gemaild?
Is dit niet veel meer afhankelijk van het merk video/tv-kaart dat je hebt dan van je merk PC?quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef Saak het volgende:
Heeft dx zoiets?
[ afbeelding ]
Maar dan voor een siemens laptop?![]()
Ik ben een tijdje bezig geweest maar kan het zelf niet vinden=[
Hoi lamlul. daar staat hij dus niet bij. Zeggen en schrijven eentje met een normale stekker van 450mA output.quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.
Alleen daar ligt het IQ nog iets lager van
Klikkerdeklik
O ja, natuurlijk is dit weer een TVP
Nee, mede studenten uit mijn opleiding hebben een andere laptop en andere video kaart maar het is nog steeds een siemens. En daarmee zetten ze mooi mijn laptop op slaapstand.quote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dit niet veel meer afhankelijk van het merk video/tv-kaart dat je hebt dan van je merk PC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
Welke?quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn telefoon heeft vandaag, eindelijk, Hong Kong verlaten! Benieuwd hoelang het nu nog duurt, nu hij in het vliegtuig zit. Hoop op een paar dagen, aangezien we hier niet zo'n achterstand hebben
En heb nog een bestelling of 7 onderweg van daarna, die zullen ook wel gaan komen binnenkort hoop ik
Ik heb volgens mij al eens voorgesteld om een samenvatting te maken van ieder topicquote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Deze reeks gaat echt snel....
Dat merk je vooral als je 's avonds alles wil doorlezen van de hele dag
quote:Tvp
quote:Pakket heeft vertraging door kerstdrukte
quote:Tvp
quote:Ik heb eergisteren iets besteld en mijn pakket is er nog steeds niet
Dan moet je iets duidelijker zijn, je vraagt om "zo'n ding" zeg er dan ook bij dat die minimaal 1A moet kunnen leveren en aan welke andere eisen die moet voldoen. En ja het is zegge en schrijven 1 stuks maar meer heb je toch ook niet nodig of wil je er 10 van verschillende types bestellen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hoi lamlul. daar staat hij dus niet bij. Zeggen en schrijven eentje met een normale stekker van 450mA output.
Deze is 1A.
Maar even goede vriendjes hoorquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |