Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Enkel mij pakketjes liggen bovenop
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
Reisadapters. Vorige in het stopcontact laten zitten van mijn huurhuis in Singapore.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand haddenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het is zo grappig hoe je het nooit met iets eens kan zijn. Het is gewoon niet legaal, een stuk van www.justitie.nl en nog kom je met dat het niet zo is. Het is nou eenmaal zo dat het illegaal is als het ook maar enigszins op een echt wapen lijkt. En natuurlijk, jij ziet nu dat het nep is. Maar 's avonds laat als ouder persoon ben je misschien niet zo scherp en denk je dat het een echt wapen is.
Dus waarom zou je het risico willen nemen? Als ze het tegenhouden en ze oordelen dat het illegaal is kan je zoveel zeggen als je wilt, de sjaak ben je dan toch. Als je zekerheid wilt print je de foto uit, ga je een naar het politiebureau en vraag je of het legaal if of niet. Er zit bij die van DX natuurlijk inderdaad wel een erg groot gat in de loop, maar zoals ik al zeg... 's avonds zie je dat misschien niet.
De draad van die consolewapens kan je gewoon afknippen overigens.
Afgelopen jaar nog werd "The A-Team" gearresteerd op een meeting omdat ze met "wapen" uit het raam hingen.
[ afbeelding ]
En krijg ik dus gewoon een mailtje terugquote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden![]()
Bij oom agent gaan vragen of het illegaal isDe helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels
Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij
![]()
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.
Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarsprayGeeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?
De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf
Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe isquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.
nope geen email adres van deze persoon,quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Skiet het volgende:
@ revpolen
Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
Heb ik ook al gedaan (zie vorige topic ergens).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef mickeyD het volgende:
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Ook maar even een emailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef mickeyD het volgende:
klopt had ik gelezen idd
had er al gemaild vorige week, maar ze bleef zeggen dat t wel 25 dagen kon duren voor t aankwam (toen was het al minstens 35 dagen)![]()
Ben er zeer benieuwd naarquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Michael-H het volgende:
Yes!!![]()
Net een pakje aangekomen dat op 4 december HK verlaten heeft! Zijn m'n iPots met camera! Zien er erg mooi uit, zal als ik tijd heb wel eens een review maken!
Ik wil ook mijn aanstekersquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen van DX, gaat lekker. Gister 3 aanstekers, nu hele bestelling met wat Nokla spul en screen protectors en hoesjes en zo'n mini-cardreader.
Wachten op volgende pakket moet ook een keer binnen komen.
Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Michael-H het volgende:
Yes!!![]()
Net een pakje aangekomen dat op 4 december HK verlaten heeft! Zijn m'n iPots met camera! Zien er erg mooi uit, zal als ik tijd heb wel eens een review maken!
Hier nog steeds helemaal niks binnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen van DX, gaat lekker. Gister 3 aanstekers, nu hele bestelling met wat Nokla spul en screen protectors en hoesjes en zo'n mini-cardreader.
Wachten op volgende pakket moet ook een keer binnen komen.
Het is om te janken jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.
Misschien heeft zijn pakketje ook wel 2/3/4 weken stof liggen happen in de pakketjesberg van HK post? Hij zegt toch "4 december hongkong verlaten"quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
Had alles wat ik besteld ook gewoon moeten opslaan ergens. Nu staat het allemaal ergens in mijn mailbox en heb ik geen flauw benul
Wat uit HK heb ik dan weer wel op een rijtje. Probleem zijn meer de dingen die ik in NL heb besteld. Daar zaten een aantal diensten bij waar je dus geen fysiek product krijgt en dat er een bestelling bij Bol.com fout helemaal fout is gelopen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.
Site Product Geshipt op: Ontvangen op: Trackingnummer:quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
Had alles wat ik besteld ook gewoon moeten opslaan ergens. Nu staat het allemaal ergens in mijn mailbox en heb ik geen flauw benul
Dus ik ben niet de enige die er zo over denkt met tiffany. Proberen te rekken over 45 dagen claim.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.
Gewoon landen en opstijgen op dezelfde baan half in het gras, dan kan de capaciteit een stuk omhoog zodat wij onze spullen op tijd ontvangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn pakketje ook wel 2/3/4 weken stof liggen happen in de pakketjesberg van HK post? Hij zegt toch "4 december hongkong verlaten"
Ik wacht ook nog op 3 pakketjes uit China al ongeveer 3/4 weken, heb donderdag iets uit amerika besteld en dat nu al binnen(Als ik uit Amerika bestel heb ik 't altijd binnen een week) Kunnen ze daar bij HK post niet gewoon wat meer mensen neer zetten of wat meer vliegtuigen gebruiken
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef firecow het volgende:
Wat is deze ?
Waiting for Supplier via Air Mail
Nog nooit gehad bij DX
Ik zie bij 2 van de 3 artikelen staan shipped en bij de andere staat pending
logisch nadenken kom ik uit op: die 2 zijn verstuurd in 1 pakket en de andere komt later met een los pakket
Klopt dit ?
Hoezo weggedaan? Pleur je dat gewoon in de vuilnisbak?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag 2 pakjes binnen van DP (Jack) van de 21e nov shipped.
2 vesten (waarvan 1 enorm te klein en niet anders dan de foto dus weg gedaan) en de andere perfect en super stof (Jack & Jones) ja, het is een echte.
En een LED horloge. Maar weet niet hoe die werkt. Je moet een knop indrukken om de tijd te zien? wtf
Ja dat pleur ik in de vuilniszak en geef ik aan de kindjes in Afrika of het leger des heils met de Dion label er nog aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo weggedaan? Pleur je dat gewoon in de vuilnisbak?![]()
Jij blijft maar kleren kopen die te klein uitvallenWordt je daar niet moe van?
Als je geen knop hoeft in te drukken is de batterij binnen 1 dag leeg
Linkje van die echte?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag 2 pakjes binnen van DP (Jack) van de 21e nov shipped.
2 vesten (waarvan 1 enorm te klein en niet anders dan de foto dus weg gedaan) en de andere perfect en super stof (Jack & Jones) ja, het is een echte.
En een LED horloge. Maar weet niet hoe die werkt. Je moet een knop indrukken om de tijd te zien? wtf
Kan hem niet meer vinden door die duizenden mailsquote:
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een PP Cliam (even gefingeerd) aangemaakt voor een order van 24 oktober omdat ze steeds maar blijven uitstellen en dit zo een beetje de laatste dag is dat het kan. Erg jammer, maar wat kan je anders. Ik ben ook gewoon maar een consument die ze spullen niet gehad heeft.
Jack don't be mad at me
+1quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef veda het volgende:
[..]
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder maken
Om hoeveel geld ging het?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een PP Cliam (even gefingeerd) aangemaakt voor een order van 24 oktober omdat ze steeds maar blijven uitstellen en dit zo een beetje de laatste dag is dat het kan. Erg jammer, maar wat kan je anders. Ik ben ook gewoon maar een consument die ze spullen niet gehad heeft.
Jack don't be mad at me
Had je niet eerst Jack kunnen mailen voordat je een externe partij erbij haalt? Of had je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Jack don't be mad at me
Wauw.. dat is wel een mooierd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
Iemand enig idee of ze ergen zo'n soort horloge hebben voor een normale prijs?
[ afbeelding ]
Voor Diesol horloges altijd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook echt tof alleen niet 100+ euro waard, zeker niet voor het stappen etc.quote:
Bedankt ik ga daar eens kijken of ik iets vind.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Voor Diesol horloges altijd.
www.budgetgadgets.com
Heb je mss ook een typenaam?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel mooi, maar volgens mij verhogen ze hun horloge prijzen omdat ze populair zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Voor Diesol horloges altijd.
www.budgetgadgets.com
Ik denk dat dat kleine wijzertje, die zo te zien werkt het duurder maakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vind deze wel mooi, maar volgens mij verhogen ze hun horloge prijzen omdat ze populair zijn![]()
12 dollar terwijl die andere allemaal rond de 6 hangen![]()
[ afbeelding ]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Had je niet eerst Jack kunnen mailen voordat je een externe partij erbij haalt? Of had je dat al gedaan?
Dan had je waarschijnlijk een vrijwillige cashback gekregen, volgens mij krijg je een rood vinkje bij Paypal als je klanten dit telkens doen.
Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef veda het volgende:
[..]
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder maken
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
[..]
Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.
Oeh, hier maak je jezelf niet geliefd mee hier.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
[..]
Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.
Ten eerste zit je caps lock vast?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!
ZO MOEILIJK?
Ik moet mijn mening geven hierover, sorry ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:49 schreef veda het volgende:
[..]
Ik denk dat dat kleine wijzertje, die zo te zien werkt het duurder maakt.
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6253.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6252.html
Op beide klokjes staat het wijzertje anders.
Je kan ook overdrijven hehquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!
ZO MOEILIJK?
En waarschijnlijk doen al die kleine wijzers het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vindenQuartz is gewoon goedkoop, al stop je er 100 wijzers in.
Deze is ook 6.5 dollar, nog meer wijzers![]()
[ afbeelding ]
Is goed voor de Nederlandse economie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En maar vreemd opkijken dat dat topic weer is een keer dicht is en blijft....
En beter voor me bankrekeningquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Is goed voor de Nederlandse economie.
Die doen het wel maar het is zo duidelijk ****.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
En waarschijnlijk doen al die kleine wijzers het niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En maar vreemd opkijken dat dat topic weer is een keer dicht is en blijft....
Link naar de Trainingspak?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
De deurbel
de pakjesbus met twee pakketjes
een trainingspak wat past bij de luchtschoenen van N***
en een gsm houder voor op de fiets
Het gaat er natuurlijk om dat als je op een merknaam googelt je niet in dit topic terecht moet komen. Kun je het wel over een echt product hebben, maar de rest zie je ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hehMerknamen mogen best als de producten gewoon echt zijn hoor.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13438quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef Jeffrey_San het volgende:
Is iemand weleens een NokLa N95 of N96 tegengekomen ergens voor een mooie prijs??
Dat maakt wel uit, want in die horloges proppen ze veelal hetzelfde uurwerk. Omdat dit uurwerk anders moet zijn (seconde wijzer op een andere plek) en er minder horloges zijn die dit hebben, wordt het dus duurder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vindenQuartz is gewoon goedkoop, al stop je er 100 wijzers in.
Deze is ook 6.5 dollar, nog meer wijzers![]()
[ afbeelding ]
Ja: Kanen MD52quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:50 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand goede in-ear dopjes.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:34 schreef Dionysiou het volgende:
Dat trainingspak die je zelf via een verkoper kocht?
Problemen niet. Een strafblad wel.quote:
Effe serieus auhquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Problemen niet. Een strafblad wel.
Al op Taobao.com gekeken? Heel veel keuze aan horloges.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke kans dat ze gewoon door de douane komen, maak je vooral geen zorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |