abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75364697
De vorige:

Het grote babietjestopic (6-12mnd) deel 3

De grote baby's:

24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Mijn laatste post:
Ik zei iets over dat babytjes veel te snel groot worden

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 11-12-2009 20:36:52 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75364732
En ook hier, Tyler gefeliciteerd , de tijd gaat zo hard! En ook hier morgen pas

[ Bericht 29% gewijzigd door Raissa op 07-12-2009 11:39:47 ]
pi_75365204
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Jelief het volgende:
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky alvast in het lijstje

tot morgen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 december 2009 @ 14:23:31 #4
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75371258
Mamanik, herkenbaar dus! En ik zie dat andere kindjes het soms ook bij drie kwartier laten... oké dan. Vanmorgen heeft T. wel 2 uur geslapen, maar M. dus maar 3 kwartier. Heb hem er maar uit gehaald en dat ging goed. Nadeel is wel dat ze dan overdag dus een verschillend ritme hebben en er (bijna) continu eentje wakker is.
Mamanik, dat klinkt als een fijn schema! Wel vervelend dat ze 's morgens al zo vroeg zijn zeg! Is het dat al licht op het kamertje oid? Of gaat je man eruit, dat ze dat horen? Hier slapen ze 's avonds zo rond 21u in en dan tot de volgende ochtend 7u/7.30u. (T. dus aan één stuk, en M. met onderbrekingen).
Hier nog geen fruithap, eerst maar eens zorgen dat groente er goed in gaat. Ik maak alles zelf en vries t in in ijsblokjesvormpjes. Heeft iemand een idee hoeveel blokjes groente genoeg is? En wanneer ga je aardappel toevoegen? M. eet er nl zo een stuk of vier op, en wil dan nog wel meer, maar dat lijkt me een beetje te, aangezien het cb 2 tot 3 groentelepels adviseert. Tijd voor aardappel???

Oh ja, ' officieel' tot over 6 dagen
pi_75383994
Dat lijkt me wel lastig met een tweeling,op een apart schema zitten.

Seb slaapt tegenwoordig altijd om half acht Hebben we heerlijk de hele avond voor ons zelf. En manlief is naar de verjaardag van zijn zusje. Belt zijn moeder net op: slaapt Seb? Ja, die slaapt altijd om deze tijd. Maar jullie komen straks toch ook??? Nou ik wel maar Seb niet hoor zegt man want doordeweeks gaat Seb nergens meer heen om 8 uur 's avonds. ow, niet Ze had dus serieus gedacht dat we hem nog wel uit zijn bed zouden plukken over een uur of zo Man zuchtte eens diep
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 7 december 2009 @ 19:40:14 #6
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75384073
Elin losse stapjes zetten Wat goed!
en ik las op het bankje... sterkte!

Mikoxx, wij zijn na een maandje diverse groenten wat aardappel erbij gaan doen (en tussendoortje beetje fruit)

Tyler en Merel bijna jarig!! Spannend
pi_75387971
Hoi!

We komen ons hier melden. Ko is vandaag al een half jaar oud!
Om dat te vieren hadden we peer. Maar dat was gen succes.
Van vandaag, mijn stoere:

Grappig Mikoxx, ik heb best moeite ermee dat Ko geen klein babietje meer is terwijl jij hier al een tijdje post volgens mij!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75387978
Volgens mij zijn wij na een 1,5 of 2 maanden begonnen met aardappel. Eerst helemaal puur, dat was geen succes. Daarna hebben wij dit vaak gegeven naast ander groente, dat was veel beter. Aardappel is in principe ook een groente. Volgens mij kan er niets mis mee zijn als je er aardappel bij geeft.

KD hoop dat je snel uitsluitsel krijgt over wat het is en snel geholpen kunt worden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75398405
Hallowwww daar zijn we dan!
Mijn baby is vanaf vandasg een grote baby.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75398657
Ingrid, Djeez en Kim van harte gefeliciteerd met Tyler

Vicky gefeliciteerd met Tess half jaar alweer

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2009 07:56:09 ]
pi_75398677
Tyler, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75398797
Kan het even in de titel erbij gezet worden (6-12 maanden)?
Ik keek er langs...
pi_75398883
Tyler !!! Gefeliciteerd!!!
pi_75398906
Tyler gefeliciteerd!

Wow Elin! Losse stapjes, knap zeg

En welkom Tess en Kobus (wat kijkt ie cool )! Ik herken het wel hoor Oeke, maar 6 maanden is echt heus nog heel klein hoor! Vond hij de peer niet lekker? edit, zag de foto's in het rapley topic al, de peer was zeg maar nogal een uitdaging!

[ Bericht 8% gewijzigd door Jula op 08-12-2009 09:18:43 ]
pi_75399225
Bedankt! Mijn kleine grote man staat nu naast me muziek te maken.
Alweer 1 dus. Ben er toch wel een beetje emo van.
Tot in het volgende topic.
pi_75399295
voor Elin die stapjes doet!
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:31:40 #17
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75399715
Tyler 1 jaar! Hieperdepiep hoera Fijne dag vandaag!

Ko en Tess al een half jaar
pi_75400178
Tyler 1 jaar alweer! *0*
Gefeliciteerd Ingrid.

Tess, joepie! Gezellig dat je er bent samen met je mama.
En gefeliciteerd! *0*

Eline, heb je al los gelopen? Wat goed!!
pi_75403340
Wat gaat de tijd snel zo kan je kind niks.
En van de ene of andere dag gaat je kind staan en zitten.
Zo leuk om te zien.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:10:37 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75404214
Tyler 1 jaar Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst.

Vicky en Oeke van harte welkom
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:34:30 #21
114177 Diaan73
pi_75404824
Ow nog wat fotootjes met sinterklaas:

Make love, not war ☮
pi_75405004
Wat een leuke foto,s
Hier komt Sinterklaas niet.
pi_75405369
Lennon ook al zo groot Hij lijkt op zijn vader op die laatste foto of niet Diaan?
pi_75405664
Nog twee maanden en dan is mijn kindje alweer 1 jaar.
De tijd gaat veel te snel voor bij.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:16:21 #25
114177 Diaan73
pi_75406052
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef Estrys het volgende:
Lennon ook al zo groot Hij lijkt op zijn vader op die laatste foto of niet Diaan?
Het gaat ineens heel snel.... hij gaat nu ook steeds staan en probeert stapjes te doen. Hij heeft een speeltafel gekregen, die gebruikt hij nu om te gaan staan en gaat dan spelen, zo lief om te zien.

Hij lijkt inderdaad op zn vader...

Lennon is vandaag wat ziekjes, net als Peace en ik. Wij hebben last van buikgriep, Lennon ook. Gisterenavond was hij bijna om het uur wakker, arm ding.
Make love, not war ☮
pi_75409451
beterschap!

Hier zegt iedereen dat Seb spreeeekend zijn vader is terwijl hij echt veel meer op mij lijkt toen ik een baby was. Hij heeft wel dingen van beiden maar hij lijkt op mijn babyfoto's
pi_75410575
Jeetje, wat lijkt Lennon op zijn papa! En wat leuk, Sinterklaas op bezoek.
Beterschap trouwens, Diaan en familie.

Jula, ik weet wel dat 6 maanden nog klein is, maar dit is wel het topic van kruipen/lopen/vastvoedsel/mama-papa zeggen. Allemaal hele grote baby dingen.

Morgen hebben we de half jaar afspraak op het cb. Ik ben benieuwd hoe groot hij nu is.
En ik wil even met ze praten over ons flessenprobleem, hij weigert de fles en nu dacht ik aan een beker, maar ik weet niet welke.
pi_75412253
Wat dapper van Lennon, zo bij Sinterklaas en zwarte piet
Beterschap ook!

Oeke, das wel waar ja, die grote baby dingen komen wel dichterbij Leuk, maar het lijkt dan ook zo snel te gaan ineens. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat Mees over een paar maanden gaat lopen, hij kan zich inmiddels wel rollend al aardig verplaatsen. Daarbij is het speelgoed van zijn broer heel interessant, dus af en toe hoor je een hoop gezucht en gesteun en een minuut later ligt hij bovenop de treinbaan en heeft hij een stuk in zijn mond (onder protest van broerlief: 'Nee Mees, doe maar niet!!')

Lastig trouwens dat flessenprobleem. Mees had en heeft daar ook last van. Hij heeft een hele tijd niet willen drinken uit de fles, en nu nog drinkt hij zijn flesjes niet leeg. Hij haalt dat dan later (lees 's nachts ) weer in. Mees vind het trouwens wel interessant als er water in het flesje zit, en hij kan er zelf een beetje mee spelen, dan drinkt hij soms zomaar ineens een paar slokken. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing!
pi_75412310
KD en ik hebben besloten dat we de eerste verjaardagen van Elin en Seb pas in 2011 vieren. Tot die tijd blijven wij gewoon in het baby'tjes topic Stomme tijd gaat veel te snel.

En Seb zegt de hele tijd papaaaa en zaterdag zei ie opaaaaa tegen mijn vader de mmmm klank kan ie nog niet
pi_75412708
Groot gelijk Estrys
En niet om je te ontmoedigen, maar die mmmmm klank kan eindeloos duren voordat ze dat kunnen En dan heet je eerst nog een tijdje papa, maar er komen ook echt nog moeder-aanbid fases aan! Onze oudste noemt nu iedereen (nou ja, mij, zijn vader en opa en oma) mam (en hoe hij erbij komt geen idee ).

Oh en Oeke, in het vorige topic had Kleurdoos zo'n plaatje van een oefenbeker met uitsparing geplaatst, misschien is dat wat.
pi_75412795
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Estrys het volgende:
KD en ik hebben besloten dat we de eerste verjaardagen van Elin en Seb pas in 2011 vieren. Tot die tijd blijven wij gewoon in het baby'tjes topic Stomme tijd gaat veel te snel.

En Seb zegt de hele tijd papaaaa en zaterdag zei ie opaaaaa tegen mijn vader de mmmm klank kan ie nog niet
Mila zegt mama en papa maar nog niet gericht Ze zegt dus tegen mij weleens papa

[ Bericht 6% gewijzigd door Raissa op 08-12-2009 16:31:00 ]
pi_75413785
en hij zegt tietuh, tot grote hilariteit van papa natuurlijk
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:45:44 #33
114177 Diaan73
pi_75413934
Lennon zegt - soms wel heel gericht - mama. Vandeweek kroop hij naar me toe en ging aan mn been zich optrekken en ondertussen zeggend mama klinkt zo lief.

Lennon lijkt inderdaad heel erg veel op zn papa. Hij heeft zelfs hetzelfde iets scheve hoofd. Alleen zn mond en kin lijken op die van mij.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
en hij zegt tietuh, tot grote hilariteit van papa natuurlijk
Make love, not war ☮
pi_75414711
Seb: Tietuh
papa: tietuh, WAAR?
mama:

En hij is dus erg eenkennig, behalve wanneer het opa en oma betreft. Dan kijkt ie niet meer naar mama om Maar ja die gekke mensen gaan wedstrijdje kruipen doen met hem Seb in een deuk
pi_75415642
Jula, wat is grote broer netjes. Mijn neefje begint het te leren maar in het begin klopte die er gewoon op, als mijn nichtje languit over de treinbaan ging dweilen of onze met veel moeite gebouwde duplotoren kapot maakte.

Tietuh! Die Seb. En wat een fabuleus idee om gewoon de eerste verjaardag een jaartje op te schuiven.
En wat een leuke opa en oma. Klinkt als mijn vriend, die op de vloer ligt om Ko te laten zien hoe hij moet rollen en kruipen.
pi_75415953
ahw Lennon, hij heeft zo'n guitig koppie
Hiewr zegt elin 'Mamme' tegen mij en ze kan alleen papa fluisteren paa-paa alsof ze niet weet hoe ze het hardop moet zeggen

ik lig ook vaak naast r op de vloer hoor, koprollend of kruipend
pi_75415967
en welkom oeke!
pi_75416032
Ik ook hoor KD, alleen geef ik er niet een hele les bij. Op serieuze toon: Kijk Kobus, zo moet je rollen, je ene arm naar voren en dan met je hoofd .... En Kobus ligt dan heel ingespannen naar zijn vader te kijken.
Ik doe meestal torens bouwen en dat hij ze mag omgooien of kietelen enzo.

Wat schattig, papa fluisteren.
pi_75416699
Welkom Vicky&Tess, welkom Oeke&Kobus!
En gefeliciteerd met Tyler Ingrid! Hebben jullie een leuke dag gehad? Tot het volgende topic!

Jeetje...... 9 maanden, 2 weken en 4 dagen zegt mijn banner..
Maar mijn babietje is helemaal geen babietje meer. Ze loopt los
Ik heb moeie om m'n kin van de grond af te schrapen! Ze loopt gewoon los!
Heb het direct vastgelegd met de camera voor vriendlief, want die is dus alweer varen sinds een weekje. Die moet dit helaas missen
pi_75416817
wow, zien!
pi_75417333
Wow Elin en Lianne, snelle dames allebei!!! Stoer.
pi_75417996
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, zien!
Zit nu op de laptop, ik zal even de pc aanzwengelen!
Het stelt nog niet zo veel voor hoor.. ze denkt nog niet uit zichzelf ik ga lopen.
Meer als ze los staat (wat dat doet ze dus wel constant zelf) dan een stukje van haar afzitten en lokken
Dan loopt ze wel.. en dat kunnen 2 pasjes zijn of 20, dat maakt dan weer niet uit.
pi_75418121
hahah ja dat doe ik ook met Elin en ze heeft steeds 2 speeltjes in r hand, anders wil ze niet
ik probeer t steeds op camera te krijgen, maar dan wil ze naar de camera en dus niet meer lopen, alleen losstaan heb ik op film, dat lijkt ze nu steeds makkelijker te vinden, maarre erg knap van Lianne !
pi_75418192
Welkom Oeke, Kobus, Vicky en Tess.

Hieperdepiep hoera voor tyler Heb je genoten van je verjaardag? Hopelijk heb je een fijne dag gehad.

Beterschap voor Diaan en je familie.

Geinige seb. Als jullie blijven staan, gaat natuurlijk niemand meer opschuiven. Dan wordt het een heel groot en supergezellig topic hier.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tinuviel op 08-12-2009 19:03:16 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75418402
Oeke wat als je nou probeert Ko uit een gewone beker te drinken te geven. Eerst maar met water oefenen en wellicht in bad? Dan krijg je er een idee van hoe dat werkt. Als het niet zo goed gaat kun je altijd een tuitbeker kopen en daarmee proberen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75419470
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah ja dat doe ik ook met Elin en ze heeft steeds 2 speeltjes in r hand, anders wil ze niet
ik probeer t steeds op camera te krijgen, maar dan wil ze naar de camera en dus niet meer lopen, alleen losstaan heb ik op film, dat lijkt ze nu steeds makkelijker te vinden, maarre erg knap van Lianne !
Zo gaat het hier ook
Dit is het best gelukte filmpje:

Let niet op de troep
En volgens mij kan je op het laatst mooi de 2 boventandjes zien.. dat is samen met 1 ondertandje (eergisteren doorgekomen) alles wat ze heeft momenteel.
pi_75419692
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Zo gaat het hier ook

Let niet op de troep
En volgens mij kan je op het laatst mooi de 2 boventandjes zien.. dat is samen met 1 ondertandje (eergisteren doorgekomen) alles wat ze heeft momenteel.
ooooooooh wat goed en wat lief !
pi_75419709
ik zat hier helemaal blij te klappen
pi_75419754
Jaaaah! Da's lopen hoor! Stoer stoer stoer!

Hier loopt M. nu liever dan dat ie kruipt, ook weer een mijlpaal.
pi_75419815
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Zo gaat het hier ook

Let niet op de troep
Dat lachje, zo lief! Wat goed van Lianne zeg! Oh en had ik al gezegd dat ik dat lachje zo lief vind? *smelt*
pi_75419887
Eigenlijk toch wonderlijk dat die kleine mini mensjes in een jaar tijd zóveel leren en dat ze het eigenlijk helemaal zelf doen...! Ik kan me er nog steeds zo over verbazen
pi_75419958
Cool Bodpa! Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Lianne uitvindt dat ze uit zichzelf kan lopen.
Voorlopig vind ze het prima om te kruipen, dat gaat sneller
En ik vind het ook wel best zo!

Kleurdoos, het filmpje met mijn enthousiaste geklap en gegil heb ik maar achterwege gelaten
Toen viel ze direct om van schrik
pi_75420491
Ooh zweefvliegje, jou babietje loopt gewoon al!! Superlief zeg
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:25:23 #54
114177 Diaan73
pi_75422000
Zweefvliegje, waar is je baby'tje wow wat goed kan ze al lopen zeg en dat lachje erbij zo lief.

Raissa, helemaal mee eens hoor. Zoveel als ze leren in 1 jaar tijd, van een klein onafhankelijk mensje, naar een klein mobiel mensje met eigen willetje en geluidjes.
Make love, not war ☮
pi_75427250
Wauw Zweefvliegje wat goed van Lianne! En wat een heerlijk lief lachje

Tinuviel, in bad oefenen is een goed idee! Dat ga ik zeker proberen. Ik vind in bad gaan met Ko sowieso een van de leukste dingen om samen te doen.
pi_75434352
Tess schuift de hele kamer door
tis geen kruipen maar de beginbewegingen zijn er

zo begon ze

zo lag ze een kwartier later

[ Bericht 40% gewijzigd door Vicky op 09-12-2009 08:26:33 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75434570
Koel Vicky!
Ze heeft ook wel lekker de ruimte he!
pi_75434859
Ze heeft zeker genoeg ruimte
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 9 december 2009 @ 11:18:52 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75438697
Wow!!! Tess, knapperd!!!!
pi_75445712
ah een hoektand komt door rechtsboven
pi_75448039
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ah een hoektand komt door rechtsboven
die hebben wij allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
pi_75449891
en een kies
pi_75451253
Morgen wordt Merel 1... jeetje.. Vorig jaar was ik nu net terug uit het ziekenhuis waar we hoorden dat ik de volgende morgen ingeleid zou worden. Mijn speklap is bijna 1
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 9 december 2009 @ 18:34:50 #64
114177 Diaan73
pi_75454673
Hmm Lennon blijft flink achter bij Elin en Seb met tanden, hij heeft alleen nog maar de onderste 2 snijtanden.

Fuente, ik las net je blog, erg leuk en pff dat gaat inderdaad snel. Merel morgen alweer 1 jaar. De komende 1,5 maand gaan er weer heel wat kindjes uit dit topic verdwijnen, zoals er vorig jaar rond deze heel veel baby'tjes werden geboren.
Make love, not war ☮
pi_75455050
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Lennon blijft flink achter bij Elin en Seb met tanden, hij heeft alleen nog maar de onderste 2 snijtanden.
Nou, achter... Lennon is natuurlijk jonger hè En ieder kind zn eigen tempo, morgen kan er maar zo weer een extra tand zitten
pi_75455955
als we gaan vergelijken jj heeft al bijna zn hele gebit en op dit moment heeft elin 2 doorgekomen snijtanden en sinds een dag of 2 een hoek en kies die iets doorschijnen dus stelt weinig voor.... en volgens mij zijn seb en elin ook erg laat met hun tanden
  woensdag 9 december 2009 @ 19:17:12 #67
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75456021
Hoi allemaal,

Ik kom even binnen walsen hoor Vorige week wel wat gelezen, maar niets gepost.

Die Tess!! Wat goed!

En welkom Oeke en Memmel!

Ik heb even een vraagje... Joep mag nu brood en warm eten enzo, hij is 7 maanden. Hoe zien jullie schema's eruit? Ik heb nut
7 uur: 200 cc pap
10 uur: fruit
12 uur: brood (blijft nu nog bij gesabbel) en 100cc melk
15 uur: 200 cc melk
17 uur: warm eten
18.30: 150 cc pap (als ik dat later doe, dan slaapt ie...)

Maar dat warme eten... dat begint soms ook wel om 17.15/17.30 net wanneer ie trekt heeft zeg maar en dan zijn we een kwartier bezig en dan zit je dus net amper een uur voor zijn pap. Daar eet ie dan een paar hapjes van en meer niet. Maar hij wordt dan wel heeeeeeel hongerig wakker.
Iemand tips?

Ow en Diaan, wat is Lennon toch ook een Leuk die foto met die zwarte piet!
Niet mieten! Door gieten!
pi_75456293
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
als we gaan vergelijken jj heeft al bijna zn hele gebit en op dit moment heeft elin 2 doorgekomen snijtanden en sinds een dag of 2 een hoek en kies die iets doorschijnen dus stelt weinig voor.... en volgens mij zijn seb en elin ook erg laat met hun tanden
Elodietje heeft er vier nu. De twee bovenste ook maar net.
pi_75458850
Woei Tess, aan de boemel?

Hurray voor tanden en kiezen!

Seilram, nog geen idee, sorry. Maar bedankt voor het welkom!

Vandaag naar het cb geweest en Ko is weer goedgekeurd. ogen volgden goed, en hij groeit als een tierelier.
70 cm en 8400 gram.
Oja curve!

Ik vond het wel stom dat ze zei dat we moesten oppassen voor overgewicht. En dat ze zei dat er met 6 maanden niet genoeg voedingsstoffen meer in bv zitten. en en en... maar dat neem ik wel mee naar het bv/rapley topic.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:36:06 #70
114177 Diaan73
pi_75458868
Ow dan valt het allemaal wel mee vergeleken met Seb en Elin. Voor mijn gevoel hebben ze veel meer tanden/kiezen.

Seilram, dankjewel. Wij deden de warme hap altijd rond 4 uur/half 5... maar Lennon kreeg geen fles meer om 15:00 uur, dan slaapt hij altijd eigenlijk. Dus na het brood/lunch gaat hij naar bed en als hij dan rond 4 uur wakker wordt, krijgt hij vaak een rijstewafel om even te overbruggen. Een half tot een uurtje later krijgt hij dan zn warme hap. Vervolgens krijgt hij ron 7 uur pap en gaat daarna naar bed tot de volgende ochtend, normaal gesproken.

Zo dat zijn mooie curves van Ko en ik denk ietsjes lichter dan Lennon nu. Ik zal Lennon binnenkort weer eens wegen. De vorige keer op 10 november woog hij 8070 gram.
Make love, not war ☮
pi_75459219
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef oeke het volgende:
Woei Tess, aan de boemel?

Hurray voor tanden en kiezen!

Seilram, nog geen idee, sorry. Maar bedankt voor het welkom!

Vandaag naar het cb geweest en Ko is weer goedgekeurd. ogen volgden goed, en hij groeit als een tierelier.
70 cm en 8400 gram.
Oja curve!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik vond het wel stom dat ze zei dat we moesten oppassen voor overgewicht. En dat ze zei dat er met 6 maanden niet genoeg voedingsstoffen meer in bv zitten. en en en... maar dat neem ik wel mee naar het bv/rapley topic.
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?
pi_75459333
Grappig Diaan, dat ze bijna even zwaar zijn! Heb ik inderdaad een dikke spekkie. Alhoewel ik hemzelf altijd vrij slank vind, met dikke armpjes en benen dat dan weer wel.

We hadden het vanavond over Ko en dat hij vast snel zou gaan omrollen voor ons gevoel. Ligt hij onder de babygym, wij waren in de keuken, komen we terug, ligt hij op zijn buik!
Ik vroeg nog aan P. of hij hem had omgedraaid, maar nee. Maar van buik naar rug lukte daarna helemaal niet.
pi_75459408
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Jelief het volgende:
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?
Ik vond haar een beetje dom. Maar ik neem het wel even mee naar het andere topic voor ik hier ga zitten schelden.
pi_75459493
Ja, dat doen ze dan net als je niet kijkt
Fijn ook dat hij het zo goed doet Oeke, en geniet maar lekker van die spekkies!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:01:56 #75
114177 Diaan73
pi_75459914
Oeke, Lennon is wel ietsjes langer... het gekke is dat hij helemaal niet "mager" eruit ziet. Ja hij heeft een smal middeltje, maar zn armpjes en beentjes zijn wel een beetje spekkies , niet heel erg dun in ieder geval. Hij lijkt niet allen op zn vader, hij heeft zelfs de bouw van zn vader....

Goedzo Ko, omrollen!! Terug komt vanzelf First things first.
Make love, not war ☮
pi_75460068
Lekker spekkies, Diaan!

Nou, we hebben net gezien hoe hij het doet! Hij gebruikt de babygym om heel langzaam om te draaien.
Zodat hij niet met zijn hoofd op de grond 'valt'.
Raar kind.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:13:26 #77
114177 Diaan73
pi_75460322
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Lekker spekkies, Diaan!

Nou, we hebben net gezien hoe hij het doet! Hij gebruikt de babygym om heel langzaam om te draaien.
Zodat hij niet met zijn hoofd op de grond 'valt'.
Raar kind.
Heel slim eigenlijk gebruik maken van hulpmiddelen en dat nu al inzien
Make love, not war ☮
pi_75461268
Thnx Diaan
Merel heeft trouwens pas sinds een week haar boventanden door, daarvoor ook alleen haar onderste 2 tandjes.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_75462468
Knap Kobus rolt om

Tess ook zo beweeglijk vicky schuift Tess met haar handen naar voren/ achteren (een beetje als een zeehond)?

kzou me niet druk maken om tanden, net zomin als om rollen, kruipen, staan of lopen. Elk kind heeft gewoon zijn eigen tempo. Onze zoon kreeg met 9,5 maand pas de eerste tand. Dan is het niet gek dat hij met 10 maanden net twee tandjes heeft. Bij het bv geven heeft dat zelfs nog voordelen. Misschien heeft hij straks een periode, dat hij snel achter mekaar meerdere tandjes krijgt en dan weer een beetje gelijk op loopt met een kind, dat al eerder tandjes kreeg.

Hier begint die net met optrekken. Denk dat wij de box maar gauw lager zetten. Kruipen gaat nog niet echt hier. Ik las laatst ook iets over dat de ontwikkeling natuurlijk ook gepaard gaat met het karakter van een kind. Het kind dat als voorbeeld werd genoemd bewoog erg graag en ging vroeg kruipen en staan, maar bijvoorbeeld zitten pas veel later. Dat klinkt erg logisch vind ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 9 december 2009 @ 22:42:24 #80
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75464022
Oeke, wat goed van Ko!! En moet je nu al opletten dat hij niet 'te dik' wordt? Hmmz... rare opmerking dan ook over vaste voeding en bv van het cb... hij groeit toch gewoon goed! Ik snap dat sowieso niet echt eigenlijk. Volgens mij als je geen suikers etc geeft dan kan er weinig mis zijn. Mocht hij wat meer spekkies hebben dan gaat het er vanzelf weer vanaf als hij gaat bewegen.

Tess ook lekker rollen en bewegen zag ik!

Tandjes, er zijn er hier nu al een hele tijd 6. Ik zie een hoop bobbels en ze kwijlt flink maar niet te zeggen wanneer er echt weer een tandje doorkomt.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:48:08 #81
114177 Diaan73
pi_75464339
Tinuviel, ik maak me ook geen zorgen hoor de tandjes komen zoals ze komen, daar valt toch niets aan te doen. Ik ken het ook bij Twan, daar duurde het ook heel lang. Zelfs nu het wisselen.. hij wordt in maart 8 jaar en heeft nog maar 2 onder/snijtanden eruit en 1 terug. De bovenste twee zitten los, maar dan houdt het ook op. Ze zeggen ook hoe later de tanden, hoe sterker ze zijn.

Als ze 4 jaar oud zijn, zijn ze ong. allemaal weer gelijk...
Make love, not war ☮
pi_75466018
Ruben kan ook een nieuw truukje, hij schuift/kruipt. Hij gaat zitten vanuit liggen enstopt dan op het moment dat hij met een been plat op de grond zit en een been met zijn voet op de grond. Vervolgensschuift hij met het liggende been en 'stapt' hij met het andere.
Volgen jullie het nog? Ik zal er de volgende keer een filmpje van maken.
pi_75467600
Tinuviel, Tess schuift nu idd met haar handen naar achter. Heeft Amber ook gedaan.
Tess goioit haar kont wel regelmatig de hoogte in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75471631
Seb heeft alle nu vier boventanden, waarvan er drie tegelijkertijd doorkwamen.

Ik word een beetje simpel van hem vanochtend. Hij wil niks anders dan aan mij hangen al vanaf zeven uur. Dan probeer ik of hij wil spelen maar dan wil ik even weglopen hangt ie weer aan mijn been. En zeuren. Dus heb hem maar weer op bed gedaan, daar schreeuwt hij nu de boel bij elkaar. Om half elf moeten we naar het CB. Wat een rottijd Stom afgesproken van mij
pi_75472551
Die mensen op het CB kunnen vaak rare dingen zeggen, Ko is toch niet te zwaar.
Een vriendin van mij voedde op vraag en haar zoontje was met 13 weken al 8 kilo, echt een dikkertje.
Gister is ie 1 geworden en niets meer van te zien, dat trekt van zelf allemaal wel bij hoor!

Kunnen jullie kindjes al zitten vanuit liggen? Guus probeert het telkens (met veel gekreun enzo), maar lukt net niet.
pi_75474094
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Koningin het volgende:
Die mensen op het CB kunnen vaak rare dingen zeggen, Ko is toch niet te zwaar.
Een vriendin van mij voedde op vraag en haar zoontje was met 13 weken al 8 kilo, echt een dikkertje.
Gister is ie 1 geworden en niets meer van te zien, dat trekt van zelf allemaal wel bij hoor!

Kunnen jullie kindjes al zitten vanuit liggen? Guus probeert het telkens (met veel gekreun enzo), maar lukt net niet.
kan hij het ook niet vanuit buiklig? Zo begon Elin met zitten..
pi_75476114
Zitten kan ie prima hoor, maar alleen als ik hem zo neer zet.
Als ik hem op zijn rug leg, dan probeert ie omhoog te komen, maar dat lukt niet.
Via de buik heb ik nog niet echt geprobeerd. Kan ik wel eens doen.
pi_75476893
vanuit ruglig lijkt me ook lastig voor een baby, probeer t zelf maar eens, sit-ups
pi_75476989
Vanuit ruglig gaat Mila ook nog niet zitten, ze kan prima zelf gaan zitten maar nog niet op die manier Als ze op dr rug ligt en ze wil zitten dan maakt ze een soort van draai waardoor ze op dr kont ploft.
pi_75477328
elin ook, die draait op r buik, gaat op r knietjes zittenen maakt dan een draai
  donderdag 10 december 2009 @ 12:07:49 #91
114177 Diaan73
pi_75477549
Lennon draait op de een of andere manier op zn zij en gaat dan zitten. Eerst draaide hij zich ook op de buik en dan via de knietjes gaan zitten. Komt vanzelf Koningin. Als ze het eenmaal doorhebben, gaat het als een tierelier.
Make love, not war ☮
pi_75477575
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
elin ook, die draait op r buik, gaat op r knietjes zittenen maakt dan een draai
Ja,zoiets geloof ik ja
Ik zat met het "gaan zitten" ook echt te wachten op dat ze vanuit ruglig zou gaan zitten maar dat is inderdaad moeilijk voor zo'n kleintje
pi_75477853
het is ook zo lastig weg te denken allemaal, te bedenken dat ze enkele maandjes geleden alleen maar kon liggen en nu al loopt bijzondere wezentjes zijn het
en idd Koningin, waarschijnlijk gaat Guus gewoon in 1 keer los
pi_75480703
Ik kan niet zeggen of hij op die manier vanuit op de rug liggen kan gaan zitten Seb ligt nooit op zijn rug Alleen onder dwang Of zoals een leidster tegen me zei: een poepluier is bij Seb echt een uitdaging

Seb is weer door de keuring. 8800 gram en 75,5 cm. (dat is + 600 gram sinds 8 oktober)
We moeten vooral gaan ' investeren' in zetmeel zei de wvk. Verder gaat het gewoon goed. 7 januari zijn prikjes.

Ik verwacht dat het los lopen bij Seb nog wel even gaat duren. Hij kruipt zo snel dat lopen weinig toegevoegde waarde heeft voor hem en bovendien is het iemand die voor zekerheid gaat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Estrys op 10-12-2009 16:26:34 ]
pi_75486444
Ruben kan sinds een maand ofzo zelf gaan zitten vanuit buikligging,knietjes optrekken en dan een draai dus.
pi_75487878
Jelief, ik zie die schuifkruip helemaal voor me. Volgens mij schoof ik zelf ook zo over de vloer als baby.

Vicky, grappig he, die kont omhoog. Ko doet dat vooral op bed, en dan boort hij zijn neus het matras in. Net een molletje wat een gang wil graven.

Estrys, fijn dat Seb zo goed gaat.

Nou, ik post nu 3 dagen in het grote babietjes topic en de beer is los! Ko rolde vanochtend toen hij bij ons in bed lag en later na zijn ochtendslaapje lag hij op zijn buik in zijn ledikant.
Hij heeft het in de vingers!
Nu nog van buik naar rug...
  donderdag 10 december 2009 @ 18:38:12 #97
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75490667
Hier weer goedgekeurd op het CB, ze heeft wel haar normale prikjes gekregen, omdat ze de Mexicaanse prik niet heeft gekregen en niet gaat krijgen.

De dame van het wegen had een beetje haar bedenkingen geloof ik, dat we die Mexicaanse prik niet hebben gehaald. Ze zat heel twijfelachtig te kijken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75495003
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier weer goedgekeurd op het CB, ze heeft wel haar normale prikjes gekregen, omdat ze de Mexicaanse prik niet heeft gekregen en niet gaat krijgen.

De dame van het wegen had een beetje haar bedenkingen geloof ik, dat we die Mexicaanse prik niet hebben gehaald. Ze zat heel twijfelachtig te kijken...
bij mij ook, een oudere vrouw, donker kort haar en een unclefesterlook a like. vroeg r afgelopen week of wij de normale inenting konden halen omdat elin ook de mex. griepprik niet heeft gehad.. ze keek me aan of ik idioot was..
  donderdag 10 december 2009 @ 22:39:48 #99
12913 GreatWhiteSilence
pi_75500204
De beschrijving klopt wel, dus het zal dezelfde zijn, vermoed ik.

De wvk was wel aardig, ze veroordeelde het niet ofzo, maar zei wel dat ze zelf wel heel ziek was geweest van de Mexicaanse griep. Ze zei dat Annicka heel vlug was met alles, maar ik zie dat zelf dus niet zo, omdat alle kindjes hier ook zo vlug zijn? Elin, Seb, Annicka, nog een kleintje dat al loopt en een maand jonger is dan Annicka (ben even kwijt wie het was). Zijn de kindjes hier zo snel, of lijkt het alleen maar zo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75500887
Mijn kindje is niet zo snel Ik denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.

Tot zover mijn analyse
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 december 2009 @ 00:07:50 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75503617
*even binnenvalt zonder kloppen* jan is ziek .. hebben vanavond op de spoedeisende hulp gezeten ivm overgeven, diarree, koorts, hoesten... t zinde me totaal niet, hij had ook zo'n blik in zijn oogjes van help me nou mama want ik kan het zelf niet! wanhopig zeg maar enfin, t is geen mex, maar gewoon weer strontverkouden, en dit keer strontberoerd ervan .. heb xylometazoline meegekregen voor hem en moet zes keer per dag zoutoploosing geven, en vier keer per dag die andere spray dus.. Dat wordt dus drie dagen lang vrijworstelen hier in huis
mijn kleinie ziekie:

Fuente nog gefeliciteerd met merel! De rest lees ik morgen wel bij, ben nu gesloopt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_75503765
Oh, wat een zielig ziek jongetje heb je daar DJMO.
Dat hij maar gauw weer beter is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 december 2009 @ 00:17:39 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75503964
hij was echt helemaal op Oeke, van het overgeven ("schade" : vier rompertjes, twee pyamas, twee truien van ons, twee slaapzakken + wat hydrofiele luiers ) en van het ziekzijn.. hij ligt nooit meer zo bij ons, en dat vind ik echt jammer, maar de reden dat hij nu wel zo ligt, vind ik maar niks!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 11 december 2009 @ 06:14:39 #104
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75506524
Ah gossie JJ, knap maar snel op hoor ventje

Jore, je hebt gelijk hoor denk ik! Mijn kind is ook niet zo snel als sommige kindjes hier!
pi_75506878
Beterschap voor JJ
Fuente nog van harte met je meisje Merel
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:36:47 #106
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75507235
Arm ding. Veel beterschap DJ!
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:40:14 #107
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75507274
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snel Ik denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.

Tot zover mijn analyse
Goeie analyse Joep is ook niet snel. Geeft niks, heb je lekker lang baby

Joep is nu bezig met op zijn zij rollen.. en dan spelen. Rollen van rug naar buik gaat goed, maar andersom nog niet. Hij heeft ook volgens mij nog totaal geen behoefte om te kruipen hahaha. Hij wil wel zitten, maar dat kan ie ook nog niet, dan valt ie om . Behalve als ik op de grond zit met mijn benen wijd en dan hij er tussenin, dan blijft ie mooi zitten en dan kijkt ie ook heel stoer
pi_75507736
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:

Tot zover mijn analyse
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst De wvk zei niet dat Seb snel is wat betreft ontwikkeling, ja hij kan kruipen en gaan staan maar hij is dan ook bijna 1, dat is volgens mij niet heel bijzonder toch? Maar volgens mij loopt hij niet voor zijn eerste verjaardag. Voor hetzelfde geld kunnen alle kindjes straks lopen en blijft Seb kruipen tot anderhalf jaar
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:21:16 #109
114177 Diaan73
pi_75507839
DJMO beterschap met JJ. Arm ding.

Ik denk dat het hier een gemiddelde afspiegeling is, de een gaat wat sneller de ander wat langzamer, net zoals in de "gewone" samenleving. Voor mij hoeft het ook allemaal nog niet zo snel, waarschijnlijk mn laatste baby'tje, laat die maar wat langer baby'tje blijven. Al vind ik wel superleuk dat hij kruipt.
Make love, not war ☮
pi_75512663
Beterschap voor JJ!
pi_75519097
Beterschap JJ.

Ons zoontje heeft de laatste twee avonden/ nachten ook gespuugd en had ook last van diarree. volgens mij is het iets wat weer heerst, dat zeiden ze ook bij ons kdv. Gelukkig was het afgelopen nacht alleen maar een gulpje en is hij er alweer overheen volgens mij.

De analyse van Jore heeft wel iets. Kan me heel goed voorstellen, dat het daaraan ligt.

Hier gaat die zich steeds meer optrekken. Leukste spelletje is als papa achter zijn activity centre verdwijnt en hij zich gaat optrekken aan box en activity centre om te kijken waar papa is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 december 2009 @ 15:57:23 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75520855
Bedankt allemaal, vannacht heeft ie nog twee uur naast me geslapen, en het overdag slapen gaat ineens zonder problemen, terwijl hij normaal toch echt nog wel even wil spelen in bed voor hij in slaap valt. Nu ligt hij ook alweer bijna twee uur, en ik denk dat ik m zo maar wakker ga maken ...

pi_75521602
DJMO, wat een zielig hoopje zo, veel beterschap!

Haha Oeke, wel handig dat Ko zijn gedrag afstemt per topic
Ik vind het ook leuk om hier te lezen over de kunsten van andere babietjes (en vaak zit ik ook met verbazing te lezen wat ze al kunnen, onze oudste liep pas met 19 maanden ), maar ook hier weinig te melden, mijnheer rolt wat heen en weer en neemt verder zijn tijd
En nog even een fotootje van laatst, zo gezellig hoe hij bij ons aan tafel zit

pi_75521992
Volgens mij gaan alle kindjes hier redelijk gemiddeld hoor, met een uitschieter hier en daar. (lianne! die trekt t gemiddelde lekker omhoog)
Ik vertel ook trots dat dochterlief stapt maarvertel ook dat ze nog niet doorslaapt en ook maar 2 echt doorgekomen tanden heeft
maarrrrr ze komt tegenwoordig nog maar 1 x 's nachts en dat is voor mij al een feestje \O/
pi_75522012
en arme JJ, beterschap! En Jula, wat een lieverd
pi_75522101
Seb kwam vannacht ook maar 1 keer Laatste weken is het drama.
pi_75522333
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan ). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:41:11 #118
114177 Diaan73
pi_75522441
Hier is het doorslapen de laatste 1,5 week ook niet meer van toepassing. Het lijkt wel of hij met een groeispurt bezig is en extra melk wil 's-avonds/'s-nachts. Maar Elin, meisje, heel goed van je hoor dat je je mama nog maar 1x per nacht lastigvalt!!
Make love, not war ☮
pi_75522640
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef Jula het volgende:
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan ). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dus Het is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken ) was het tja komt wel weer.
pi_75522888
Prima toch dan? Wij hebben de oudste ook heel lang een fles gegeven als hij wakker werd hoor, dan hebben ze het blijkbaar nog nodig. En dat flesjes maken midden in de nacht was ook hier een mannentaak
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:58:55 #121
114177 Diaan73
pi_75522980
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dus Het is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken ) was het tja komt wel weer.
hier ook een beetje hetzelfde verhaal. Wij laten Lennon ook echt niet lang huilen. Huilt hij, gaan we naar zn kamer en geven hem het speentje. Helpt de speen niet? Dan meteen een fles (90/3) erin en hij slaapt meestal weer verder. Soms lijkt het gewoondat hij even wat extra nodig heeft. Dat moet dan maar even. Ik doe het meestal zelf, zo gedaan en de fles is no time leeg. Dan stap ik mn bed in en slaap weer door.
Make love, not war ☮
pi_75523079
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!

Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.
wet van Fok

Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt. Alleen niet terug.

JJ, beterschap!
pi_75523381
Oeh, gevaarlijke opmerking , maar hopelijk blijft dat lekker zo! En een nacht met maar 1 onderbreking is dan opeens heel luxe he!

En inderdaad, het verschilt zo per kind. Dat maakt zo'n topic ook leuk vind ik, dat het niet om het vergelijken gaat, maar gewoon dat je lekker ongegeneerd kunt jubelen voor elk klein dingetje wat onze babietjes kunnen
pi_75523721
Mila wordt de laatste tijd ook weer 's nachts wakker. Ze krijgt dan geen voeding want ze slaapt gewoon weer verder na een aai over dr bol.. Gelukkig. Al is die onderbreking soms ook wel irritant.. Ben allang blij dat milanese die taak op zich neemt, die slaapwandelt er gewoon naar toe en slaapt zonder moeite weer verder. De laatste tijd was ik ook zo moe dat ik Mila niet eens gehoord heb 's nachts, ik blij aan mijn moeder vertellen dat ze zo goed doorslaapt de laatste dagen, kijkt milanese me ongelovig aan en vertelt dat ze dus juist niet doorslaapt Zal wel komen van nog wat restjes narcose in mijn lichaam ofzo hahaha
pi_75525455
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef oeke het volgende:
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!

Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.
wet van Fok

Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt. Alleen niet terug.

JJ, beterschap!
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan duren
pi_75526450
Dat lopen valt mee hoor, ze doet het nog steeds niet uit haarzelf ofzo alleen als ik het zo doe als op het filmpje.. haar neerzetten en dan lokken.. telkens stukje achteruit schuiven dan blijft ze wel doorlopen

Wat een heerlijke foto Jula!
Beterschap voor Jan DJMO! Hopelijk voelt hij zich snel weer de oude!

Doorslapen is hier een lastig punt, hahah... 3x wakker in een nacht is geen uitzondering Vaak is 1 van de 3 keren even omdraaien en weer verder slapen, en 2 keer voeden. Alhoewel, voeden.. een paar slokjes en dan slaapt ze weer verder.
Maarja, hopelijk groeit dat ook vanzelf naar 1 keer ofzo, want soms breekt het me wel wat op.
pi_75526454
JJ, beterschap ventje

Merel werd gisteren 1! Was echt een feestdag al vond ik het heel jammer dat bijna iedereen uit onze familie (behalve onze ouders) het gewoon vergeten is, mn de familie van B. Misschien ben ik wel een muts, maar welgeteld 2 kaartjes krijgen (waarvan 1 een dag te laat) vond ik echt jammer
Maar goed, tot in het volgende topic lieve kindjes en de mama's!
Dahaag

Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:16:53 #128
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75527214
Merel! Nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag! En wat een mooie verjaardagsmuts heb jij op
Wat jammer fuente van je familie! Gelukkig krijgt Merel daar nog niets van mee.

Beterschap voor Jan!

Jula, wat een lekker ventje zeg

Nog maar 8 dagen en dan is het hier ook feest! Vind het echt spannend

Wij laten Isis ook niet huilen als ze ´s nachts wakker wordt. Gewoon een flesje en iedereen kan weer verder slapen. Gelukkig komt het alleen voor als ze ziek is. En ze begint nu ook langs de tafel te lopen ipv alleen maar staan
pi_75527375
Nog gefeliciteerd Mereltje, en je hebt zeker een hele mooie feestmuts op en een stralende lach, dat is vast een hele leuk dag geweest!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:25:24 #130
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75529756
Mooie jarig Merel! Nog van harte gefeliciteerd
Tot over 1 1/2 maand ongeveer!!
pi_75530620

Merel, wat ben je een mooie jarige jet! Met prachtkroon en heerlijke lach!
Hopelijk hebben jullie toch een hele fijne dag gehad. Ondanks de teleurstelling. Merel heeft er zo te zien van genoten!
pi_75530742
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan duren
Wat is dat toch met die wet van Fok?

Hij lag heel stoer op zijn buik maar begon weer te mopperen omdat hij dus maar moeilijk weer op zijn rug komt. Maar ik moest even zijn pyama van de waslijn halen. Kom ik terug, ligt meneer prinsheerlijk op zijn rug te spelen met zijn rammelaar.
Hij heeft het niet nog een keer gedaan maar gek was het wel!

En Isis wandelt langs de tafel!
pi_75530828
Mereltje, nog gefeliciteerd!!

Tess lag daarstraks in Ambers bed. Ze rolt van rug naar buik en draait gewoon een rondje van 360 graden. Toen gooide ze haar kont omhoog, knietjes eronder en schoof ze een paar cm naar voren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75530938
Wat goed van Tess!

Ko doet dat ook op het bed, maar boort zijn neus dan het matras in. Een molletje is het net. Hij komt dus niet zo ver.
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:36 #135
114177 Diaan73
pi_75531119
Fuente, ik had het al gedaan op Hyves, maar hier nog een keertje. Van harte gefeliciteerd met Merel en wat vreemd dat de familie zo'n verjaardag vergeten.

Isis, Tess en Ko
Make love, not war ☮
pi_75531514
Nog gefeliciteerd Merel, kom je ook naar het dreumestopic? De boel onveilig maken , want het is erg rustig daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door bodpa09 op 11-12-2009 21:20:47 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:27:39 #137
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75532206
Die Tess!! Wat goed. Ik vind dat Tess echt een snelle is zeg!

Merel, gefeliciteerd!!!

Joep heeft vandaag voor het eerst echt helemaal zelf van zijn rug naar zijn buik gerold. Andersom ging al weken goed en vandaag lag ie op zijn zij en ineens hup... op zijn buik hahaha. Dat koppie er dan ook bij, alsof ie het al jaren doet. Kijkt ie me zo aan van: ja, duuuh, dat kan ik al heel lang, ik doe het alleen nooit hahahhaha.
pi_75532311
Tess is idd een snelle, Amber was dat ook!
Tess probeert meer dan dat ze kan en dat frustreert haar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:32:10 #139
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75532419
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
Tess is idd een snelle, Amber was dat ook!
Tess probeert meer dan dat ze kan en dat frustreert haar.
Hahahaha prachtig toch. Joep is gewoon lui hahaha. DIe strekt een keer zijn arm uit en als ie er dan niet bij kan, dan kijkt ie me zo aan van: nou, dan niet
pi_75532919

en elin liep dus net vanaf de tafel, zo hop naar me toe, met r armpjes wijd en dan ook gillen en blij doen
pi_75533349
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:

en elin liep dus net vanaf de tafel, zo hop naar me toe, met r armpjes wijd en dan ook gillen en blij doen
Wat goed!

En ik bedenk me net opeens dat wij Merel over precies 1 maand ook gaan vergezellen in het volgende topic, Mila is vandaag precies 11 maanden!
pi_75533660
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat goed!

En ik bedenk me net opeens dat wij Merel over precies 1 maand ook gaan vergezellen in het volgende topic, Mila is vandaag precies 11 maanden!
Gek he! Hier ook.
En het is nog echt een baby. Haar broer liep al op die leeftijd en zij kruipt nog rond, helemaal volgens de boekjes.
pi_75534225
Elin! Leuk dat ze er zelf ook van moest gillen!

Jeetje Mila en Elodie ook al bijna een jaar!

Tess is inderdaad een snelle! En Joep een luie. Ko is een rare. Ik dacht dat baby's begonnen met van buik naar rug draaien, maar Ko begint van rug naar buik en omgekeerd lukt hem dus maar niet. (nouja 1 keer stiekem )
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:22:42 #144
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75534590
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef oeke het volgende:

Tess is inderdaad een snelle! En Joep een luie. Ko is een rare. Ik dacht dat baby's begonnen met van buik naar rug draaien, maar Ko begint van rug naar buik en omgekeerd lukt hem dus maar niet. (nouja 1 keer stiekem )
Was hier ook zo En een dag later kon ze beide kanten op. Ko ook dus! (die ene keer telt wel hoor )
pi_75535957
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef oeke het volgende:

Elin heeft een hele tijd alleen maar kunnen rollen, dus helemaal om en van rug op haar buik, alleen van buik op rug lukte niet want dan rolde ze nog verder door tot ze weer op r buik lag
totdat ze kon kruipen en zitten was ze dus altijd aan t vliegtuigen op r buik (weet niet of je de foto's of t filmpje kan herinneren?)
pi_75536074
Jaaah! Vliegtuigen! Dat doet Ko ook altijd. Zo grappig. Laatst ging zijn neefje van 9 een wedstrijdje vliegtuigen met hem doen. Echt zo grappig. Dat neefje is enorm lang en dun, dus die stelten in de lucht, maar Ko won, die kon langer wapperen met benen-armen-hoofd van de grond.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:07:55 #147
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75536223
Dat deed Isis altijd als ze opgepakt wilde worden, vliegtuigje, beetje kreunen en hopla je wordt van de grond geraapt
pi_75536259

zo kort geleden en wat een verschil met nu, jeumig!
pi_75536340
dat was op 2 juni dus daar is ze net 5 mnd
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:18:14 #150
12913 GreatWhiteSilence
pi_75536553
Dat heeft Annicka nooit gedaan, vliegtuigen. En ze is pas vrij laat echt gaan rollen, ze bleef gewoon liggen op haar buik tot ik haar weer oppakte, meestal om haar te voeden.
  zondag 13 december 2009 @ 09:58:55 #151
114177 Diaan73
pi_75570655
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.

Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handen en dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...

En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
Make love, not war ☮
pi_75570932
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.

Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handen en dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...

En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzo en idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
  zondag 13 december 2009 @ 10:46:02 #153
114177 Diaan73
pi_75571107
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzo en idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
Gewoon een keer opruimen als hij er niet is

Ik bewaar het ook nog maar....
Make love, not war ☮
pi_75571381
Tess is op ontdekkingsreis door de woonkamer ze buikschuift van links naar rechts.
Ik hoop dat er snel een tand gaat komen. Mevrouw kwijlt, bijt overal op, heeft stinkende poep en vuurrode billen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 13 december 2009 @ 15:43:45 #155
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75579962
Joep is al aan tand 2 bezig en kwijlt inderdaad ook de hele boel onder!

Oeke, Joep had dat ook, 1 dag ineens 3 keer van buik naar rug en toen was ie net of ie vergeten was hoe ie dat gedaan had. Nu pas sinds een paar dagen krijgt ie weer the hang of it Daar heeft ruim een maand tussen gezeten.
  zondag 13 december 2009 @ 16:11:51 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75580811
Ik heb trouwens nog wel even een vraagje.. over brood. Hoe doen jullie dat? Ik ben nu een week aan het proberen geweest. Eerst zuigen op een korstje, maar dan sabbelt ie er wat af en laat dat gewoon in zijn mond zitten. Idem dito met een klein stukje brood. Als het dan wat verder in zijn mond komt, dan begint ie een beetje te walgen, beetje kokhalzen lijkt het wel. Gister bijna gestikt. Ik schrok me lam. Hij had ook helemaal van die paniek oogjes. Meteen uit zijn stoel gehaald en tussen zijn schouderbladen geslapen. Gelukkig alles goed, maar dat brood... ppff ik ben er eigenlijk wel even klaar mee voor nu. Moet dat perse met 7 maanden of mag ik gewoon ook een maand later beginnen?
  zondag 13 december 2009 @ 16:30:35 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75581307
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.

volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 13 december 2009 @ 16:34:21 #158
114177 Diaan73
pi_75581422
Seilram, Lennon moest in het begin ook niet veel van brood hebben, echter zo verslikken als Joep heeft hij niet gedaan. Ik ben stukjes brood gaan geven met alleen wat boter erop en na elk stukje een slokje thee. Zo heeft Lennon brood leren eten en nu eet hij gerust en zonder problemen 2 boterhammen op tussen de middag.

Het moet niet persé nu hoor, je kunt het gewoon af en toe proberen om te laten wennen.

Nou de kerstboom is opgezet en staat op een klein tafeltje, ben benieuwd hoe Lennon het vindt en of hij niet teveel aan de boom zit.
Make love, not war ☮
pi_75603850
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan. zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
pi_75604686
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
Ik weet dat dit niet over babietjes gaat, maare, Kleurdoos, heb JIJ waterpokken? En Elin niet?
Heb je ze "vroeger" toen je klein was niet gehad?
Hopelijk heb je er geen last van en gaat het snel over!
pi_75604942
ja ja en ja
  maandag 14 december 2009 @ 10:07:56 #162
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75605017
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.

volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
Ik heb even ge-googled, maar het is inderdaad heel wisselend. Soms staat er vanaf 8-9 maanden, soms al vanaf 6 maanden. Het cb hier zei vanaf 7 maanden. Maar goed, voorlopig heb ik het even gehad met het brood. Joep zal zelf wel gaan aangeven wanneer ie het wel. Ik bedoel, 2 bijna stikmomenten in 1 week vind ik wel even genoeg voor mijn hart.

KD, beterschap!
pi_75605180
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Je hebt waterpokken?? arme jij ja sorry maar moest er even om lachen

Wij moeten die vaccinatie op 7 januari een dag na zijn verjaardag en de volgende dan weer eind maart. Daar wilde ze op het cb meteen een afspraak voor maken dus was het eerst 11 maart maar van die schijnen ze na een week ziek te kunnen worden en we gaan dan op vakantie dus dan maar na de vakantie.

Wij hebben vanmorgen de tweede griepvaccinatie gehad. Dit keer wel op tijd de deuren open en ik had Seb een broek aangedaan die aan de binnenkant met drukkers open kan. Dus dat was broek open, spuit erin en broek weer dicht. Net even samen Bumba gekeken (zelfde dvd voor de 100ste keer) en nu slaapt hij
pi_75605393

o hai
pi_75605594
pi_75605843
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.

Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallen alleen de kin is niet van mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 december 2009 @ 11:13:02 #167
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75606923
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud dubbel gevoel is dit zeg Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
pi_75606977
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:13 schreef mikoxx het volgende:
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud dubbel gevoel is dit zeg Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
gefeliciteerd met de halfjaardag van je 2 mannen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75607057
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Estrys het volgende:
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.

Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallen alleen de kin is niet van mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien )
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
pi_75607650
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien )
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
Dat denk ik ja, het pinda gehalte Nou ja hij heeft ook wel wat van mijn lief hoor

Ah welkom Mikoxx en mannetjes
  maandag 14 december 2009 @ 11:57:30 #171
114177 Diaan73
pi_75608455
Het is vaak ook wel lastig om te zien, de meeste mensen kijken naar hoe de ouders er nu uitzien, die kennen de moeder/vader ook niet als baby natuurlijk. Maar ik vind Seb best wel veel op je lijken toen je baby was

Mikoxx, gefeliciteerd en welkom
Make love, not war ☮
pi_75608462
Sjonge wat type ik slordig. Waar ik lijt zegt wil ik lijkt zeggen.
pi_75608770
Elin lijkt steeds meer op mn lief

En seb lijkt idd op je estrys
ook op hoe je er nu uitziet
pi_75612387
Gezellig Mikoxx!!! Gefeliciteerd met Max en Tygo! Dubbel he? Grote baby's.

Seb lijkt heel veel op je hoor Estrys!
Ko lijkt enorm veel op zijn papa, maar dat de hele tijd horen is soms toch niet zo leuk. Dan wil je gewoon eens horen dat hij op jou lijkt. Dus ik herken je gevoel.

Kleurdoos, hoe krijg je voor elkaar om de waterpokken te hebben?
Beterschap!
pi_75614147
Zit mijn kleine net zand uit de plantenbak op te eten
pi_75615823
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef Raissa het volgende:
Zit mijn kleine net zand uit de plantenbak op te eten
Altijd lekker.
Seb dan vanmorgen bij de griepprik. We moesten buiten even wachten en ik wilde even de kaart uit mijn tas pakken, dus zet Seb even op de grond (hangend aan mijn been) heeft ie een peuk opgeraapt en die wilde hij op gaan eten
  maandag 14 december 2009 @ 17:21:42 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75618797
Seb

Dank voor het warme welkom hier! Het voelt idd erg dubbel Oeke, gek is dat. Maar: het is nog steeds een babietjestopic he Ben benieuwd hoe het ons het komende half jaar zal vergaan. Ik heb meteen een vraag: we zijn hier druk doende met groente en fruit hapjes. Nu wil M de flessen niet meer zo goed leegdrinken (hij liet vandaag 2x 100cc staan ), maar de wortel ging er na de fles prima in. Hij wilde zelfs meer. Nu is mijn vraag: hoeveel groente geef je max? Ik vries het nu in, in ijsblokjesbakjes, en ze krijgen nu 3 blokjes pp. En wanneer ga je verder met aardappel ed? Ze krijgen verder nog steeds 4 flessen van 210/7 opvolgmelk (sinds vandaag volledig opvolgmelk, daarvoor was het nog half/half gemixt met omneo 1)
pi_75628823
Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.
<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.

Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.

Ko wordt steeds groter en sterker. Ik had hem gevoed en wachtte op een boertje. Achter mij staat een dressoir waarop de babyfoon stond en het snoer hing naar beneden.
Babyfoon op mijn neusbrug. Auw!
Vanavond weer samen in bad en hij wordt steeds brutaler. Lekker spetteren en rondwriemelen.

Ik ben wel aan het zoeken in de fles-beker-tuitbeker kwestie. We oefenenen nu met een gewone beker in bad, maar zo'n tuitbeker heeft ook zijn voordelen. Ik begrijp dat je met 9 maanden sowieso moet overstappen op een bekervorm ipv een fles vanwege de tanden.
Als je een gewone beker gaat gebruiken moet je dus altijd helpen met het drinken en drinkmomenten inlassen? Wat doen de moeders hier met het drinken?
Volgens mij moet ik gewoon een beslissing nemen maar ik ben, geloof ik, een beetje besluiteloos...
pi_75629053
Ik heb hier de tuitbeker als ik geen zin heb in héél véél rotzooi en ik gebruik de gewone beker als het allemaal kletsnat mag worden.. Mila wil nog weleens de beker op zn kop houden namelijk Ohja, dat doet ze ook als je dr helpt, ze is gewoon zo sterk soms Drinken uit een gewone beker gaat erg goed trouwens, maar spelen met een gewone beker is natuurlijk ook wel erg leuk..

Eigenlijk krijgt ze al een poos helemaal geen fles meer.

Ohja, en helpen doe ik nog steeds, zowel met de beker als met de tuitbeker.
  maandag 14 december 2009 @ 21:28:26 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75629106
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef oeke het volgende:
Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.
<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.

Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.

Ik zag je foto's in het topic !!
pi_75629203
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken! Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!

Vond je het vies Mikoxx? Of bedoel je Ko?
pi_75629223
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef oeke het volgende:
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken! Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!
Euhm.. Een roze van avent
pi_75629314
Ik was bij de kruitvat en daar zag ik wel iets van 3 soorten en dan nog de hema beker, en gister had mijn nichtje weer een ander. En op sommigen staat vanaf wanneer en op andere weer niet, en sommigen zijn multi-bruikbaar en en en

Maar een roze zal het niet worden.
  maandag 14 december 2009 @ 21:35:24 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75629443
Oeke, wij hebben een blauwe en een groene van avent. Nog niet 'echt' gebruikt... maar ze lekken niet, da's heel handig! (vind ik). Ze moeten echt aan het tuitje zuigen om er iets uit te krijgen. Dus die kan zonder lekkage op de kop gehouden worden
Ik vond de foto's van Ko zo geweldig!
pi_75629536

Nou, dan ga ik van de week maar eens een knoop doorhakken. Anti lek klinkt goed.
pi_75629905
Ik heb trouwens wel het anti-lek ventiel eruit gehaald, anders kreeg ze er niks uit..
pi_75633307
Ik heb op aanraden van Kleurdoos deze gekocht:

Een tuitbeker had ik ook al, maar daar kreeg ze niks uit.. Ook de antilek eruitgehaald en toen lukte het wel, maar ze gaat er alsnog mee spelen. Dus ik ga het direct maar hiermee proberen. We hebben al even geoefend onder de douche, dé plek om lekker te kliederen!
  maandag 14 december 2009 @ 23:01:35 #188
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75633644
Mikoxx, welkom hier met je mannen! Gaat snel he Zijn ze 'zomaar' al een half jaar!

Ik heb die beker ook gekocht van de week! Nog niet uitgeprobeerd, maar dat gaan we morgen eens doen. In bad oefenen is hier geen succes qua drinken. Het is in bad veel leuker om met een beker tegen de rand te meppen

En als tuitbeker hebben wij die van de hema zonder antilek. Met het idee dat ze van de zuigreflex afkomt. Gaat prima ook al slikt ze meestal niet alles door. En ermee spelen doet Isis ook. Op tafel slaan en omdraaien om te kijken hoe het overal nat wordt is erg leuk
  maandag 14 december 2009 @ 23:07:29 #189
12913 GreatWhiteSilence
pi_75633938
Wij hebben deze nu even geprobeerd en ze krijgt er wel wat uit, maar ze heeft er geen behoefte aan, ze drinkt nog steeds het liefst bij mij...
pi_75634381
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.

Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.

Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
  maandag 14 december 2009 @ 23:20:47 #191
12913 GreatWhiteSilence
pi_75634540
Het voordeel van dat tellsellerige geval is dat hij mij erg geschikt lijkt voor borstvoedingsbaby's. Je knijpt de speen namelijk open, dus gebruik je dezelfde techniek als bv-baby's. Denk ik dan, ik weet het niet zeker, ik ben geen expert.
pi_75634652
Ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks zijn tellsellerige toestand ik hem behoorlijk lang heb lopen bestuderen in de winkel.
Het lastige vind ik dat iedereen adviseert om meteen met een gewone beker te beginnen ipv rietjes/tuit etc. maar het kind is 6 en een halve maand.
Dat is dan toch best moeilijk voor hem?
  maandag 14 december 2009 @ 23:34:57 #193
12913 GreatWhiteSilence
pi_75635131
Het drinken zelf zal wel meevallen denk ik, maar het concept 'zwaartekracht' is een lastige geloof ik.
pi_75640710
Guus drinkt met hulp gewoon uit een beker hier. Alleen melk niet, wel water en sappen. Dus melk krijgt ie nog uit de fles. Hij vindt het trouwens ook erg leuk om met zijn vingers in de beker te zitten en te spelen met het water
We hebben zo'n anti-lek ding voor als we op pad zijn, dan is dat makkelijk.
pi_75641700
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.

Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.

Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
wij zijn met 7 mnd begonnen met die beker, het duurt even voordat t bijna knoeiloos gaat, maar t werkt uiteindelijk wel.
dit dus uit pure noodzaak omdat ze geen fles, rietje of siliconenspeen wilde.
verder drinkt ze ook nog voornamelijk bij mij hoor
pi_75641852
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

o hai

Een muis!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75642334
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een muis!!

connect the dots
pi_75642357
succes met die andere
pi_75648261
verdomme, kutbed

elin stond in r eigen ledikantje terwijl ik even de zeem uitspoelde, heeft ze zich opgetrokken en kukelde zo over de rand heen

1 bult op haar voorhoofd maar ze volgt mijn vinger met haar ogen en is gewoon weer vrolijk, maar man o man, die kan ik dus ook niet een paar seconden alleen laten in de box of ledikant..hoe moet ik dat 's avonds en 's nachts gaan doen, ledikant is heel laag
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:35:07 #200
114177 Diaan73
pi_75648342
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Make love, not war ☮
pi_75650769
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
pi_75650866
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:54:56 #203
114177 Diaan73
pi_75650941
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.
Make love, not war ☮
pi_75651034
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
pi_75651520
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!
pi_75651757
Zo zeg, dat is inderdaad een klimaapje dan.
Hier worden nog niet van die stunten uitgehaald gelukkig.
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:36:45 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75659668
Kleurdoos Mijn gevoel zegt ook: geen nacht langer!

Wil een modje mijn mannen overzetten vanuit het kleine babietjestopic naar hier?
pi_75662835
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
pi_75663097
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
pi_75663248
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
En slapen is trouwens zoooooo 2008
pi_75663411
My thoughst exactly!
pi_75663792
niet die van mijn kind. Die heeft vandaag geslapen als een os(s) op het kdv
Fruithap gemist en moest nog uit zijn bed getrokken om half 6 dus pas laat zijn avondeten. Ik heb hem even toegesproken dat dat toch niet de bedoeling is en dat hij thuis moet slapen. Op het kdv moet hij spelen, aan de leidsters hangen, eten en poepen. Betaal niet voor niks 6 euro per uur
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:23:50 #213
12913 GreatWhiteSilence
pi_75664210
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Who needs a bed?
Dat hebben we hier dus. Ik vind het geweldig.
pi_75665125
Lijkt me ook geweldig GWS. Wie weet komt het hier ook nog eens zover.

Grappig dat slapen gaan soms zo'n strijd kan zijn, dat hij echt echt echt niet wil. Dan haal ik hem er zo goed als altijd weer uit en soms leg je hem in bed en dan is het precies het goede moment ofzo. Dan slaapt hij binnen een tel.
Vanavond lekker gespeeld op het grote bed. Knuffelen, kietelen en kusjes geven. Ko moest zo hard lachen. En toen greep hij me bij mijn oren/haar en ging me ook kusjes geven. Of beter gezegd mijn neus opeten.
Wat ben ik blij dat hij er is!
pi_75665557
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat hebben we hier dus. Ik vind het geweldig.
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligt Als we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter En ons bed is Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
pi_75665648
Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
Volgens mij dan.
pi_75665896
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef oeke het volgende:
Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
Volgens mij dan.

klopt, maar als hij eenmaal slaapt ligt hij wel stil hoor. Totdat hij wakker wordt. We nemen hem weleens bij ons in bed. Dan gaat hij op je hoofd timmeren en je oor vol kwijlen
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:05:19 #218
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75666051
Oeke, jij kan het ook altijd zo leuk verwoorden....
Seb
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:08:17 #219
114177 Diaan73
pi_75666216
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligt Als we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter En ons bed is Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
Same here. Lennon slaapt al vanaf zn geboorte in zn eigen ledikantje en op zn eigen kamer....
Make love, not war ☮
pi_75666247
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
elin heeft een ikea ledikant

ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
pi_75666303
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin heeft een ikea ledikant

ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
SuperElin
pi_75666315
Kleurdoos, schrikken zeg! Gelukkig lijkt er weinig aan de hand te zijn, maar man wat is het schrikken dat soort acties . Mees zijn ledikantje is ook nogal laag (gekocht omdat ik hem zo leuk retro vond ), dus ik vrees dat we hier ook met een paar maandjes een ander ledikantje nodig hebben.

En Mikoxx en je mannetjes, welkom nog!

Waar ik vorige week nog weinig op kunstjes gebied te melden had, is daar verandering in gekomen
Mees tijgert de hele kamer door! Hij probeert ook driftig zijn knietjes onder zich te krijgen maar dat lukt nog niet erg. Maar hij gaat dus als een speer vooruit
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:13:45 #223
114177 Diaan73
pi_75666454
Ik heb net trouwens een superschattige pyjama voor Lennon bij V&D gekocht, met streepjes en een VW-busje met Peacetekens erop. Kon ik natuurlijk niet laten liggen. Het broekje lijkt een beetje op een oude opa onderbroek... zo schattig.

Goed alternatief Kleurdoos

Mees Het kan dan ineens zo snel gaan!!

Wij hebben vandaag foto's laten maken, Lennon staat er vooral ook veel op met zn tong naar buiten, een favoriete bezigheid van hem.

foto's zie verderop...

[ Bericht 28% gewijzigd door Diaan73 op 15-12-2009 21:24:00 ]
Make love, not war ☮
pi_75666621
ik zie ze niet Diaan
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:20:54 #225
114177 Diaan73
pi_75666757
Ik ga ze even in Photobucket zetten..momentje
Make love, not war ☮
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:23:34 #226
114177 Diaan73
pi_75666855

Zie je ze nu wel?
Make love, not war ☮
pi_75666980
Die laatste van Lennon! En dat tongetje inderdaad.

Elin is echt een powergirl! Hopelijk luistert ze naar jullie strenge woorden.

En mees aan het tijgeren! Zo schattig vind ik dat.
pi_75667328
die laatste is
pi_75667385
hahah die tweede en die laatste is super
pi_75667459
Ik zie ook geen fotos Diaan.

Welkom Mikoxx in dit topic

Oeke wij hebben deze beker van Dodie MAM. Die is vanaf 6 maanden en antilek, erg handig om mee te nemen en ook onderweg wat te kunnen geven.

Wij hebben ook de Avent beker. Er is een opzet voor vanaf 6 maanden, een witte die zacht is. Naar mijn gevoel vindt ons zoontje de Dodie MAM beker fijner, want de tuit daarvan is hard en groter. Vooral nu hij tandjes krijgt is dat fijn, kan die ook lekker op bijten. Moet je dan alle voedingen enzo vanaf een bepaalde leeftijd uit de tuitbeker of een open beker geven? Ik weet niet of ze dit zouden doen op het kdv en wij zouden dan daar een tuitbeker moeten achterlaten.

Eventjes een paar dagen afwezig geweest. Mijn grootmoeder is overleden en doordat wij van tevoren gewaarschuwd waren konden wij haar nog heel even levend zien. Helaas hebben wij niet met haar kunnen spreken of zij met ons. Was erg blij dat mijn man en ons zoontje mee was. Je familie kan het verdriet dan toch weer een beetje verzachten. Zeker mijn kleine man, die dit nog niet helemaal begrijpt kan dat heel goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75667864
Seb heeft een kerstbal gemaakt op het kdv en hij kijkt echt alsof hij echt zin heeft in de feestdagen

Het is een foto van een foto dus niet de beste kwaliteit

pi_75677267
Hihi die Seb

Pff ik ben best wel een beetje geschrokken vannacht. Ik moest eruit om te plassen. Het is in Tess d'r kamertje zo koud dat ik maar bedacht dat de deur opeen kiertje moest zodat de warmte/kou zich kon mengen. Ik zeg de deur op de haak en kijk ff om het hoekje. Zie ik heel Tess niet. Ik hoorde ook helemaal geen ademhaling. Mijn hart zat ff in mijn keel. Licht op de gang aangedaan, ligt mevrouw zowat helemaal onder d'r dekens.... Er stak alleen een stukje haar bovenuit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 16 december 2009 @ 09:47:12 #233
114177 Diaan73
pi_75678372
Wat een lieve Santa Seb

Vicky, wat schrikken en wat bijzonder dat je juist deze nacht moest plassen en bent gaan kijken.
Make love, not war ☮
pi_75701065
Oeh Vicky, wat kun je dan schrikken he!

Diaan wat een superleuke foto's, die van jullie drietjes is !

En Seb lijkt zo nog heel klein op die foto, met die grote muts
  woensdag 16 december 2009 @ 21:46:02 #235
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75706296
Tinuviel, gecondoleerd met je oma. Wat fijn dat je kleine man wat troost kon bieden!

Vicky, brr doodeng! Je schrikt je echt suf he? Toen wij dat hadden heb ik direct de dekens weggetrokken en sindsdien slaapt ze alleen nog in een slaapzak.

Diaan, die foto´s superlief die met Twan en Lennon en die met jullie drietjes!

haha Seb had er echt zin zo te zien Wij hebben van Isis ook zo'n foto gekregen (shirt zeiknat van kwijl/drinken, muts wordt afgetrokken :p zo grappig)

KD, wat eng zeg!! Laat je Elin nu op de grond slapen? Of een hoger ledikantje?
pi_75706738
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.

Leuke fotos Diaan.

Kan Seb nog slapen van de spanmning?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75707087
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Tinuviel het volgende:
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.

Leuke fotos Diaan.

Kan Seb nog slapen van de spanmning?
Ow, is dat het
pi_75707203
Tess slaapt sowieso al in slaapzak en nog krijgt ze het voor elkaar om door haar hele bed te rollen.

Mevrouw maakt er momenteel een zooitje van met slapen overdag. De 1e 2 slaapjes overdag gaan nog wel redelijk, maar het slaapje tussen 16 en 18 is sinds gister drama.. ze wil echt niet slapen.
Geen idee of dat komt door de voeding of door wat anders. We zijn overgestapt van Friso 1 naar Friso 2.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75707324
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu
pi_75708102
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Estrys het volgende:
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu
ze slaapt ongeveer van 20.00 tot 7.00 en dan van 8.30 tot 9.30/10.00. Dan gaat ze rond 11.30/12.00 weer naar bed en slaapt ze tot 13.30. Maandag ging ze nog wel voor de 3e keer maar gister en vandaag was het krijsen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75708195
ow ja dat zijn niet hele lange slaapjes inderdaad. Seb slaapt de laatste twee dagen steeds 1x2 en 1x 2,5 uur
  woensdag 16 december 2009 @ 22:27:37 #242
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75708236
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
pi_75708320
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Grasjes het volgende:
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
dat is een optie... meot alleen ff kijken hoe we dan uitkomen met eten/flessen/Amber halen en brengen.

Het slaapje van 8.30 is bijna niet te rekken. Mevrouw is 's ochtends nogal chagarijnig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 16 december 2009 @ 22:33:22 #244
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75708527
Die van de middag vond ik ook iets makkelijker te rekken ivm aankleden, boodschappen doen, samen spelen, ze dan brood(korstje) krijgt etc. Daar kon (en kan) ze heel lang zoet mee zijn. Dan nog even samen spelen, flesje en lekker slapen.
  donderdag 17 december 2009 @ 08:07:14 #245
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75716075
Hallo allemaal,

Wat een drukke weken zeg pfff maar nu slapen er 2 van de 3 dus even fokken zo lang het kan.

Welkom Mikoxx
Hier zijn de slaapjes ook raar op het moment Vicky soms slapen ze nog 2 keer soms 3 keer en soms vallen ze ineens spontaan ergens in slaap :S
Nu liggen ze alweer sinds half 8 in bed. Maar goed ze zijn dan ook goed ziek geweest vanochtend hebben ze voor het eerst in 5 dagen weer eens een fles leeggedronken.

Gister met het hele spul naar mex griep prik geweest maar de kleintjes mochten niet vanwege de antibiotica dus op voor de herhalingsronde.
Daarna naar CB ze waren goed gegroeit, nu 70 cm en 8100 en 7995 gr.
En we mogen een boterham gaan proberen met ze, ben echt zoooo benieuwd hoe ze dat zullen vinden, straks eerst eens licht bruin brood halen
  donderdag 17 december 2009 @ 09:03:17 #246
114177 Diaan73
pi_75717301
Vicky, kun je Tess eventueel niet thuis laten als ze slaapt en jij Amber moet halen. Zo doe ik dat altijd 's middags... Lennon slaapt meestal tot een uur of 11, dan laat ik hem op tot een uur of half 2, daarna gaat hij weer naar bed tot een uur of 4. Hij merkt dus helemaal niets dat ik even weg ben om Twan te halen. In het begin vond ik dat ook eng, maar ik vond het zieliger om Lennon steeds wakker te moeten maken... en het gaat prima zo nu. Het is altijd wel even zoeken, vind ik.

Beterschap voor de kleintjes MamaNik.. en leuk dat je met brood mag beginnen!!

Tinuviel, ik had er helemaal overheen gelezen, sorry, maar gecondoleerd met het overlijden van je oma. Jammer dat je haar niet meer hebt kunnen spreken, maar wel fijn dat je zoveel steun ondervindt van je gezin. Sterkte de komende tijd!!!

Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 09:05:21 #247
248986 MamaNik
pi_75717359
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
  donderdag 17 december 2009 @ 09:18:25 #248
114177 Diaan73
pi_75717708
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.

Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
Make love, not war ☮
pi_75717732
Diaan, ik liet Tess wel even thuis als ik Amber van de psz ging halen, dat was aan de overkant. Maar Ambers school is wat verder weg en ik moet lopend of met de fiets.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 17 december 2009 @ 09:22:21 #250
248986 MamaNik
pi_75717810
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.

Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
M heeft de 2de juist minder last
  donderdag 17 december 2009 @ 09:38:15 #251
114177 Diaan73
pi_75718316
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Vicky het volgende:
Diaan, ik liet Tess wel even thuis als ik Amber van de psz ging halen, dat was aan de overkant. Maar Ambers school is wat verder weg en ik moet lopend of met de fiets.
Okay, dat wordt het inderdaad wat lastiger. Ik ga altijd even snel met de auto en ben max. 10 minuten weg.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MamaNik het volgende:

[..]

M heeft de 2de juist minder last
Dat biedt perspectief
Make love, not war ☮
pi_75718780
Guus heeft van de 2e juist meer last......dus er is geen pijl op te trekken.
Hij heeft erg onrustig geslapen vannacht en lag om 06.00 uur alweer bij ons in bed te spelen....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 10:11:48 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75719389
Elin! laat je ouders es niet zo schrikken meisje!!

Ah lief die kerstbal van seb dat is wél een nadeel dat jan niet naar een kdv oid gaat, hij heeft geen leuke dingen om mee te nemen naar huis

Ook Jan heeft van de tweede prik meer last (jengeliger, koorts) dan van de 1e. Hij heeft wel sinds gisteren een nieuw truckje

Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?

donderdag 17 december 2009 @ 10:24:17 #254
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_75719849
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef DJMO het volgende:

Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?
Ik, want dat is mijn werk. Niet zozeer gezinsbegeleiding, maar wel thuisbegeleiding.
Niet bij Opmaat hoor trouwens, maar bij een vergelijkbare instantie.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 10:25:09 #255
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75719882
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:24 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Ik, want dat is mijn werk. Niet zozeer gezinsbegeleiding, maar wel thuisbegeleiding.
Niet bij Opmaat hoor trouwens, maar bij een vergelijkbare instantie.
ik pm je even als dat goed is

donderdag 17 december 2009 @ 10:32:41 #256
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_75720171
Is goed hoor.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_75720797
DJMO, wat een leuk speeltje!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:51:39 #258
114177 Diaan73
pi_75720942
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef DJMO het volgende:
Elin! laat je ouders es niet zo schrikken meisje!!

Ah lief die kerstbal van seb dat is wél een nadeel dat jan niet naar een kdv oid gaat, hij heeft geen leuke dingen om mee te nemen naar huis

Ook Jan heeft van de tweede prik meer last (jengeliger, koorts) dan van de 1e. Hij heeft wel sinds gisteren een nieuw truckje

Die is leuk Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 11:11:13 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75721626
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die is leuk Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
daar krijgt jan over een goeie week de vier in een loopauto van winnie the poo voor. dit ding is eigenlijk geld weggooien geweest qua functie van het ding, want dat ding is veel te licht en onstabiel om achter te leren lopen

donderdag 17 december 2009 @ 11:20:53 #260
114177 Diaan73
pi_75721989
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

daar krijgt jan over een goeie week de vier in een loopauto van winnie the poo voor. dit ding is eigenlijk geld weggooien geweest qua functie van het ding, want dat ding is veel te licht en onstabiel om achter te leren lopen
Heb je hem wel op de rem staan dan? Dan gaat het best goed hoor
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 11:30:38 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75722411
niet op laminaat Diaan

donderdag 17 december 2009 @ 11:31:33 #262
114177 Diaan73
pi_75722457
Wij hebben een houten vloer.... dus dat is wel een beetje hetzelfde toch?
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 11:32:34 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75722492
een ruwe houten vloer? of een hele gladde ?

pi_75722765
Ruben heeft 3 dagen niet gepoept en staat nu te kreunen bij de salontafel
Hij is ook aan de ab maar van de drie keer gooit hij het er 1 keer helemaal uit inclusief maaginhoud , een keer de helft en de derde keer slaapt hij half dus dan gaat wel alles naar binnen. Op advies van de huisarts moeten we eerst een paracetamolzetpil geven en dan een uur later de ab, das niet handig!
Hij heeft de ab overigens omdat zijn longen nietzo helder klonken en zijn oren wat rood waren. Ik heb een raar kind, ondanks koorts en pijn was hij wel gewoon vrolijk, behalve de keren dat hij ontzettend moest hoesten van het slijmin zijn keel.
en hij is nog steeds aan het persen en kreunen
  donderdag 17 december 2009 @ 11:41:54 #265
114177 Diaan73
pi_75722842
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef DJMO het volgende:
een ruwe houten vloer? of een hele gladde ?
Een gladde houten vloer. Wel met een v-ribbel, maar dat vertraagt het niet.

Arme Ruben, beterschap
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 11:55:40 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75723414
arme ruben, beterschap vent .. en sterkte met zijn luier straks jelief!

Diaan, ondanks de rem schuift hij hier gewoon over de vloer alsof t niets is .. maar misschien is jan nog niet ver genoeg met staan etc om er fatsoenlijk acter te staan, dat kan ook nog natuurlijk

donderdag 17 december 2009 @ 12:04:32 #267
114177 Diaan73
pi_75723758
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef DJMO het volgende:
arme ruben, beterschap vent .. en sterkte met zijn luier straks jelief!

Diaan, ondanks de rem schuift hij hier gewoon over de vloer alsof t niets is .. maar misschien is jan nog niet ver genoeg met staan etc om er fatsoenlijk acter te staan, dat kan ook nog natuurlijk
Ja, dat zou inderdaad ook kunnen, had ik net ook al bedacht. Ze moeten wel enigszins stevig staan. Lennon staat er op kdv ook heel vaak achter, dus misschien is hij ook al wat meer gewend om (erachter) te staan. Hij wil bijna alleen nog maar staan, aan tafel, aan de bank, op de bank... kruipen is niet meer interessant.

Ik ga hem maar eens wakker maken, hij ligt al vanaf kwart voor 9 in bed. Is tie mooi uitgeslapen voor de vaccinatie zometeen.
Make love, not war ☮
pi_75724797
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hier nog 1 die ditzelfde ding heeft! Verschrikkelijk lelijk vind ik hem, maar ze heeft er wel plezier van.
Wij hebben ook een gladde houten vloer en met de rem erop gaat het allemaal net goed. Lianne loopt er de hele dag achteraan, met dat ding soms ook de verkeerde kant op, gek kind.
Figuurtjes erin gooien vindt ze niet zo interessant, met haar handen bovenin totdat geluidje komt wel!
pi_75724812
Wat knap van JJ! alles dat Elin vast heeft gaat haar mond in

en een nieuwe jompel! Ze stond net zelf op en liep een paar stappen los hiervoor deed ze t alleen als ik haar op kon vangen
  donderdag 17 december 2009 @ 12:36:45 #270
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75724898
Ik kom me hier ook maar melden, ik lurk al tijden mee, maar sinds vandaag heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.

Ik ben sinds 31 maart 2009 de trotse mama van Bram, een heerlijk blond, actief ventje.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 12:47:33 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75725353
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier ook maar melden, ik lurk al tijden mee, maar sinds vandaag heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.

Ik ben sinds 31 maart 2009 de trotse mama van Bram, een heerlijk blond, actief ventje.
welkom !!

Diaan: Hier is ook staan wat de klok staat, aan mama's bueau bijvoorbeeld (en dan heb ik nu een computer die op mijn bureau staat ipv eronder, moet ik nog uit kijken dat hij niet de resetbutton indrukt ) laatjes opentreken is ook heel interessant, maar onstabiele dingen vind hij nog te eng om achter te staan, het moet echt niet kunnen schuiven zodat hij flink houvast heeft.

KD: hier is het echt nieuw dat hij dat doet, hiervoor ging ook alles lineareacta zijn mond in om er vervolgens op te bijten (en dan met voorkeur papa of mama :x )

Jan kruipt tegenwoordig wel steeds vaker, korte stukjes, om dan toch weer terug te vallen in zijn tijgerritme .. en kies nr 3 staat op doorbreken/is door (kan dr niet goed achterkomen) en vier staat ook op doorbreken . daar is zijn tandvlees ontzettend ruw, andere kan kan ik wel puntjes voelen al)

donderdag 17 december 2009 @ 12:47:57 #272
114177 Diaan73
pi_75725372
Lianne en Elin Goedzo meiden!!

Sugarsnap hier ook welkom!!
Make love, not war ☮
pi_75725460
Och Jelief, beterschap voor Ruben! Zo schattig en dapper vind ik dat altijd, dat ze ziekjes zijn en dan toch nog vrolijk en lachen

Elin knap hoor! KD ben je er al een beetje aan gewend, aan dat lopende bijna-geen-babietje-meer van je?

Sugarsnaps en Bram, welkom hier!
pi_75726267
nee want verder is het lekker nog een echte baby met r gekraai de hele dag
pi_75726805
Haha, en voordat ze daarmee stopt en verstaanbaar is ben je weer een jaar verder
  donderdag 17 december 2009 @ 14:47:51 #276
114177 Diaan73
pi_75729910
Zo wij zijn weer terug van het prikken. Lennon heeft net fruithap gehad en ligt nu weer in bed. HIj huilde even toen de spuit erin ging, maar was meteen stil toen hij een vlaggetje kreeg. En maar zwaaien met dat ding en lachen.
Make love, not war ☮
pi_75730035
haha je kan ze zo makkelijk afleiden:D
  donderdag 17 december 2009 @ 14:55:28 #278
114177 Diaan73
pi_75730197
Ja, inderdaad... hij mocht ook nog een ijsje toen we naar buiten liepen, die hebben we maar overgeslagen. De vorige keer heeft hij een paar likjes gehad en toen weggegooid.
Make love, not war ☮
pi_75730244
Hier kreeg Mila helemaal niks
  donderdag 17 december 2009 @ 15:12:09 #280
114177 Diaan73
pi_75730846
Nou dat is ook sneu zeg. Ze hadden ook allemaal verschillende kleurplaten liggen voor de wat oudere kinderen. Erg goed geregeld.

DJMO look

En net voordat hij naar bed ging:

Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 15:38:33 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75731848
Sneu hoor voor mila, vorige keer kregen ze een mandarijn, en dit keer zo'n klein kubusje met metalen kogeltjes die je in de gaatjes moet krijgen, zo'n reteirritant ding omdat het nooit lukt maar die kleintjes vinden ze geweldig want herrie maken

Leuk diaan, zo als hij er wél achter staat/loopt! en die met dat vlaggetje

donderdag 17 december 2009 @ 15:44:36 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75732100
hihi, leuk Diaan! Trots manneke, Lennon!

Wij moesten de prik zelf halen, want de mannen waren toen jonger dan 6 mnd. Wij kregen niks We twijfelen nu een beetje over de tweede prik. Ook over de discussie over het nut ervan, en we zijn allebei niet fit. Lastig... we moeten m evt morgen halen..

Oh ja, ik sta nog steeds niet in de OP. Wil iemand dat fixen??
  donderdag 17 december 2009 @ 15:46:35 #283
114177 Diaan73
pi_75732178

Misschien is het hierop beter nog te zien. Geen geweldige kwaliteit trouwens.

Mikoxx, ik kan me jullie twijfel voorstellen... ik zou als jullie geen koorts hebben, toch gaan.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 15:58:40 #284
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75732674
Diaan, daar neigen we ook wel naar hoor. Wie A zegt... Je wordt door alle media aan t twijfelen gebracht vind ik. Anders hadden we waarschijnlijk niet zo getwijfeld. Maar goed, morgen maar even afwachten, hoe we ons dan voelen.

Dat filmpje! Knappe Lennon!
  donderdag 17 december 2009 @ 16:11:41 #285
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75733183
diaan, wat leuk! Bram heeft ook zoiets gekregen van SinterOma, kan hem ook nog ombouwen tot loopfiets. Maar Bram kan er nog niets mee, hij trekt zich nog niet eens op. Hell, hij doet nog niet eens een poging tot kruipen, hij rolt gewoon overal naar toe!
  donderdag 17 december 2009 @ 16:53:15 #286
114177 Diaan73
pi_75734874
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, daar neigen we ook wel naar hoor. Wie A zegt... Je wordt door alle media aan t twijfelen gebracht vind ik. Anders hadden we waarschijnlijk niet zo getwijfeld. Maar goed, morgen maar even afwachten, hoe we ons dan voelen.

Dat filmpje! Knappe Lennon!
Ja, mn broertje en schoonzusje waren ook al aan het twijfelen en hebben het niet gedaan. Ik denk dan altijd, ach ze adviseren het niet voor niets. Misschien ben ik ook wel te naïef.

Sugarsnap, het kan zomaar ineens gebeuren. Lennon verrast ons af en toe behoorlijk wat dat betreft.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 17:26:47 #287
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75736091
dat is waar, z'n tandje zat er van de week ook zomaar.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:07:37 #288
114177 Diaan73
pi_75739628
Wij hebben een raar kind... hij heeft een mand vol met speelgoed, maar kruipt de kamer rond met in zn ene hand een dop van de fles en de andere schoentjes die nog in een verpakking zitten.hij heeft die onder zn handen en schuift die dingen ook over de vloer Af en toe gaat hij zitten en gooit het weer weg om er weer achteraan te kruipen. Wel schattig om te zien.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 17 december 2009 @ 19:37:58 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75740994
is redelijk normaal diaan Jan doet het ook

pi_75744205
Diaan, Lennon is echt een grappig mannetje zeg, die laatste foto

En Sugarsnaps, Mees is even oud als Bram en deed ook alles rollend Een paar dagen geleden begon hij ineens te tijgeren, dus het kan echt snel gaan ja! O, en wij hebben wel kwijl maar nog geen tand
pi_75746696
ha Lennon die jubelfoto, geweldig!

En wij hadden net een walgelijke luier ik moest bijna kokhalzen
hoektandenpoep
pi_75746909
oh heerlijk KD

Ik nie snapnie.. Vanmiddag heeft Tess gewoon weer geslapen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75747128
Seb stond los en langer dan hij ooit deed
pi_75749034
Beterschap voor Ruben!

Welkom sugarsnap en Bram. Leuk dat jullie nu ook meeposten.

Wat een lieve filmpjes van Jan en Lennon

Dankjewel voor de condoliances. Met zo een kleine vent moet je toch heel veel aandacht schenken aan je kind, dus je kind gaat je dan weer opbeuren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75757288
Seb is was ziek vannacht was hij heel zielig en temp van 39,6. Dus niet naar het kdv vandaag. Hij heeft vanaf 4 uur tussen ons in geslapen Nu wacht ik op mijn moeder want ik wil toch graag nog wat dingen afronden op het werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Estrys op 18-12-2009 11:02:46 (niks aan de hand bij het opstaan ) ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:04:28 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75770566
Dat is gek he Estrys? Het kan zo snel veranderen bij die kleintjes! Hoe het nu?

Sugarsnap en Bram
pi_75770752
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef mikoxx het volgende:
Dat is gek he Estrys? Het kan zo snel veranderen bij die kleintjes! Hoe het nu?

Sugarsnap en Bram
geen idee, mijn ouders passen op Ze zouden bellen als er iets was
pi_75774107

hier ook ff
elins eerste sneeuw
pi_75781465
haha leuk spul he Elin. Seb heeft al vaker sneeuw gezien En toen hij geboren werd was het precies hetzelfde weer als nu.

Seb had vanavond toch weer een temp van 39,2, vandaag was hij wel gewoon zichzelf, mijn ouders hadden hem niet getempt dus ik weet niet wat de temp was. Tot een uur of vier toen werd zijn temp hoger.
pi_75781519
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef Estrys het volgende:
haha leuk spul he Elin. Seb heeft al vaker sneeuw gezien En toen hij geboren werd was het precies hetzelfde weer als nu.

Seb had vanavond toch weer een temp van 39,2, vandaag was hij wel gewoon zichzelf, mijn ouders hadden hem niet getempt dus ik weet niet wat de temp was. Tot een uur of vier toen werd zijn temp hoger.
toen elin geboren werd lag er geen sneeuw ? en beterschap voor seb
pi_75781602
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

toen elin geboren werd lag er geen sneeuw ? en beterschap voor seb
niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: