quote:Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Jelief het volgende:
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky alvast in het lijstje
Het gaat ineens heel snel.... hij gaat nu ook steeds staan en probeert stapjes te doen. Hij heeft een speeltafel gekregen, die gebruikt hij nu om te gaan staan en gaat dan spelen, zo lief om te zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef Estrys het volgende:
Lennon ook al zo grootHij lijkt op zijn vader op die laatste foto of niet Diaan?
Mila zegt mama en papa maar nog niet gerichtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Estrys het volgende:
KD en ik hebben besloten dat we de eerste verjaardagen van Elin en Seb pas in 2011 vieren. Tot die tijd blijven wij gewoon in het baby'tjes topicStomme tijd gaat veel te snel.
En Seb zegt de hele tijd papaaaaen zaterdag zei ie opaaaaa tegen mijn vader de mmmm klank kan ie nog niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
en hij zegt tietuh, tot grote hilariteit van papa natuurlijk
Zit nu op de laptop, ik zal even de pc aanzwengelen!quote:
Zo gaat het hier ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah ja dat doe ik ook met Elinen ze heeft steeds 2 speeltjes in r hand, anders wil ze niet
ik probeer t steeds op camera te krijgen, maar dan wil ze naar de camera en dus niet meer lopen, alleen losstaan heb ik op film, dat lijkt ze nu steeds makkelijker te vinden, maarre erg knap van Lianne!
ooooooooh wat goed en wat liefquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook
Dit is het best gelukte filmpje:
Let niet op de troep
En volgens mij kan je op het laatst mooi de 2 boventandjes zien.. dat is samen met 1 ondertandje (eergisteren doorgekomen) alles wat ze heeft momenteel.
Dat lachje, zo lief! Wat goed van Lianne zeg! Oh en had ik al gezegd dat ik dat lachje zo lief vind?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook
Dit is het best gelukte filmpje:
Let niet op de troep
En volgens mij kan je op het laatst mooi de 2 boventandjes zien.. dat is samen met 1 ondertandje (eergisteren doorgekomen) alles wat ze heeft momenteel.
die hebben wij allaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ah een hoektand komt door rechtsboven
Nou, achter... Lennon is natuurlijk jonger hèquote:Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Lennon blijft flink achter bij Elin en Seb met tanden, hij heeft alleen nog maar de onderste 2 snijtanden.
Elodietje heeft er vier nu. De twee bovenste ook maar net.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
als we gaan vergelijkenjj heeft al bijna zn hele gebit en op dit moment heeft elin 2 doorgekomen snijtanden en sinds een dag of 2 een hoek en kies die iets doorschijnen dus stelt weinig voor.... en volgens mij zijn seb en elin ook erg laat met hun tanden
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef oeke het volgende:
Woei Tess, aan de boemel?![]()
Hurray voor tanden en kiezen!![]()
Seilram, nog geen idee, sorry.Maar bedankt voor het welkom!
![]()
Vandaag naar het cb geweest en Ko is weer goedgekeurd. ogen volgden goed, en hij groeit als een tierelier.
70 cm en 8400 gram.![]()
Oja curve!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel stom dat ze zei dat we moesten oppassen voor overgewicht. En dat ze zei dat er met 6 maanden niet genoeg voedingsstoffen meer in bv zitten. en en en... maar dat neem ik wel mee naar het bv/rapley topic.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Jelief het volgende:
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?
Heel slim eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Lekker spekkies, Diaan!
Nou, we hebben net gezien hoe hij het doet!Hij gebruikt de babygym om heel langzaam om te draaien.
![]()
Zodat hij niet met zijn hoofd op de grond 'valt'.
Raar kind.![]()
kan hij het ook niet vanuit buiklig? Zo begon Elin met zitten..quote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Koningin het volgende:
Die mensen op het CB kunnen vaak rare dingen zeggen, Ko is toch niet te zwaar.
Een vriendin van mij voedde op vraag en haar zoontje was met 13 weken al 8 kilo, echt een dikkertje.
Gister is ie 1 geworden en niets meer van te zien, dat trekt van zelf allemaal wel bij hoor!
Kunnen jullie kindjes al zitten vanuit liggen? Guus probeert het telkens (met veel gekreun enzo), maar lukt net niet.
Ja,zoiets geloof ik jaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
elin ook, die draait op r buik, gaat op r knietjes zittenen maakt dan een draai
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier weer goedgekeurd op het CB, ze heeft wel haar normale prikjes gekregen, omdat ze de Mexicaanse prik niet heeft gekregen en niet gaat krijgen.
De dame van het wegen had een beetje haar bedenkingen geloof ik, dat we die Mexicaanse prik niet hebben gehaald. Ze zat heel twijfelachtig te kijken...
Goeie analysequote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snelIk denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.
Tot zover mijn analyse
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snelIk denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.
Tot zover mijn analyse
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef Jula het volgende:
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
hier ook een beetje hetzelfde verhaal. Wij laten Lennon ook echt niet lang huilen. Huilt hij, gaan we naar zn kamer en geven hem het speentje. Helpt de speen niet? Dan meteen een fles (90/3) erin en hij slaapt meestal weer verder. Soms lijkt het gewoondat hij even wat extra nodig heeft. Dat moet dan maar even. Ik doe het meestal zelf, zo gedaan en de fles is no time leeg. Dan stap ik mn bed in en slaap weer door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dusHet is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken
Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken
) was het tja komt wel weer.
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan durenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef oeke het volgende:
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!
Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.![]()
wet van Fok
![]()
Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt.Alleen niet terug.
![]()
![]()
JJ, beterschap!
Wat is dat toch met die wet van Fok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan duren
Hahahaha prachtig toch. Joep is gewoon lui hahaha. DIe strekt een keer zijn arm uit en als ie er dan niet bij kan, dan kijkt ie me zo aan van: nou, dan nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
Tess is idd een snelle, Amber was dat ook!
Tess probeert meer dan dat ze kan en dat frustreert haar.
Wat goed!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
en elin liep dus net vanaf de tafel, zo hop naar me toe, met r armpjes wijd en dan ook gillen en blij doen![]()
Gek he! Hier ook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat goed!
En ik bedenk me net opeens dat wij Merel over precies 1 maand ook gaan vergezellen in het volgende topic, Mila is vandaag precies 11 maanden!
Was hier ook zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef oeke het volgende:
Elin!Leuk dat ze er zelf ook van moest gillen!
Jeetje Mila en Elodie ook al bijna een jaar!
Tess is inderdaad een snelle! En Joep een luie.Ko is een rare. Ik dacht dat baby's begonnen met van buik naar rug draaien, maar Ko begint van rug naar buik en omgekeerd lukt hem dus maar niet.
(nouja 1 keer stiekem
)
Elin heeft een hele tijd alleen maar kunnen rollen, dus helemaal om en van rug op haar buik, alleen van buik op rug lukte niet want dan rolde ze nog verder door tot ze weer op r buik lagquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef oeke het volgende:
Elin!Leuk dat ze er zelf ook van moest gillen!
Jeetje Mila en Elodie ook al bijna een jaar!
Tess is inderdaad een snelle! En Joep een luie.Ko is een rare. Ik dacht dat baby's begonnen met van buik naar rug draaien, maar Ko begint van rug naar buik en omgekeerd lukt hem dus maar niet.
(nouja 1 keer stiekem
)
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toequote:Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.
Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handenen dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...
En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
Gewoon een keer opruimen als hij er niet isquote:Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzoen idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo
ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
Ik weet dat dit niet over babietjes gaat, maare, Kleurdoos, heb JIJ waterpokken? En Elin niet?quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan.zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
Ik heb even ge-googled, maar het is inderdaad heel wisselend. Soms staat er vanaf 8-9 maanden, soms al vanaf 6 maanden. Het cb hier zei vanaf 7 maanden. Maar goed, voorlopig heb ik het even gehad met het brood. Joep zal zelf wel gaan aangeven wanneer ie het wel. Ik bedoel, 2 bijna stikmomenten in 1 week vind ik wel even genoeg voor mijn hart.quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.
volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
Je hebt waterpokken??quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan.zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 14 december 2009 11:13 schreef mikoxx het volgende:![]()
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud
dubbel gevoel is dit zeg
Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Estrys het volgende:
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.
Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallenalleen de kin is niet van mij
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.![]()
Dat denk ik ja, het pinda gehaltequote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien)
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
Altijd lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef Raissa het volgende:
Zit mijn kleine net zand uit de plantenbak op te eten
Ik zag je foto's in het topicquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef oeke het volgende:
Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.
<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.
![]()
Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.
Euhm.. Een roze van aventquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef oeke het volgende:
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken!Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!
wij zijn met 7 mnd begonnen met die beker, het duurt even voordat t bijna knoeiloos gaat, maar t werkt uiteindelijk wel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.
Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.![]()
Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.![]()
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
quote:
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrekquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grondquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond
gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Schrikdraad is zeker geen goede optie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond
gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
En slapen is trouwens zoooooo 2008quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.![]()
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Dat hebben we hier dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.![]()
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat hebben we hier dus.Ik vind het geweldig.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef oeke het volgende:Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
![]()
Volgens mij dan.
Same here. Lennon slaapt al vanaf zn geboorte in zn eigen ledikantje en op zn eigen kamer....quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligtAls we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter
En ons bed is
Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
![]()
elin heeft een ikea ledikantquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Schrikdraad is zeker geen goede optie?![]()
![]()
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?
Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
SuperElinquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heeft een ikea ledikant
ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
Ow, is dat hetquote:Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Tinuviel het volgende:
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.
Leuke fotos Diaan.
Kan Seb nog slapen van de spanmning?
ze slaapt ongeveer van 20.00 tot 7.00 en dan van 8.30 tot 9.30/10.00. Dan gaat ze rond 11.30/12.00 weer naar bed en slaapt ze tot 13.30. Maandag ging ze nog wel voor de 3e keer maar gister en vandaag was het krijsen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Estrys het volgende:
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu![]()
dat is een optie... meot alleen ff kijken hoe we dan uitkomen met eten/flessen/Amber halen en brengen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Grasjes het volgende:
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop tochquote:Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
M heeft de 2de juist minder lastquote:Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.
Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
Okay, dat wordt het inderdaad wat lastiger. Ik ga altijd even snel met de auto en ben max. 10 minuten weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Vicky het volgende:
Diaan, ik liet Tess wel even thuis als ik Amber van de psz ging halen, dat was aan de overkant. Maar Ambers school is wat verder weg en ik moet lopend of met de fiets.
Dat biedt perspectiefquote:Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MamaNik het volgende:
[..]
M heeft de 2de juist minder last
Ik, want dat is mijn werk. Niet zozeer gezinsbegeleiding, maar wel thuisbegeleiding.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef DJMO het volgende:
Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?
ik pm je even als dat goed isquote:Op donderdag 17 december 2009 10:24 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik, want dat is mijn werk. Niet zozeer gezinsbegeleiding, maar wel thuisbegeleiding.
Niet bij Opmaat hoor trouwens, maar bij een vergelijkbare instantie.
Die is leukquote:Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef DJMO het volgende:
Elin! laat je ouders es niet zo schrikken meisje!!
Ah lief die kerstbal van sebdat is wél een nadeel dat jan niet naar een kdv oid gaat, hij heeft geen leuke dingen om mee te nemen naar huis
![]()
Ook Jan heeft van de tweede prik meer last (jengeliger, koorts) dan van de 1e. Hij heeft wel sinds gisteren een nieuw truckje
Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?
daar krijgt jan over een goeie week de vier in een loopauto van winnie the poo voor. dit ding is eigenlijk geld weggooien geweest qua functie van het ding, want dat ding is veel te licht en onstabiel om achter te leren lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
Heb je hem wel op de rem staan dan? Dan gaat het best goed hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar krijgt jan over een goeie week de vier in een loopauto van winnie the poo voor. dit ding is eigenlijk geld weggooien geweest qua functie van het ding, want dat ding is veel te licht en onstabiel om achter te leren lopen
Een gladde houten vloer. Wel met een v-ribbel, maar dat vertraagt het niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef DJMO het volgende:
een ruwe houten vloer? of een hele gladde ?
Ja, dat zou inderdaad ook kunnen, had ik net ook al bedacht. Ze moeten wel enigszins stevig staan. Lennon staat er op kdv ook heel vaak achter, dus misschien is hij ook al wat meer gewend om (erachter) te staan. Hij wil bijna alleen nog maar staan, aan tafel, aan de bank, op de bank... kruipen is niet meer interessant.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef DJMO het volgende:
arme ruben, beterschap vent .. en sterkte met zijn luier straks jelief!
Diaan, ondanks de rem schuift hij hier gewoon over de vloer alsof t niets is .. maar misschien is jan nog niet ver genoeg met staan etc om er fatsoenlijk acter te staan, dat kan ook nog natuurlijk
Hier nog 1 die ditzelfde ding heeft! Verschrikkelijk lelijk vind ik hem, maar ze heeft er wel plezier van.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
welkom !!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier ook maar melden, ik lurk al tijden mee, maar sinds vandaag heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.
Ik ben sinds 31 maart 2009 de trotse mama van Bram, een heerlijk blond, actief ventje.
Ja, mn broertje en schoonzusje waren ook al aan het twijfelen en hebben het niet gedaan. Ik denk dan altijd, ach ze adviseren het niet voor niets. Misschien ben ik ook wel te naïef.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, daar neigen we ook wel naar hoor. Wie A zegt...Je wordt door alle media aan t twijfelen gebracht vind ik. Anders hadden we waarschijnlijk niet zo getwijfeld. Maar goed, morgen maar even afwachten, hoe we ons dan voelen.
Dat filmpje! Knappe Lennon!
geen idee, mijn ouders passen opquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef mikoxx het volgende:
Dat is gek he Estrys? Het kan zo snel veranderen bij die kleintjes! Hoe het nu?
Sugarsnap en Bram
toen elin geboren werd lag er geen sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef Estrys het volgende:
haha leuk spul he Elin. Seb heeft al vaker sneeuw gezienEn toen hij geboren werd was het precies hetzelfde weer als nu.
Seb had vanavond toch weer een temp van 39,2, vandaag was hij wel gewoon zichzelf, mijn ouders hadden hem niet getempt dus ik weet niet wat de temp was. Tot een uur of vier toen werd zijn temp hoger.
niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toen elin geboren werd lag er geen sneeuw? en beterschap voor seb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |