toen eli last had van janksessies heb ik hem gewoon in de armen van de leidster gedumpt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zij staat normaal niet op deze groep, maar nu al twee of drie weken op de woensdagochtend tot half negen. Om half negen komen twee andere leidsters. Maar misschien inderdaad eens iets van zeggen, even bekijken hoe ik dat aan ga pakken
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef bodpa09 het volgende:
Hier ook nog ff: Gefeliciteerd Diaan!
Nu snel je lijstje doorgeven aan je Secret Santa he!
Ik ook.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef bodpa09 het volgende:
Ging het nu beter bij het kdv, Estrys?
Ja die van jou staat nog boven Sebquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik ook.Neeeeejjj...
Avalon, gefeliciteerd met jouw dreumesschap.![]()
Ingrid, lekker zeg. Hier gaat het ook een beetje beter, ze kan hele stukken wegwerken als ze wil. Niet dat ze dat vaak doet, maar ze drinkt nog lekker aan de borst. (95% borst, 5% ander eten ofzo)
Tienuviel, altijd prettig zo'n medewerker die eindelijk eens niet zeurt over iets waar je toch verder geen invloed op hebt.![]()
Ik weet nou wel dat het niet aan die leidster lag. Nou ja hij komt er wel weer overheen hoor. Zodra ik buiten ben is het overquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef bodpa09 het volgende:
En d'r is een Oprah DVD box he Estrys. Sneu hoor dat Seb nu een beetje eenkennig is. Weggaan terwijl je een huilend kind achterlaat is heartbreaking (is daar geen Oprah show over???), maar misschien wel fijn dat zij in elk geval probeerde om hem af te leiden. En dat ze hem vasthield enzo.
Ik wil jullie niet bang maken trouwens, maar IRL staan Grasjes en ik ook nog boven jullie in het lijstje.
KD en Estrys, ja hoor, voor jullie duurt het nog heeel lang voordat jullie babietjes dreumesjes zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet nou wel dat het niet aan die leidster lag. Nou ja hij komt er wel weer overheen hoor. Zodra ik buiten ben is het over![]()
enne mijn baby wordt pas volgend jaar 1
Ja en dan kijk je tv komt die reclame van pampers van happy birthday, met die baby'squote:Op vrijdag 20 november 2009 22:23 schreef Grasjes het volgende:
[..]
KD en Estrys, ja hoor, voor jullie duurt het nog heeel lang voordat jullie babietjes dreumesjes zijn![]()
Ik sta echt versteld van hoe snel dit jaar is gegaan. Waar is mijn kleine baby gebleven
Die van mij is ook nog heeeel lang heeeeel klein...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:23 schreef Grasjes het volgende:
[..]
KD en Estrys, ja hoor, voor jullie duurt het nog heeel lang voordat jullie babietjes dreumesjes zijn![]()
Ik sta echt versteld van hoe snel dit jaar is gegaan. Waar is mijn kleine baby gebleven
En dan krijg je natte ogen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja en dan kijk je tv komt die reclame van pampers van happy birthday, met die baby's
Nee, ik ben door de borstvoeding nog niet eens ongesteld geweest...quote:
Ja zodra je de hoek om bent brullen. Of niet Kleurdoosquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:32 schreef Fruppel het volgende:
Lennon waterpokkenwat sneu! Hoop dat hij er niet al teveel last van krijgt!
Bij Danique viel het mee maar dat is wel weer even geleden.
Eenkennige Seb is ook helemaal niet leuk he al die grote mensen die wat van je willen, de dame hier is niet zozeer eenkennig maar heeft inmiddels wel door dat ik wegga en dan is het brullen.
Ik ben vaak de deur nog niet door of ze is al gestopt en gaat spelen.
GWS heb je stiekem wat te melden
Ja dan zijn ze alweer een jaar. De tijd gaat veel te snel. Al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen van een klein hulpeloos baby'tje tot een klein zelfstandig mensje die al kan zitten, kruipen en een eigen willetje hebben.quote:Op maandag 23 november 2009 10:42 schreef Jelief het volgende:
Nog precies 2 maanden Diaan!![]()
![]()
We gaan vanmiddag voor de 9 maanden afspraak naar het cb
Ik ben benieuwd hoeveel mijn beer gegroeid is , hij draagt maatje 74 broeken maat 80 shirts.
En de snelste betaald het huwelijk?quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft al een tijdje een tandje boven maar dan helemaal aan de linkerkant. Nu zijn er ineens twee voortanden bij dus hij heeft eerst die ernaast gekregen en toen pas de voortanden. En volgens mij voelde ik een kiesje. Dus nu: 2 ondertanden 3 boventanden en een doorkomende kies. Wij gaan de tandenrace vast winnen KD
ze trouwen in las vegas met een ambtenaar in elvis kostuumquote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Grasjes het volgende:
[..]
En de snelste betaald het huwelijk?![]()
![]()
Isis heeft weer een dubbele oorontsteking. Zielig meisje... tussen het huilen van de pijn door is ze nog wel gezellig en heeft zelfs 2 seconden los gestaan vandaag
Tandenrace? Annicka doet ook mee: ze heeft nu 4 tanden boven, 4 tanden onder, 1 kies beneden en vandaag heb ik nog kies boven gevoeld.quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft al een tijdje een tandje boven maar dan helemaal aan de linkerkant. Nu zijn er ineens twee voortanden bij dus hij heeft eerst die ernaast gekregen en toen pas de voortanden. En volgens mij voelde ik een kiesje. Dus nu: 2 ondertanden 3 boventanden en een doorkomende kies. Wij gaan de tandenrace vast winnen KD
i guess soquote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
had ie eigenlijk wel moeten zien, die van mij zijn echt drie keer zo kortquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Oja en Seb ishij trok zich ook nog op aan mijn broek, toen keek ie omhoog, liet heel snel los en ging toen naar de goede benen
Oehh....! Binnenkort kom ik je weer gezelschap houden hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 09:10 schreef MamaNik het volgende:
Hallo, ik kom me even melden in dit topic, ben net terug van vakantie en dus nog niet bijgelezen, maar mijn 2 mannetjes waren afgelopen vrijdag 6 mnd dus kom gezellig nu hier mee kletsen.
heb nog niet bijgelezen, want heb net 2 min rust in huis![]()
Goed, niks aan de hand. Zijn eigen vrolijke zelfquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
M wat goed van je zeg![]()
en nu weten we ook hoe hij heet...
![]()
Estrys, hoe gaat/ging het met Seb na de inenting?
Fijn dat het zo goed is gegaan!! Lennon mag donderdag als hij geen koorts heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Goed, niks aan de hand. Zijn eigen vrolijke zelfWel beetje dunne poep, maar gewoon gegeten en gedronken en nu al 2 uur lekker aan het slapen
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wisten jullie dat nog niet dan? Hij heet M. en was idd niet meer te houden toen hij het doorhad. Van de ene kant van de kamer naar de andere, soms iets te snel voor zijn eigen voeten.
Zijn naam is verder geen geheim ofzo, alleen zo makkelijk te googelen omdat het weinig voorkomt. Het lijkt me niet leuk als zijn vriendjes over een jaar of 8 lezen dat ie zo moeilijk kon poepen.![]()
He, wat een geluk dat Seb verder geen last van de prik heeft.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Estrys het volgende:
M..... ? Ik ken ook iemand met een zoontje die M....heet
quote:
Ow op die manier... zo had ik het niet begrepen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef bodpa09 het volgende:
Dat was toch de 'zo is ie niet te vinden in google' tip? Kapitalen en punten ertussen. Maar goed, hij heet dus M.....En is heeeeeel lief.
Ik weet niet over welke Seb jij het hebt maar dat was niet mijn Seb hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:01 schreef seilram het volgende:
Welkom MamaNIk
Seb, stoere kerel, geen kik gegeven tijdens die vaccinatie!
Bodpa, wat goed van hem zeg! Lief filmpje. Zo knap![]()
Diaan, hopelijk is Lennon snel weer opgeknapt!
Hier morgen de vaccinatie... als het goed is. Moet morgen toch bij de ka zijn voor Joep zijn hoofd en Joep heeft afgelopen week antibiotica gehad voor een zweertje bij zijn oor... dus ik vraag me af of een vaccinatie nu wel verstandig is... Trouwens, hij heeft dus een week antibiotica gehad en die stomme zweer zit er nogMorgen ook gelijk maar even laten bekijken door de kinderarts.
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:45 schreef Raissa het volgende:
Over tandenpoetsen, moet dat nou wel of niet met tandpasta?
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik doe met tandpasta, het meeste daarvan zit trouwens niet in zijn mond
Nee, ze was gewoon normaal gezond. Vorige week waren haar kinderen en man ziek, afgelopen weekend is zij ziek geworden. Vanmiddag ging het ineens heel snel achteruit en had reanimeren al geen zin meer. En ja, ontzettend eng.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef bodpa09 het volgende:
Jezus Diaan, wat een schrik. Was die collega al ziek? Eng zeg.
Dankjewel. Het is gewoon eng omdat het zooo dichtbij komt. Ik had gisteren nog een briefje van haar op mn bureau liggen om samen haar uren goed te zetten in het systeem. Zo vreemd dat ze er niet meer is.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Jore het volgende:
Diaan, wat een akelig verhaal van je collega. Ik kan me voorstellen dat je daar enorm van ondersteboven bent. Ik krijg het er koud vanSterkte!
Lennon is nu koortsvrij, eigenlijk de hele week overdag al. Alleen zondagavond had hij boven de 38 graden. Hoe gaat het met M? Nog steeds koorts?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:04 schreef bodpa09 het volgende:
Ik duim met je mee voor Lennon morgen. Is ie nu koortsvrij?
En wat vreselijk voor je collega zeg, zoiets neem je de rest van je leven met je mee. Dat je zo'n smsje stuurt en dan zo'n bericht. Het is zo gek als iemand er opeens niet meer is he, zo dichtbij ook. Heel veel sterkte voor jou, je collega's en haar gezin/familie.
Vervelend dat hij nu niet zn 1e vaccinatie mag halen... ik vind dat eigenlijk best raar geregeld. Ik kan me voorstellen dat mensen die "zomaar" niet komen hun kans voorbij laten gaan, maar als je niet kunt wegens koorts vind ik eigenlijk dat je dan een andere optie zou moeten krijgen. Hier is het zo geregeld dat als Lennon morgen koorts heeft, ik vrijdag nog naar een andere plaats in de buurt zou mogen gaan. Doen we dat niet, dan gaat de beurt voorbij.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, nog steeds koorts, nu 39,1. Hij was verder wel erg vrolijk vanavond.
Nee, denk ook niet dat het hetzelfde wordt. Vreselijk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:25 schreef MamaNik het volgende:
Jeetje Diaan dat is schrikken pffff moet er niet aan denken.
Bodpa is de koorts al wat gezakt?
Gister met alle 3 mex vaccinatie wezen halen, achteraf is het met 100% meegevallen
M. gaf geen kik en R en V alleen 1 schreeuw en toen was het over
M, wilde nog wel een keer zei die :s raar kind
Dus dat stelt me gerust voor over 3 weken.
Ze lijken ook nergens last van te hebben M klaagde alleen over pijn in zijn arm toen die s'middags uit bed kwam en toen die gisteravond naar bed ging. Maar nu had die geen pijn meer zei die.
Ja lachen he! Hij zei ook tegen papa prikke niette pijn hoor papa.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
geweldig!!! Gelukkig mag hij over 3 weken weer. En wat fijn dat ze nergens last van lijken te hebben!!
![]()
Wij mogen vanmiddag tussen 13:00 en 13:30 uur komen.
een maand of twee zitten wij nu in die fase die jij beschrijftquote:Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef Grasjes het volgende:
Wat fijn dat de prikken allemaal redelijk goed gaan!
Bodpa, morgen prikken als het zo blijft. Fijn![]()
Hoe lang duurt het als ze zelf gaan staan dat het los staan ook goed gaat? Ze laat nu regelmatig los van de tafel maar kan haar evenwicht nog niet langer dan een seconde vasthouden
Seb hangt alleen maar aan mijn been steedsquote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp wij ook, al staat ze sinds een dag of 3 stabiel los voor iig een halve minuuten ze stapt aan 1 hand sinds gisteren, dus die loopt wel voor een jaar
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier staat Annicka ook net een dag of wat redelijk stabiel als ze los staat. Meestal voor een seconde of 10 en dan gaat ze weer beheerst over in kruipstand en kruipt ze weer verder.
Tandenknarsen, ieuw.Gelukkig ben ik slechthorend en hoor ik het niet als ik mijn hoorapparaten uit heb.
![]()
Ik heb ze dan overdag ook altijd uit...
graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij elin was t wel ff een kwestie van niet bang zijn, ze staat ook alleen maar los als er iets is wat ze vast kan grijpen. Ze doet wel verwoede pogingen nu om zelf op te gaan staan en dat lukt haar aardig! alleen valt ze dan soms om omdat ze weer iets in r hand heeft en haar aandacht er niet bij kan houden
en dat stappen komt juist door estrysik zag op de meet dat je met m aan de handen liep en dat probeerde ik eigenlijk nooit, dus de afgelopen dagen flink wat met r afgestapt, vond ze prachtig en nu dus al aan 1 handje
geeft niet joh, uiteindelijk komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef bodpa09 het volgende:
Hij heeft 37, 2, dus straks prikken.
paniekvogel die ik ben. sorry.
Helemaal weigeren doet ze niet, maar soms drinkt ze maar 90cc.. Nou ja, dat is dan maar zo.. Als ze echt honger krijgt dan hoor ik dat vanzelfquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik heb stukje aan Lennon gegeven, maar die moest er niet veel van weten.
Net nog even gbeld met mn moeder, maar Lennon heeft gelukkig (nog steeds) nergens last van. Hij weigert de laatste dagen wel steeds meer de fles, vooral de fles met melk tussen de middag. Herkennen jullie dat? En wat kun je daaraan doen? Ik heb al een andere fles, gewoon uit een beker en ook met lepeltje geven, geprobeerd maar tevergeefs.
hier dus ook, net 5 minuten geleden op bed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ligt Annicka ook net een klein kwartiertje op bed. Ze is denk ik net zoals mamma een nachtuil...
Tegenwoordig staan we zo rond negen uur op, geloof ik. Dan slaapt ze rond drie uur een uurtje, soms anderhalf uur, en daarna gaat ze weer zo rond negen a tien uur naar bed. Meestal wordt ze dan rond middernacht wakker voor een slok en rond zeven uur in de ochtend. En dan staan we dus weer om negen uur op, ofzo.quote:
Hij krijgt 's morgens een fles met pap (180/6), maar die drinkt hij de laatste week ook bijna niet meer leeg, ong. voor de helft, tussen de middag krijgt hij dan 90/3 die hij dus bijna niet drinke, af en toe een halve fles, 's avonds krijgt hij 150/5 met pap van een bordje, die eet hij meestal wel leeg. Na het eten, eet hij nog wel altijd een toetje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef bodpa09 het volgende:
Wil ze niet slapen KD?
Oh, en wat betreft die flessen: hoeveel drinkt hij aan melk nu Diaan? Volgens mij kan het op zich geen kwaad, alleen even vitamine D in de gaten houden.
Dus hij drinkt zo'n beetje 400 per dag. Dan heeft hij 1 druppel vitamine D nodig geloof ik.quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij krijgt 's morgens een fles met pap (180/6), maar die drinkt hij de laatste week ook bijna niet meer leeg, ong. voor de helft, tussen de middag krijgt hij dan 90/3 die hij dus bijna niet drinke, af en toe een halve fles, 's avonds krijgt hij 150/5 met pap van een bordje, die eet hij meestal wel leeg. Na het eten, eet hij nog wel altijd een toetje.
Ik ga zo melkpap met appel proberen, misschien vindt hij dat wel lekkerder. We blijven maar proberen....
Wat slaapt ze weinig zeg!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tegenwoordig staan we zo rond negen uur op, geloof ik. Dan slaapt ze rond drie uur een uurtje, soms anderhalf uur, en daarna gaat ze weer zo rond negen a tien uur naar bed. Meestal wordt ze dan rond middernacht wakker voor een slok en rond zeven uur in de ochtend. En dan staan we dus weer om negen uur op, ofzo.
idem hier, echt precies hetzelfdequote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka heeft vrijwel altijd een goed humeur. We kijken dan ook naar andere symptomen van slaap: gapen, in oogjes wrijven en soms proberen we gewoon of ze kan slapen of niet. Ik voed haar altijd in slaap, dus ik ga haar gewoon op bed voeden en als ze moe genoeg is valt ze na een tijdje vanzelf in slaap, dan sluip ik stilletjes weg. Is ze niet moe maar wel klaar met drinken draait ze zich en gaat ze rondjes kruipen of gebruikt ze mijn lichaam als klimrek...
Alleen jammer dat je nog nauwelijks avond voor jezelf hebt, op die manier. Maar ik ga zelf soms wel om 1 of 2 uur naar bed om dat te compenseren. Zoals ik al zei: ik ben een nachtuil.quote:Op zondag 29 november 2009 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hier, echt precies hetzelfde
idemquote:Op zondag 29 november 2009 11:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je nog nauwelijks avond voor jezelf hebt, op die manier. Maar ik ga zelf soms wel om 1 of 2 uur naar bed om dat te compenseren. Zoals ik al zei: ik ben een nachtuil.
Het eten gaat trouwens wel heel anders, geloof ik? Annicka drinkt nog steeds heel vaak aan de borst. Vast eten ligt haar niet zo.quote:
eten doet ze wel maar ook nog grotendeels bv, daar haalt ze nog t meest uitquote:Op zondag 29 november 2009 12:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het eten gaat trouwens wel heel anders, geloof ik? Annicka drinkt nog steeds heel vaak aan de borst. Vast eten ligt haar niet zo.
Handige tip bedankt ga ik ook doen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:24 schreef Noli. het volgende:
Ingrid ik meen mij te herinneren dat je stukjes appel even idd in de magnetron kunt doen, dan worden ze zachter.
Maar ik weet niet meer precies hoe en wat.
Volgende week oppassen dus!quote:Op zondag 29 november 2009 14:21 schreef Noli. het volgende:![]()
Wij hebben hier een piranha. Ze (vr)eet echt alles wat in haar bereik komt dus daar moet altijd goed op gelet worden.
Ze heeft tot nu toe wat broccoli, bloemkool, appel, peer, yoghurt, banaan en brood gehad. Ze vind het heerlijk en word boos als het op is.
Vanmiddag weer de slagroomtaart en -soesjes bij haar wegslaan. Dat de jarige dat met drie maanden al naar binnen geschoven kreeg wil nog niet zeggen dat die van ons dat al krijgt.![]()
Ja, ze is zes maanden en ze mag bijvoeding maar dat wil niet zeggen dat ze maar met van alles en nog wat volgepropt moet worden. (zoals een zakje Nibbits met 10maanden ("jaaaa de rode zijn er wel uit hoor"))
o elin is echt dol op brood en pap, yoghurt vindt ze ook erg lekkerquote:Op zondag 29 november 2009 13:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier mag ik al blij zijn met een hap brood en een klein stukje banaan ofzoYogurt en vla vindt ze wel heel lekker, dat eten we 's avonds vaak als toetje.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef Fuente het volgende:
Merel (vr)eet echt alles. En alles moet helemaal op. En als ze de kans krijgt eet ze Sara's eten er ook nog bij op. Het is echt verschrikkelijk, tis gewoon een eetmachine en het woord dat ze het vaakst roept is whap whap
Maar, ook wel fijn dat ze gewoon een goede eter is
jaaaa, zo varen de scheepjes voorbij!quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, dat Annicka niets nadoet is niet helemaal waar trouwens, want als ik mijn ogen dichtknijpt doet zij dat ook en als ik met mijn hoofd heen en weer zwaai (een soort van 'dansen') doet zij dat ook.
Bij het kdv huilt ons zoontje ook zowel als papa als ook mama weggaan. Maar dat is waarschijnlijk vrij snel voorbij. Ik denk dat het ook anders is bij mensen, die hij drie dagen de week ziet, dan bijvoorbeeld zoals nu bij mijn ouders omdat hij ze nu een aantal maanden helemaal niet heeft gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef Estrys het volgende:
Seb kan ongeveer net zo snel kruipen als een ander kindje kan rennenDie is zo snel. En hij is zooo eenkennig op het moment. Het is mama voor mama na. Morgen weer kdv, ik zie er nu al tegenop om hem achter te laten
![]()
Ja die zijn er. Je hebt tussikind van vsm, dat is homeopathisch en er is ook Bisolvon. Dat zou goed helpen als er ook slijm vastzit. Bij ons hebben zij allebei helaas niet geholpen, dus wij gaan weer wat anders proberen. Nog maar even kijken of er iets is dat nu beter helpt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Estrys het volgende:
Seb moet 's nachts zo verschrikkelijk hoesten, net ook weer. En huilen daarnaen niet meer willen slapen en dat al de derde nacht op rij
Zijn er hoestdrankjes of iets voor baby's?
idem hier, ook maar wat hoestspul kopen straksquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:Het was weer bal vannacht
In mijn pauze meteen even bisolvon halen.
Ik kwam om half acht mijn bed uit (voor de 4de keer) en heb Seb om 8 uur wakker moeten maken, die had om 6 uur zijn ontbijt gehad. Snel aankleden, op de fiets naar het kdv. Heb hem geknuffeld, hij ging meteen spelen en ik ben snel weggeglipt.
Ik vind het ook wel jammer maar het is gewoon niet leuk meer om te doen zo. Maar in een ander zwembad hier in de buurt is het op donderdagochtend inloop voor moeders en kinderen. Denk dat ik daar af en toe wel heen ga met iemand van ze zwangerschapsgym.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
Bodpa, van harte gefeliciteerd met M en een hele leuke dag toegewenst![]()
Jore, hier ook hoor. Lennon krijgt ook wel eens wat onverantwoords binnen en ach ik maak daar ook niet zo'n halszaak van zolang het niet altijd zo is en het netjes wordt gevraagd.
Estrys, jammer dat jullie stoppen met babyzwemmen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat wat jij als reden geeft om te stoppen, is voor mij een reden om niet te beginnen... ik zie dat echt niet zitten in mn eentje. Hoe gaat het met het hoesten van Seb?
Nou, Lennon heeft duidelijk geen zin meer in de papfles 's morgens, gisteren wilde hij wel van een bordje maar vanmorgen uit de flesho maar. Ik had geen tijd meer om het van een bordje te doen, dus maar fles mee naar kdv en daar gevraagd of ze het nog willen proberen of anders een boterham willen geven.
Morgen ga ik pasfoto's maken met Lennon voor het paspoort... ik moet een nieuw en laat hem dan meteen bijschrijven. De vlekjes van de waterpokken zijn zo goed als weg
Lennon heeft de laatste dagen zijn "melktekort" aangevuld. Hij werd een paar keer 's avonds wakker en had dan "honger" en dronk zo 100 cc melk weg...![]()
ach aan de andere kant ook wel weer leuk toch? Gaan ze lopen en zoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
shhhhht
Ikwilletnietwetenikwilletniet
1 jaar, lijkt nog zoooo ver weg
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Memmel/Morris welkom in dit topic![]()
Wat leuk zeg KD
Nou het is nu eigenlijk wel duidelijk, Lennon wil niet meer uit zn fles de pap... wel van het bordje dan eet hij alles op. Nou ja, moeten we dat maar gaan doen. Zal het cb wel blij mee zijnAls ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.
Zo'n beker heeft Mila ook, ideaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
met 11 mnd is er een sprong
en
[ afbeelding ]
Ja hij wordt groot....quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]hij wordt groooottt
Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen
maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen
Bij prenatal heb ik `m gekochtquote:Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij wordt groot....Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.
Nou ze zijn niet een uur wakker dat zou ik nog wel overleven, ze zijn dan gewoon wakker! Hun dag begint dan, ze hoeven nog niet te eten dat doen ze pas om half 7 maar ze willen gewoon spelen. En als ze geen aandacht krijgen is het janken op den duur,quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mamanik, ik heb helaas geen tips voor je, vervelend dat je jongens een uur gewoon wakker zijn!
Hier zijn de laatste 3 nachten ook slecht te noemen.. om de 2 uur wil ze de borst, geen borst is niet slapen..
Het was vandaag drinken om 00.17, 02.07, 04.31, 06.30 en toen om 08.44.. En toen eruit.
Gelukkig valt ze wel na de voeding weer in slaap, maar echt bevorderlijk voor je nachtrust is het niet!
dat iddquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef bodpa09 het volgende:
Of hoe je hond ook al weer schrijft... Honten klikt dan opeens heel logisch.
Gefeliciteerd met de poppenwaggen KD!
Oeke en Memmel ::W
Die beker hebben wij ook, errug handig idd.
Tessie: ik zou vooral op de slaapstand letten. En hoe Graeme er in zit, wij hebben een Koelstra, daar hing M. in het begin echt in, niet erg ergonomisch.
Nog even dan kunnen ze samen aan de wandel in de speeltuinquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef juttertje het volgende:
Wat leuk, Danique ook aan de wandel!
Seb aait ook, alleen heb je daarna wel een hersenschuddingquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Goed van Danique!
Ik ben ook zo happy want elin is happy
alles gaat onder luid gekraai en dat is Zoooooooooooo schattig![]()
of heel zachtjes kraaien terwijl ze mijn neus aait
Hoe herkenbaar Mikoxx van dat s'nachts wakker zijn. pfff om gek van te worden.quote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef mikoxx het volgende:
Dank je Tinuviel!
Heb ik nog een andere vraag: Onze mannen blijven overdag wakker worden na 45 min slapen. Tot nu toe proberen we ze weer in slaap te krijgen met een speen, maar dat betekent soms wel 3 of 4 keer op en neer voor dat het (soms) lukt. 1 van 2 slaapt 's nachts nog steeds niet goed door, is soms wel 6 a 7 keer wakker. Nu vraag ik me af hoeveel slaap ze nodig hebben. Of we ze niet beter na 45 min slapen overdag, uit bed kunnen halen. Ze zijn dan op zich wel vrolijk hoor, maar t lijkt me zo kort (ze zijn dan zo'n twee uur wakker geweest). Hoeveel slapen/sliepen jullie kindjes zo rond 6 maanden? (ze zijn over 8 dagen 6 mnd)?
Seb slaapt al drie weken heel slecht, nu is het weer iets beter maar wel steeds die voeding 's nachts weer. We moeten er weer een week voor uit gaan trekken om hem weer door te laten slapen maar dat kost dus nachten vol met drama en ik trek dat nu even nietquote:Op maandag 7 december 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en elin slaapt al 3 nachten doorthats a first (third
) ze slaapt wel laat maar slaapt ook uit. Moest r net wakker maken om half 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |