En de snelste betaald het huwelijk?quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft al een tijdje een tandje boven maar dan helemaal aan de linkerkant. Nu zijn er ineens twee voortanden bij dus hij heeft eerst die ernaast gekregen en toen pas de voortanden. En volgens mij voelde ik een kiesje. Dus nu: 2 ondertanden 3 boventanden en een doorkomende kies. Wij gaan de tandenrace vast winnen KD
ze trouwen in las vegas met een ambtenaar in elvis kostuumquote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Grasjes het volgende:
[..]
En de snelste betaald het huwelijk?![]()
![]()
Isis heeft weer een dubbele oorontsteking. Zielig meisje... tussen het huilen van de pijn door is ze nog wel gezellig en heeft zelfs 2 seconden los gestaan vandaag
Tandenrace? Annicka doet ook mee: ze heeft nu 4 tanden boven, 4 tanden onder, 1 kies beneden en vandaag heb ik nog kies boven gevoeld.quote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft al een tijdje een tandje boven maar dan helemaal aan de linkerkant. Nu zijn er ineens twee voortanden bij dus hij heeft eerst die ernaast gekregen en toen pas de voortanden. En volgens mij voelde ik een kiesje. Dus nu: 2 ondertanden 3 boventanden en een doorkomende kies. Wij gaan de tandenrace vast winnen KD
i guess soquote:Op maandag 23 november 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
had ie eigenlijk wel moeten zien, die van mij zijn echt drie keer zo kortquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Oja en Seb ishij trok zich ook nog op aan mijn broek, toen keek ie omhoog, liet heel snel los en ging toen naar de goede benen
Oehh....! Binnenkort kom ik je weer gezelschap houden hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 09:10 schreef MamaNik het volgende:
Hallo, ik kom me even melden in dit topic, ben net terug van vakantie en dus nog niet bijgelezen, maar mijn 2 mannetjes waren afgelopen vrijdag 6 mnd dus kom gezellig nu hier mee kletsen.
heb nog niet bijgelezen, want heb net 2 min rust in huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |