abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75004091
Nouja, we hebben tot vrijdag. Maar ik denk niet dat ik hem laat inenten als hij dan nog 39 heeft, al issie nog zo vrolijk. En ik vind het ook stom geregeld, het is niet zo dat ik niet wil ofzo, of dat het me niet uitkomt.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:27:12 #127
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75004274
Hopelijk zakt de koorts morgen zodat jullie vrijdag wel kunnen gaan. Het kan bij die kleintjes snel opkomen, maar ook weel snel afzakken. Ze enten hier ook niet in bij 38 graden of hoger volgens mij.

Ik ga nog even op de bank tv kijken, bedankt nogmaals voor jullie lieve reacties
Make love, not war ☮
pi_75010379
Bodpa hoe is het nu?
  donderdag 26 november 2009 @ 08:25:00 #129
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75010641
Jeetje Diaan dat is schrikken pffff moet er niet aan denken.

Bodpa is de koorts al wat gezakt?

Gister met alle 3 mex vaccinatie wezen halen, achteraf is het met 100% meegevallen
M. gaf geen kik en R en V alleen 1 schreeuw en toen was het over
M, wilde nog wel een keer zei die :s raar kind
Dus dat stelt me gerust voor over 3 weken.
Ze lijken ook nergens last van te hebben M klaagde alleen over pijn in zijn arm toen die s'middags uit bed kwam en toen die gisteravond naar bed ging. Maar nu had die geen pijn meer zei die.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:20:41 #130
114177 Diaan73
pi_75011279
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:25 schreef MamaNik het volgende:
Jeetje Diaan dat is schrikken pffff moet er niet aan denken.

Bodpa is de koorts al wat gezakt?

Gister met alle 3 mex vaccinatie wezen halen, achteraf is het met 100% meegevallen
M. gaf geen kik en R en V alleen 1 schreeuw en toen was het over
M, wilde nog wel een keer zei die :s raar kind
Dus dat stelt me gerust voor over 3 weken.
Ze lijken ook nergens last van te hebben M klaagde alleen over pijn in zijn arm toen die s'middags uit bed kwam en toen die gisteravond naar bed ging. Maar nu had die geen pijn meer zei die.
geweldig!!! Gelukkig mag hij over 3 weken weer. En wat fijn dat ze nergens last van lijken te hebben!!

Wij mogen vanmiddag tussen 13:00 en 13:30 uur komen.
Make love, not war ☮
pi_75011353
Diaan, wat een akelig bericht zeg. Sterkte. Ik meende toch dat een "gezonde" volwassene wel deze griep aan zou moeten kunnen.

Hier gister ook geweest voor de prik. Verliep allemaal prima, effe wat gehuild, daarna weer goed.
Heeft alleen gisteravond overgegeven, weet niet of het van de prik is of niet....
  donderdag 26 november 2009 @ 09:44:15 #132
248986 MamaNik
pi_75011861
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

geweldig!!! Gelukkig mag hij over 3 weken weer. En wat fijn dat ze nergens last van lijken te hebben!!

Wij mogen vanmiddag tussen 13:00 en 13:30 uur komen.
Ja lachen he! Hij zei ook tegen papa prikke niette pijn hoor papa.
Ik moest eigenlijk morgen, maar dan moet ik werken dus ben gewoon gister gegaan
en niemand die wat vroeg of zo.
pi_75017565
M heeft 37.7!
Gaat de goede kant op he! Duimen dat het zo blijft.
pi_75017601
Fijn Bodpa, dat ziet er goed uit voor vrijdag!
  donderdag 26 november 2009 @ 13:42:14 #135
248986 MamaNik
pi_75018604
Mooi zo!! Bij ons op de prikkaart stond dat ze boven de 38 niet prikken dus dan zit je goed
  donderdag 26 november 2009 @ 13:52:29 #136
114177 Diaan73
pi_75018911
Bodpa goed nieuws Hopelijk blijft het zo gaan zodat je morgen toch kunt laten prikken.

Wij zijn net weer terug van het prikken. Lennon huilde alleen even toen het spuitje erin kwam daarna weer stil. We zijn in totaal max. 10 minuten gweest. Bij de uitgang kregen alle kinderen een ijsje. HIj is nu door de kamer aan het kruipen en druk met zn tafelblad
Make love, not war ☮
  donderdag 26 november 2009 @ 20:47:29 #137
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75032567
Wat fijn dat de prikken allemaal redelijk goed gaan!

Bodpa, morgen prikken als het zo blijft. Fijn

Hoe lang duurt het als ze zelf gaan staan dat het los staan ook goed gaat? Ze laat nu regelmatig los van de tafel maar kan haar evenwicht nog niet langer dan een seconde vasthouden
pi_75032953
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef Grasjes het volgende:
Wat fijn dat de prikken allemaal redelijk goed gaan!

Bodpa, morgen prikken als het zo blijft. Fijn

Hoe lang duurt het als ze zelf gaan staan dat het los staan ook goed gaat? Ze laat nu regelmatig los van de tafel maar kan haar evenwicht nog niet langer dan een seconde vasthouden
een maand of twee zitten wij nu in die fase die jij beschrijft
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75033225
juhp wij ook, al staat ze sinds een dag of 3 stabiel los voor iig een halve minuut en ze stapt aan 1 hand sinds gisteren, dus die loopt wel voor een jaar
pi_75033515
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp wij ook, al staat ze sinds een dag of 3 stabiel los voor iig een halve minuut en ze stapt aan 1 hand sinds gisteren, dus die loopt wel voor een jaar
Seb hangt alleen maar aan mijn been steeds
en tandenknarsen
pi_75033629
Zou wel leuk zijn he! Je weet het niet hoor, M. heeft het echt een poos niet gedurfd (zette wel losse stappen, maar zonk dan acuut door zijn knietjes van de schrik) en kon echt al een hele tijd los staan, zelf gaan staan vanuit zit, aan een vinger lopen enzo. Ik had niet verwacht dat hij het voor zijn eerste verjaardag echt echt echt zou doen. Ik vind het wel errug leuk dat het hem gelukt is.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:14:57 #142
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75033738
Een halve minuut is dan ook al heel lang en stapjes zetten aan de hand is ook knap!

Tandenknarsen doet Isis ook af en toe. Brrr! Heel naar geluid

Als ze wil gaan zitten vanuit staan en ze heeft haar sloffen niet aan, doet ze een split
  donderdag 26 november 2009 @ 21:16:37 #143
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75033810
Hier staat Annicka ook net een dag of wat redelijk stabiel als ze los staat. Meestal voor een seconde of 10 en dan gaat ze weer beheerst over in kruipstand en kruipt ze weer verder.

Tandenknarsen, ieuw. Gelukkig ben ik slechthorend en hoor ik het niet als ik mijn hoorapparaten uit heb.
Ik heb ze dan overdag ook altijd uit...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 26 november 2009 @ 21:24:57 #144
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75034174
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier staat Annicka ook net een dag of wat redelijk stabiel als ze los staat. Meestal voor een seconde of 10 en dan gaat ze weer beheerst over in kruipstand en kruipt ze weer verder.

Tandenknarsen, ieuw. Gelukkig ben ik slechthorend en hoor ik het niet als ik mijn hoorapparaten uit heb.
Ik heb ze dan overdag ook altijd uit...
Soms best handig dus
pi_75035132
Jore fijn dat jij het zo een goede draai kan geven met het slapen en s'nachts drinken.

Wij hebben een paar slechte nachten gehad en ik moet zeggen ik ben toch altijd weer blij als hij dan weer eens een nacht goed doorslaapt.

Dat met het tanden krijgen duurde bij Jair ook langer. Hij was ook al weken daarvoor bezig met kwijlen, slecht slapen enzovoorts.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 26 november 2009 @ 21:52:28 #146
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75035561
Ohhww... wéken Tinuviel? Getverderrie! Nou ja, in accepteerstand dan maar, we kunnen er toch niks aan doen
pi_75036928
Bij elin was t wel ff een kwestie van niet bang zijn, ze staat ook alleen maar los als er iets is wat ze vast kan grijpen. Ze doet wel verwoede pogingen nu om zelf op te gaan staan en dat lukt haar aardig ! alleen valt ze dan soms om omdat ze weer iets in r hand heeft en haar aandacht er niet bij kan houden

en dat stappen komt juist door estrys ik zag op de meet dat je met m aan de handen liep en dat probeerde ik eigenlijk nooit, dus de afgelopen dagen flink wat met r afgestapt, vond ze prachtig en nu dus al aan 1 handje
pi_75037140
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij elin was t wel ff een kwestie van niet bang zijn, ze staat ook alleen maar los als er iets is wat ze vast kan grijpen. Ze doet wel verwoede pogingen nu om zelf op te gaan staan en dat lukt haar aardig ! alleen valt ze dan soms om omdat ze weer iets in r hand heeft en haar aandacht er niet bij kan houden

en dat stappen komt juist door estrys ik zag op de meet dat je met m aan de handen liep en dat probeerde ik eigenlijk nooit, dus de afgelopen dagen flink wat met r afgestapt, vond ze prachtig en nu dus al aan 1 handje
graag gedaan hoor.
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:47:31 #149
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75044714
Diaan, wat erg! Daar zou ik ook van schrikken zeg.... veel sterkte. en wat fijn dat het iets beter gaat met Lennon.

Ow Estrys, dan heb ik dat verkeerd gelezen

Joep heeft ook pukkels en een zweertje. Van de ka zalf gekregen... hoop dat het helpt. Hij liet maar 1 gil tijdens de vaccinatie

Een stabiel staande Annicka!! Wat goed!

Bodpa, hoe gaat het? Ga je nog voor de prik vandaag?

[ Bericht 5% gewijzigd door seilram op 27-11-2009 09:13:26 ]
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:05:31 #150
114177 Diaan73
pi_75046393
Lennon heeft gelukkig weinig tot geen last van de griepprik.. gisterenavond wel even onrustig en vannacht een keertje wakker, maar geen koorts oid.

Zelfstaande en beetje lopende meisjes en jongetjes Lennon begint nu steeds vaker te staan, van mij hoeft dat lopen nog niet zo.. ik vind het kruipen gewoon nog erg schattig om te zien. Hij wordt al veel te snel groot naar mijn idee.

Ja, Bodpa hoe is het vandaag met de koorts??

Nou vandaag op mn werk... erg droevige sfeer hier... wel nieuws omtrent het overlijden, ze is niet overleden aan de Mexicaanse griep... een bacterie heeft haar organen ernstig aangetast. De bacterie is vermoedelijk via een ontsteking (veroorzaakt door een ribkneuzing na een val) in het lichaam geslopen. Doordat zij, als gevolg van de griep, sterke hoestaanvallen had, is de kneuzing cq ontsteking verergerd. De bacterie heeft daardoor flink om zich heen kunnen grijpen en dat is haar dus uiteindelijk fataal geworden.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')