Nee, ze was gewoon normaal gezond. Vorige week waren haar kinderen en man ziek, afgelopen weekend is zij ziek geworden. Vanmiddag ging het ineens heel snel achteruit en had reanimeren al geen zin meer. En ja, ontzettend eng.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef bodpa09 het volgende:
Jezus Diaan, wat een schrik. Was die collega al ziek? Eng zeg.
Dankjewel. Het is gewoon eng omdat het zooo dichtbij komt. Ik had gisteren nog een briefje van haar op mn bureau liggen om samen haar uren goed te zetten in het systeem. Zo vreemd dat ze er niet meer is.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Jore het volgende:
Diaan, wat een akelig verhaal van je collega. Ik kan me voorstellen dat je daar enorm van ondersteboven bent. Ik krijg het er koud vanSterkte!
Lennon is nu koortsvrij, eigenlijk de hele week overdag al. Alleen zondagavond had hij boven de 38 graden. Hoe gaat het met M? Nog steeds koorts?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:04 schreef bodpa09 het volgende:
Ik duim met je mee voor Lennon morgen. Is ie nu koortsvrij?
En wat vreselijk voor je collega zeg, zoiets neem je de rest van je leven met je mee. Dat je zo'n smsje stuurt en dan zo'n bericht. Het is zo gek als iemand er opeens niet meer is he, zo dichtbij ook. Heel veel sterkte voor jou, je collega's en haar gezin/familie.
Vervelend dat hij nu niet zn 1e vaccinatie mag halen... ik vind dat eigenlijk best raar geregeld. Ik kan me voorstellen dat mensen die "zomaar" niet komen hun kans voorbij laten gaan, maar als je niet kunt wegens koorts vind ik eigenlijk dat je dan een andere optie zou moeten krijgen. Hier is het zo geregeld dat als Lennon morgen koorts heeft, ik vrijdag nog naar een andere plaats in de buurt zou mogen gaan. Doen we dat niet, dan gaat de beurt voorbij.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, nog steeds koorts, nu 39,1. Hij was verder wel erg vrolijk vanavond.
Nee, denk ook niet dat het hetzelfde wordt. Vreselijk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:25 schreef MamaNik het volgende:
Jeetje Diaan dat is schrikken pffff moet er niet aan denken.
Bodpa is de koorts al wat gezakt?
Gister met alle 3 mex vaccinatie wezen halen, achteraf is het met 100% meegevallen
M. gaf geen kik en R en V alleen 1 schreeuw en toen was het over
M, wilde nog wel een keer zei die :s raar kind
Dus dat stelt me gerust voor over 3 weken.
Ze lijken ook nergens last van te hebben M klaagde alleen over pijn in zijn arm toen die s'middags uit bed kwam en toen die gisteravond naar bed ging. Maar nu had die geen pijn meer zei die.
Ja lachen he! Hij zei ook tegen papa prikke niette pijn hoor papa.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
geweldig!!! Gelukkig mag hij over 3 weken weer. En wat fijn dat ze nergens last van lijken te hebben!!
![]()
Wij mogen vanmiddag tussen 13:00 en 13:30 uur komen.
een maand of twee zitten wij nu in die fase die jij beschrijftquote:Op donderdag 26 november 2009 20:47 schreef Grasjes het volgende:
Wat fijn dat de prikken allemaal redelijk goed gaan!
Bodpa, morgen prikken als het zo blijft. Fijn![]()
Hoe lang duurt het als ze zelf gaan staan dat het los staan ook goed gaat? Ze laat nu regelmatig los van de tafel maar kan haar evenwicht nog niet langer dan een seconde vasthouden
Seb hangt alleen maar aan mijn been steedsquote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp wij ook, al staat ze sinds een dag of 3 stabiel los voor iig een halve minuuten ze stapt aan 1 hand sinds gisteren, dus die loopt wel voor een jaar
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier staat Annicka ook net een dag of wat redelijk stabiel als ze los staat. Meestal voor een seconde of 10 en dan gaat ze weer beheerst over in kruipstand en kruipt ze weer verder.
Tandenknarsen, ieuw.Gelukkig ben ik slechthorend en hoor ik het niet als ik mijn hoorapparaten uit heb.
![]()
Ik heb ze dan overdag ook altijd uit...
graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij elin was t wel ff een kwestie van niet bang zijn, ze staat ook alleen maar los als er iets is wat ze vast kan grijpen. Ze doet wel verwoede pogingen nu om zelf op te gaan staan en dat lukt haar aardig! alleen valt ze dan soms om omdat ze weer iets in r hand heeft en haar aandacht er niet bij kan houden
en dat stappen komt juist door estrysik zag op de meet dat je met m aan de handen liep en dat probeerde ik eigenlijk nooit, dus de afgelopen dagen flink wat met r afgestapt, vond ze prachtig en nu dus al aan 1 handje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |