quote:
Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef mikoxx het volgende:Dank je Tinuviel!
Heb ik nog een andere vraag: Onze mannen blijven overdag wakker worden na 45 min slapen. Tot nu toe proberen we ze weer in slaap te krijgen met een speen, maar dat betekent soms wel 3 of 4 keer op en neer voor dat het (soms) lukt. 1 van 2 slaapt 's nachts nog steeds niet goed door, is soms wel 6 a 7 keer wakker. Nu vraag ik me af hoeveel slaap ze nodig hebben. Of we ze niet beter na 45 min slapen overdag, uit bed kunnen halen. Ze zijn dan op zich wel vrolijk hoor, maar t lijkt me zo kort (ze zijn dan zo'n twee uur wakker geweest). Hoeveel slapen/sliepen jullie kindjes zo rond 6 maanden? (ze zijn over 8 dagen 6 mnd)?
Hoe herkenbaar Mikoxx van dat s'nachts wakker zijn. pfff om gek van te worden.
Overdag heb ik ze nu redelijk in de tang. Om 8 uur vanochtend lag R weer en die is net 5 min wakker dus bijna 2 uur geslapen, V lag een kwartier later en slaapt nu nog

Dus dat gaat de goede kant op.
S'middags herhalen ze dat soms, maar lang niet altijd, vaak maar 1 uurtje of zo en dan rond 6 uur nog een half uur 3 kwartier. S'nachts zijn ze altijd nog wel een paar keer wakker voor de speen, maar het valt mee nu maar altijd wel minimaal 3 keer 1 van de 2 en om 5 uur zijn ze klaar met slapen! Dan begint onze dag soms trappen ze erin om bij ons in bed nog even door te slapen maar nooit langer dan half 6 6 uur.
Heb wel een beter ritme met eten nu.
6,30 fles 210+7
+- 11.00 fruit
+- 13.00 fles 180+6
+- 16.00 flesje 60/90 + 2/3 net hoeveel honger ze hebben of een beetje diksap
+- 17.30 groente
19.30 fles 210+7 en pap en dan naar bed!
4 volledige flessen kregen ze echt niet meer weg, en als ze het leegdronken moesten ze geen groente meer. Dus dat gaat goed, nu de nachten nog....