abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75252556
Bedankt voor de tips over de buggy´s allemaal, daar kan ik zeker wat mee!

En voor Danique! Wat stoer!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 3 december 2009 @ 17:54:14 #277
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75253792
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef juttertje het volgende:
Wat leuk, Danique ook aan de wandel!
Nog even dan kunnen ze samen aan de wandel in de speeltuin

Thanks Tessie! Ik vind haar ook zo stoer haha! Helemaal trots op d'r!
pi_75273569
Goed van Danique!

Ik ben ook zo happy want elin is happy
alles gaat onder luid gekraai en dat is Zoooooooooooo schattig
of heel zachtjes kraaien terwijl ze mijn neus aait
pi_75273713
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Goed van Danique!

Ik ben ook zo happy want elin is happy
alles gaat onder luid gekraai en dat is Zoooooooooooo schattig
of heel zachtjes kraaien terwijl ze mijn neus aait
Seb aait ook, alleen heb je daarna wel een hersenschudding

Vannacht ging op zich wel, Seb sliep van 23:30 tot 5 uur door, daarna nog een uurtje en toen had hij een poepluier en was klaarwakker Vanmorgen op de fiets naar het kdv, daar brullen toen ik wegging natuurlijk. Nog 7 uurtjes en dan weekend
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75275030
Gefeliciteerd KD met de poppenwagen.

Memmel en Morris

Heb helaas geen tips voor niet doorslapende kindjes. Bij ons gaat het meestal heel goed vooropgezet dat geen tandjesleed of volle poepluiers dwars liggen. Bij ons helpt het weleens om te gaan lopen met kind op de arm en te gaan zingen. dat is natuurlijk met twee kinderen ook een beetje lastig. Als het al s'ochtends is of het is midden in de nacht maar gaat helemaal niet, dan nemen wij J. nog wel eens bij ons in bed. Wij hadden het idee om wat speelgoed in bed te leggen met het idee dat hij zich dan misschien zelf bezig houdt. Hij kan best lekker zelf spelen. Alleen met speelgoed in bed is nog niet zo'n succes. Het moet ook niet te dichtbij zodat hij s'avonds niet gaat slapen maar dicht genoeg bij, dat hij het kan pakken. Komt mettertijd waarschijnlijk wel.

Over afspraken gesproken. Ik heb nu twee keer op een rij mijn tandartsafspraak vergeten (de eerste keer) of me vergist in de tijd (de tweede keer). Moet nog een rekening krijgen voor de tweede keer omdat ik niet kwam zonder het door te geven. Misschien vergeten zij het stiekem. Vanochtend ben ik nu wel geweest. Voor deze keer kreeg ik dan een smsje met tijd en datum. Stom dat hadden ze vorige keer al kunnen doen, dan had ik me niet in de tijd vergist. Zegt de assistente tegen mij dat je daar lui van wordt. Ik vindt dat niet, het is gewoon gebruik maken van de moderne technologie die wij ter beschikking hebben. Gelijk tips gekregen hoe om te gaan met de tanden die je kind krijgt en om te gaan met bezoek bij de tandarts.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 4 december 2009 @ 21:51:31 #281
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75299427
Aaien is lief

Danique lekker lopen

Tinuviel, over een half jaar mag ik Isis al meenemen naar de tandarts Dan kan ze vast even rondkijken daar (ik heb zo'n angst die ik zeker niet op haar wil overbrengen) En speelgoed in bed is hier haar konijn. Die moet mee als ze gaat slapen en 's ochtends speelt ze ermee in bed.

Estrys, heb je het er nog over gehad op het KDV?

Isis probeert nu de hele tijd eten in mijn mond te stoppen om te kijken hoe ik het opeet
Het is wel schattig. Van de week wilde ze haar flesje niet dus ik deed alsof ik ervan dronk en zij geļntrigeerd kijken. Ik de fles aan haar mond gezet, duwt ze hem met een grote lach weer terug naar mijn mond, zo van drink jij dat maar op

Die beker moet ik ook maar even voor gaan kijken! Ziet er handig uit!
pi_75300488
Niet over de stomme leidster, heb haar ook niet meer gezien.
Heb laatst met een van de leidsters wel over de eenkennigheid gesproken. Ze hadden het in hun overleg al over Seb gehad. Hij schijnt ook te huilen wanneer de leidster even naar de slaapkamer gaat of naar de keuken. Ze gaan er nu extra aandacht aan besteden en hem heel goed uitleggen wat ze doen, dat ze even naar de keuken gaan en zo weer terug komen. Ik doe dat nu dus ook.
pi_75301419
whihi ik zie Seb zijn gezichtje al weer voor me, toen je wegliep op de meet
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:03:04 #284
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75313061
Heeft iemand hier ervaring met zo'n stoeltje voor in bad? Is dat wat?

tot over 9 dagen !!!
pi_75332386
Hier is aaien ook favoriet. Hoewel alleen aan het begin sprake is van zachte aanraking. Daarna is het ook meer meppen of slaan. Dus het is uitkijken voor je gezicht, brillen en dergelijke.

Danique is aan het lopen

Wij hebben hier het badzitje van Prenatal en dat is echt een uitkomst. Ik vond het op een gegeven moment gewoon te zwaar en ik merkte dat het voor mijn rug ook te zwaar werdt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 6 december 2009 @ 19:33:11 #286
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75345445
Dank je Tinuviel!
Heb ik nog een andere vraag: Onze mannen blijven overdag wakker worden na 45 min slapen. Tot nu toe proberen we ze weer in slaap te krijgen met een speen, maar dat betekent soms wel 3 of 4 keer op en neer voor dat het (soms) lukt. 1 van 2 slaapt 's nachts nog steeds niet goed door, is soms wel 6 a 7 keer wakker. Nu vraag ik me af hoeveel slaap ze nodig hebben. Of we ze niet beter na 45 min slapen overdag, uit bed kunnen halen. Ze zijn dan op zich wel vrolijk hoor, maar t lijkt me zo kort (ze zijn dan zo'n twee uur wakker geweest). Hoeveel slapen/sliepen jullie kindjes zo rond 6 maanden? (ze zijn over 8 dagen 6 mnd)?
  zondag 6 december 2009 @ 20:50:56 #287
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75348333
Als Annicka wakker is en ze is vrolijk dan haal ik haar uit bed, is ze wakker maar niet vrolijk probeer ik of ze nog wat wil slapen. Annicka sliep en slaapt ook vaak maar 45 minuten. Als ze langer dan dat slaapt is het echt van 'huh?'
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75349623
hier ook hoor, een halfuurtje en dan is ze weer wakker, meestal slaapt ze 3 x een halfuur en soms in de ochtend 3 kwartier
pi_75351555
Seb slaapt meestal drie uur achter elkaar. Soms slaapt hij maar 1 keer overdag en soms een uur sochtend en dan twee a drie uur middags. Hangt ook van de nacht af en op kdv slaapt hij minder, huilt er weer eentje in de slaapkamer dan is hij wakker.

Maar als hij wakker is dan haal ik hem er meestal wel uit dan gaat hij niet meer slapen.
pi_75351953
elin rond 11 uur, 3 uur en 6 uur
pi_75360416
Guus slaapt nog twee per dag, maar dan ook echt 1,5 tot 2 uur.
Soms komt het lastig uit en dan redt ie het niet totdat het echt bedtijd is, dan gaat ie nog wel eens een half uurtje naar bed.
pi_75360566
en elin slaapt al 3 nachten door thats a first (third ) ze slaapt wel laat maar slaapt ook uit. Moest r net wakker maken om half 9
  maandag 7 december 2009 @ 08:58:52 #293
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75360567
Lennon sliep rond de 6 maanden ook 2x per dag zo'n 1,5 tot 2 uur per keer. En dat doet hij nog steeds als hij in goede doen is. Hij heeft het ook nog echt nodig, anders is hij minder gezellig. Op het kdv slaapt hij wel wat minder lang omdat hij daar ook van andere kinderen wakker wordt. Volgens mij is het wel heel afhankelijk van het kind, de een heeft meer slaap nodig dan de ander. Lennon gaat 's avonds meestal rond half 8 naar bed, gaat tijdens het verhaaltje lezen nog even spelen in bed en als ik klaar ben, zing ik een liedje en leg hem goed en loop dan weg. Hij sliep gisteren tot 9 uur 's morgens, vanmorgen moest ik hem wakker maken. Sinds zaterdag krijgt hij 's avonds melkpapje met biscuit, dat vindt hij erg lekker. 's Morgens krijgt hij nu melkpapje met appel.. vindt hij ook erg lekker. Wel beide van bordje.. uit fles wil hij niet meer.

Zaterdag waren we bij het winkelcentrum en Sinterklaas was daar en kinderen mochten bij hem op de foto. Lennon vond het allemaal wel erg interessant en heeft ook nog bij Sinterklaas op schoot gezeten voor een foto,. Gisteren hadden we Sinterklaas in huis en hij was aan het lachen, ging bij Piet op de arm en bij Sinterklaas op schoot, zo leuk om te zien dat hij niet bang was. In tegenstelling tot mijn neefjes van 1 en 3, die kropen bijna in een hoekje. Later zal ik even een foto posten.
Make love, not war ☮
  maandag 7 december 2009 @ 10:00:10 #294
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75361853
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef mikoxx het volgende:
Dank je Tinuviel!
Heb ik nog een andere vraag: Onze mannen blijven overdag wakker worden na 45 min slapen. Tot nu toe proberen we ze weer in slaap te krijgen met een speen, maar dat betekent soms wel 3 of 4 keer op en neer voor dat het (soms) lukt. 1 van 2 slaapt 's nachts nog steeds niet goed door, is soms wel 6 a 7 keer wakker. Nu vraag ik me af hoeveel slaap ze nodig hebben. Of we ze niet beter na 45 min slapen overdag, uit bed kunnen halen. Ze zijn dan op zich wel vrolijk hoor, maar t lijkt me zo kort (ze zijn dan zo'n twee uur wakker geweest). Hoeveel slapen/sliepen jullie kindjes zo rond 6 maanden? (ze zijn over 8 dagen 6 mnd)?
Hoe herkenbaar Mikoxx van dat s'nachts wakker zijn. pfff om gek van te worden.
Overdag heb ik ze nu redelijk in de tang. Om 8 uur vanochtend lag R weer en die is net 5 min wakker dus bijna 2 uur geslapen, V lag een kwartier later en slaapt nu nog Dus dat gaat de goede kant op.
S'middags herhalen ze dat soms, maar lang niet altijd, vaak maar 1 uurtje of zo en dan rond 6 uur nog een half uur 3 kwartier. S'nachts zijn ze altijd nog wel een paar keer wakker voor de speen, maar het valt mee nu maar altijd wel minimaal 3 keer 1 van de 2 en om 5 uur zijn ze klaar met slapen! Dan begint onze dag soms trappen ze erin om bij ons in bed nog even door te slapen maar nooit langer dan half 6 6 uur.

Heb wel een beter ritme met eten nu.

6,30 fles 210+7
+- 11.00 fruit
+- 13.00 fles 180+6
+- 16.00 flesje 60/90 + 2/3 net hoeveel honger ze hebben of een beetje diksap
+- 17.30 groente
19.30 fles 210+7 en pap en dan naar bed!

4 volledige flessen kregen ze echt niet meer weg, en als ze het leegdronken moesten ze geen groente meer. Dus dat gaat goed, nu de nachten nog....
pi_75362038
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en elin slaapt al 3 nachten door thats a first (third ) ze slaapt wel laat maar slaapt ook uit. Moest r net wakker maken om half 9
Seb slaapt al drie weken heel slecht, nu is het weer iets beter maar wel steeds die voeding 's nachts weer. We moeten er weer een week voor uit gaan trekken om hem weer door te laten slapen maar dat kost dus nachten vol met drama en ik trek dat nu even niet Maybe met kerst dan heb ik twee weken vakantie
pi_75362216
De eerste losse stapjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4! van de tafel naar mij toe
pi_75362356

Seb zie ik dat voorlopig niet doen, die moet zeker weten dat het goed gaat
pi_75362444
De afgelopen dagen stond ze steeds los overal , mits ze 2 voorwerpen in r hand had (dan leek t voor haar alsof ze zich ergens aan vasthield en nu liep ze dus met 2 speeltjes in haar hand naar mij toe O+O+
  maandag 7 december 2009 @ 10:33:31 #299
62233 Jelief
ikke lief!
pi_75362865
Jeuj Elin! kanp grietje!

Ruben slaapt ook nog steeds niet geweldig, in slaap vallen in zijn eigen bed doet hij niet. De ene dag slaapt hij twee keer twee uur en de andere dag een keer een half uur Ik doe er weinig aan om het te veranderen, misschien ook in de kerstvakantie dan is Mike thuis en kunnenwe het samen doen.

Ruben heeft sinds zaterdag ineens door dat het heel leuk is om zich overal aan op te trekken. Hij probeert ook af en toe om te kruipen. Als hij staat aan de tafel dan is niets meer veilig en stoelen zijn handig om mee te lopen, ook als je je slaapzak al aan hebt. Op sinterklaas avond heeft hij opa en oma en oom en tante gebruikt om een rondje te lopen, hij zit dan op schoot, pakt twee duimen vast en werkt zich naar beneden. En dan loopt hij de marathon rond de tafel
Ik zie hetnog wel gebeuren dat hij los loopt voor hij een jaar is, maar later is uiteraard ook goed
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75364155
Tyler is morgen jarig. Heeft gisteren op de verjaardag van zn zus al cadeautjes gehad.
En aandacht, veel aandacht. Vond hij geweldig. Eerst rustig rondkijken, later rondstruinen en bij verschillende lui op schoot. Hij trekt zich overal aan op, probeert soms een pasje te doen. Van bank naar tafel enzo. Klapt in zn handjes en lacht de hele dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')