Bodpa, van harte gefeliciteerd met M en een hele leuke dag toegewenst
Jore, hier ook hoor. Lennon krijgt ook wel eens wat onverantwoords binnen en ach ik maak daar ook niet zo'n halszaak van zolang het niet altijd zo is en het netjes wordt gevraagd.
Estrys, jammer dat jullie stoppen met babyzwemmen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat wat jij als reden geeft om te stoppen, is voor mij een reden om niet te beginnen... ik zie dat echt niet zitten in mn eentje. Hoe gaat het met het hoesten van Seb?
Nou, Lennon heeft duidelijk geen zin meer in de papfles 's morgens, gisteren wilde hij wel van een bordje maar vanmorgen uit de fles

ho maar. Ik had geen tijd meer om het van een bordje te doen, dus maar fles mee naar kdv en daar gevraagd of ze het nog willen proberen of anders een boterham willen geven.
Morgen ga ik pasfoto's maken met Lennon voor het paspoort... ik moet een nieuw en laat hem dan meteen bijschrijven. De vlekjes van de waterpokken zijn zo goed als weg

Lennon heeft de laatste dagen zijn "melktekort" aangevuld. Hij werd een paar keer 's avonds wakker en had dan "honger" en dronk zo 100 cc melk weg...