abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75181029
Hoestspul binnen.

Ik heb besloten dat we gaan stoppen met het 'baby' zwemmen. Het is trouwens geen babyzwemmen hier want er zitten kindjes van 3,5 jaar in de groep. Maar ik zie er zo enorm tegenop om in mijn eentje halsbrekende toeren uit te moeten halen om Seb aan en uit te kleden en mezelf daarbij ook. Ik vind het een hele opgave en dat iedere donderdagochtend om kwart over negen. Bovendien kun je in dat (een klein prive) zwembad niet douchen met shampoo waardoor ik dus thuis eerst moet hopen dat Seb gaat slapen om daarna nog eens te gaan douchen om het chloor uit mn haar te wassen. Ik ben er helemaal klaar mee Dan maar gewoon in het weekend lekker samen met papa en mama of opa gaan zwemmen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:08:04 #227
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_75181370
Whap whap merel!

Ja, ik heb al een paar keer mijn ogen uitgekeken wat dat kindje voorgeschoteld kreeg/krijgt. De vorige verjaardag daar vond de vader dat T ook heus wel een hapje slagroom mocht.. (hij zei het alleen maar hoor, wou het haar (nog) niet geven)
Gelukkig staan M en ik wat dat betreft wel op één lijn en hij heeft ook goed duidelijk gemaakt dat ze voorlopig alleen bv, groente, fruit, wat brood en heeeeeeeel af en toe een kwartje liga krijgt.

Het is gedaan met mijn kleine baby!
Ze heeft sinds vorige week donderdag haar eerste tandje. Dag kleine baby, hallo grote baby. Ik snap er geen bal van, spontaan zit ze ook ineens in maat 74 van bovenkleding. Vandaag was ze flink hangerig, ze had wat harde poep, knal rode wangen én ze is ook nog snotterig. Ik denk dat tandje nummer 2 aan het door komen is.

Ik ben ook wat snotterig maar ik kan mijn neus niet snuiten bij T in de buurt want dan zet ze het op een brullen!
Ze kan al aardig de kamer door schuiven en gisteren probeerde ze steeds op handen en knieën te zitten.
(kan iemand haar vertellen dat dat nog niet hoeft? naar mij luistert ze dus niet)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_75181509
Jaaaa irritant die familieleden die je kind vanalles gaan zitten geven zonder dat het te vragen. Zondag kreeg Seb van een oom een lik slagroom van een stuk taart waar dus ook ADVOCAAT in zat Het werd me even zwart voor de ogen
  dinsdag 1 december 2009 @ 17:11:59 #229
62233 Jelief
ikke lief!
pi_75187922
Mijnfamilie en vrienden vragen meestal netjes of Ruben iets mag, dat doen ze zelfs nog wel eens bij Emma. Ikheb dus óf heel nette familie óf ze zijn bang voor mijn reactie als ze zomaar iets geven

Ruben heeft sinds gisteren koorts(39) verder lijkt er weinig aan de hand, hij heeft een gigasnotneus en slaapt wat meer. Morgen maar niet naar het kdv. Hoe was het ook al weer, na hoeveel dagen koorts moet je de dokter bellen?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75189082
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn kind hier en daar wel wat onverantwoords heeft binnengekregen zonder dat ik er boos om ben geworden Het wordt wel altijd netjes gevraagd hoor maar als ik die blije gezichten van de oma's (want die zijn altijd de aanstichters van het kwaad) zie dan kan ik al haast niet meer weigeren.

Vervelend voor Ruben Jelief, ik heb geen idee na hoeveel dagen je moet bellen eigenlijk, geen ervaring met koorts (gelukkig). Beterschap!
pi_75201109
Nog een paar uurtjes en dan is M. jarig. Lief en ik kunnen er allebei niet van slapen.
pi_75202078
gefeliciteerd Bodpa! Maak er een leuke dag van
  woensdag 2 december 2009 @ 08:41:32 #233
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75202220
Bodpa, van harte gefeliciteerd met M en een hele leuke dag toegewenst

Jore, hier ook hoor. Lennon krijgt ook wel eens wat onverantwoords binnen en ach ik maak daar ook niet zo'n halszaak van zolang het niet altijd zo is en het netjes wordt gevraagd.

Estrys, jammer dat jullie stoppen met babyzwemmen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat wat jij als reden geeft om te stoppen, is voor mij een reden om niet te beginnen... ik zie dat echt niet zitten in mn eentje. Hoe gaat het met het hoesten van Seb?

Nou, Lennon heeft duidelijk geen zin meer in de papfles 's morgens, gisteren wilde hij wel van een bordje maar vanmorgen uit de fles ho maar. Ik had geen tijd meer om het van een bordje te doen, dus maar fles mee naar kdv en daar gevraagd of ze het nog willen proberen of anders een boterham willen geven.
Morgen ga ik pasfoto's maken met Lennon voor het paspoort... ik moet een nieuw en laat hem dan meteen bijschrijven. De vlekjes van de waterpokken zijn zo goed als weg
Lennon heeft de laatste dagen zijn "melktekort" aangevuld. Hij werd een paar keer 's avonds wakker en had dan "honger" en dronk zo 100 cc melk weg...
Make love, not war ☮
pi_75203179
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Bodpa!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 2 december 2009 @ 09:53:52 #235
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75203552
gefeliciteerd Bodpa,

Heb sneezy trouwens ontvangen.

Bedankt
pi_75203806
quote:
Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
Bodpa, van harte gefeliciteerd met M en een hele leuke dag toegewenst

Jore, hier ook hoor. Lennon krijgt ook wel eens wat onverantwoords binnen en ach ik maak daar ook niet zo'n halszaak van zolang het niet altijd zo is en het netjes wordt gevraagd.

Estrys, jammer dat jullie stoppen met babyzwemmen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat wat jij als reden geeft om te stoppen, is voor mij een reden om niet te beginnen... ik zie dat echt niet zitten in mn eentje. Hoe gaat het met het hoesten van Seb?

Nou, Lennon heeft duidelijk geen zin meer in de papfles 's morgens, gisteren wilde hij wel van een bordje maar vanmorgen uit de fles ho maar. Ik had geen tijd meer om het van een bordje te doen, dus maar fles mee naar kdv en daar gevraagd of ze het nog willen proberen of anders een boterham willen geven.
Morgen ga ik pasfoto's maken met Lennon voor het paspoort... ik moet een nieuw en laat hem dan meteen bijschrijven. De vlekjes van de waterpokken zijn zo goed als weg
Lennon heeft de laatste dagen zijn "melktekort" aangevuld. Hij werd een paar keer 's avonds wakker en had dan "honger" en dronk zo 100 cc melk weg...
Ik vind het ook wel jammer maar het is gewoon niet leuk meer om te doen zo. Maar in een ander zwembad hier in de buurt is het op donderdagochtend inloop voor moeders en kinderen. Denk dat ik daar af en toe wel heen ga met iemand van ze zwangerschapsgym.

Het gaat goed met het hoesten van Seb Met mijn wallen inmiddels ook En niezen en dan van die groene bellen uit zijn neus Heb die hoestdruppels van VSM nu, werkt best wel. Hij hoest nu het slijm wat beter op. En die tandjes Dat was vannacht/morgen het euvel om 5 uur. Na een kwartier ging hij wel weer slapen, kon ik niet meer slapen. Had zo'n nare droom over dat mijn zus dood was

Bodpa gefeliciteerd met M
  woensdag 2 december 2009 @ 11:05:11 #237
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75205412
Ik wilde even zeggen....tot morgen!! Dan is Morris alweer een half jaar...slik....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75205803
ook al 6mnd
pi_75206348
Bodpa gefeliciteerd! Wat een bijzondere dag zal dit zijn zeg. Veel plezier vandaag.
En Morris al bijna zes maanden, het lijkt nog wel sneller te gaan bij andermans kind dan bij m'n eigen.
pi_75206542
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
ook al 6mnd
Wij zijn al bijna weer weg uit dit topic
pi_75206930
shhhhht
Ikwilletnietwetenikwilletniet

1 jaar, lijkt nog zoooo ver weg
pi_75206966
Bodpa, gefeliciteerd met M! Dat jullie maar een leuke dag mogen hebben!
Tot straks in het andere topic!
pi_75206981
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
shhhhht
Ikwilletnietwetenikwilletniet

1 jaar, lijkt nog zoooo ver weg
ach aan de andere kant ook wel weer leuk toch? Gaan ze lopen en zo
pi_75207051
Ik denk dat ze dat al heel vlug gaat doen, ze staat nu gewoon los en eet terwijl ze losstaat (opgeraapte nijntjebiscuit) dus dat gaat volgens mij de goede kant op. meer dan 1 stap los gaat niet *boem*
pi_75207179
Nog 8 dagen en dan wordt Merel 1. Echt gewoon te snel Ze loopt nu aan de hand, loopt langs de tafel en ze staat los. Af en toe loopt ze ook 'los'langs de tafel, maar dat heeft ze zelf niet door En soms doet ze de laatste stapjes los als ze aan de hand loopt.

Het is echt allemaal zo snel gegaan, dat eerste jaar!
De laatste dagen huilt Merel echt veel. We snappen niet goed hoe het kan, maar ze wil alleen maar vastgehouden worden en met een beetje pech huilt ze zelfs dan. Maar hopen dat het snel weer overgaat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_75207894
laatste sprongetje?
pi_75208603
Lang, heftig sprogetje Maar ik zag net boven in haar mond een tandje En de andere bijna door Dus ik vermoed dat het daarvan komt (+ beetje verkouden en sprongetje eventueel).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 december 2009 @ 18:50:48 #248
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75220905
Gefeliciteerd met je allereerste verjaardag M.!!
Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben Bodpa!
pi_75226362
Bodpa, gefeliciteerd met je kleine grote man!
Oh en Memmel, sterkte met je laatste nachtje in het kleine babietjes topic Tot morgen!
pi_75227149
Bodpa gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kind.

Memmel/ Morris welkom in dit topic.

Hier ook nog maar twee maanden tot wij verhuizen naar het andere topic, jeetje niet te geloven dat het zo snel gaat. Hier is tand nummer 2 aan het doorkomen en de boosdoener van slecht eten, niet goed slapen en algehele humeurigheid. Zo even snel douchen voordat J. wakker wordt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')