Goed, niks aan de hand. Zijn eigen vrolijke zelfquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
M wat goed van je zeg![]()
en nu weten we ook hoe hij heet...
![]()
Estrys, hoe gaat/ging het met Seb na de inenting?

Fijn dat het zo goed is gegaan!! Lennon mag donderdag als hij geen koorts heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Goed, niks aan de hand. Zijn eigen vrolijke zelfWel beetje dunne poep, maar gewoon gegeten en gedronken en nu al 2 uur lekker aan het slapen
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wisten jullie dat nog niet dan? Hij heet M. en was idd niet meer te houden toen hij het doorhad. Van de ene kant van de kamer naar de andere, soms iets te snel voor zijn eigen voeten.
Zijn naam is verder geen geheim ofzo, alleen zo makkelijk te googelen omdat het weinig voorkomt. Het lijkt me niet leuk als zijn vriendjes over een jaar of 8 lezen dat ie zo moeilijk kon poepen.![]()
He, wat een geluk dat Seb verder geen last van de prik heeft.

quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef Estrys het volgende:
M..... ? Ik ken ook iemand met een zoontje die M....heet

quote:

Ow op die manier... zo had ik het niet begrepen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef bodpa09 het volgende:
Dat was toch de 'zo is ie niet te vinden in google' tip? Kapitalen en punten ertussen. Maar goed, hij heet dus M.....En is heeeeeel lief.

Ik weet niet over welke Seb jij het hebt maar dat was niet mijn Seb hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:01 schreef seilram het volgende:
Welkom MamaNIk
Seb, stoere kerel, geen kik gegeven tijdens die vaccinatie!
Bodpa, wat goed van hem zeg! Lief filmpje. Zo knap![]()
Diaan, hopelijk is Lennon snel weer opgeknapt!
Hier morgen de vaccinatie... als het goed is. Moet morgen toch bij de ka zijn voor Joep zijn hoofd en Joep heeft afgelopen week antibiotica gehad voor een zweertje bij zijn oor... dus ik vraag me af of een vaccinatie nu wel verstandig is... Trouwens, hij heeft dus een week antibiotica gehad en die stomme zweer zit er nogMorgen ook gelijk maar even laten bekijken door de kinderarts.

quote:Op woensdag 25 november 2009 12:45 schreef Raissa het volgende:
Over tandenpoetsen, moet dat nou wel of niet met tandpasta?

quote:Op woensdag 25 november 2009 12:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik doe met tandpasta, het meeste daarvan zit trouwens niet in zijn mond

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |