Nou kan ik morgen dus wel gaan zwemmen, maar even kijken hoe verkouden Seb nog is morgen
  Nou kan ik morgen dus wel gaan zwemmen, maar even kijken hoe verkouden Seb nog is morgen   

Als ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.
 Als ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.

quote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Memmel/Morris welkom in dit topic
Wat leuk zeg KD
Nou het is nu eigenlijk wel duidelijk, Lennon wil niet meer uit zn fles de pap... wel van het bordje dan eet hij alles op. Nou ja, moeten we dat maar gaan doen. Zal het cb wel blij mee zijnAls ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.
 hij wordt groooottt
 hij wordt groooottt  Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen
 Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen  maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen
 maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen  

Zo'n beker heeft Mila ook, ideaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
met 11 mnd is er een sprong
en
[ afbeelding ]

Ja hij wordt groot....quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]hij wordt groooottt
Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen
maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen
 Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.
  Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.  
   Nou ja, we gaan vanavond maar even. Voordeel is wel dat we nu lekker rustig aan kunnen doen, Lennon slaapt nog. Als hij straks wakker is, even eten, dan pasfoto's laten maken en wat boodschappen doen.
  Nou ja, we gaan vanavond maar even. Voordeel is wel dat we nu lekker rustig aan kunnen doen, Lennon slaapt nog. Als hij straks wakker is, even eten, dan pasfoto's laten maken en wat boodschappen doen.  

Bij prenatal heb ik `m gekochtquote:Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij wordt groot....Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.

Nou ze zijn niet een uur wakker dat zou ik nog wel overleven, ze zijn dan gewoon wakker! Hun dag begint dan, ze hoeven nog niet te eten dat doen ze pas om half 7 maar ze willen gewoon spelen. En als ze geen aandacht krijgen is het janken op den duur,quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mamanik, ik heb helaas geen tips voor je, vervelend dat je jongens een uur gewoon wakker zijn!
Hier zijn de laatste 3 nachten ook slecht te noemen.. om de 2 uur wil ze de borst, geen borst is niet slapen..
Het was vandaag drinken om 00.17, 02.07, 04.31, 06.30 en toen om 08.44.. En toen eruit.
Gelukkig valt ze wel na de voeding weer in slaap, maar echt bevorderlijk voor je nachtrust is het niet!

ik 'doek' toch liever. maar hij is opklapbaar en goedkoop (bambino) niet geschikt voor grote afstanden want t is niet echt een ergonomisch ding.
 ik 'doek' toch liever. maar hij is opklapbaar en goedkoop (bambino) niet geschikt voor grote afstanden want t is niet echt een ergonomisch ding. 

dan weet ik al niet eens meer of Vork wel een woord is
 dan weet ik al niet eens meer of Vork wel een woord is  )
 )

dat iddquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef bodpa09 het volgende:
Of hoe je hond ook al weer schrijft... Honten klikt dan opeens heel logisch.
Gefeliciteerd met de poppenwaggen KD!
Oeke en Memmel ::W
Die beker hebben wij ook, errug handig idd.
Tessie: ik zou vooral op de slaapstand letten. En hoe Graeme er in zit, wij hebben een Koelstra, daar hing M. in het begin echt in, niet erg ergonomisch.
 !
!

Wel geholpen met vasthouden trouwens, ik vertrouwde hem de beker nog niet alleen toe. Ik ga hem vooralsnog alleen gebruiken voor als we er bij zitten en kunnen helpen...  we hebben ook nog wel een antilekbeker waar hij zelf uit kan drinken. Bedankt voor de tip
  Wel geholpen met vasthouden trouwens, ik vertrouwde hem de beker nog niet alleen toe. Ik ga hem vooralsnog alleen gebruiken voor als we er bij zitten en kunnen helpen...  we hebben ook nog wel een antilekbeker waar hij zelf uit kan drinken. Bedankt voor de tip  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |