abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75228543
whiii ik heb een poppenwagen gewonnen op fok voor elin
pi_75228702
Joepie KD

Ik ging zojuist even kijken hoe laat ik morgen op het CB moet zijn, is het volgende week Nou kan ik morgen dus wel gaan zwemmen, maar even kijken hoe verkouden Seb nog is morgen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 3 december 2009 @ 09:10:45 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75237506
Memmel/Morris welkom in dit topic

Wat leuk zeg KD

Nou het is nu eigenlijk wel duidelijk, Lennon wil niet meer uit zn fles de pap... wel van het bordje dan eet hij alles op. Nou ja, moeten we dat maar gaan doen. Zal het cb wel blij mee zijn Als ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 09:12:35 #254
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75237546
klaagmodus aan
Heeft nou niemand de ultieme tip om 2 kindjes van 6 mnd te laten doorslapen
Waarom is het bij ons altijd tussen 4 en 5 dag???

klaagmodus uit!

Ben vandaag super blij ondanks het slechte slapen het recht heeft zege gevierd zeg maar!
Lekker genieten van de 3 kids straks komt er nog een vriendje spelen van M. dus drukke maar oh zo gezellige boel!

CB verhaal komt me heel bekend voor ik ben ook wel eens overtuigd dat ik een afspraak heb en dan blijkt het pas een week of weken later te zijn Heb zelfs 1x in het ziekenhuis gestaan bij de gyn voor eindcontrole met 3 kids erbij en bleek het 2 weken later te zijn
pi_75238523
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Memmel/Morris welkom in dit topic

Wat leuk zeg KD

Nou het is nu eigenlijk wel duidelijk, Lennon wil niet meer uit zn fles de pap... wel van het bordje dan eet hij alles op. Nou ja, moeten we dat maar gaan doen. Zal het cb wel blij mee zijn Als ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.
hij wordt groooottt Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen
pi_75238656
Dank voor de felicitaties allemaal, tot het volgende topic!

M. heeft een dijk van een verjaardag gehad, vond alles even prachtig. En de taart vond ie errug lekker, hij heeft bijna een stuk op.
pi_75239479
Gefeliciteerd met je poppenwagen Kleurdoos.. echt zó gaaf!
Hier wordt uit een tuitbeker "gedronken", of soms uit een gewone beker.
Heb je een plaatje/foto van wat voor beker jij bedoelt KD? Dat klinkt wel erg handig!

Lekker zwemmen Estrys!
Ik meende dat je er per direct mee ging stoppen, maar nog niet dus? Zoals jij het babyzwemmen bij jullie laatst omschreef, klinkt het ook helemaal niet echt leuk.. 3,5 jarigen erbij. Die zijn zó totaal anders!
Hier ben ik juist nog superfan van het babyzwemmen, juist omdat ze allemaal een beetje dezelfde leeftijd hebben. De oudste is net 3 weken geleden 1 geworden, en Lianne is met haar 9 maanden de jongste.
Bij het zwemmen heeft zij geleerd om vanaf zittend op de kant zich om te draaien en zo in het water te gaan en dan aan de kant te hangen.. Als ze nu van iets af wil komen, doet ze dat keurig op dezelfde manier!

Mamanik, ik heb helaas geen tips voor je, vervelend dat je jongens een uur gewoon wakker zijn!
Hier zijn de laatste 3 nachten ook slecht te noemen.. om de 2 uur wil ze de borst, geen borst is niet slapen..
Het was vandaag drinken om 00.17, 02.07, 04.31, 06.30 en toen om 08.44.. En toen eruit.
Gelukkig valt ze wel na de voeding weer in slaap, maar echt bevorderlijk voor je nachtrust is het niet!

Heeft iemand nog dat boek met die sprongetjes? Wil diegene dan even posten wanneer die sprongetjes volgens dat boek ook alweer zijn? Want volgens mij houdt Lianne zich daar wel redelijk aan.
pi_75239788
met 11 mnd is er een sprong

en

pi_75239827
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
met 11 mnd is er een sprong

en

[ afbeelding ]
Zo'n beker heeft Mila ook, ideaal.

En die 11 maandensprong zal hier nu wel aan de gang zijn, ze slaapt slecht en is behoorlijk mopperig...
  donderdag 3 december 2009 @ 10:55:26 #260
114177 Diaan73
pi_75239929
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hij wordt groooottt Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen
Ja hij wordt groot.... Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.

Hmm ik had om 12:10 uur een afspraak bij de gemeente om mn paspoort te verlengen en meteen Lennon te laten bijschrijven, kom ik er net achter dat ik vergeten ben de verklaring dat Peace goedkeuring heeft te printen en te laten tekenen... moest nu de afspraak afzeggen. Nou ja, we gaan vanavond maar even. Voordeel is wel dat we nu lekker rustig aan kunnen doen, Lennon slaapt nog. Als hij straks wakker is, even eten, dan pasfoto's laten maken en wat boodschappen doen.

Bodpa, wat fijn dat de verjaardag zo leuk was
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 11:01:10 #261
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75240070
Goedemorgen allemaal, hier zijn we!
En wat een nacht heb ik gehad....normaal slaapt ie altijd door maar nu was het om 5 uur al bal.

Straks weer naar de ha voor controle van zijn longetjes. Hij blijft maar hoesten. En nu is 'ie ook nog verkouden...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75241061
Ik vraag het hier maar even, ook al is Graeme nog (net) geen 6 maanden...
Maar wij willen een buggy kopen die handig is om mee te nemen in de auto (onze gewone wagen is erg moeilijk en niet zo klein in te klappen). Waar moet ik dan op letten? Ik heb helemaal geen verstand van die dingen en zie dat er echt enorm veel prijsverschil is. We willen er niet teveel geld aan uitgeven, want zó vaak gaan we nou ook weer niet met de auto weg. Wat is nou een goede?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75241273
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja hij wordt groot.... Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.
Bij prenatal heb ik `m gekocht
  donderdag 3 december 2009 @ 11:52:35 #264
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75241736
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:

Mamanik, ik heb helaas geen tips voor je, vervelend dat je jongens een uur gewoon wakker zijn!
Hier zijn de laatste 3 nachten ook slecht te noemen.. om de 2 uur wil ze de borst, geen borst is niet slapen..
Het was vandaag drinken om 00.17, 02.07, 04.31, 06.30 en toen om 08.44.. En toen eruit.
Gelukkig valt ze wel na de voeding weer in slaap, maar echt bevorderlijk voor je nachtrust is het niet!

Nou ze zijn niet een uur wakker dat zou ik nog wel overleven, ze zijn dan gewoon wakker! Hun dag begint dan, ze hoeven nog niet te eten dat doen ze pas om half 7 maar ze willen gewoon spelen. En als ze geen aandacht krijgen is het janken op den duur,
  donderdag 3 december 2009 @ 12:01:03 #265
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_75242023
Tessie, ik zou erop letten dat de buggy in slaapstand kan, dus helemaal plat. En dat de gordels een beetje lekker te verstellen zijn. Ik heb zelf een MacLaren en die is prima. Koelstra of die van Prenatal zelf zijn volgens mij ook prima.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_75242061
Ik heb de beker gewoon bij etos gekocht
en tessie, wij hebben gewoon een kruidvatbuggy, die we 1 keer gebruikt hebben ik 'doek' toch liever. maar hij is opklapbaar en goedkoop (bambino) niet geschikt voor grote afstanden want t is niet echt een ergonomisch ding.

(de 'goede' kinderwagen + buggy hebben we verkocht aangezien we die ook al niet gebruikten)
pi_75242091
mijn god, black out.
ik weet nu niet eens meer of gebruikten een goed woord is (soms heb ik dat dan weet ik al niet eens meer of Vork wel een woord is )
pi_75243270
Of hoe je hond ook al weer schrijft... Honten klikt dan opeens heel logisch.
Gefeliciteerd met de poppenwagen KD!

Oeke en Memmel ::W

Die beker hebben wij ook, errug handig idd.

Tessie: ik zou vooral op de slaapstand letten. En hoe Graeme er in zit, wij hebben een Koelstra, daar hing M. in het begin echt in, niet erg ergonomisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 03-12-2009 13:25:29 ]
pi_75244309
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef bodpa09 het volgende:
Of hoe je hond ook al weer schrijft... Honten klikt dan opeens heel logisch.
Gefeliciteerd met de poppenwaggen KD!

Oeke en Memmel ::W

Die beker hebben wij ook, errug handig idd.

Tessie: ik zou vooral op de slaapstand letten. En hoe Graeme er in zit, wij hebben een Koelstra, daar hing M. in het begin echt in, niet erg ergonomisch.
dat idd !
pi_75244700
Wij hebben een Kruidvat buggy, prima voor korte afstanden. Maar niet voor de langere afstanden. Dan neem ik
de stokke ( of spaceshuttle zoals kd hem noemt)

Zwemmen is per 1 feb afgelopen. Opzegtermijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75244858
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat idd !
Gmmmbbl...of hoe je poppenwagen schrijft....
pi_75246220
popewaggel
  donderdag 3 december 2009 @ 14:30:59 #273
114177 Diaan73
pi_75246863
Zo dat is nog best een lange opzegtermijn.

Ik heb de beker ook gekocht en meteen in gebruik genomen... Lennon heeft de beker melk "helemaal" leeggedronken Wel geholpen met vasthouden trouwens, ik vertrouwde hem de beker nog niet alleen toe. Ik ga hem vooralsnog alleen gebruiken voor als we er bij zitten en kunnen helpen... we hebben ook nog wel een antilekbeker waar hij zelf uit kan drinken. Bedankt voor de tip

Tessie, wij hebben de luxe van Prenatal gekocht en die bevalt erg goed. Is ook niet belachelijk duur. Ze hebben binnenkort trouwens bij Prenatal een buggy met voetenzak in de aanbieding. Wat anderen ook zeggen, ik zou idd goed letten op een ligstand, Lennon gebruikte dat vooral in het begin best vaak. Ik vind een buggy ideaal... de kinderwagens gebruiken we al niet meer sinds hij 6 maanden is.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 14:40:22 #274
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75247183
Gaaf KD dat je de poppenwagen gewonnen hebt

Ik ben hier de laatste tijd niet heel actief op Fok! maar lees wel stiekem mee hoor!
Binnenkort kom ik weer meer posten maar het is nu zóóó druk op mijn werk dat ik blij ben als ik thuis ben en niet meer achter de Pc hoef!

Het gaat hier hardstikke goed, Danique is fanatiek aan het lopen aan onze handen en soms ook langs de tafel.
Heel leuk met die wiebelbenen
Ze slaapt sinds een paar dagen weer de nachten door en daar knap ik zelf ook erg van op...nu nog leren ietsje langer te slapen maar dat komt vanzelf vast goed!
pi_75251383
Wat leuk, Danique ook aan de wandel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')