jaaaa, zo varen de scheepjes voorbij!quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, dat Annicka niets nadoet is niet helemaal waar trouwens, want als ik mijn ogen dichtknijpt doet zij dat ook en als ik met mijn hoofd heen en weer zwaai (een soort van 'dansen') doet zij dat ook.
Bij het kdv huilt ons zoontje ook zowel als papa als ook mama weggaan. Maar dat is waarschijnlijk vrij snel voorbij. Ik denk dat het ook anders is bij mensen, die hij drie dagen de week ziet, dan bijvoorbeeld zoals nu bij mijn ouders omdat hij ze nu een aantal maanden helemaal niet heeft gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef Estrys het volgende:
Seb kan ongeveer net zo snel kruipen als een ander kindje kan rennenDie is zo snel. En hij is zooo eenkennig op het moment. Het is mama voor mama na. Morgen weer kdv, ik zie er nu al tegenop om hem achter te laten
![]()
Ja die zijn er. Je hebt tussikind van vsm, dat is homeopathisch en er is ook Bisolvon. Dat zou goed helpen als er ook slijm vastzit. Bij ons hebben zij allebei helaas niet geholpen, dus wij gaan weer wat anders proberen. Nog maar even kijken of er iets is dat nu beter helpt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Estrys het volgende:
Seb moet 's nachts zo verschrikkelijk hoesten, net ook weer. En huilen daarnaen niet meer willen slapen en dat al de derde nacht op rij
Zijn er hoestdrankjes of iets voor baby's?
idem hier, ook maar wat hoestspul kopen straksquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:Het was weer bal vannacht
In mijn pauze meteen even bisolvon halen.
Ik kwam om half acht mijn bed uit (voor de 4de keer) en heb Seb om 8 uur wakker moeten maken, die had om 6 uur zijn ontbijt gehad. Snel aankleden, op de fiets naar het kdv. Heb hem geknuffeld, hij ging meteen spelen en ik ben snel weggeglipt.
Ik vind het ook wel jammer maar het is gewoon niet leuk meer om te doen zo. Maar in een ander zwembad hier in de buurt is het op donderdagochtend inloop voor moeders en kinderen. Denk dat ik daar af en toe wel heen ga met iemand van ze zwangerschapsgym.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
Bodpa, van harte gefeliciteerd met M en een hele leuke dag toegewenst![]()
Jore, hier ook hoor. Lennon krijgt ook wel eens wat onverantwoords binnen en ach ik maak daar ook niet zo'n halszaak van zolang het niet altijd zo is en het netjes wordt gevraagd.
Estrys, jammer dat jullie stoppen met babyzwemmen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat wat jij als reden geeft om te stoppen, is voor mij een reden om niet te beginnen... ik zie dat echt niet zitten in mn eentje. Hoe gaat het met het hoesten van Seb?
Nou, Lennon heeft duidelijk geen zin meer in de papfles 's morgens, gisteren wilde hij wel van een bordje maar vanmorgen uit de flesho maar. Ik had geen tijd meer om het van een bordje te doen, dus maar fles mee naar kdv en daar gevraagd of ze het nog willen proberen of anders een boterham willen geven.
Morgen ga ik pasfoto's maken met Lennon voor het paspoort... ik moet een nieuw en laat hem dan meteen bijschrijven. De vlekjes van de waterpokken zijn zo goed als weg
Lennon heeft de laatste dagen zijn "melktekort" aangevuld. Hij werd een paar keer 's avonds wakker en had dan "honger" en dronk zo 100 cc melk weg...![]()
ach aan de andere kant ook wel weer leuk toch? Gaan ze lopen en zoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:47 schreef Kleurdoos het volgende:
shhhhht
Ikwilletnietwetenikwilletniet
1 jaar, lijkt nog zoooo ver weg
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Memmel/Morris welkom in dit topic![]()
Wat leuk zeg KD
Nou het is nu eigenlijk wel duidelijk, Lennon wil niet meer uit zn fles de pap... wel van het bordje dan eet hij alles op. Nou ja, moeten we dat maar gaan doen. Zal het cb wel blij mee zijnAls ik moet werken en Lennon naar kdv gaat, moet ik maar even iets vroeger opstaan, anders gaan we het niet redden om op tijd te zijn.
Zo'n beker heeft Mila ook, ideaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
met 11 mnd is er een sprong
en
[ afbeelding ]
Ja hij wordt groot....quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]hij wordt groooottt
Elin drinkt echt al maanden niet meer uit de fles of tuitbeker, die wil ze gewoon niet. Dus hier is t altijd uit bord of beker. (pap drinkt ze uit een difraxbeker met neusuitsparing) dat gaat volgens mij net zo snel als de fles. trek m in t begin wel een enorme slabber aan of helemaal niets..want de helft laten ze uit hun mond vallen
maar ze drinkt nu denk ik een week of 3 zelfstandig uit die beker zonder te morsen..of ze moet voor de lol weer eens haar vingers in t bekertje stoppen
Bij prenatal heb ik `m gekochtquote:Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij wordt groot....Die beker ziet er wel handig uit, ga die ook maar eens zoeken, kopen en proberen. Waar hebben jullie die beker gekocht? Lennon vindt het bere interessant om uit een beker te drinken. Trekt soms zelfs mijn theeglas uit mn handen, alleen maar om er op te tikken met zn tanden. Ik vond een papfles wel handig... mijn neefje van 3,5 drinkt nog elke morgen pap uit de fles... kun je gewoon geven en hij redt zich wel.
Nou ze zijn niet een uur wakker dat zou ik nog wel overleven, ze zijn dan gewoon wakker! Hun dag begint dan, ze hoeven nog niet te eten dat doen ze pas om half 7 maar ze willen gewoon spelen. En als ze geen aandacht krijgen is het janken op den duur,quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mamanik, ik heb helaas geen tips voor je, vervelend dat je jongens een uur gewoon wakker zijn!
Hier zijn de laatste 3 nachten ook slecht te noemen.. om de 2 uur wil ze de borst, geen borst is niet slapen..
Het was vandaag drinken om 00.17, 02.07, 04.31, 06.30 en toen om 08.44.. En toen eruit.
Gelukkig valt ze wel na de voeding weer in slaap, maar echt bevorderlijk voor je nachtrust is het niet!
dat iddquote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef bodpa09 het volgende:
Of hoe je hond ook al weer schrijft... Honten klikt dan opeens heel logisch.
Gefeliciteerd met de poppenwaggen KD!
Oeke en Memmel ::W
Die beker hebben wij ook, errug handig idd.
Tessie: ik zou vooral op de slaapstand letten. En hoe Graeme er in zit, wij hebben een Koelstra, daar hing M. in het begin echt in, niet erg ergonomisch.
Nog even dan kunnen ze samen aan de wandel in de speeltuinquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef juttertje het volgende:
Wat leuk, Danique ook aan de wandel!
Seb aait ook, alleen heb je daarna wel een hersenschuddingquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Goed van Danique!
Ik ben ook zo happy want elin is happy
alles gaat onder luid gekraai en dat is Zoooooooooooo schattig![]()
of heel zachtjes kraaien terwijl ze mijn neus aait
Hoe herkenbaar Mikoxx van dat s'nachts wakker zijn. pfff om gek van te worden.quote:Op zondag 6 december 2009 19:33 schreef mikoxx het volgende:
Dank je Tinuviel!
Heb ik nog een andere vraag: Onze mannen blijven overdag wakker worden na 45 min slapen. Tot nu toe proberen we ze weer in slaap te krijgen met een speen, maar dat betekent soms wel 3 of 4 keer op en neer voor dat het (soms) lukt. 1 van 2 slaapt 's nachts nog steeds niet goed door, is soms wel 6 a 7 keer wakker. Nu vraag ik me af hoeveel slaap ze nodig hebben. Of we ze niet beter na 45 min slapen overdag, uit bed kunnen halen. Ze zijn dan op zich wel vrolijk hoor, maar t lijkt me zo kort (ze zijn dan zo'n twee uur wakker geweest). Hoeveel slapen/sliepen jullie kindjes zo rond 6 maanden? (ze zijn over 8 dagen 6 mnd)?
Seb slaapt al drie weken heel slecht, nu is het weer iets beter maar wel steeds die voeding 's nachts weer. We moeten er weer een week voor uit gaan trekken om hem weer door te laten slapen maar dat kost dus nachten vol met drama en ik trek dat nu even nietquote:Op maandag 7 december 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en elin slaapt al 3 nachten doorthats a first (third
) ze slaapt wel laat maar slaapt ook uit. Moest r net wakker maken om half 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |