Hier ook.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
hier ook trouwens, ze eet wat minder goed en kwijlt veel meer, tandjes dus waarschijnlijk.
ik bied haar gewoon wat meer fruit aan, brood eet ze trouwens wel goed, avondeten niet zo.
zal niet gaanquote:Op maandag 16 november 2009 10:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Ikea van die kunstofranden voor over de randen van de ledikantjes (van Ikea) misschien past zoiets?
Als de box gelakt is lijkt het me niet zo makkelijk om er een stuk af te bijten. Probeer het zelf eens![]()
Ja, dat is zo, maar toch is het vreselijk om zo weg te gaan. Pijn in je hart. Kun je de leidster er niet op aanspreken?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Estrys het volgende:
Ik weet wel dat het zo weer over is, nu is hij waarschijnlijk gewoon fijn aan het spelen
heb je er wat aan?? Lennon zat dus al vrij snel op maar 3 flessen.quote:
Zij staat normaal niet op deze groep, maar nu al twee of drie weken op de woensdagochtend tot half negen. Om half negen komen twee andere leidsters. Maar misschien inderdaad eens iets van zeggen, even bekijken hoe ik dat aan ga pakkenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:52 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar toch is het vreselijk om zo weg te gaan. Pijn in je hart. Kun je de leidster er niet op aanspreken?
misschien last van de zuigbehoefte?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef mikoxx het volgende:
Officieel 'hoor' ik hier nog niet, maar soms vind ik het toch lastig dat de topics nu gesplitst zijn. Ik stel mijn vraag dus toch maar hier, daarna vlucht ik snel weer naar het kleine babietjestopic:
Onze mannen krijgens sinds kort bijvoeding in de vorm van fruit en groente. Ik maak alles vers. Nu hebben we het idee dat ze de dagen dat ze fruit/groente krijgen, ze minder goed slapen s nachts. Niet dat ze echt huilen ofzo, maar ze zijn gewoon veel vaker wakker dan anders. Herkent iemand dit?
Hm.. Hoe oud zijn ze nu? Misschien even stoppen en over een klein poosje weer proberen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef mikoxx het volgende:
hmmm... krampjes heb ik ook aan zitten denken, maar ze zijn eigenlijk niet huilerig of aan t schoppen met de beentjes oid. Echt alleen maar vaker wakker en dan jengelen ze een beetje... We zijn op advies van het cb nu begonnen met hapjes. Wat zouden jullie doen, ermee doorgaan (mss is het een kwestie van wennen...) of stoppen met bijvoeding?
klinkt bekendquote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef Tinuviel het volgende:
Maarten gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En Diaan gefeliciteerd![]()
Wij hadden laatst ook een huilsessie bij het brengen. Ik zette Jair op de grond neer begon die te huilen. Toen had ik wat speelgoed voor hem gepakt en was alles weer goed. Begint ineens dat kind naast hem te huilen. Hij kijkt zo naar dat andere kind en begint ook weer. Ik had ook het idee dat hij alleen huilde omdat het andere kind huilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |