Rechtsonder.. Ik vind het maar raar, maar het zit er nu al drie dagen dus het lijkt me geen verdwaald stukje brood ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!
Oh en Joep en hij hebben het zelfde vestje! Joep krijgt een ander koppie he, wat ronder lijkt het.
Snelle Mila, nu al kiesjes! Waar zit ie Raissa?
Wat lief dat ie zo trots is op zichzelfquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:43 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost:
![]()
![]()
We hebben wat kussens op de grond gelegd, en nu gebruikt M. ze om zelf los te gaan staan!!!! Hij duwt zichzelf omhoog, staat los, klapt in zijn handjes en doet zijn armen in de lucht. Megatrots op zichzelf. Echt zo leuk om te zien! En hij probeert echt los te stappen nu. Poei.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij stond wel eerder los, maar nu is het echt een bewuste actie.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:36 schreef Fuente het volgende:
Aaah ElinMerel kan ook zo commando's volgen, te grappig
Die kleine speklap van me heeft vanmorgen nog een stunt uitgehaald. Ik had voor Sara biba-boerderij surprise eieren gekocht. Die wou ze om 8 uur al eten, dus ik had haar gezegd dat ze moest wachten tot het iets later was, na het fruit. Dus ze had ze netjes op de bijzettafel gelegd.
Opeens zie ik Merel echt ontzettend kauwen en ik hoor d'r echt zo 'mmmmmmmwwwhaphapmmmmmmm' zeggen. Had madan het papiertje eraf gefrommeld en ze zat gewoon dat ei naar binnen te proppen, het speeltje had ze al keurig weggegooid achter zich.
Ze hebben bij de Ikea van die kunstofranden voor over de randen van de ledikantjes (van Ikea) misschien past zoiets?quote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien
)
Dezelfde vraag hier, Mila bijt ook op de salontafel (hout) en het tvmeubel (erg dik glas)..quote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien
)
Ruben eet nog niet meer dan een kwart boterham of driekwart cracotte, er is dus nog lang geen sprake van lunchen. VOlgens mij duurde het bij Emma ook nog een hele tijd voordat ze echt hele maaltijden at.quote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
Op een gegeven moment komt er toch zowel bij fles als ook bij bv nog een echte lunch in de vorm van sneetjes brood met beleg. Daardoor schuiven misschien ook weer voedingsschemas op en vervallen voedingen of zie ik dat verkeerd? Maar volgens mij is dat bij fv kindjes pas met 9 of 10 maanden. Ik weet niet op welke leeftijd borstvoedingskindjes brood echt als lunch gaan eten. Hoe zat dat bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |