ow ja, dat is ook zoiets, het kan allemaal zomaar veranderenquote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
het was echt vol
En Miss, hier ging het ook goed hoor tot een maand of 6 en toen veranderde de hele boel
Nee, gisteravond was geen succes. Elk kwartier weer wakker worden, beetje huilerig, gewoon zieligquote:Op maandag 9 november 2009 08:30 schreef seilram het volgende:
Jair, kon je niet goed in slaap komen?
Vraagje: Joep is nu 6 maanden, hoeveel slapen jullie kindjes of sliepen jullie kindjes gemiddeld? Joep slaapt nl van 7 tot 7, maar dan gaat ie om 08.15/08.30 alweer slapen, zeker tot 10.00 uur. Nu vond de dame van de opvang bij mijn sportschool dat gek... die zei dat kindjes vaak pas om 11.00 weer slaap krijgen. Heb ik dan echt zo'n slaapmonster?
Wij doen het niet. We halen sowieso nooit een griepprik en er is me iets teveel gelazer om dat hele Mexicaanse griep gedoe.quote:Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het advies is om kinderen van 6 maanden tot 4 jaar in te enten tegen de M-griep. Wat doen jullie? Wij twijfelen heel erg... maar ik neig toch om het maar te doen. Morgen ga ik ook nog even overleggen met de huisarts over de risico's als je het wel laat doen.
die drie baby's zijn toch overleden na de pneumokokkenvaccinatie?quote:Op maandag 9 november 2009 17:07 schreef Tinuviel het volgende:
Ja wat betreft de griepvaccinatie tegen influenza A ik vraag me af wat er gebeurd is bij de drie babys, die zijn overleden. Had het iets met de leeftijd te maken? Apart was namelijk, dat ze alle drie tussen de 3 en 6 maanden oud waren of was dat pure toeval?
Ik vraag me af of het zin heeft om met Jair weer naar mijn huisarts te gaan vanwege zijn hoest. Vorige keer zo'n 2 weken geleden zei ze dat er niets te horen was wat op iets serieus zou duiden. Maar als die na 2 weken nog steeds hoest kan dat toch niet in orde zijn?
Je hebt gelijk Estrys. Ik heb het mis.quote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
die drie baby's zijn toch overleden na de pneumokokkenvaccinatie?
quote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Estrys. Ik heb het mis.
Toen Mila zo'n nare hoest had hebben we haar Daro Thijmsiroop voor baby's gegeven. Hielp in zoverre dat ze niet zo erg aan het hoesten was dat ze er van moest spugen. Twee keer per dag kreeg ze twee lepeltjes. Het was niet zo dat na 2 dagen de hoest helemaal weg was..quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Tinuviel het volgende:
Net mijn vader gesproken over de hoest en hij had nog een hoestsap tip: hij zei dat ambroxol het beste middel is. Ik denk dat ik dat dan maar ga proberen. Nog eens naar mijn huisarts heeft niet zo veel nut want zij gelooft niet in hoestensappen. Maar 2 weken hoesten vind ik dan toch best lang. Hij hoest niet de hele dag. Soms hoor je er s'ochtends niet zo veel van. S'middags en s'avonds klinkt het best erg en naar mijn gevoel is het de laatste dagen erger geworden.
Dank je wel Raissa. Volgens mij zit in de Ambroxol ook thijm. Dat was dacht ik wat juist zo goed zou helpen. Maar ik zal het in ieder geval in gedachten houden.quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Toen Mila zo'n nare hoest had hebben we haar Daro Thijmsiroop voor baby's gegeven. Hielp in zoverre dat ze niet zo erg aan het hoesten was dat ze er van moest spugen. Twee keer per dag kreeg ze twee lepeltjes. Het was niet zo dat na 2 dagen de hoest helemaal weg was..
Volgens mij moet je simpelweg wachten tot er een soort eelt ontstaat..quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Beterschap voor Maarten!
Koningin, heeft Guus ook nog geen tandjes?
Hier ook nog niks te bekennen.. ik heb volgens mij al 3 keer hier op het forum geroepen dat ik dacht dat ze eraan kwamen.. nu hou ik erover op totdat er echt wat zit!
Nog wel even iets anders.. Lianne duimt, en nu heeft ze op haar duim 2 rode plekken, het lijken bijna wel blaasjes. Volgens mij komt het door het zuigen, maar kan ik er ook iets aan doen? Iets smeren ofzo?
Ja hij kruipt achteruit maar dan op zijn handjes en onderbenen. Hij schuift zich door zijn handjes met gestrekte armen achteruit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel, Lennon kruipt gewoon vooruit... heel netjes het ene knietje voor het andere knietje. Achteruit doet ie op zn kont en dan ze handen tussen de benen en dan maar achteruit schuiven.
Jair dus ook al aan (achteruit) kruipen, goed hoor
doe je er dan een beete water bij ofzo om het smeuiger te maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef Fruppel het volgende:
Vicky ik maak het gewoon met een staafmixer, gaat echt prima!
jwel, maar volgens mij krijg ik het daar nooit helemaal glad mee...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef trui het volgende:
daar is zo'n staafmixer toch juist bij uitstek geschikt voor?
volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Vicky het volgende:
jwel, maar volgens mij krijg ik het daar nooit helemaal glad mee...
Okay, dat scheelt al weer dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:
Dat geval Mex griep was op de BSO en niet op Seb zijn groep. Op de BSO komt Seb nooit dus misschien hebben we geluk. En anders komt mijn mams maar oppassen, die heeft al een vaccinatie gehad (is boven de 60) Morgen gaat Seb naar de kapper
Ik deed het ook met een staafmixer, zonder water erbij. Ik wisselde het ook wel af met gewoon een hele banaan in de hand bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
doe je er dan een beete water bij ofzo om het smeuiger te maken?
das waarquote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij wel.en als niet: hoe erg is dat?
Voor die lange plukken gaan wij ookquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat scheelt al weer dan.
Naar de kapper, stoer zeg. Ik twijfel nog of ik Lennon ook even laat knippen mijn buurvrouw is kapster, kan ik zo even naar toe hij heeft van die rare lange plukken bij zn oren. Vanavond overleg ik wel even met haar, ik ben vanavond aan de beurt.
Okay. Ik ben benieuwd naar het nieuwe kapsel van Sebquote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Voor die lange plukken gaan wij ook
Nee, paracetamol heeft ze hier pas gekregen vanaf 39 graden en dan moet ik ook echt wel merken dat ze er last van heeft. Wij zijn zelf van mening dat je niet te snel paracetamol moet geven aangezien je het lichaam ook een kans moet geven.'s Avonds gaat de lichaamstemperatuur iets omhoog. Met 38 graden ga ik gewoon nog naar buiten maar ik hou haar wel goed in de gaten.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot temperatuurverhoging/ koorts. Geven/ gaven jullie ook overdag Paracetamol bij een temperatuur rond 38? Of deden/ doen jullie dat alleen als de temperatuur s'avonds laat zo hoog is of alleen bij hogere temperatuur? Wanneer was de lichaamstemperatuur ook alweer het hoogs? Ik dacht dat dat s'avonds was. Gaan/ gingen jullie wel naar buiten als je kind 38 graden heeft/ had?
Wij hebben deze:quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Vicky het volgende:
vraagje aan de mama's die zelf fruithappen maken. Wat gebruiken jullie voor apparaat?
Ikheb alleen een staafmixer maar ik denk niet dat ik daar goed mee kan pureren...
das een mooi ding!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Hij is fijn en makkelijk
wat kostte ie??quote:Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben hem bij prenetal weg!!
Merel weer goedgekeurd!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Fuente het volgende:
Merel is weer naar het CB geweest! De prikken zijn uitgesteld omdat binnen 2 weken de kindjes al worden opgeroepen voor de mex. griepprik.
Ze is nu 9705 gram en is 72 cm langLaatste 2 maanden maar 150 gram gegroeid, dus ik had het wel goed gezien dat d'r spekkies verdwijnen. Maar, ze kan het nog goed hebben
Sinds eergisteren kan ze ineens echt kruipen! Kind kan al langs de tafel lopen, schuift al maanden op haar buik en nu kan ze dan ook kruipen
Dan doen ze hier niet... ze gaan pas weer (regulier) vaccineren na 1 januari. Dit om vergissingen te voorkomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka kan haar prikjes gewoon krijgen, want we slaan die mex. griepprik over.
Is dat niet landelijk zo? Lijkt me dat het programma landelijk is uitgesteld voor iedereen vanaf 6 maanden.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan doen ze hier niet... ze gaan pas weer (regulier) vaccineren na 1 januari. Dit om vergissingen te voorkomen.
Het is niet zo zeer zorgen maken als dat ik erg met hem meevoel. Het is zo zielig om te zien voor een moeder dat je kind niet lekker is en daar wel last van heeft. Hoewel het toch ook even schrikken is, dat die voor het eerst zo'n hoge temperatuur heeft. Maar het gaat vast snel weer over.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef bodpa09 het volgende:
Ach, die Jair, zo niet lekker. Zielig hoor. Gaat het een beetje Tinuviel of maak je je erge zorgen?
Ow, ik had dus vanmiddag gebeld en kreeg te horen dat als ze de mexicaanse griepprik niet kreeg, ze de andere wel kon krijgen? Raar...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is dat niet landelijk zo? Lijkt me dat het programma landelijk is uitgesteld voor iedereen vanaf 6 maanden.
edit: al gevonden op site van ministerie "Ook als een kind de prik tegen Mexicaanse griep niet haalt, worden deze vaccinaties uitgesteld."
Ja he, het snijdt door je ziel vind ik. Sterkte voor jullie alledrie!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer zorgen maken als dat ik erg met hem meevoel. Het is zo zielig om te zien voor een moeder dat je kind niet lekker is en daar wel last van heeft. Hoewel het toch ook even schrikken is, dat die voor het eerst zo'n hoge temperatuur heeft. Maar het gaat vast snel weer over.
Zolang hij alert is en goed drinkt en plast en zo, is het gewoon een kwestie van regelmatig paracetamol induwen en uitzingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensen!
Nog even een vraagje: Zeggen/ zeiden jullie huisartsen dat je op een tweede controle moest/ kon komen als je kind al een aantal dagen achter mekaar temperatuur boven de 38 heeft? Wij zijn dinsdag wel geweest en toen kon zij niets horen/ zien maar ik denk als die al 3 dagen koorts heeft en het stijgt vooral en sinkt nauwelijks dan vraag ik me toch af of dat wel normaal is?
Dat spijt me. Heel erg vervelend. En dat hoewel je toch haast niet dichtbij hem bent gekomen. Het heerst nu natuurlijk ook heel erg. Waarschijnlijk zijn er op het kdv ook allemaal kindjes ziek. Is Eli gezond? Ik begrijp ook heel goed, dat hij niet wil liggen. Maar om gezond te worden heb je toch echt ook veel slaap nodig.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Zolang hij alert is en goed drinkt en plast en zo, is het gewoon een kwestie van regelmatig paracetamol induwen en uitzingen.
tis zijn eerste keer dat hij echt ziek is, hij doet het gewoon meteen goed
als je zelf even lekker beroerd bent, is het ook niet met 72 uur bekeken, toch? (tenminste niet bij mij)
(en van tanden krijgen kan je ook een paar dagen koorts krijgen! voor hetzelfde geld is hij gewoon snipverkouden en produceert hij nu een paar tanden tegelijk, en is dat even wat teveel voor zijn systeempje en krijgt hij een paar dagen koorts. kindjes gooien de temperatuur best snel omhoog. sneller dan volwassenen iig. dinsdag leek hij mij eigenlijk gewoon zielig, maar verder niet heel spannend. maar ja, ik ben eli gewend)
sterkte en succes iig!
(en ik ben bang dat hij me toch heeft aangestoken!mn hele voorhoofd zit vol snot!
kan me best voorstellen dattie dan niet wil liggen)
Wat goed Elin!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben even heel erg blij hoorIk leg Elin in bed, ze murmelt wat en valt zo in slaap.
voor een ander normaal maar voor mij is dit echt opzienbarend:o!!! Normaal slaapt ze alleen in op de arm of aan de borst.. en nu dacht ik, what the hell..ik doe t gewoon nog een keer..en
elin wordt altijd rond een uur of 20:00 moe en dan laat ik haar drinken en dan valt ze in slaap en dan til ik haar in bed.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat goed, Elin!Hier hebben we de slaaptijd een beetje aangepast. Annicka ging altijd om een uur of 19 naar bed, maar het kwam erop neer dat ze een uur aan de borst lag voor ze in slaap viel. Heel gezellig en knus, maar niet echt de bedoeling. Ze gaat nu dus zo rond 20 uur naar bed en dat werkt een stuk beter.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef winniethepooh het volgende:
Je kunt het toch ook best zelf knippen.
Joshuaquote:Op donderdag 12 november 2009 23:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Edit: Vergeten te zeggen wat ik wilde:
Kleurdoos wat goed dat Elin zomaar zelf in slaap viel! Op dat moment wacht ik ook nog steeds!![]()
Hopelijk doet ze dit vaker!
Ook een optie maar ik denk toch Joshua. De manier van schrijven (one-liners) doet me steek vermoeden dat ze het zelf is.quote:
Niemand zou op haar stemmen als "jou wil ik wel als mijn moeder".quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
En het overmatig gebruik van punten geeft haar ook wel weg.
Neem daarbij het stemtopic en dan lijkt het me nogal duidelijk he
Dat zegt Joshua ook hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:06 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah, maar Winnie zegt ook dingen als "wat doen jullie een leuke dingen' oid in het awardstopic en dat voelt niet als Joshua.
Maarja: ik zit er vaker naast![]()
Ze blijft de gemoederen in elk geval wel bezig houden. Vind ik wel leuk!
elin kijkt tv als ik afwas of de was doequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik geloof je KD.
Maar ik had het altijd goed bij Murder she wrote![]()
Ha Merel, Tess en Elin, lekker tv kijken he! M vindt de teletubbies leuk, het zandkasteel (als de neuzen kriebelen en zwaaien bij het dag dag lied), Sesamstraat en een programma op CBeebies waar ik naam van vergeet.
Hmmm zo klinkt het net alsof ie de hele dag tv kijkt.......
Dat is niet zo, gewoon af en toe een half uurtje. Rustmoment voor ons allebei.
Wij hebben er ook over nagedacht om hem een speelgoed telefoon/ mobiel te kopen omdat hij onze telefoon/ mobiel zo leuk vindt. Ik heb weleens als ik met mijn moeder aan de telefoon was hem het hoorn naast het oor gehouden. Dan keek hij wel van wat hoor ik daar nou, waar komt dat vandaan. Maar vaker nog kletst hij dan niet maar wil de telefoon gewoon in zijn mond stoppen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Fuente het volgende:
TV-verslaafde baby's hier
Ze heeft nu het speelgoedtelefoontje gevonden van Sara, en daar zit ze hele verhalen tegen te houden
haha ja, elin doet dat ook voor de spiegelquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Na de val op het filmpje moest Lennon even huilen, maar kroop daarna weer vrolijk verder/rond. Bikkel!!
Elin, wat goed
Estrys, fijn dat het goedging bij de kapper... bij Twan was het een ramp de eerste keer. Lennon vond het ook wel prima gisteren, maar daar is maar heel weinig vanaf gegaan.
Lennon vindt Bert en Ernie erg leuk, gisteren even youtube filmpjes gekeken, maar babytv vindt hij ook leuk, kan die lekker relaxt in zn kinderstoel achterover liggen en kijken. Voetbal kijkt hij, als Peace en Twan kijken, ook mee. Vandeweek heeft een stukje gezien van Teletubbies, normaal slaapt hij als dat erop is, maar inderdaad bij DAGDAG ook opkijken en zwaaien. Als we trouwens met Lennon voor het raam gaan staan, begint hij ook te zwaaien.
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bedquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Tinuviel het volgende:
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.
Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
Te groot gevaar dat zij eruit valt neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bed
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voeltquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Arme Papa van Jairquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Tinuviel het volgende:
Arme Papa van JairMisschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
Bij M. zou het in pricipe wel kunnen, hij schuift netjes achterwaarts van bed en bank af. Klimt er ook zelf op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Haha, Seb in zijn eentje in het grote bed. Die ligt er binnen 2 seconden af. Seb kruipt er zonder te kijken vanaf. Heb hem al eens aan zijn voeten vastgehad omdat hij een snoekduik maakte van het bed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hebben wij ook al een hele tijd zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
Ik ben na 6 maanden begonnen. Dat raden ze aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
och, wat sneu Marie!! Beterschap!
Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!quote:
Rechtsonder.. Ik vind het maar raar, maar het zit er nu al drie dagen dus het lijkt me geen verdwaald stukje brood ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!
Oh en Joep en hij hebben het zelfde vestje! Joep krijgt een ander koppie he, wat ronder lijkt het.
Snelle Mila, nu al kiesjes! Waar zit ie Raissa?
Wat lief dat ie zo trots is op zichzelfquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:43 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost:
![]()
![]()
We hebben wat kussens op de grond gelegd, en nu gebruikt M. ze om zelf los te gaan staan!!!! Hij duwt zichzelf omhoog, staat los, klapt in zijn handjes en doet zijn armen in de lucht. Megatrots op zichzelf. Echt zo leuk om te zien! En hij probeert echt los te stappen nu. Poei.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij stond wel eerder los, maar nu is het echt een bewuste actie.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:36 schreef Fuente het volgende:
Aaah ElinMerel kan ook zo commando's volgen, te grappig
Die kleine speklap van me heeft vanmorgen nog een stunt uitgehaald. Ik had voor Sara biba-boerderij surprise eieren gekocht. Die wou ze om 8 uur al eten, dus ik had haar gezegd dat ze moest wachten tot het iets later was, na het fruit. Dus ze had ze netjes op de bijzettafel gelegd.
Opeens zie ik Merel echt ontzettend kauwen en ik hoor d'r echt zo 'mmmmmmmwwwhaphapmmmmmmm' zeggen. Had madan het papiertje eraf gefrommeld en ze zat gewoon dat ei naar binnen te proppen, het speeltje had ze al keurig weggegooid achter zich.
Ze hebben bij de Ikea van die kunstofranden voor over de randen van de ledikantjes (van Ikea) misschien past zoiets?quote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien
)
Dezelfde vraag hier, Mila bijt ook op de salontafel (hout) en het tvmeubel (erg dik glas)..quote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien
)
Ruben eet nog niet meer dan een kwart boterham of driekwart cracotte, er is dus nog lang geen sprake van lunchen. VOlgens mij duurde het bij Emma ook nog een hele tijd voordat ze echt hele maaltijden at.quote:Op maandag 16 november 2009 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
Op een gegeven moment komt er toch zowel bij fles als ook bij bv nog een echte lunch in de vorm van sneetjes brood met beleg. Daardoor schuiven misschien ook weer voedingsschemas op en vervallen voedingen of zie ik dat verkeerd? Maar volgens mij is dat bij fv kindjes pas met 9 of 10 maanden. Ik weet niet op welke leeftijd borstvoedingskindjes brood echt als lunch gaan eten. Hoe zat dat bij jullie?
Hier ook.quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Kleurdoos het volgende:
hier ook trouwens, ze eet wat minder goed en kwijlt veel meer, tandjes dus waarschijnlijk.
ik bied haar gewoon wat meer fruit aan, brood eet ze trouwens wel goed, avondeten niet zo.
zal niet gaanquote:Op maandag 16 november 2009 10:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Ikea van die kunstofranden voor over de randen van de ledikantjes (van Ikea) misschien past zoiets?
Als de box gelakt is lijkt het me niet zo makkelijk om er een stuk af te bijten. Probeer het zelf eens![]()
Ja, dat is zo, maar toch is het vreselijk om zo weg te gaan. Pijn in je hart. Kun je de leidster er niet op aanspreken?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:37 schreef Estrys het volgende:
Ik weet wel dat het zo weer over is, nu is hij waarschijnlijk gewoon fijn aan het spelen
heb je er wat aan?? Lennon zat dus al vrij snel op maar 3 flessen.quote:
Zij staat normaal niet op deze groep, maar nu al twee of drie weken op de woensdagochtend tot half negen. Om half negen komen twee andere leidsters. Maar misschien inderdaad eens iets van zeggen, even bekijken hoe ik dat aan ga pakkenquote:Op woensdag 18 november 2009 08:52 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar toch is het vreselijk om zo weg te gaan. Pijn in je hart. Kun je de leidster er niet op aanspreken?
misschien last van de zuigbehoefte?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef mikoxx het volgende:
Officieel 'hoor' ik hier nog niet, maar soms vind ik het toch lastig dat de topics nu gesplitst zijn. Ik stel mijn vraag dus toch maar hier, daarna vlucht ik snel weer naar het kleine babietjestopic:
Onze mannen krijgens sinds kort bijvoeding in de vorm van fruit en groente. Ik maak alles vers. Nu hebben we het idee dat ze de dagen dat ze fruit/groente krijgen, ze minder goed slapen s nachts. Niet dat ze echt huilen ofzo, maar ze zijn gewoon veel vaker wakker dan anders. Herkent iemand dit?
Hm.. Hoe oud zijn ze nu? Misschien even stoppen en over een klein poosje weer proberen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef mikoxx het volgende:
hmmm... krampjes heb ik ook aan zitten denken, maar ze zijn eigenlijk niet huilerig of aan t schoppen met de beentjes oid. Echt alleen maar vaker wakker en dan jengelen ze een beetje... We zijn op advies van het cb nu begonnen met hapjes. Wat zouden jullie doen, ermee doorgaan (mss is het een kwestie van wennen...) of stoppen met bijvoeding?
klinkt bekendquote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef Tinuviel het volgende:
Maarten gefeliciteerd met je verjaardag![]()
En Diaan gefeliciteerd![]()
Wij hadden laatst ook een huilsessie bij het brengen. Ik zette Jair op de grond neer begon die te huilen. Toen had ik wat speelgoed voor hem gepakt en was alles weer goed. Begint ineens dat kind naast hem te huilen. Hij kijkt zo naar dat andere kind en begint ook weer. Ik had ook het idee dat hij alleen huilde omdat het andere kind huilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |