abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74601592
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot temperatuurverhoging/ koorts. Geven/ gaven jullie ook overdag Paracetamol bij een temperatuur rond 38? Of deden/ doen jullie dat alleen als de temperatuur s'avonds laat zo hoog is of alleen bij hogere temperatuur? Wanneer was de lichaamstemperatuur ook alweer het hoogs? Ik dacht dat dat s'avonds was. Gaan/ gingen jullie wel naar buiten als je kind 38 graden heeft/ had?
Nee, paracetamol heeft ze hier pas gekregen vanaf 39 graden en dan moet ik ook echt wel merken dat ze er last van heeft. Wij zijn zelf van mening dat je niet te snel paracetamol moet geven aangezien je het lichaam ook een kans moet geven.'s Avonds gaat de lichaamstemperatuur iets omhoog. Met 38 graden ga ik gewoon nog naar buiten maar ik hou haar wel goed in de gaten.
pi_74601827
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Vicky het volgende:
vraagje aan de mama's die zelf fruithappen maken. Wat gebruiken jullie voor apparaat?
Ikheb alleen een staafmixer maar ik denk niet dat ik daar goed mee kan pureren...
Wij hebben deze:

Hij is fijn en makkelijk
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74602535
Vicky ik krijg het vaak niet helemaal glad gepureerd. Tyler vind dat dus niet leuk, al gaat het beter.

Tyler heeft zich vandaag meerdere keren tot staan opgetrokken!
pi_74602556
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Wij hebben deze:

[ afbeelding ]

Hij is fijn en makkelijk
das een mooi ding!

*zoeken gaat*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74602619
Wij hebben hem bij prenetal weg!!

Je kan er voor jezelf ook hele lekkere dingen mee maken!!
pi_74602638
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben hem bij prenetal weg!!
wat kostte ie??
in Dld kost ie 49 euro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74602787
Hier volgens mij ook. We hebben hem gekocht toen met 20% korting.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:17:44 #108
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74604295
Met de staafmixer gaat het prima, als het echt droog word doe ik er wat water bij of kookvocht (bij groentehapjes) maar eigenlijk is dat niet vaak nodig.
pi_74606135
Vanaf wanneer begin je eigenlijk met het eten niet meer door elkaar geven maar 'naast' elkaar?
  woensdag 11 november 2009 @ 15:23:22 #110
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74606164
Hmm geen idee eigenlijk....
pi_74606509
Van wanneer je dat wil. Hier vanaf het begin.
pi_74607344
hier ook
  woensdag 11 november 2009 @ 16:07:50 #113
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74607442
Ow okay! Meestal prak ik alles doorelkaar heen maar ga het morgen eens naast elkaar proberen!
pi_74607963
ik vind het denk ik makkelijker zo omdat ze dan de smaken beter kan herkennen..en tís rapley
pi_74608264
Ik wisselde het steeds een beetje af, de ene dag door elkaar geprakt en de andere dag een stronkje bloemkool in de hand zeg maar. Gewoon omdat ik dat leuk vond maar had er niet bij stil gestaan dat het al 'mag'

jaja, alles mag, maar toch..
pi_74610406
Merel is weer naar het CB geweest! De prikken zijn uitgesteld omdat binnen 2 weken de kindjes al worden opgeroepen voor de mex. griepprik.
Ze is nu 9705 gram en is 72 cm lang Laatste 2 maanden maar 150 gram gegroeid, dus ik had het wel goed gezien dat d'r spekkies verdwijnen. Maar, ze kan het nog goed hebben
Sinds eergisteren kan ze ineens echt kruipen! Kind kan al langs de tafel lopen, schuift al maanden op haar buik en nu kan ze dan ook kruipen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74610502
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Fuente het volgende:
Merel is weer naar het CB geweest! De prikken zijn uitgesteld omdat binnen 2 weken de kindjes al worden opgeroepen voor de mex. griepprik.
Ze is nu 9705 gram en is 72 cm lang Laatste 2 maanden maar 150 gram gegroeid, dus ik had het wel goed gezien dat d'r spekkies verdwijnen. Maar, ze kan het nog goed hebben
Sinds eergisteren kan ze ineens echt kruipen! Kind kan al langs de tafel lopen, schuift al maanden op haar buik en nu kan ze dan ook kruipen
Merel weer goedgekeurd!
  woensdag 11 november 2009 @ 19:24:05 #118
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74613441
Annicka kan haar prikjes gewoon krijgen, want we slaan die mex. griepprik over.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 11 november 2009 @ 19:52:14 #119
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74614531
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka kan haar prikjes gewoon krijgen, want we slaan die mex. griepprik over.
Dan doen ze hier niet... ze gaan pas weer (regulier) vaccineren na 1 januari. Dit om vergissingen te voorkomen.

Merel, flinke meid ze is gewoon 1,7 kilo zwaarder dan Lennon maar even groot , goedgekeurd en ook aan het kruipen
Make love, not war ☮
pi_74617106
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dan doen ze hier niet... ze gaan pas weer (regulier) vaccineren na 1 januari. Dit om vergissingen te voorkomen.

Is dat niet landelijk zo? Lijkt me dat het programma landelijk is uitgesteld voor iedereen vanaf 6 maanden.

edit: al gevonden op site van ministerie "Ook als een kind de prik tegen Mexicaanse griep niet haalt, worden deze vaccinaties uitgesteld."
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74617432
Mees heeft het naar zijn zin in de kinderstoel!

Lennon en Merel goedgekeurd en aan t kruipen!

Tyler en Jan staan!
pi_74617515
Ja ik had vandaag ook gebeld over vaccinaties voor de volgende afspraak en ik kreeg ook de informatie dat ze dat pas volgend jaar weer doen. Maar gelukkig waren vaccinaties bij onze volgende afspraak ook niet aan de orde geweest. Die hoeven wij toch pas weer volgend jaar te krijgen, dat scheelt.

Merel kruip, loopt langs de tafel enzo

Jair heeft net 39 graden koorts gehad. Ook na een paracetamol en een uur later was de temperatuur nog geen 1 graden gezonken wat volgens mijn vader wel het geval zou moeten zijn. Bij hap zeiden ze dat we niet eens per se paracetamol hadden moeten geven. Belangrijk is hem goed in de gaten houden en als hij diarree heeft of braakt moeten wij weer bellen. Hij is gewoon heel lusteloos en kijkt een beetje suf uit zijn ogen. Gelukkig is hij deels ook wel alert en maakt grapjes dus dat is weer een goed teken. Wij hebben hem goed te drinken gegeven en straks nog even een beetje mamamelk. Hopelijk kan die daar dan weer goed van slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74617805
klopt hoor Tinuviel, koorts kan juist erg nuttig zijn voor t afweersysteem enzo, beterschap iig!
en voor de vorderingen van alle kindjes even een jompel
pi_74618049
Ach, die Jair, zo niet lekker. Zielig hoor. Gaat het een beetje Tinuviel of maak je je erge zorgen?
pi_74619341
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef bodpa09 het volgende:
Ach, die Jair, zo niet lekker. Zielig hoor. Gaat het een beetje Tinuviel of maak je je erge zorgen?
Het is niet zo zeer zorgen maken als dat ik erg met hem meevoel. Het is zo zielig om te zien voor een moeder dat je kind niet lekker is en daar wel last van heeft. Hoewel het toch ook even schrikken is, dat die voor het eerst zo'n hoge temperatuur heeft. Maar het gaat vast snel weer over.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')