abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74601549
Oeh, kapper Spannend, ben benieuwd wat Seb er van gaat vinden Mila heeft ook van die lange plukken bij dr oortjes maar die schuif ik er maar steeds achter, kan niet wachten totdat ze haar heeft dat lang genoeg is om te vlechten
pi_74601592
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot temperatuurverhoging/ koorts. Geven/ gaven jullie ook overdag Paracetamol bij een temperatuur rond 38? Of deden/ doen jullie dat alleen als de temperatuur s'avonds laat zo hoog is of alleen bij hogere temperatuur? Wanneer was de lichaamstemperatuur ook alweer het hoogs? Ik dacht dat dat s'avonds was. Gaan/ gingen jullie wel naar buiten als je kind 38 graden heeft/ had?
Nee, paracetamol heeft ze hier pas gekregen vanaf 39 graden en dan moet ik ook echt wel merken dat ze er last van heeft. Wij zijn zelf van mening dat je niet te snel paracetamol moet geven aangezien je het lichaam ook een kans moet geven.'s Avonds gaat de lichaamstemperatuur iets omhoog. Met 38 graden ga ik gewoon nog naar buiten maar ik hou haar wel goed in de gaten.
pi_74601827
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Vicky het volgende:
vraagje aan de mama's die zelf fruithappen maken. Wat gebruiken jullie voor apparaat?
Ikheb alleen een staafmixer maar ik denk niet dat ik daar goed mee kan pureren...
Wij hebben deze:

Hij is fijn en makkelijk
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74602535
Vicky ik krijg het vaak niet helemaal glad gepureerd. Tyler vind dat dus niet leuk, al gaat het beter.

Tyler heeft zich vandaag meerdere keren tot staan opgetrokken!
pi_74602556
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Wij hebben deze:

[ afbeelding ]

Hij is fijn en makkelijk
das een mooi ding!

*zoeken gaat*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74602619
Wij hebben hem bij prenetal weg!!

Je kan er voor jezelf ook hele lekkere dingen mee maken!!
pi_74602638
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben hem bij prenetal weg!!
wat kostte ie??
in Dld kost ie 49 euro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74602787
Hier volgens mij ook. We hebben hem gekocht toen met 20% korting.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:17:44 #108
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74604295
Met de staafmixer gaat het prima, als het echt droog word doe ik er wat water bij of kookvocht (bij groentehapjes) maar eigenlijk is dat niet vaak nodig.
pi_74606135
Vanaf wanneer begin je eigenlijk met het eten niet meer door elkaar geven maar 'naast' elkaar?
  woensdag 11 november 2009 @ 15:23:22 #110
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74606164
Hmm geen idee eigenlijk....
pi_74606509
Van wanneer je dat wil. Hier vanaf het begin.
pi_74607344
hier ook
  woensdag 11 november 2009 @ 16:07:50 #113
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74607442
Ow okay! Meestal prak ik alles doorelkaar heen maar ga het morgen eens naast elkaar proberen!
pi_74607963
ik vind het denk ik makkelijker zo omdat ze dan de smaken beter kan herkennen..en tís rapley
pi_74608264
Ik wisselde het steeds een beetje af, de ene dag door elkaar geprakt en de andere dag een stronkje bloemkool in de hand zeg maar. Gewoon omdat ik dat leuk vond maar had er niet bij stil gestaan dat het al 'mag'

jaja, alles mag, maar toch..
pi_74610406
Merel is weer naar het CB geweest! De prikken zijn uitgesteld omdat binnen 2 weken de kindjes al worden opgeroepen voor de mex. griepprik.
Ze is nu 9705 gram en is 72 cm lang Laatste 2 maanden maar 150 gram gegroeid, dus ik had het wel goed gezien dat d'r spekkies verdwijnen. Maar, ze kan het nog goed hebben
Sinds eergisteren kan ze ineens echt kruipen! Kind kan al langs de tafel lopen, schuift al maanden op haar buik en nu kan ze dan ook kruipen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74610502
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:46 schreef Fuente het volgende:
Merel is weer naar het CB geweest! De prikken zijn uitgesteld omdat binnen 2 weken de kindjes al worden opgeroepen voor de mex. griepprik.
Ze is nu 9705 gram en is 72 cm lang Laatste 2 maanden maar 150 gram gegroeid, dus ik had het wel goed gezien dat d'r spekkies verdwijnen. Maar, ze kan het nog goed hebben
Sinds eergisteren kan ze ineens echt kruipen! Kind kan al langs de tafel lopen, schuift al maanden op haar buik en nu kan ze dan ook kruipen
Merel weer goedgekeurd!
  woensdag 11 november 2009 @ 19:24:05 #118
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74613441
Annicka kan haar prikjes gewoon krijgen, want we slaan die mex. griepprik over.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 11 november 2009 @ 19:52:14 #119
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74614531
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka kan haar prikjes gewoon krijgen, want we slaan die mex. griepprik over.
Dan doen ze hier niet... ze gaan pas weer (regulier) vaccineren na 1 januari. Dit om vergissingen te voorkomen.

Merel, flinke meid ze is gewoon 1,7 kilo zwaarder dan Lennon maar even groot , goedgekeurd en ook aan het kruipen
Make love, not war ☮
pi_74617106
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dan doen ze hier niet... ze gaan pas weer (regulier) vaccineren na 1 januari. Dit om vergissingen te voorkomen.

Is dat niet landelijk zo? Lijkt me dat het programma landelijk is uitgesteld voor iedereen vanaf 6 maanden.

edit: al gevonden op site van ministerie "Ook als een kind de prik tegen Mexicaanse griep niet haalt, worden deze vaccinaties uitgesteld."
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74617432
Mees heeft het naar zijn zin in de kinderstoel!

Lennon en Merel goedgekeurd en aan t kruipen!

Tyler en Jan staan!
pi_74617515
Ja ik had vandaag ook gebeld over vaccinaties voor de volgende afspraak en ik kreeg ook de informatie dat ze dat pas volgend jaar weer doen. Maar gelukkig waren vaccinaties bij onze volgende afspraak ook niet aan de orde geweest. Die hoeven wij toch pas weer volgend jaar te krijgen, dat scheelt.

Merel kruip, loopt langs de tafel enzo

Jair heeft net 39 graden koorts gehad. Ook na een paracetamol en een uur later was de temperatuur nog geen 1 graden gezonken wat volgens mijn vader wel het geval zou moeten zijn. Bij hap zeiden ze dat we niet eens per se paracetamol hadden moeten geven. Belangrijk is hem goed in de gaten houden en als hij diarree heeft of braakt moeten wij weer bellen. Hij is gewoon heel lusteloos en kijkt een beetje suf uit zijn ogen. Gelukkig is hij deels ook wel alert en maakt grapjes dus dat is weer een goed teken. Wij hebben hem goed te drinken gegeven en straks nog even een beetje mamamelk. Hopelijk kan die daar dan weer goed van slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74617805
klopt hoor Tinuviel, koorts kan juist erg nuttig zijn voor t afweersysteem enzo, beterschap iig!
en voor de vorderingen van alle kindjes even een jompel
pi_74618049
Ach, die Jair, zo niet lekker. Zielig hoor. Gaat het een beetje Tinuviel of maak je je erge zorgen?
pi_74619341
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef bodpa09 het volgende:
Ach, die Jair, zo niet lekker. Zielig hoor. Gaat het een beetje Tinuviel of maak je je erge zorgen?
Het is niet zo zeer zorgen maken als dat ik erg met hem meevoel. Het is zo zielig om te zien voor een moeder dat je kind niet lekker is en daar wel last van heeft. Hoewel het toch ook even schrikken is, dat die voor het eerst zo'n hoge temperatuur heeft. Maar het gaat vast snel weer over.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 11 november 2009 @ 22:15:56 #126
12913 GreatWhiteSilence
pi_74619594
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

Is dat niet landelijk zo? Lijkt me dat het programma landelijk is uitgesteld voor iedereen vanaf 6 maanden.

edit: al gevonden op site van ministerie "Ook als een kind de prik tegen Mexicaanse griep niet haalt, worden deze vaccinaties uitgesteld."
Ow, ik had dus vanmiddag gebeld en kreeg te horen dat als ze de mexicaanse griepprik niet kreeg, ze de andere wel kon krijgen? Raar...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_74619619
Wij doen de mex. griep enting ook niet hoor, maar dan nog moesten de entingen uitgesteld worden omdat ze het gewoon nu niet doen, pas in januari krijgen we een oproep

Diaan, Merel is gewoon klein en rond whehehe, en dan na te gaan dat ze maar 150 gram is aangekomen, 2 maanden terug was nog ronder Mijn speklappie

Tinuviel wat zielig dat hij ziek is Wij geven paracetamol wanneer de kinderen echt last ervan hebben. Dus stel ze hebben geen koorts maar voelen zich beroerd of hebben pijn, dan krijgen ze een zetpil. Als ze wel koorts hebben maar verder nergens last van, dan niet. Beterschap voor je mannetje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74619649
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer zorgen maken als dat ik erg met hem meevoel. Het is zo zielig om te zien voor een moeder dat je kind niet lekker is en daar wel last van heeft. Hoewel het toch ook even schrikken is, dat die voor het eerst zo'n hoge temperatuur heeft. Maar het gaat vast snel weer over.
Ja he, het snijdt door je ziel vind ik. Sterkte voor jullie alledrie!
pi_74625905
Bedankt voor alle sterkte wensen!

Nog even een vraagje: Zeggen/ zeiden jullie huisartsen dat je op een tweede controle moest/ kon komen als je kind al een aantal dagen achter mekaar temperatuur boven de 38 heeft? Wij zijn dinsdag wel geweest en toen kon zij niets horen/ zien maar ik denk als die al 3 dagen koorts heeft en het stijgt vooral en sinkt nauwelijks dan vraag ik me toch af of dat wel normaal is?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tinuviel op 12-11-2009 10:11:04 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74627107
Op dag 1 hebben we de dokterassistente gebeld (puur voor tips en de vraag wanneer we in de auto zouden moeten stappen), zij zei dat er tot 40,5 geen paniek is en dat je moet zorgen dat ze veel blijven drinken, eten is van ondergeschikt belang. Als de hoge koorts ongeveer 3 a 4 dagen blijft dan is het verstandig even langs te gaan.
  donderdag 12 november 2009 @ 10:37:42 #131
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74627419
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensen!

Nog even een vraagje: Zeggen/ zeiden jullie huisartsen dat je op een tweede controle moest/ kon komen als je kind al een aantal dagen achter mekaar temperatuur boven de 38 heeft? Wij zijn dinsdag wel geweest en toen kon zij niets horen/ zien maar ik denk als die al 3 dagen koorts heeft en het stijgt vooral en sinkt nauwelijks dan vraag ik me toch af of dat wel normaal is?
Zolang hij alert is en goed drinkt en plast en zo, is het gewoon een kwestie van regelmatig paracetamol induwen en uitzingen.

tis zijn eerste keer dat hij echt ziek is, hij doet het gewoon meteen goed
als je zelf even lekker beroerd bent, is het ook niet met 72 uur bekeken, toch? (tenminste niet bij mij)

(en van tanden krijgen kan je ook een paar dagen koorts krijgen! voor hetzelfde geld is hij gewoon snipverkouden en produceert hij nu een paar tanden tegelijk, en is dat even wat teveel voor zijn systeempje en krijgt hij een paar dagen koorts. kindjes gooien de temperatuur best snel omhoog. sneller dan volwassenen iig. dinsdag leek hij mij eigenlijk gewoon zielig, maar verder niet heel spannend. maar ja, ik ben eli gewend )

sterkte en succes iig!
(en ik ben bang dat hij me toch heeft aangestoken! mn hele voorhoofd zit vol snot! kan me best voorstellen dattie dan niet wil liggen)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74628354
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Zolang hij alert is en goed drinkt en plast en zo, is het gewoon een kwestie van regelmatig paracetamol induwen en uitzingen.

tis zijn eerste keer dat hij echt ziek is, hij doet het gewoon meteen goed
als je zelf even lekker beroerd bent, is het ook niet met 72 uur bekeken, toch? (tenminste niet bij mij)

(en van tanden krijgen kan je ook een paar dagen koorts krijgen! voor hetzelfde geld is hij gewoon snipverkouden en produceert hij nu een paar tanden tegelijk, en is dat even wat teveel voor zijn systeempje en krijgt hij een paar dagen koorts. kindjes gooien de temperatuur best snel omhoog. sneller dan volwassenen iig. dinsdag leek hij mij eigenlijk gewoon zielig, maar verder niet heel spannend. maar ja, ik ben eli gewend )

sterkte en succes iig!
(en ik ben bang dat hij me toch heeft aangestoken! mn hele voorhoofd zit vol snot! kan me best voorstellen dattie dan niet wil liggen)
Dat spijt me. Heel erg vervelend. En dat hoewel je toch haast niet dichtbij hem bent gekomen. Het heerst nu natuurlijk ook heel erg. Waarschijnlijk zijn er op het kdv ook allemaal kindjes ziek. Is Eli gezond? Ik begrijp ook heel goed, dat hij niet wil liggen. Maar om gezond te worden heb je toch echt ook veel slaap nodig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74632555
De man bij de apotheek heeft mij ook Bisolvon druppels aangeraden. Koningin hoeveel druppels heb jij Guusje gegeven?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 12 november 2009 @ 16:30:19 #134
114177 Diaan73
pi_74638822
Jair, nog steeds ziekjes. Beterschap jochie!!

Kijk hier... kruipen en aan het einde vallen.

Estrys, hoe ging het bij de kapper? Lennon is vandaag ook een beetje geknipt... ziet niet veel verschil maar de echt lange plukken zijn er vanaf.
Make love, not war ☮
  donderdag 12 november 2009 @ 17:37:50 #135
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74640904
Wij mogen van het cb gaan beginnen met hapjes. Max en Tygo zijn nu 5 maanden, en vanaf 6 maanden gaat 1 hapje een flesvoeding vervangen zeiden ze bij het cb. Nu vraag ik me af hoe dat in zijn werk gaat. Welke fles laat je dan als eerste vervallen en wanneer? Want het lijkt me niet dat een hapje in het begin zo goed naar binnen gaat dat ze daar genoeg aan hebben. Ga je dan door met 4 flessen totdat je merkt dat die niet meer goed leeg gaan? En hoeveel is genoeg qua groente/fruit? Of is daar geen 'maat' voor?
pi_74645118
In eerste instantie zijn de hapjes enkel om kennis te maken met andere soorten eten. Als het goed gaat vervalt er pas een fles. Geloof dat wij begonnen zijn met groenten en daarna met fruit.
pi_74646371
Tyler heeft eindelijk vers gegeten!
pi_74646454
Lennon kruipt echt lekker. En van zitten naar kruipen en andersom gaat ook helemaal goed. Alleen het vallen aan het einde zag er pijnlijk uit.

Ik had Jair laatst op bezoek bij iemand op de grond neergezet. Hij zit nog niet altijd helemaal stabiel en viel plots tegen een salontafelpoot waar hij vlakbij had gezeten. Kwam er later een rood stipje op zijn voorhoofd (na een paar uur) en een uur later of zo verdween het weer.

Estrys laat eens Seb's nieuwe kapsel zien!

Mikoxx wij zijn ook begonnen met groenten. Als je dat in de middag geeft tussen twee flessen in en ze gaan steeds meer eten dan kan op een gegeven moment de fles misschien verdwijnen. Je kan ook ervoor kiezen om het hapje direct voor of na een voeding te doen. Ik weet niet of de fruithap echt bedoeld is om een voeding te vervangen of dat het meer een tussendoortje is en het rekt de tijd tot de volgende voeding een beetje.

Jair is weer wat beter lijkt het. Zijn temperatuur is nog niet tot aan de 39 gekomen vandaag. Slapen overdag ging ook stukken beter. Alleen het eten wilde nog niet echt zo.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74646458
Ik ben even heel erg blij hoor Ik leg Elin in bed, ze murmelt wat en valt zo in slaap.
voor een ander normaal maar voor mij is dit echt opzienbarend:o!!! Normaal slaapt ze alleen in op de arm of aan de borst.. en nu dacht ik, what the hell..ik doe t gewoon nog een keer..en
  donderdag 12 november 2009 @ 20:49:16 #140
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74646648
Tinuviel, wat naar dat Jaïr ook al koorts heeft en ziek is...

En kindjes naar de kapper!

Nou, Maarten is ook nog steeds ziek, dinsdag en gisteren had hij 's morgens geen koorts meer en na zijn middagslaapje werd hij wakker met hoge(re) koorts, zo'n 39,5/39,7 graden.
Vandaag had hij wel steeds verhoging, maar zo rond de 37,8 (vanavond) tot 38,7 (vanmiddag).
Dinsdag ben ik bij de dokter geweest, want toen hij wakker werd, had hij echt hoge koorts, terwijl hij, toen hij naar bed ging, ongeveer 1 graad lager had. Hij was lusteloos en hij klonk erg benauwd. Dus zijn longetjes laten luisteren en even naar zijn oortjes laten kijken, beiden waren prima. En hij knapte later wel weer op, en over de dagen speelt hij ook gewoon, kijkt alleen wat ladderig uit zijn ogen!
Maar als Maarten morgen nog koorts zou hebben, moest ik wel weer bellen. Dat doe ik dus maar wel, weer even overleg plegen met de doktersassistente. Ik maak me nog niet heel zorgen, want hij knapt wel weer wat op, maar het is meer omdat de dokter het zelf tegen me zei.
Nou, heel verhaal, ga nu even verder wat lezen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 12 november 2009 @ 20:50:24 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74646690
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben even heel erg blij hoor Ik leg Elin in bed, ze murmelt wat en valt zo in slaap.
voor een ander normaal maar voor mij is dit echt opzienbarend:o!!! Normaal slaapt ze alleen in op de arm of aan de borst.. en nu dacht ik, what the hell..ik doe t gewoon nog een keer..en
Wat goed Elin!
  donderdag 12 november 2009 @ 20:51:26 #142
12913 GreatWhiteSilence
pi_74646727
Wat goed, Elin! Hier hebben we de slaaptijd een beetje aangepast. Annicka ging altijd om een uur of 19 naar bed, maar het kwam erop neer dat ze een uur aan de borst lag voor ze in slaap viel. Heel gezellig en knus, maar niet echt de bedoeling. Ze gaat nu dus zo rond 20 uur naar bed en dat werkt een stuk beter.
pi_74647222
quote:
Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat goed, Elin! Hier hebben we de slaaptijd een beetje aangepast. Annicka ging altijd om een uur of 19 naar bed, maar het kwam erop neer dat ze een uur aan de borst lag voor ze in slaap viel. Heel gezellig en knus, maar niet echt de bedoeling. Ze gaat nu dus zo rond 20 uur naar bed en dat werkt een stuk beter.
elin wordt altijd rond een uur of 20:00 moe en dan laat ik haar drinken en dan valt ze in slaap en dan til ik haar in bed.

nu was t, nog even wat pap, tandjes poetsen, verschonen, lamp zacht, elin in bed en echt flink instoppen en toen sputterde ze ietsie tegen en na 3 minuten sliep ze
pi_74647472
Joehoe! Gefeliciteerd KD!

En Maarten en Jair nog steeds ziekjes

En Tyler eet vers!!!

[ Bericht 19% gewijzigd door bodpa09 op 12-11-2009 21:57:24 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 21:17:30 #145
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74647744
KD wat fijn dat Elin zomaar in bed in slaap viel! Wat zijn er trouwens een boel zieke kindjes, beterschap allemaal!
pi_74649203
Tyler heeft vers gegeten

Elin lekker slapen in je eigen bed

Beterschap voor Maarten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74649212
joepie Elin

Nou de kapper ging best aardig Je ziet alleen niet dat er wat af is Ja de contouren zijn wat strakker bij zijn oren en in zijn nek, dus het is wel wat netter.
pi_74649289
Je kunt het toch ook best zelf knippen.
pi_74649330
hihi
ja en steek jij die schaar anders in je oogbal
pi_74649372
Mijn moeder knipte het altijd zelf.
pi_74649387
haar oogbal?

weiiiiiiiiirdddd
pi_74649846
Goh, ik las ergens over kloonradars die afgingen. Nu weet ik waarom.
Tyler heeft wel haar, maar je ziet het haast niet.
  donderdag 12 november 2009 @ 22:34:50 #153
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74651218
Diaan, leuk filmpje! Hij kruipt goed Hopelijk hoefde hij niet hard te huilen na het vallen.

Maarten en Jair, beterschap!

Elin lekker zelf in slaap gevallen!

Mikoxx, wij begonnen ook met groente, en eerst maar eens lekker proeven Na een aantal weken merk je wel wanneer er een fles af kan.
pi_74653055
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:51 schreef winniethepooh het volgende:
Je kunt het toch ook best zelf knippen.
Wie ben jij?

Edit: Vergeten te zeggen wat ik wilde:
Kleurdoos wat goed dat Elin zomaar zelf in slaap viel! Op dat moment wacht ik ook nog steeds!
Hopelijk doet ze dit vaker!
pi_74656772
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:30 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Wie ben jij?

Edit: Vergeten te zeggen wat ik wilde:
Kleurdoos wat goed dat Elin zomaar zelf in slaap viel! Op dat moment wacht ik ook nog steeds!
Hopelijk doet ze dit vaker!
Joshua

en ze kwam uiteindelijk wel weer bij mij in bed hoor, maar ik was al trots genoeg op t zelf in slaap vallen eerder op de avond
pi_74656875
Ik zeg de man van Joshua
pi_74656906
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:53 schreef bodpa09 het volgende:
Ik zeg de man van Joshua
Ook een optie maar ik denk toch Joshua. De manier van schrijven (one-liners) doet me steek vermoeden dat ze het zelf is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74656956
En het overmatig gebruik van punten geeft haar ook wel weg.
Neem daarbij het stemtopic en dan lijkt het me nogal duidelijk he
pi_74657042
KD, goed zeg, dat Elin in eerste instantie zelf in slaap viel

Merel vindt TV kijken leuk! Ze zit naar koekeloere te koekeloeren, helemaal dubbel van het lachen
Sara
Merel
Ukje
pi_74657059
Jaaah, maar Winnie zegt ook dingen als "wat doen jullie een leuke dingen' oid in het awardstopic en dat voelt niet als Joshua.
Maarja: ik zit er vaker naast

Ze blijft de gemoederen in elk geval wel bezig houden. Vind ik wel leuk!
pi_74657077
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
En het overmatig gebruik van punten geeft haar ook wel weg.
Neem daarbij het stemtopic en dan lijkt het me nogal duidelijk he
Niemand zou op haar stemmen als "jou wil ik wel als mijn moeder".

Goed, terug naar ontopic
Mereltje
Tess vindt In de Droomtuin leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74657127
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:06 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah, maar Winnie zegt ook dingen als "wat doen jullie een leuke dingen' oid in het awardstopic en dat voelt niet als Joshua.
Maarja: ik zit er vaker naast

Ze blijft de gemoederen in elk geval wel bezig houden. Vind ik wel leuk!
Dat zegt Joshua ook hoor.

en geloof me nou maar een keer
pi_74657131
TV-verslaafde baby's hier
Ze heeft nu het speelgoedtelefoontje gevonden van Sara, en daar zit ze hele verhalen tegen te houden
Sara
Merel
Ukje
pi_74657156
Wat lief Fuente!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74657182
O Elin is trouwens dol op de tubbies, jammergenoeg. Wel grappig dat ik als 13 jarig meisje mijn zusjes uit bed haalde 's morgens en dan samen de tubbies kijken, die meiden zijn nu 13 en 16 en dan kijkt mijn muppetje het ook

vooral het OHOH is interessant en DAGDAG. dat deed ze gisteren naar de cassiere, die zwaaide naar haar en elin heel mooi DA DA en zwaaien vanuit de doek

(zelf vind ik huisje boompje beestje leuk dat keek ik al vanaf groep 3)
pi_74657214
Wat lief van Elin!

HBB is nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74657269
Ik geloof je KD.
Maar ik had het altijd goed bij Murder she wrote

Ha Merel, Tess en Elin, lekker tv kijken he! M vindt de teletubbies leuk, het zandkasteel (als de neuzen kriebelen en zwaaien bij het dag dag lied), Sesamstraat en een programma op CBeebies waar ik naam van vergeet.

Hmmm zo klinkt het net alsof ie de hele dag tv kijkt.......
Dat is niet zo, gewoon af en toe een half uurtje. Rustmoment voor ons allebei.
pi_74657396
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik geloof je KD.
Maar ik had het altijd goed bij Murder she wrote

Ha Merel, Tess en Elin, lekker tv kijken he! M vindt de teletubbies leuk, het zandkasteel (als de neuzen kriebelen en zwaaien bij het dag dag lied), Sesamstraat en een programma op CBeebies waar ik naam van vergeet.

Hmmm zo klinkt het net alsof ie de hele dag tv kijkt.......
Dat is niet zo, gewoon af en toe een half uurtje. Rustmoment voor ons allebei.
elin kijkt tv als ik afwas of de was doe bijna nooit dus
pi_74657507
Voor M er was had ik natuurlijk bedacht dat ik dat echt niet ging doen he, mijn kind voor de tv als ie nog zo jong is.....
Ach ja, je herziet je standpunten zo her en der. Niks mis met af en toe tv kijken, ze steken er dingen van op, het is leuk, rustgevend en soms megahandig.
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:19:51 #170
114177 Diaan73
pi_74658739
Na de val op het filmpje moest Lennon even huilen, maar kroop daarna weer vrolijk verder/rond. Bikkel!!

Elin, wat goed

Estrys, fijn dat het goedging bij de kapper... bij Twan was het een ramp de eerste keer. Lennon vond het ook wel prima gisteren, maar daar is maar heel weinig vanaf gegaan.

Lennon vindt Bert en Ernie erg leuk, gisteren even youtube filmpjes gekeken, maar babytv vindt hij ook leuk, kan die lekker relaxt in zn kinderstoel achterover liggen en kijken. Voetbal kijkt hij, als Peace en Twan kijken, ook mee. Vandeweek heeft een stukje gezien van Teletubbies, normaal slaapt hij als dat erop is, maar inderdaad bij DAGDAG ook opkijken en zwaaien. Als we trouwens met Lennon voor het raam gaan staan, begint hij ook te zwaaien.
Make love, not war ☮
pi_74658869
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Fuente het volgende:
TV-verslaafde baby's hier
Ze heeft nu het speelgoedtelefoontje gevonden van Sara, en daar zit ze hele verhalen tegen te houden
Wij hebben er ook over nagedacht om hem een speelgoed telefoon/ mobiel te kopen omdat hij onze telefoon/ mobiel zo leuk vindt. Ik heb weleens als ik met mijn moeder aan de telefoon was hem het hoorn naast het oor gehouden. Dan keek hij wel van wat hoor ik daar nou, waar komt dat vandaan. Maar vaker nog kletst hij dan niet maar wil de telefoon gewoon in zijn mond stoppen.

Hier is de temperatuur weer gedaald en het lijkt of hij langzaam aan gaat opknappen. Vandaag wil ik naar de kapper en neem hem mee. Even kijken hoe dat gaat. Ik ben benieuwd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:26:32 #172
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74658891
Babytv en dan samen de liedjes zingen Hokeypokey is hier favoriet!
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:39:22 #173
114177 Diaan73
pi_74659205
Ik heb ooit zo'n ouderwetse telefoon van Mickey Mouse gehad... die staat nu bij mn ouders en Lennon speelt er heel veel mee, lekker drukken op de knopjes, hoorn in de mond haha.

Hokeypokey is ook leuk Er wordt daar ook heel veel herhaald, dus op een gegeven moment best herkenbaar voor die kleintjes.
Make love, not war ☮
pi_74659348
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Na de val op het filmpje moest Lennon even huilen, maar kroop daarna weer vrolijk verder/rond. Bikkel!!

Elin, wat goed

Estrys, fijn dat het goedging bij de kapper... bij Twan was het een ramp de eerste keer. Lennon vond het ook wel prima gisteren, maar daar is maar heel weinig vanaf gegaan.

Lennon vindt Bert en Ernie erg leuk, gisteren even youtube filmpjes gekeken, maar babytv vindt hij ook leuk, kan die lekker relaxt in zn kinderstoel achterover liggen en kijken. Voetbal kijkt hij, als Peace en Twan kijken, ook mee. Vandeweek heeft een stukje gezien van Teletubbies, normaal slaapt hij als dat erop is, maar inderdaad bij DAGDAG ook opkijken en zwaaien. Als we trouwens met Lennon voor het raam gaan staan, begint hij ook te zwaaien.
haha ja, elin doet dat ook voor de spiegel
pi_74659846
Ik heb hier geen baby tv, daar moet je toch extra voor betalen per maand?
Hier is het eigenlijk alleen tv kijken als Lianne heel vroeg wakker is en ik eigenlijk nog verder wilde slapen, dan gaan we samen rustig wakker worden, een halfuurtje achter de tv
En ik heb laatst de teletubbies opgezet, dat is wel lachen! Alleen Lianne kan nog niet zwaaien en zegt ook geen dagdag, al zeg ik dat wel vaak in de hoop dat ze het overneemt!

Ik mocht trouwens laatst m'n mobiele telefoonabonnement verlengen, ik had echt een oude brakke telefoon, en die heeft Lianne nu. Ze vind hem helemaal geweldig! Nóg liever heeft ze m'n nieuwe telefoon, maar die krijgt ze niet, gegarandeerd dat die stuk gaat als ze hem te pakken krijgt!
pi_74660001
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.

Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74660061
Lief kind, die Jair

Alleen moet hij papa niet aansteken met zijn verkoudheid
pi_74660313
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Tinuviel het volgende:
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.

Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bed
pi_74660473
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Te groot gevaar dat zij eruit valt neem ik aan?

Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74660671
nee, onmogelijk ze kruipt en stapt al langs haar bedje enzo en die staat naast de onze (tegenaan) dus die loopt zo ons bed uit
pi_74660987
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
pi_74661066
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
Arme Papa van Jair Misschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74661098
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Tinuviel het volgende:
Arme Papa van Jair Misschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
is er dan verse kippensoep in huize Jair?
pi_74661301
quote:

[..]

Bij M. zou het in pricipe wel kunnen, hij schuift netjes achterwaarts van bed en bank af. Klimt er ook zelf op.
Toch zou ik hem nooit alleen op bed laten slapen, als hij wakker wordt en rolt, kruipt, klimt of net op het randje van het matras gaat zitten... moet er niet aan denken. Toen hij net kon rollen is hij er al eens afgeduikeld, man, man, wat een schrik was dat.
pi_74662474
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
pi_74662810
quote:

[..]

Haha, Seb in zijn eentje in het grote bed. Die ligt er binnen 2 seconden af. Seb kruipt er zonder te kijken vanaf. Heb hem al eens aan zijn voeten vastgehad omdat hij een snoekduik maakte van het bed.

Kreeg de schrik van mijn leven gisteren overigens. Ik was even iets aan het zoeken in de kast en Seb kroop rond beneden. Ineens was het verdacht stil en dat is niet goed he als het ineens stil is. Dus ik kijk om me heen, geen Seb. Had ik de deur naar de trap niet goed dichtgemaakt ik ren naar de trap zit meneer op de achtste tree of zo. Hij was echt halverwege de trap Zucht. Nou twijfel ik of ik dit verhaal al hier heb gepost of niet. Nou ja nog een keer dan
pi_74663073
Elin ook inderdaad,die kijkt echt niet waar ze kruipt..die lazert er zo vanaf (wat afgelopen week 's nachts gebeurde ) ze ligt altijd naast mij te slapen maar nu is ze er dus zonder dat ik wakker werd vandoor gegaan, zat ze aan ons voeteneinde (op de grond) te snikken. we slapen gelukkig op een boxspring en die is erg laag dus veel kan er niet gebeuren.. maargoed je kan heel erg verkeerd vallen dus haar alleen laten doe ik dus echt niet.
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:11:46 #188
12913 GreatWhiteSilence
pi_74664008
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
Hebben wij ook al een hele tijd zo. We hebben zelfs een een- en tweepersoons matras naast elkaar liggen. Zeeën van ruimte. We hebben ook het zomerdekbed en winterdekbed in een aparte hoes gedaan, zodat we ook van die ruimte gebruik kunnen maken als daar behoefte aan is.

Ik heb trouwens net kies nr 1 gevoeld.
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:19:44 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74664301
Nou, hier dokter-bezoek nr. zoveel...
Maarten heeft weer oorontsteking en omdat de koorts ook maar niet wegging, heeft hij ook antibiotica gekregen... Dat ging er gelukkig goed in (frambozensmaak) en nu maar hopen dat hij snel opknapt!

Maarten kan hier ook niet meer alleen op bed, dan ligt hij er zo af! En zo laat hij zich ook zo donderen van de bank etc.
pi_74664541
och, wat sneu Marie!! Beterschap!

Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74664766
Maarten beterschap, hopelijk knap je snel op!

Kruipen en snoekduiken van het bed hebben we hier nog niet, maar ook rollend kom je een eind Een paar kussens langs de zijkant is nog wel voldoende om te zorgen dat hij het bed niet afrolt. Mees wordt wel steeds mobieler, als je even niet kijkt schuift hij toch behoorlijk over de grond, meestal in de richitng van het speelgoed van zijn grote broer

Vicky, wij zijn voorzichtig met fruit en groente (rapley, maar ook af en toe gepureerd) begonnen na 6 maanden. Mees heeft erg lang last gehad van krampjes, ik wilde voorkomen dat hij er opnieuw last van zou krijgen.
pi_74664984
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
och, wat sneu Marie!! Beterschap!

Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
Ik ben na 6 maanden begonnen. Dat raden ze aan.

Woeiwoeiwoei! Zo postte ik gisteren dat ik niet meer over tandjes zou beginnen voor ze er waren, vandaag heeft zich tandje nummero 1 aangediend! Het is een boventandje, en ze heeft er voor zover ik weet dus geen last van gehad! Nu nog alleen een streepje, maar hij komt echt door!

Die blijheid is omdat ik nu dus zeker weet dat ze niet tandjesloos blijft
pi_74665193
voor het tandje van Lianne (en natuurlijk voor zweefvliegje, moeder van baby MET tandjes)
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:01:02 #194
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74665635
Estrys! Dat zal wel ff schrikken zijn geweest inderdaad! Die Seb... wat is het toch een snelle

Beterschap Marie. Hoe gaat het met Jair? Al wat opgeknapt.

Diaan, dat filmpje van Lennon

Zweefvliegje! Tandjes

Mikoxx, ik ben met 5 maanden begonnen met een paar happen fruit. Gewoon voor de smaak. Zelf gepureerd. Dat deed ik om 13.00 uur, dus tussen 2 flessen in. Nu is Joep 6 maanden en zou ik een fles mogen laten vallen, maar hij eet echt nog te weinig omdat te doen. Het is dus ook een kwestie van gevoel... Joep eet nu om 13.00 een beetje fruit en om 17.00 een beetje groenten en hij krijgt nog gewoon 4 flessen. Ik bedoel... die flessen worden vanzelf echt wel minder! Omdat nu meteen te doen omdat het cb zegt: hij mag het. Ja dat is fijn dat het mag, maar hij is er nog niet aan toe.

Joep was een beetje ziek vorige week. Veel diarree, geen koorts. Toen ben ik ook helemaal even gestopt met alle hapjes, want fruit laxeert ook lekker. Sinds vandaag weer een paar hapjes fruit op, echt maar een paar, 5 happen ofzo en toen deed hij zijn mond niet meer open
Niet mieten! Door gieten!
pi_74667916
voor het tandje van Lianne en de kies van Annika

Nu maar hopen dat er hier nog wat tanden komen. Tot nog toe niets gezien of gevoeld.

vicky wij zijn met 5,5 maanden begonnen met groenten gepureerd. Met 6,5 maanden of zo hebben wij fruit, ook gepureerd gegeven. Wij wilden eerst weten dat dat goed ging en toen dat het geval was met 7/8 maanden begonnen wij hem zelf het fruit a la rapley te laten eten. Vooraal met zachte mango, zachte peer, zachte banaan, zachte meloen enzo ging dat erg goed. Het is een beetje een tussending tussen zuigen en bijten met de kaak. Hij heeft nog geen tandjes dat maakt het wel lastiger. Als er twee of beter nog 4 tanden voor zijn kunnen zij het makkelijker afbijten. Wij hielden het fruit zelf vast zodat hij niet te grote happen zou nemen. Je kan natuurlijk ook kleine stukjes snijden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74668029
bedankt voor jullie antwoorden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74672099
Crosspost:

We hebben wat kussens op de grond gelegd, en nu gebruikt M. ze om zelf los te gaan staan!!!! Hij duwt zichzelf omhoog, staat los, klapt in zijn handjes en doet zijn armen in de lucht. Megatrots op zichzelf. Echt zo leuk om te zien! En hij probeert echt los te stappen nu. Poei.

Hij stond wel eerder los, maar nu is het echt een bewuste actie.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:20:02 #198
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74674796
Wat goed Bodpa
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')