uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bedquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Tinuviel het volgende:
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.
Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
Te groot gevaar dat zij eruit valt neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bed
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voeltquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Arme Papa van Jairquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Tinuviel het volgende:
Arme Papa van JairMisschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
Bij M. zou het in pricipe wel kunnen, hij schuift netjes achterwaarts van bed en bank af. Klimt er ook zelf op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Haha, Seb in zijn eentje in het grote bed. Die ligt er binnen 2 seconden af. Seb kruipt er zonder te kijken vanaf. Heb hem al eens aan zijn voeten vastgehad omdat hij een snoekduik maakte van het bed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hebben wij ook al een hele tijd zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
Ik ben na 6 maanden begonnen. Dat raden ze aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
och, wat sneu Marie!! Beterschap!
Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |