abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74657077
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
En het overmatig gebruik van punten geeft haar ook wel weg.
Neem daarbij het stemtopic en dan lijkt het me nogal duidelijk he
Niemand zou op haar stemmen als "jou wil ik wel als mijn moeder".

Goed, terug naar ontopic
Mereltje
Tess vindt In de Droomtuin leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74657127
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:06 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah, maar Winnie zegt ook dingen als "wat doen jullie een leuke dingen' oid in het awardstopic en dat voelt niet als Joshua.
Maarja: ik zit er vaker naast

Ze blijft de gemoederen in elk geval wel bezig houden. Vind ik wel leuk!
Dat zegt Joshua ook hoor.

en geloof me nou maar een keer
pi_74657131
TV-verslaafde baby's hier
Ze heeft nu het speelgoedtelefoontje gevonden van Sara, en daar zit ze hele verhalen tegen te houden
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74657156
Wat lief Fuente!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74657182
O Elin is trouwens dol op de tubbies, jammergenoeg. Wel grappig dat ik als 13 jarig meisje mijn zusjes uit bed haalde 's morgens en dan samen de tubbies kijken, die meiden zijn nu 13 en 16 en dan kijkt mijn muppetje het ook

vooral het OHOH is interessant en DAGDAG. dat deed ze gisteren naar de cassiere, die zwaaide naar haar en elin heel mooi DA DA en zwaaien vanuit de doek

(zelf vind ik huisje boompje beestje leuk dat keek ik al vanaf groep 3)
pi_74657214
Wat lief van Elin!

HBB is nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74657269
Ik geloof je KD.
Maar ik had het altijd goed bij Murder she wrote

Ha Merel, Tess en Elin, lekker tv kijken he! M vindt de teletubbies leuk, het zandkasteel (als de neuzen kriebelen en zwaaien bij het dag dag lied), Sesamstraat en een programma op CBeebies waar ik naam van vergeet.

Hmmm zo klinkt het net alsof ie de hele dag tv kijkt.......
Dat is niet zo, gewoon af en toe een half uurtje. Rustmoment voor ons allebei.
pi_74657396
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik geloof je KD.
Maar ik had het altijd goed bij Murder she wrote

Ha Merel, Tess en Elin, lekker tv kijken he! M vindt de teletubbies leuk, het zandkasteel (als de neuzen kriebelen en zwaaien bij het dag dag lied), Sesamstraat en een programma op CBeebies waar ik naam van vergeet.

Hmmm zo klinkt het net alsof ie de hele dag tv kijkt.......
Dat is niet zo, gewoon af en toe een half uurtje. Rustmoment voor ons allebei.
elin kijkt tv als ik afwas of de was doe bijna nooit dus
pi_74657507
Voor M er was had ik natuurlijk bedacht dat ik dat echt niet ging doen he, mijn kind voor de tv als ie nog zo jong is.....
Ach ja, je herziet je standpunten zo her en der. Niks mis met af en toe tv kijken, ze steken er dingen van op, het is leuk, rustgevend en soms megahandig.
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:19:51 #170
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74658739
Na de val op het filmpje moest Lennon even huilen, maar kroop daarna weer vrolijk verder/rond. Bikkel!!

Elin, wat goed

Estrys, fijn dat het goedging bij de kapper... bij Twan was het een ramp de eerste keer. Lennon vond het ook wel prima gisteren, maar daar is maar heel weinig vanaf gegaan.

Lennon vindt Bert en Ernie erg leuk, gisteren even youtube filmpjes gekeken, maar babytv vindt hij ook leuk, kan die lekker relaxt in zn kinderstoel achterover liggen en kijken. Voetbal kijkt hij, als Peace en Twan kijken, ook mee. Vandeweek heeft een stukje gezien van Teletubbies, normaal slaapt hij als dat erop is, maar inderdaad bij DAGDAG ook opkijken en zwaaien. Als we trouwens met Lennon voor het raam gaan staan, begint hij ook te zwaaien.
Make love, not war ☮
pi_74658869
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Fuente het volgende:
TV-verslaafde baby's hier
Ze heeft nu het speelgoedtelefoontje gevonden van Sara, en daar zit ze hele verhalen tegen te houden
Wij hebben er ook over nagedacht om hem een speelgoed telefoon/ mobiel te kopen omdat hij onze telefoon/ mobiel zo leuk vindt. Ik heb weleens als ik met mijn moeder aan de telefoon was hem het hoorn naast het oor gehouden. Dan keek hij wel van wat hoor ik daar nou, waar komt dat vandaan. Maar vaker nog kletst hij dan niet maar wil de telefoon gewoon in zijn mond stoppen.

Hier is de temperatuur weer gedaald en het lijkt of hij langzaam aan gaat opknappen. Vandaag wil ik naar de kapper en neem hem mee. Even kijken hoe dat gaat. Ik ben benieuwd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:26:32 #172
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74658891
Babytv en dan samen de liedjes zingen Hokeypokey is hier favoriet!
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:39:22 #173
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74659205
Ik heb ooit zo'n ouderwetse telefoon van Mickey Mouse gehad... die staat nu bij mn ouders en Lennon speelt er heel veel mee, lekker drukken op de knopjes, hoorn in de mond haha.

Hokeypokey is ook leuk Er wordt daar ook heel veel herhaald, dus op een gegeven moment best herkenbaar voor die kleintjes.
Make love, not war ☮
pi_74659348
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Na de val op het filmpje moest Lennon even huilen, maar kroop daarna weer vrolijk verder/rond. Bikkel!!

Elin, wat goed

Estrys, fijn dat het goedging bij de kapper... bij Twan was het een ramp de eerste keer. Lennon vond het ook wel prima gisteren, maar daar is maar heel weinig vanaf gegaan.

Lennon vindt Bert en Ernie erg leuk, gisteren even youtube filmpjes gekeken, maar babytv vindt hij ook leuk, kan die lekker relaxt in zn kinderstoel achterover liggen en kijken. Voetbal kijkt hij, als Peace en Twan kijken, ook mee. Vandeweek heeft een stukje gezien van Teletubbies, normaal slaapt hij als dat erop is, maar inderdaad bij DAGDAG ook opkijken en zwaaien. Als we trouwens met Lennon voor het raam gaan staan, begint hij ook te zwaaien.
haha ja, elin doet dat ook voor de spiegel
pi_74659846
Ik heb hier geen baby tv, daar moet je toch extra voor betalen per maand?
Hier is het eigenlijk alleen tv kijken als Lianne heel vroeg wakker is en ik eigenlijk nog verder wilde slapen, dan gaan we samen rustig wakker worden, een halfuurtje achter de tv
En ik heb laatst de teletubbies opgezet, dat is wel lachen! Alleen Lianne kan nog niet zwaaien en zegt ook geen dagdag, al zeg ik dat wel vaak in de hoop dat ze het overneemt!

Ik mocht trouwens laatst m'n mobiele telefoonabonnement verlengen, ik had echt een oude brakke telefoon, en die heeft Lianne nu. Ze vind hem helemaal geweldig! Nóg liever heeft ze m'n nieuwe telefoon, maar die krijgt ze niet, gegarandeerd dat die stuk gaat als ze hem te pakken krijgt!
pi_74660001
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.

Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74660061
Lief kind, die Jair

Alleen moet hij papa niet aansteken met zijn verkoudheid
pi_74660313
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Tinuviel het volgende:
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.

Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bed
pi_74660473
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Te groot gevaar dat zij eruit valt neem ik aan?

Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74660671
nee, onmogelijk ze kruipt en stapt al langs haar bedje enzo en die staat naast de onze (tegenaan) dus die loopt zo ons bed uit
pi_74660987
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
pi_74661066
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
Arme Papa van Jair Misschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74661098
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Tinuviel het volgende:
Arme Papa van Jair Misschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
is er dan verse kippensoep in huize Jair?
pi_74661301
quote:

[..]

Bij M. zou het in pricipe wel kunnen, hij schuift netjes achterwaarts van bed en bank af. Klimt er ook zelf op.
Toch zou ik hem nooit alleen op bed laten slapen, als hij wakker wordt en rolt, kruipt, klimt of net op het randje van het matras gaat zitten... moet er niet aan denken. Toen hij net kon rollen is hij er al eens afgeduikeld, man, man, wat een schrik was dat.
pi_74662474
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
pi_74662810
quote:

[..]

Haha, Seb in zijn eentje in het grote bed. Die ligt er binnen 2 seconden af. Seb kruipt er zonder te kijken vanaf. Heb hem al eens aan zijn voeten vastgehad omdat hij een snoekduik maakte van het bed.

Kreeg de schrik van mijn leven gisteren overigens. Ik was even iets aan het zoeken in de kast en Seb kroop rond beneden. Ineens was het verdacht stil en dat is niet goed he als het ineens stil is. Dus ik kijk om me heen, geen Seb. Had ik de deur naar de trap niet goed dichtgemaakt ik ren naar de trap zit meneer op de achtste tree of zo. Hij was echt halverwege de trap Zucht. Nou twijfel ik of ik dit verhaal al hier heb gepost of niet. Nou ja nog een keer dan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74663073
Elin ook inderdaad,die kijkt echt niet waar ze kruipt..die lazert er zo vanaf (wat afgelopen week 's nachts gebeurde ) ze ligt altijd naast mij te slapen maar nu is ze er dus zonder dat ik wakker werd vandoor gegaan, zat ze aan ons voeteneinde (op de grond) te snikken. we slapen gelukkig op een boxspring en die is erg laag dus veel kan er niet gebeuren.. maargoed je kan heel erg verkeerd vallen dus haar alleen laten doe ik dus echt niet.
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:11:46 #188
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74664008
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
Hebben wij ook al een hele tijd zo. We hebben zelfs een een- en tweepersoons matras naast elkaar liggen. Zeeën van ruimte. We hebben ook het zomerdekbed en winterdekbed in een aparte hoes gedaan, zodat we ook van die ruimte gebruik kunnen maken als daar behoefte aan is.

Ik heb trouwens net kies nr 1 gevoeld.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:19:44 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74664301
Nou, hier dokter-bezoek nr. zoveel...
Maarten heeft weer oorontsteking en omdat de koorts ook maar niet wegging, heeft hij ook antibiotica gekregen... Dat ging er gelukkig goed in (frambozensmaak) en nu maar hopen dat hij snel opknapt!

Maarten kan hier ook niet meer alleen op bed, dan ligt hij er zo af! En zo laat hij zich ook zo donderen van de bank etc.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_74664541
och, wat sneu Marie!! Beterschap!

Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74664766
Maarten beterschap, hopelijk knap je snel op!

Kruipen en snoekduiken van het bed hebben we hier nog niet, maar ook rollend kom je een eind Een paar kussens langs de zijkant is nog wel voldoende om te zorgen dat hij het bed niet afrolt. Mees wordt wel steeds mobieler, als je even niet kijkt schuift hij toch behoorlijk over de grond, meestal in de richitng van het speelgoed van zijn grote broer

Vicky, wij zijn voorzichtig met fruit en groente (rapley, maar ook af en toe gepureerd) begonnen na 6 maanden. Mees heeft erg lang last gehad van krampjes, ik wilde voorkomen dat hij er opnieuw last van zou krijgen.
pi_74664984
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
och, wat sneu Marie!! Beterschap!

Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
Ik ben na 6 maanden begonnen. Dat raden ze aan.

Woeiwoeiwoei! Zo postte ik gisteren dat ik niet meer over tandjes zou beginnen voor ze er waren, vandaag heeft zich tandje nummero 1 aangediend! Het is een boventandje, en ze heeft er voor zover ik weet dus geen last van gehad! Nu nog alleen een streepje, maar hij komt echt door!

Die blijheid is omdat ik nu dus zeker weet dat ze niet tandjesloos blijft
pi_74665193
voor het tandje van Lianne (en natuurlijk voor zweefvliegje, moeder van baby MET tandjes)
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:01:02 #194
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74665635
Estrys! Dat zal wel ff schrikken zijn geweest inderdaad! Die Seb... wat is het toch een snelle

Beterschap Marie. Hoe gaat het met Jair? Al wat opgeknapt.

Diaan, dat filmpje van Lennon

Zweefvliegje! Tandjes

Mikoxx, ik ben met 5 maanden begonnen met een paar happen fruit. Gewoon voor de smaak. Zelf gepureerd. Dat deed ik om 13.00 uur, dus tussen 2 flessen in. Nu is Joep 6 maanden en zou ik een fles mogen laten vallen, maar hij eet echt nog te weinig omdat te doen. Het is dus ook een kwestie van gevoel... Joep eet nu om 13.00 een beetje fruit en om 17.00 een beetje groenten en hij krijgt nog gewoon 4 flessen. Ik bedoel... die flessen worden vanzelf echt wel minder! Omdat nu meteen te doen omdat het cb zegt: hij mag het. Ja dat is fijn dat het mag, maar hij is er nog niet aan toe.

Joep was een beetje ziek vorige week. Veel diarree, geen koorts. Toen ben ik ook helemaal even gestopt met alle hapjes, want fruit laxeert ook lekker. Sinds vandaag weer een paar hapjes fruit op, echt maar een paar, 5 happen ofzo en toen deed hij zijn mond niet meer open
Niet mieten! Door gieten!
pi_74667916
voor het tandje van Lianne en de kies van Annika

Nu maar hopen dat er hier nog wat tanden komen. Tot nog toe niets gezien of gevoeld.

vicky wij zijn met 5,5 maanden begonnen met groenten gepureerd. Met 6,5 maanden of zo hebben wij fruit, ook gepureerd gegeven. Wij wilden eerst weten dat dat goed ging en toen dat het geval was met 7/8 maanden begonnen wij hem zelf het fruit a la rapley te laten eten. Vooraal met zachte mango, zachte peer, zachte banaan, zachte meloen enzo ging dat erg goed. Het is een beetje een tussending tussen zuigen en bijten met de kaak. Hij heeft nog geen tandjes dat maakt het wel lastiger. Als er twee of beter nog 4 tanden voor zijn kunnen zij het makkelijker afbijten. Wij hielden het fruit zelf vast zodat hij niet te grote happen zou nemen. Je kan natuurlijk ook kleine stukjes snijden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74668029
bedankt voor jullie antwoorden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74672099
Crosspost:

We hebben wat kussens op de grond gelegd, en nu gebruikt M. ze om zelf los te gaan staan!!!! Hij duwt zichzelf omhoog, staat los, klapt in zijn handjes en doet zijn armen in de lucht. Megatrots op zichzelf. Echt zo leuk om te zien! En hij probeert echt los te stappen nu. Poei.

Hij stond wel eerder los, maar nu is het echt een bewuste actie.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:20:02 #198
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74674796
Wat goed Bodpa
pi_74677091
Het is toch gek als Mila nu al een kies zou krijgen? Ze gaat in de verkeerde volgorde
pi_74677355
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:20 schreef seilram het volgende:
Wat goed Bodpa
Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!
Oh en Joep en hij hebben het zelfde vestje! Joep krijgt een ander koppie he, wat ronder lijkt het.

Snelle Mila, nu al kiesjes! Waar zit ie Raissa?
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:31:13 #201
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74677471
Welk vestje dan ?. Een ander bolletje ja? Is dat zo? Krijgt mijn kerel meer spekkies Laatste keer woog ie nog niet heel veel: 6600 gram. Maar daar ben ik dik tevreden mee.

Hihi dat lijkt me ook zo prachtig om te zien, dat klappen en helemaal trots op zichzelf zijn. Joep kijkt heel trots als ie omrolt Dan roep ik ook heel hard: goed zo!! kei goed!! en dan kan ie echt zo kijken van: jaaa eeej, I'm the man

Raissa, ik heb werkelijk geen idee. Hier net 1 dun streepje wit, maar dat zit er ook al week. Hoe lang duurt zoiets? Voordat er meer te zien is zeg maar.
pi_74677602
Die van H&M, met vosjes en uilen enzo, op de laatste foto. Hoe oud is Joep nu? Ik dacht dat zijn gezichtje eerst wat smaller was.
pi_74677605
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!
Oh en Joep en hij hebben het zelfde vestje! Joep krijgt een ander koppie he, wat ronder lijkt het.

Snelle Mila, nu al kiesjes! Waar zit ie Raissa?
Rechtsonder.. Ik vind het maar raar, maar het zit er nu al drie dagen dus het lijkt me geen verdwaald stukje brood ofzo En het is echt een puntje dat er doorheen is.. Ze heeft nu dus 2 tandjes onder, snijtandjes. En dan een stukje meer naar rechts een kiesje op komst
pi_74677639
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:43 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost:

We hebben wat kussens op de grond gelegd, en nu gebruikt M. ze om zelf los te gaan staan!!!! Hij duwt zichzelf omhoog, staat los, klapt in zijn handjes en doet zijn armen in de lucht. Megatrots op zichzelf. Echt zo leuk om te zien! En hij probeert echt los te stappen nu. Poei.

Hij stond wel eerder los, maar nu is het echt een bewuste actie.
Wat lief dat ie zo trots is op zichzelf Dat vraagt om foto's natuurlijk
pi_74677651
Scherp en alles? Sjonge zeg, die Mila. Wel stoer, ze trekt echt d'r eigen plan wat betreft de tandvolgorde.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:37:12 #206
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74677674
O die! Ja leuk is die Joep is net 6 maanden. Van 7 mei.

Raissa, dat klinkt toch echt als een kies dan!!
pi_74678175
Ja, zie je nou, ik dacht toch echt dat zijn hoofdje wat minder gevuld was eerder. Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:22:31 #208
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74679134
bodpa, wat goed van M! En zo schattig dat hij zo trots is op zichzelf

Zweefvliegje, handig idee zo kan er ook niemand uit bed vallen!

Estrys, wat eng zeg, Seb op de trap!

Isis heeft vandaag zo lief gespeeld met haar even oude neef Als een van de twee in zijn of haar handjes gaat klappen gaat de ander gelijk meedoen. Zo gezellig

Ze slaapt trouwens nooit in ons bed. Ze ziet ons bed als speelplaats en ze ziet geen gevaar dus die kukelt zo van het bed af als je niet oplet.
pi_74680980
Gaan jullie (morgen) naar de intocht?
Wij twijfelen nog. Kim gaat iig met mijn ouders.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:26:51 #210
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74681296
Hier komt Sint zondag aan. Ondanks dat Joep er niks van snapt vind ik wel leuk om even te gaan kijken. Lekker met Joep in doek
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:31:18 #211
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74681435
Als ze haar ochtendslaapje op tijd doet, dan gaan we hier wel even kijken ja!
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:15:55 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74683260
Ik had heel graag willen kijken, maar nu met Maartens oorontsteking doe ik het maar niet!
We gaan natuurlijk wel voor de tv zitten en kijken! Al snapt hij er nog niet heel veel van, het is sowieso leuk om naar te kijken! Ik ben ook echt Sint fan!

Ik ben net pas thuis, ik heb eerst vergaderd met collega's van 4 tot half 6, daarna gewinkeld voor de groep (activiteitengroep voor verstandelijk gehandicapten) en toen bij een collega gegeten en daarna weer verder vergaderd tot 10 uur ofzo. Toen ik ging kijken bij Maarten was hij wakker, dus hem een kusje gegeven, weggegaan, maar toen ging hij huilen. Dus getroost en weer weg, weer huilen. Pakt W. hem op, want ik zou even een klein flesje maken, hij weer huilen en helemaal zijn armpjes naar mij uitstrekken... Dus ik hem overnemen, Maarten stil. Later, na zijn flesje, weer naar W. en weer huilen en heel zielig naar mij kijken...
Hij ligt er weer in, maar ik hoor hem nog wel hoesten over de babyfoon, dus hij zal nog wel wakker zijn.
Ik vond het ergens wel schattig, dat hij naar mij wilde, maar aan de andere kant...
pi_74688525
arme ziekjes

ik heb een circusactje
kunstjes!
pi_74689629
Wat koel zeg, die Elin kunstjes!
pi_74690204
Aaah Elin Merel kan ook zo commando's volgen, te grappig
Die kleine speklap van me heeft vanmorgen nog een stunt uitgehaald. Ik had voor Sara biba-boerderij surprise eieren gekocht. Die wou ze om 8 uur al eten, dus ik had haar gezegd dat ze moest wachten tot het iets later was, na het fruit. Dus ze had ze netjes op de bijzettafel gelegd.
Opeens zie ik Merel echt ontzettend kauwen en ik hoor d'r echt zo 'mmmmmmmwwwhaphapmmmmmmm' zeggen. Had madan het papiertje eraf gefrommeld en ze zat gewoon dat ei naar binnen te proppen, het speeltje had ze al keurig weggegooid achter zich.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:34:54 #216
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74693557
Elin
Merel

Maarten had net bedacht dat hij wel gewoon uit de kinderstoel kon klimmen Gelukkig zat ik naast hem, dat wordt zo snel mogelijk het tuigje erin doen!
pi_74694159
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:36 schreef Fuente het volgende:
Aaah Elin Merel kan ook zo commando's volgen, te grappig
Die kleine speklap van me heeft vanmorgen nog een stunt uitgehaald. Ik had voor Sara biba-boerderij surprise eieren gekocht. Die wou ze om 8 uur al eten, dus ik had haar gezegd dat ze moest wachten tot het iets later was, na het fruit. Dus ze had ze netjes op de bijzettafel gelegd.
Opeens zie ik Merel echt ontzettend kauwen en ik hoor d'r echt zo 'mmmmmmmwwwhaphapmmmmmmm' zeggen. Had madan het papiertje eraf gefrommeld en ze zat gewoon dat ei naar binnen te proppen, het speeltje had ze al keurig weggegooid achter zich.
!!!
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:59:05 #218
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74695477
Hier worden geen commando's gevolgd. En mij nadoen doet ze vooral met de stem, niet met haar lichaam...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:03:53 #219
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74701797
Merel was het lekker meisje?

KD, grappig Elin op commando

Marie, ab helpt gelukkig meestal erg snel. Heeft hij nog koorts? Schattig he als ze zo graag bij jou willen zijn (oke, soms niet handig idd)

Mag ik ook even trots doen? Isis stond voor het eerst aan tafel en in de box vandaag! Ineens snapt ze het en doet het dan ook alsof ze nooit anders gedaan heeft
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:13:10 #220
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74702077
Isis! Wat knap!

Elin
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:41:20 #221
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74703009
Wat goed van Isis!

Maarten heeft idd geen koorts meer, hij had zelfs wel een wat lagere temperatuur, 36,2 graden vanmiddag.
pi_74704679
Yeah !!! Isis !!!!
pi_74705255
Voor Isis

Leuke kunstjes van Elin

Heeft iemand van jullie de kinderstoel van Prenatal met Prenatal merk. Het is een beetje eigenaardig maar het zitten erin gaat niet zo lekker. Wij hebben een stoelverkleiner erin gedaan en nu zit ons zoontje heel strak als wij de touwtjes dicht doen. Wij kunnen de touwtjes niet losser maken. Hij strekt zich dan ook heel erg. Heeft iemand van jullie ook dergelijke ervaringen gemaakt? Volgens mij zit hij op het kdv in een stokke en dat gaat dacht ik goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74708958
Oh Fuente, ik moest echt heel hard lachen om Merels stunt Heerlijk kind lijkt ze me
Wat gebeurt hier veel zeg, in een paar dagen! Isis staat , Elin doet kunstjes , Mila krijgt een gebit , Bodpa's M. loopt . Echt knap allemaal!
Voor de zieke kindjes: veel beterschap.

Met mijn kind gaat het ook goed, hij is superlief en ik vind het zo leuk dat we hem overal mee heen kunnen nemen. Vandaag zaten we weer ergens wat te drinken in de stad. Kind in de kinderstoel, speeltjes erbij, broodje voeren en hij geniet echt. Heerlijk om te zien. Hij voegt zoveel toe aan mijn leven
pi_74713096
Wat is dat genieten he, Jore!

Psst.... echt lopen is het nog niet hoor, vooral zichzelf opduwen tot stand, los staan en af en toe een paar stapjes.
pi_74713442
Ja leuk is dat inderdaad als je kind zo een klein mensje wordt. Samen de maaltijden genieten enzo is echt gezellig. Bij ons kan het haast niet anders, want als wij eten wil hij ook echt wel wat hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 15 november 2009 @ 09:58:56 #227
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74713835
Jore wat gezellig lekker samen lunchen in de stad.
  zondag 15 november 2009 @ 21:24:17 #228
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74728490
Heb deze vraag ook in het fv topic geplaatst, maar krijg maar 1 reactie tot nu toe..... daarom ook even hier. Hoe ziet het dagschema eruit zo rond 6 maanden (bij fv)? Ik begreep dat de fles aan het einde vd middag langzaamaan gaat vervallen en dat daar een groentehap voor in de plaats komt, maar ik vroeg me af hoe dat in z'n werk gaat, dat laten vervallen van die fles.
  maandag 16 november 2009 @ 08:24:10 #229
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74739277
Hier: 07.00 pap uit bord. Als hij geen zin meer heeft om te happen dan gaat de rest in een fles.
11.00: fles 230 cc
14.00: fruit (meestal 60 tot 80 gram gaat er op)
15.00: fles 230 cc
17.30: groente (ook meestal 60 to 80 gram)
19.00: papfles 200 cc

Ik denk zelf dat ik rond 7/7,5 maand de fles van 15.00 laat vallen pas.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 november 2009 @ 09:47:33 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74740410
mikoxx ; meestal geven die kleintjes het zelf aan wanneer ze er geen behoefte meer aan hebben. Je merkt het vanzelf wel denk ik. Hier was het op een gegeven moment dat hij steeds meer van zijn fles liet staan, dus toen gaf ik ipv 200 165 en zo door, tot ik overstapte op een flesje diksap van ca. 120 cc. kweet uit mijn hoofd niet precies meer hoe oud hij toen was, maar hij regelde het zelf iig

Hier is het leed weer geleden voorlopig hoop ik, zowel links als rechts is er een kies door
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_74741099
Op een gegeven moment komt er toch zowel bij fles als ook bij bv nog een echte lunch in de vorm van sneetjes brood met beleg. Daardoor schuiven misschien ook weer voedingsschemas op en vervallen voedingen of zie ik dat verkeerd? Maar volgens mij is dat bij fv kindjes pas met 9 of 10 maanden. Ik weet niet op welke leeftijd borstvoedingskindjes brood echt als lunch gaan eten. Hoe zat dat bij jullie?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 november 2009 @ 10:39:07 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74741561
ik begon met ca. 7 maanden met brood, alleen meneer hier is niet zo heel erg weg van brood dus hij eet nog steeds niet meer dan max 1 boterham zonder korstjes. Hij krijgt bij die boterham een fles melk van 165 cc. dat zou in principe 100 cc mogen zijn, omdat ze ca. een halve liter melk nodig hebben op een dag, maar hij krijgt dus iets meer
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 november 2009 @ 10:42:37 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74741674
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen ) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien )

pi_74741704
Seb zijn tandjes avontuur is gestagneerd. We zijn blijven steken op drie. Waarvan er 1 boven en die zit heel ver naar de zijkant. Vreemd gezicht.
pi_74741733
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen ) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien )
Ze hebben bij de Ikea van die kunstofranden voor over de randen van de ledikantjes (van Ikea) misschien past zoiets?

Als de box gelakt is lijkt het me niet zo makkelijk om er een stuk af te bijten. Probeer het zelf eens
pi_74741742
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
Dezelfde vraag hier, Mila bijt ook op de salontafel (hout) en het tvmeubel (erg dik glas)..
pi_74741901
bite-x oid
pi_74741943
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
bite-x oid
Daar zat ik ook aan te denken hahahaha
pi_74741984
Ik ook.

Maar zo'n box is vast van antisplinterhout gemaakt.
pi_74742082
Ik ben zelf niet zo bang dat de box gaat splinteren of dat het glas van het tvmeubel stuk gaat, ben eerder bang dat ze dr tandjes er op breekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')