Niemand zou op haar stemmen als "jou wil ik wel als mijn moeder".quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
En het overmatig gebruik van punten geeft haar ook wel weg.
Neem daarbij het stemtopic en dan lijkt het me nogal duidelijk he
Dat zegt Joshua ook hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:06 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah, maar Winnie zegt ook dingen als "wat doen jullie een leuke dingen' oid in het awardstopic en dat voelt niet als Joshua.
Maarja: ik zit er vaker naast![]()
Ze blijft de gemoederen in elk geval wel bezig houden. Vind ik wel leuk!
elin kijkt tv als ik afwas of de was doequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik geloof je KD.
Maar ik had het altijd goed bij Murder she wrote![]()
Ha Merel, Tess en Elin, lekker tv kijken he! M vindt de teletubbies leuk, het zandkasteel (als de neuzen kriebelen en zwaaien bij het dag dag lied), Sesamstraat en een programma op CBeebies waar ik naam van vergeet.
Hmmm zo klinkt het net alsof ie de hele dag tv kijkt.......
Dat is niet zo, gewoon af en toe een half uurtje. Rustmoment voor ons allebei.
Wij hebben er ook over nagedacht om hem een speelgoed telefoon/ mobiel te kopen omdat hij onze telefoon/ mobiel zo leuk vindt. Ik heb weleens als ik met mijn moeder aan de telefoon was hem het hoorn naast het oor gehouden. Dan keek hij wel van wat hoor ik daar nou, waar komt dat vandaan. Maar vaker nog kletst hij dan niet maar wil de telefoon gewoon in zijn mond stoppen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:11 schreef Fuente het volgende:
TV-verslaafde baby's hier
Ze heeft nu het speelgoedtelefoontje gevonden van Sara, en daar zit ze hele verhalen tegen te houden
haha ja, elin doet dat ook voor de spiegelquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Na de val op het filmpje moest Lennon even huilen, maar kroop daarna weer vrolijk verder/rond. Bikkel!!
Elin, wat goed
Estrys, fijn dat het goedging bij de kapper... bij Twan was het een ramp de eerste keer. Lennon vond het ook wel prima gisteren, maar daar is maar heel weinig vanaf gegaan.
Lennon vindt Bert en Ernie erg leuk, gisteren even youtube filmpjes gekeken, maar babytv vindt hij ook leuk, kan die lekker relaxt in zn kinderstoel achterover liggen en kijken. Voetbal kijkt hij, als Peace en Twan kijken, ook mee. Vandeweek heeft een stukje gezien van Teletubbies, normaal slaapt hij als dat erop is, maar inderdaad bij DAGDAG ook opkijken en zwaaien. Als we trouwens met Lennon voor het raam gaan staan, begint hij ook te zwaaien.
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bedquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Tinuviel het volgende:
Aan de andere kant hebben wij al zo'n speeltelefoon ouderwetste stijl met draaischijf en die kun je ook aan een touw achter je aan trekken. Alleen is Jair daar nog een beetje jong voor.
Maf kind in zijn eigen bed wilde hij niet slapen maar bij ons in bed wel. Gisteren overdag was dat ook al zo. Dan gaat hij daar ook slapen zonder dat ik erbij lig soms. Soms lig ik ernaast en ga weg als hij in slaap gevallen is. Dat is dan wel het voordeel van slapen in het grote bed dat Mama ernaast kan liggen en van een kind wat nog niet kruipt (het is voldoende om de kussens zo te plaatsen, dat hij niet kan rollen in bed). Hij heeft zich gelukkig ook nog nooit uit bed gerold. Kruipen jullie kindjes ook al over obstakels heen?
Te groot gevaar dat zij eruit valt neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuh, elin kan niet meer alleen in t grote bed
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voeltquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Waarom voelt de papa van Jair zich dan niet goed?
Arme Papa van Jairquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de papa van Jair niet genoeg heeft geslapen, verkouden en snotterig is, een opgezette keel heeft en zich algeheel beroerd voelt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Tinuviel het volgende:
Arme Papa van JairMisschien snel naar huis komen van werk en hete kippensoep drinken?
Bij M. zou het in pricipe wel kunnen, hij schuift netjes achterwaarts van bed en bank af. Klimt er ook zelf op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Haha, Seb in zijn eentje in het grote bed. Die ligt er binnen 2 seconden af. Seb kruipt er zonder te kijken vanaf. Heb hem al eens aan zijn voeten vastgehad omdat hij een snoekduik maakte van het bed.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hebben wij ook al een hele tijd zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben tijdelijk ons bed even uitmekaar gehaald
We slapen nu op de bedbodem + matras, dat is iets babyveiliger.
Ik ben na 6 maanden begonnen. Dat raden ze aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
och, wat sneu Marie!! Beterschap!
Wanneer zijn jullie begonnen met fruit geven ala Rapley?
Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!quote:
Rechtsonder.. Ik vind het maar raar, maar het zit er nu al drie dagen dus het lijkt me geen verdwaald stukje brood ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo gaaf dat ie voor zichzelf klapt en hoera doet!
Oh en Joep en hij hebben het zelfde vestje! Joep krijgt een ander koppie he, wat ronder lijkt het.
Snelle Mila, nu al kiesjes! Waar zit ie Raissa?
Wat lief dat ie zo trots is op zichzelfquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:43 schreef bodpa09 het volgende:
Crosspost:
![]()
![]()
We hebben wat kussens op de grond gelegd, en nu gebruikt M. ze om zelf los te gaan staan!!!! Hij duwt zichzelf omhoog, staat los, klapt in zijn handjes en doet zijn armen in de lucht. Megatrots op zichzelf. Echt zo leuk om te zien! En hij probeert echt los te stappen nu. Poei.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij stond wel eerder los, maar nu is het echt een bewuste actie.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:36 schreef Fuente het volgende:
Aaah ElinMerel kan ook zo commando's volgen, te grappig
Die kleine speklap van me heeft vanmorgen nog een stunt uitgehaald. Ik had voor Sara biba-boerderij surprise eieren gekocht. Die wou ze om 8 uur al eten, dus ik had haar gezegd dat ze moest wachten tot het iets later was, na het fruit. Dus ze had ze netjes op de bijzettafel gelegd.
Opeens zie ik Merel echt ontzettend kauwen en ik hoor d'r echt zo 'mmmmmmmwwwhaphapmmmmmmm' zeggen. Had madan het papiertje eraf gefrommeld en ze zat gewoon dat ei naar binnen te proppen, het speeltje had ze al keurig weggegooid achter zich.
Ze hebben bij de Ikea van die kunstofranden voor over de randen van de ledikantjes (van Ikea) misschien past zoiets?quote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien
)
Dezelfde vraag hier, Mila bijt ook op de salontafel (hout) en het tvmeubel (erg dik glas)..quote:Op maandag 16 november 2009 10:42 schreef DJMO het volgende:
even een vraagje .. Jan bijt, sinds hij staat, op de rand van de box ... en die is van hout. Ik wil niet dat hij splinters eraf bijt, maar hoe kan ik dat voorkomen (zonder de box weg te doen) bijtring ligt in de box, maar daar doettie gewoon niks mee (ja eruit gooien
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |