ow ja, dat is ook zoiets, het kan allemaal zomaar veranderenquote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
het was echt vol
En Miss, hier ging het ook goed hoor tot een maand of 6 en toen veranderde de hele boel
Nee, gisteravond was geen succes. Elk kwartier weer wakker worden, beetje huilerig, gewoon zieligquote:Op maandag 9 november 2009 08:30 schreef seilram het volgende:
Jair, kon je niet goed in slaap komen?
Vraagje: Joep is nu 6 maanden, hoeveel slapen jullie kindjes of sliepen jullie kindjes gemiddeld? Joep slaapt nl van 7 tot 7, maar dan gaat ie om 08.15/08.30 alweer slapen, zeker tot 10.00 uur. Nu vond de dame van de opvang bij mijn sportschool dat gek... die zei dat kindjes vaak pas om 11.00 weer slaap krijgen. Heb ik dan echt zo'n slaapmonster?
Wij doen het niet. We halen sowieso nooit een griepprik en er is me iets teveel gelazer om dat hele Mexicaanse griep gedoe.quote:Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het advies is om kinderen van 6 maanden tot 4 jaar in te enten tegen de M-griep. Wat doen jullie? Wij twijfelen heel erg... maar ik neig toch om het maar te doen. Morgen ga ik ook nog even overleggen met de huisarts over de risico's als je het wel laat doen.
die drie baby's zijn toch overleden na de pneumokokkenvaccinatie?quote:Op maandag 9 november 2009 17:07 schreef Tinuviel het volgende:
Ja wat betreft de griepvaccinatie tegen influenza A ik vraag me af wat er gebeurd is bij de drie babys, die zijn overleden. Had het iets met de leeftijd te maken? Apart was namelijk, dat ze alle drie tussen de 3 en 6 maanden oud waren of was dat pure toeval?
Ik vraag me af of het zin heeft om met Jair weer naar mijn huisarts te gaan vanwege zijn hoest. Vorige keer zo'n 2 weken geleden zei ze dat er niets te horen was wat op iets serieus zou duiden. Maar als die na 2 weken nog steeds hoest kan dat toch niet in orde zijn?
Je hebt gelijk Estrys. Ik heb het mis.quote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
die drie baby's zijn toch overleden na de pneumokokkenvaccinatie?
quote:Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Estrys. Ik heb het mis.
Toen Mila zo'n nare hoest had hebben we haar Daro Thijmsiroop voor baby's gegeven. Hielp in zoverre dat ze niet zo erg aan het hoesten was dat ze er van moest spugen. Twee keer per dag kreeg ze twee lepeltjes. Het was niet zo dat na 2 dagen de hoest helemaal weg was..quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Tinuviel het volgende:
Net mijn vader gesproken over de hoest en hij had nog een hoestsap tip: hij zei dat ambroxol het beste middel is. Ik denk dat ik dat dan maar ga proberen. Nog eens naar mijn huisarts heeft niet zo veel nut want zij gelooft niet in hoestensappen. Maar 2 weken hoesten vind ik dan toch best lang. Hij hoest niet de hele dag. Soms hoor je er s'ochtends niet zo veel van. S'middags en s'avonds klinkt het best erg en naar mijn gevoel is het de laatste dagen erger geworden.
Dank je wel Raissa. Volgens mij zit in de Ambroxol ook thijm. Dat was dacht ik wat juist zo goed zou helpen. Maar ik zal het in ieder geval in gedachten houden.quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Toen Mila zo'n nare hoest had hebben we haar Daro Thijmsiroop voor baby's gegeven. Hielp in zoverre dat ze niet zo erg aan het hoesten was dat ze er van moest spugen. Twee keer per dag kreeg ze twee lepeltjes. Het was niet zo dat na 2 dagen de hoest helemaal weg was..
Volgens mij moet je simpelweg wachten tot er een soort eelt ontstaat..quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Beterschap voor Maarten!
Koningin, heeft Guus ook nog geen tandjes?
Hier ook nog niks te bekennen.. ik heb volgens mij al 3 keer hier op het forum geroepen dat ik dacht dat ze eraan kwamen.. nu hou ik erover op totdat er echt wat zit!
Nog wel even iets anders.. Lianne duimt, en nu heeft ze op haar duim 2 rode plekken, het lijken bijna wel blaasjes. Volgens mij komt het door het zuigen, maar kan ik er ook iets aan doen? Iets smeren ofzo?
Ja hij kruipt achteruit maar dan op zijn handjes en onderbenen. Hij schuift zich door zijn handjes met gestrekte armen achteruit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel, Lennon kruipt gewoon vooruit... heel netjes het ene knietje voor het andere knietje. Achteruit doet ie op zn kont en dan ze handen tussen de benen en dan maar achteruit schuiven.
Jair dus ook al aan (achteruit) kruipen, goed hoor
doe je er dan een beete water bij ofzo om het smeuiger te maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef Fruppel het volgende:
Vicky ik maak het gewoon met een staafmixer, gaat echt prima!
jwel, maar volgens mij krijg ik het daar nooit helemaal glad mee...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef trui het volgende:
daar is zo'n staafmixer toch juist bij uitstek geschikt voor?
volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Vicky het volgende:
jwel, maar volgens mij krijg ik het daar nooit helemaal glad mee...
Okay, dat scheelt al weer dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:
Dat geval Mex griep was op de BSO en niet op Seb zijn groep. Op de BSO komt Seb nooit dus misschien hebben we geluk. En anders komt mijn mams maar oppassen, die heeft al een vaccinatie gehad (is boven de 60) Morgen gaat Seb naar de kapper
Ik deed het ook met een staafmixer, zonder water erbij. Ik wisselde het ook wel af met gewoon een hele banaan in de hand bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
doe je er dan een beete water bij ofzo om het smeuiger te maken?
das waarquote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij wel.en als niet: hoe erg is dat?
Voor die lange plukken gaan wij ookquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat scheelt al weer dan.
Naar de kapper, stoer zeg. Ik twijfel nog of ik Lennon ook even laat knippen mijn buurvrouw is kapster, kan ik zo even naar toe hij heeft van die rare lange plukken bij zn oren. Vanavond overleg ik wel even met haar, ik ben vanavond aan de beurt.
Okay. Ik ben benieuwd naar het nieuwe kapsel van Sebquote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Voor die lange plukken gaan wij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |