Bak een cake, en versier die met slagroom en van die kleuren dingen die je kunt kopen, zet er een kaarsje op. en klaar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb al even gekeken, maar kan eigenlijk geen topic vinden waar dit in past, vandaar een nieuw topic![]()
Binnenkort wordt mijn dochter 1 jaar oud. Nu hoort daar natuurlijk taart bijEn het liefst taart die ze zelf kan eten. Dus geen appel-notentaart of schuimtaart bijvoorbeeld.
Vaak hoor je dat mensen dan een slagroomtaart kopen, maar daar houden wij zelf niet zo van dus nu ben ik op zoek naar een lekker alternatief. Liefst om zelf te maken. Suiker en andere "slechte" dingen zijn geen probleem; je wordt tenslotte maar 1 keer 1![]()
Ik zie bij AH wel eens van die pakken met monchoutaart staan, is dat wat? Of kan je dat dan beter helemaal zelf maken?
Oh dat kan natuurlijk ook gewoonquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bak een cake, en versier die met slagroom en van die kleuren dingen die je kunt kopen, zet er een kaarsje op. en klaar.
hmmmmmquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk ook gewoonIn de lengte doorsnijden en lekkere jam ertussen
Nee klopt, kinderen van een zitten nog in een pot op sterk water. Zonder zintuigen etc.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:34 schreef Taurus het volgende:
Kinderen van 1 kunnen toch nog niks?Dus het versieren etc. is meer fun voor de ouders begrijp ik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |