Dat op de knietjes doet Lennon ook nog best vaak, vooral aan de tafel. Ik heb het idee dat ze het gewoon even door moeten krijgen. Kruipenquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Grasjes het volgende:
*meldt*
Wat goed zeg Diaan van dat Lennon staat! Isis wil wel heel graag, maar lukt nog niet. Dus ze zit op haar knietjes en probeert op te trekken aan de tafel. Ze heeft nu wel door dat zij zelf uit mijn zicht kan kruipen, maar dat ik er dan nog gewoon ben
Hardkartonnen boekjes met fotoplaatjes is hier geweldigquote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, wat ik nog wilde vragen. Met wat voor speelgoed spelen die van jullie?
Boekjes begint hij nu (pas) leuk te vinden. Stapelblokken en stapelbekers is leuk om mee te smijten. En achter ballen kun je leuk aan sjeesen. Muziek/lawaai is altijd goed natuurlijk.
Voor het sintfeest bij djeez werk moeten we nog een cadeau van 10,- uitzoeken volgend weekend.
Prima, omdat je het zo lief vraagt!quote:Op zondag 1 november 2009 23:51 schreef Ca.ra het volgende:
Mag ik bij jullie lurken? Ik vind het altijd zo leuk om de verhalen over de grotere kindjes te lezen. Voorpret enzo
en het hek is van de dam lijkt wel, want hij wil zich al gelijk aan de kast optrekken nu, en daar ben ik niet zo heel blij mee, want voor mijn gevoel staat dat ding niet zo stevig ... even aan mijn schoonvader vragen of hij hem aan de muur kan verankeren dus ....quote:Op maandag 2 november 2009 07:07 schreef DJMO het volgende:
ik lees straks of vanavond wel bij (na het ziekenhuis etc) even een EGO post..
ik werd net wakker doordat Jan rechtop in zijn bedje STOND!!! vrolijk lachend naar mij te kijken... met slaapzak en alik ben gelijk klaarwakker
quote:Op maandag 2 november 2009 08:52 schreef Estrys het volgende:
Ik had zojuist een heel verhaal getikt komt Seb voorbijalles weg.
komt er dus op neer: ik ben blij met een apart topic want vond het soms een beetje vreemd om te posten over een achter zijn loopwagen rennende Seb tussen alle krampjes en voedingen door zeg maar.![]()
Seb heeft weer wat nieuws: klimmen. Hij heeft een curverbak voor zijn speelgoed, daar zit hij nu steeds bovenop. En gisteren waren we ergens met een trap in de woonkamer. Kijk je even niet: zit meneer op de vierde tree![]()
Ik heb dit weekend speelgoed gekocht op een tweedehands beurs. Seb heeft nu Primo, dat is de eerste lego zeg maar. Ik vind het geweldig! Seb speelt liever met het Bumba leesboekje van een euro![]()
Nu is het hek van de dam DJMO
Bij ons ook een omrollertje, die alleen vervolgens helemaal niet op zijn buik wil verder slapen. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak. We leggen hem nu in bed ook minder op zijn zij, vroeger vond hij dat erg fijn, maar is nu niet zo handig meer.quote:Op maandag 2 november 2009 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ik zei het toch van die curverbak
Het is nu haar favo plek om bij te staan (je ziet haar ook op elke foto bij die bak
) In het begin deed ze er nog wel een snoekduik overheen (au) maar dat is nu gelukkig over
Ze kan trouwens nog niet achter de wheelybug aanlopen terwijl ze dat bij andere loopwagentjes wel kan (en curverbakken) Maar de wieltjes van de wheely gaan alle kanten op en daar is ze dus blijkbaar nog niet stabiel genoeg voor
Vannacht was het weer raak trouwens, ze valt in slaap, rolt zich om, gaat zitten en dan huilen. Het ziet er echt wel heel grappig uit. zelfs vriendlief moest erom lachen terwijl hij er om 6:00 uit moest. Wel sneu voor haar want het gaat zo stukken minder met haar nachtrust
en dit topic vind ik een erg goed intiatief
nou, ik dacht dat we die fase voorbij waren..maar daar komt nu dus opeens het zitten bij, omrol zit huil. heel maf.quote:Op maandag 2 november 2009 09:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
`Bij ons ook een omrollertje, die alleen vervolgens helemaal niet op zijn buik wil verder slapen. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak. We leggen hem nu in bed ook minder op zijn zij, vroeger vond hij dat erg fijn, maar is nu niet zo handig meer.
Jan staat![]()
Seb een trappenloper/ kruiper![]()
Hier is het nog steeds alleen achteruit kruipen. Ik heb hem net een boekje gegeven, dat in het stoeltje alleen eruit werd gegooid. Op de rug was alleen het ringetje interessant wat eraan hing. Maar nu ligt die op zijn buik boekje te kijken
ze heeft nu r eigen toetsenbord, daar is ze nu al 2 uur zoet meequote:Op maandag 2 november 2009 09:26 schreef Estrys het volgende:
Ja, die curverbak gaat hier regelmatig de kamer door evenals de vuilnisbak, de kinderstoel (van Ikea) en de eetkamerstoelen op wieltjes. Hij sjouwt echt achter alles aan. Maar nu klimt hij er dus ook bovenop en dan zit hij daar te kijken van en nu... Hoe kom ik er weer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |