abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 18:39:57 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74285006
Vanaf nu dus een topic voor de kleintjes vanaf 6 maanden tot 1 jaar oud.

De grote baby's:

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74286623
Als opening van dit nieuwe topic gooi ik mijn laatste post even in de herhaling:

Jelief dat hadden wij ook in gedachten als een van de opties, dat het van zijn ontwikkeling komt, dat hij slechter slaapt. De verkoudheid en (mogelijk tandjesleed) en het omzetten van de klok werkten daarin niet echt mee.

Leander staat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 1 november 2009 @ 19:49:16 #3
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74287247
Hmm kwam onverwacht de splitsing, maar wel logisch

Lennon is vandaag voor het eerst echt zelf gaan staan... hij kon al wel staan als je hem neerzette, maar vandaag deed ie het dus echt zelf. Gisteren zag ik dat hij ook ineens van liggend op de rug gewoon kon gaan zitten. Hij mag nu dus op de fiets Hopelijk wordt het weer wat mooier...

Balen dat Jair zo'n last heeft van het uur terugzetten... Twan heeft dat ook, Lennon gelukkig (nog) niet. Zo vervelend voor die kleintjes.
Make love, not war ☮
  zondag 1 november 2009 @ 19:55:58 #4
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74287540
*meldt*

Wat goed zeg Diaan van dat Lennon staat! Isis wil wel heel graag, maar lukt nog niet. Dus ze zit op haar knietjes en probeert op te trekken aan de tafel. Ze heeft nu wel door dat zij zelf uit mijn zicht kan kruipen, maar dat ik er dan nog gewoon ben
  zondag 1 november 2009 @ 20:03:07 #5
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74287878
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Grasjes het volgende:
*meldt*

Wat goed zeg Diaan van dat Lennon staat! Isis wil wel heel graag, maar lukt nog niet. Dus ze zit op haar knietjes en probeert op te trekken aan de tafel. Ze heeft nu wel door dat zij zelf uit mijn zicht kan kruipen, maar dat ik er dan nog gewoon ben
Dat op de knietjes doet Lennon ook nog best vaak, vooral aan de tafel. Ik heb het idee dat ze het gewoon even door moeten krijgen. Kruipen Ow en ik blijf de naam van je meisje zo mooi vinden, Isis is ooit mijn nickname geweest.
Make love, not war ☮
  zondag 1 november 2009 @ 20:17:14 #6
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74288640
Annicka stond net een seconde helemaal zelf. Ze had het zelf niet eens zo door, geloof ik...
Maar het begin is er.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 1 november 2009 @ 20:24:31 #7
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74289019
Diaan Ik vind haar naam zelf ook nog steeds mooi In de laatste weken van mijn zwangerschap heb ik echt getwijfeld of dit DE naam was, maar het is nog steeds. Zet Lennon ook al stapjes aan tafel? Ik merk dat Isis dat ook gaat proberen nu als ze ergens naar toe wil.

Annicka ook al zelf staan wat worden ze snel groot he onze kindjes!
pi_74289866
Hier even melden. Ff wennen zo'n nieuw topic.
Heb in het fototopic nog een foto van vandaag geplaatst met zn grote zus. (al is dat onnodig om te melden, kun je zo wel zien denk ik )
pi_74290791
Ohja, wat ik nog wilde vragen. Met wat voor speelgoed spelen die van jullie?
Boekjes begint hij nu (pas) leuk te vinden. Stapelblokken en stapelbekers is leuk om mee te smijten. En achter ballen kun je leuk aan sjeesen. Muziek/lawaai is altijd goed natuurlijk.
Voor het sintfeest bij djeez werk moeten we nog een cadeau van 10,- uitzoeken volgend weekend.
pi_74291262
Goede tip voor uitzoeken van cadeautjes tot een bepaald bedrag vond ik de website van Intertoys, daar kun je op leeftijd en bedrag selecteren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 1 november 2009 @ 21:45:51 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74294474
Lennon, grote vent!
pi_74295191
Meldt en duikt bed in.
  zondag 1 november 2009 @ 22:29:03 #13
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74297546
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, wat ik nog wilde vragen. Met wat voor speelgoed spelen die van jullie?
Boekjes begint hij nu (pas) leuk te vinden. Stapelblokken en stapelbekers is leuk om mee te smijten. En achter ballen kun je leuk aan sjeesen. Muziek/lawaai is altijd goed natuurlijk.
Voor het sintfeest bij djeez werk moeten we nog een cadeau van 10,- uitzoeken volgend weekend.
Hardkartonnen boekjes met fotoplaatjes is hier geweldig En dan benoem ik en zij slaat de bladzijde om.
Of muziekinstrumentjes? Ik vraag deze voor haar verjaardag:
  zondag 1 november 2009 @ 23:28:06 #14
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74300833
Wij hebben gisteren voor Maarten een activity tafel gekocht, er zitten allerlei knopjes met geluid in, hij vindt het echt geweldig!

Deze dus

Logisch, dat het babietjes topic gesplitst is, al zal ik de andere babietjes ook nog volgen
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 1 november 2009 @ 23:51:14 #15
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74301775
Mag ik bij jullie lurken? Ik vind het altijd zo leuk om de verhalen over de grotere kindjes te lezen. Voorpret enzo
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74302551
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:51 schreef Ca.ra het volgende:
Mag ik bij jullie lurken? Ik vind het altijd zo leuk om de verhalen over de grotere kindjes te lezen. Voorpret enzo
Prima, omdat je het zo lief vraagt!

Een afsplitsing.. jeetje, moet ik weer een extra topic volgen.. maar opzich wel een logische actie!
Wij mogen ook een cadeautje uitkiezen, maar omdat m'n vriend z'n bedrijf in Rotterdam zit en wij in Leeuwarden wonen, ben ik bang dat we niet bij het sinterklaasfeest kunnen wezen, helaas.

Nu ga ik slapen, ben benieuwd hoe vaak Lianne komt voor de voeding, want "normaal" zou ze na half 9 pas om een uur of 1weer komen voor drinken, maar nu is ze al 2 keer geweest.
Weltrusten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 november 2009 @ 07:48:31 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74305582
Lennon

aangezien ik dus echt niet door had dat het topic gesplits was .. even een crosspost uit het andere topic
quote:
Op maandag 2 november 2009 07:07 schreef DJMO het volgende:
ik lees straks of vanavond wel bij (na het ziekenhuis etc) even een EGO post..

ik werd net wakker doordat Jan rechtop in zijn bedje STOND!!! vrolijk lachend naar mij te kijken... met slaapzak en al ik ben gelijk klaarwakker
en het hek is van de dam lijkt wel, want hij wil zich al gelijk aan de kast optrekken nu, en daar ben ik niet zo heel blij mee, want voor mijn gevoel staat dat ding niet zo stevig ... even aan mijn schoonvader vragen of hij hem aan de muur kan verankeren dus ....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 2 november 2009 @ 08:41:50 #18
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74306033
Jan ook al staan

Maarten staat nog niet te pas en te onpas. Wel graag op de bank, over de leuning hangend (en dan net doen of hij naar buiten wil kijken, maar ondertussen aan de gordijnen trekken of aan de stekelplant voelen of hij nog stekels heeft). Het is dat we erbij blijven...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_74306154
Ik had zojuist een heel verhaal getikt komt Seb voorbij alles weg.

komt er dus op neer: ik ben blij met een apart topic want vond het soms een beetje vreemd om te posten over een achter zijn loopwagen rennende Seb tussen alle krampjes en voedingen door zeg maar.
Seb heeft weer wat nieuws: klimmen. Hij heeft een curverbak voor zijn speelgoed, daar zit hij nu steeds bovenop. En gisteren waren we ergens met een trap in de woonkamer. Kijk je even niet: zit meneer op de vierde tree

Ik heb dit weekend speelgoed gekocht op een tweedehands beurs. Seb heeft nu Primo, dat is de eerste lego zeg maar. Ik vind het geweldig! Seb speelt liever met het Bumba leesboekje van een euro

Nu is het hek van de dam DJMO
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74306309
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:52 schreef Estrys het volgende:
Ik had zojuist een heel verhaal getikt komt Seb voorbij alles weg.

komt er dus op neer: ik ben blij met een apart topic want vond het soms een beetje vreemd om te posten over een achter zijn loopwagen rennende Seb tussen alle krampjes en voedingen door zeg maar.
Seb heeft weer wat nieuws: klimmen. Hij heeft een curverbak voor zijn speelgoed, daar zit hij nu steeds bovenop. En gisteren waren we ergens met een trap in de woonkamer. Kijk je even niet: zit meneer op de vierde tree

Ik heb dit weekend speelgoed gekocht op een tweedehands beurs. Seb heeft nu Primo, dat is de eerste lego zeg maar. Ik vind het geweldig! Seb speelt liever met het Bumba leesboekje van een euro

Nu is het hek van de dam DJMO
ik zei het toch van die curverbak Het is nu haar favo plek om bij te staan (je ziet haar ook op elke foto bij die bak ) In het begin deed ze er nog wel een snoekduik overheen (au) maar dat is nu gelukkig over
Ze kan trouwens nog niet achter de wheelybug aanlopen terwijl ze dat bij andere loopwagentjes wel kan (en curverbakken ) Maar de wieltjes van de wheely gaan alle kanten op en daar is ze dus blijkbaar nog niet stabiel genoeg voor

Vannacht was het weer raak trouwens, ze valt in slaap, rolt zich om, gaat zitten en dan huilen. Het ziet er echt wel heel grappig uit. zelfs vriendlief moest erom lachen terwijl hij er om 6:00 uit moest. Wel sneu voor haar want het gaat zo stukken minder met haar nachtrust

en dit topic vind ik een erg goed intiatief
pi_74306613
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik zei het toch van die curverbak Het is nu haar favo plek om bij te staan (je ziet haar ook op elke foto bij die bak ) In het begin deed ze er nog wel een snoekduik overheen (au) maar dat is nu gelukkig over
Ze kan trouwens nog niet achter de wheelybug aanlopen terwijl ze dat bij andere loopwagentjes wel kan (en curverbakken ) Maar de wieltjes van de wheely gaan alle kanten op en daar is ze dus blijkbaar nog niet stabiel genoeg voor

Vannacht was het weer raak trouwens, ze valt in slaap, rolt zich om, gaat zitten en dan huilen. Het ziet er echt wel heel grappig uit. zelfs vriendlief moest erom lachen terwijl hij er om 6:00 uit moest. Wel sneu voor haar want het gaat zo stukken minder met haar nachtrust

en dit topic vind ik een erg goed intiatief
Bij ons ook een omrollertje, die alleen vervolgens helemaal niet op zijn buik wil verder slapen. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak. We leggen hem nu in bed ook minder op zijn zij, vroeger vond hij dat erg fijn, maar is nu niet zo handig meer.

Jan staat

Seb een trappenloper/ kruiper

Hier is het nog steeds alleen achteruit kruipen. Ik heb hem net een boekje gegeven, dat in het stoeltje alleen eruit werd gegooid. Op de rug was alleen het ringetje interessant wat eraan hing. Maar nu ligt die op zijn buik boekje te kijken
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74306670
Ja, die curverbak gaat hier regelmatig de kamer door evenals de vuilnisbak, de kinderstoel (van Ikea) en de eetkamerstoelen op wieltjes. Hij sjouwt echt achter alles aan. Maar nu klimt hij er dus ook bovenop en dan zit hij daar te kijken van en nu... Hoe kom ik er weer af
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74306786
Meldt

Ik ben trouwens ook op zoek naar wat nieuw speelgoed, heb al vanalles in de boekjes zien staan, maar moet nog eens op pad gaan.
pi_74306983
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:23 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

`Bij ons ook een omrollertje, die alleen vervolgens helemaal niet op zijn buik wil verder slapen. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak. We leggen hem nu in bed ook minder op zijn zij, vroeger vond hij dat erg fijn, maar is nu niet zo handig meer.

Jan staat

Seb een trappenloper/ kruiper

Hier is het nog steeds alleen achteruit kruipen. Ik heb hem net een boekje gegeven, dat in het stoeltje alleen eruit werd gegooid. Op de rug was alleen het ringetje interessant wat eraan hing. Maar nu ligt die op zijn buik boekje te kijken
nou, ik dacht dat we die fase voorbij waren..maar daar komt nu dus opeens het zitten bij, omrol zit huil. heel maf.
Alleen omrollen op r buik en dan huilen hebben we ook gehad idd maffe kindjes
pi_74306997
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:26 schreef Estrys het volgende:
Ja, die curverbak gaat hier regelmatig de kamer door evenals de vuilnisbak, de kinderstoel (van Ikea) en de eetkamerstoelen op wieltjes. Hij sjouwt echt achter alles aan. Maar nu klimt hij er dus ook bovenop en dan zit hij daar te kijken van en nu... Hoe kom ik er weer af
ze heeft nu r eigen toetsenbord, daar is ze nu al 2 uur zoet mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')