)
 )

ow ja, dat is ook zoiets, het kan allemaal zomaar veranderenquote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef Kleurdoos het volgende:
het was echt vol
En Miss, hier ging het ook goed hoor tot een maand of 6 en toen veranderde de hele boel

en wat kijkt hij trots.
 en wat kijkt hij trots.   

Ernaast zie ik wat zitten. Daar zal het vele kwijlen vast van komen. En rode wang.
 Ernaast zie ik wat zitten. Daar zal het vele kwijlen vast van komen. En rode wang. 

En dat iedere nacht...
 En dat iedere nacht... 

Arm jongetje! Hopelijk wil hij wel weer iets drinken.
  Arm jongetje! Hopelijk wil hij wel weer iets drinken. 

wij hebben net ervoor kerst (met kerst hebben we ook al cadeautjes onder de boom) en hij is op een maandag of dinsdag jarig, vind ik een rotdag om een verjaardag te vieren, maar er zullen smiddags wel wat kindjes komen denk ik (familie vooral)
 wij hebben net ervoor kerst (met kerst hebben we ook al cadeautjes onder de boom) en hij is op een maandag of dinsdag jarig, vind ik een rotdag om een verjaardag te vieren, maar er zullen smiddags wel wat kindjes komen denk ik (familie vooral)  

Morgen gaan de uitnodigingen de deur uit. Familie en vrienden worden uitgenodigd, een grote groep is het wel geworden, maar ga d'r vanuit dat niet iedereen kan, is ook op woensdag natuurlijk. We vieren het gewoon de hele dag, en dat heb ik ook op de kaart gezet en dat hij nog wel slaapt 's morgens en 's middags. Verder zal in de ochtend het taart ritueel gaan gebeuren.
  Morgen gaan de uitnodigingen de deur uit. Familie en vrienden worden uitgenodigd, een grote groep is het wel geworden, maar ga d'r vanuit dat niet iedereen kan, is ook op woensdag natuurlijk. We vieren het gewoon de hele dag, en dat heb ik ook op de kaart gezet en dat hij nog wel slaapt 's morgens en 's middags. Verder zal in de ochtend het taart ritueel gaan gebeuren. 

En dan met marshmellows op de bbq buiten en gluhwein en babyproof buffetje, stuif es in... Lijkt me wel erg gezellig.
 En dan met marshmellows op de bbq buiten en gluhwein en babyproof buffetje, stuif es in... Lijkt me wel erg gezellig.  

)
 ) 

Nee, gisteravond was geen succes. Elk kwartier weer wakker worden, beetje huilerig, gewoon zieligquote:Op maandag 9 november 2009 08:30 schreef seilram het volgende:
Jair, kon je niet goed in slaap komen?
Vraagje: Joep is nu 6 maanden, hoeveel slapen jullie kindjes of sliepen jullie kindjes gemiddeld? Joep slaapt nl van 7 tot 7, maar dan gaat ie om 08.15/08.30 alweer slapen, zeker tot 10.00 uur. Nu vond de dame van de opvang bij mijn sportschool dat gek... die zei dat kindjes vaak pas om 11.00 weer slaap krijgen. Heb ik dan echt zo'n slaapmonster?
 dus om half een maar verschoond en tussen ons in gelegd. Prinsheerlijk geslapen
  dus om half een maar verschoond en tussen ons in gelegd. Prinsheerlijk geslapen   
  ) tot ergens tussen 06:15 en 08:00.
  ) tot ergens tussen 06:15 en 08:00.

Leuk om over de eerste verjaardag na te denken, ook wel gek he dat ze zomaar ineens 1 zijn
 Leuk om over de eerste verjaardag na te denken, ook wel gek he dat ze zomaar ineens 1 zijn   

maar omdat die mevrouw er vorige week echt zo vreemd op reageerde zovan: heee??? slaapt hij alweer om 08.30??. En daar bij die opvang van de sportschool komen best veel babietjes en die zijn allemaal vrolijk en wakker van 9-10, behalve Joep hahaha.
  maar omdat die mevrouw er vorige week echt zo vreemd op reageerde zovan: heee??? slaapt hij alweer om 08.30??. En daar bij die opvang van de sportschool komen best veel babietjes en die zijn allemaal vrolijk en wakker van 9-10, behalve Joep hahaha.

ondanks dat het snel gaat, is het wel schattig om te zien.
 ondanks dat het snel gaat, is het wel schattig om te zien.
 Hij was redelijk rustig toen ik wegging.. maar Peace vertelde me dat hij 's avonds zn pap/melk niet echt opgegeten had en Peace heeft hem om iets na 7 uur in bed gelegd en hij ging meteen slapen. Tegen 11 uur werd hij wakker, ik wilde hem de fles geven, maar wilde hij niet. Hij wilde gewoon de speen en weer verder slapen. Vannacht is hij nog 1x wakker geweest voor de speen. Vanmorgen had hij geen koorts en was vrolijk en heeft zn hele fles pap leeg gedronken
 Hij was redelijk rustig toen ik wegging.. maar Peace vertelde me dat hij 's avonds zn pap/melk niet echt opgegeten had en Peace heeft hem om iets na 7 uur in bed gelegd en hij ging meteen slapen. Tegen 11 uur werd hij wakker, ik wilde hem de fles geven, maar wilde hij niet. Hij wilde gewoon de speen en weer verder slapen. Vannacht is hij nog 1x wakker geweest voor de speen. Vanmorgen had hij geen koorts en was vrolijk en heeft zn hele fles pap leeg gedronken  Hij is nu dus gewoon naar kdv. Als het niet (meer) gaat, bellen ze en ga ik hem halen. Tot nu toe nog niets gehoord. Ik hoop dat het nu gewoon goed gaat.
 Hij is nu dus gewoon naar kdv. Als het niet (meer) gaat, bellen ze en ga ik hem halen. Tot nu toe nog niets gehoord. Ik hoop dat het nu gewoon goed gaat.  

Nou ja gisteravond al.
  Nou ja gisteravond al. Er zou een kinderstoel en kinderbedje zijn, niet dus (gelukkig zelf meegenomen voor de zekerheid)
  Er zou een kinderstoel en kinderbedje zijn, niet dus (gelukkig zelf meegenomen voor de zekerheid)  Seb zat op een gegeven moment in zijn romper zo warm.
  Seb zat op een gegeven moment in zijn romper zo warm.   Manlief gaat nooit meer een weekend met zijn familie weg zei hij
  Manlief gaat nooit meer een weekend met zijn familie weg zei hij   En die arme Seb moet een week bijkomen. Die heeft misschien 1 uur geslapen overdag in twee dagen. Hij is compleet uit zijn ritme. Wij hebben ons teveel laten leiden door de rest en te weinig door Seb en daar baal ik best van eigenlijk. Een les voor een volgende keer.
  En die arme Seb moet een week bijkomen. Die heeft misschien 1 uur geslapen overdag in twee dagen. Hij is compleet uit zijn ritme. Wij hebben ons teveel laten leiden door de rest en te weinig door Seb en daar baal ik best van eigenlijk. Een les voor een volgende keer.

En hoe breng je je kind dat nog niet kruip ertoe te kruipen? Er klopt trouwens ook niets van die opmerking. Toen hij laatst uit het kdv kwam was die zo vermoeid, dat hij tijdens het drinken in slaap viel
  En hoe breng je je kind dat nog niet kruip ertoe te kruipen? Er klopt trouwens ook niets van die opmerking. Toen hij laatst uit het kdv kwam was die zo vermoeid, dat hij tijdens het drinken in slaap viel  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |