quote:Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Jelief het volgende:
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky alvast in het lijstje
Het gaat ineens heel snel.... hij gaat nu ook steeds staan en probeert stapjes te doen. Hij heeft een speeltafel gekregen, die gebruikt hij nu om te gaan staan en gaat dan spelen, zo lief om te zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef Estrys het volgende:
Lennon ook al zo grootHij lijkt op zijn vader op die laatste foto of niet Diaan?
Mila zegt mama en papa maar nog niet gerichtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef Estrys het volgende:
KD en ik hebben besloten dat we de eerste verjaardagen van Elin en Seb pas in 2011 vieren. Tot die tijd blijven wij gewoon in het baby'tjes topicStomme tijd gaat veel te snel.
En Seb zegt de hele tijd papaaaaen zaterdag zei ie opaaaaa tegen mijn vader de mmmm klank kan ie nog niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:41 schreef Estrys het volgende:
en hij zegt tietuh, tot grote hilariteit van papa natuurlijk
Zit nu op de laptop, ik zal even de pc aanzwengelen!quote:
Zo gaat het hier ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
hahah ja dat doe ik ook met Elinen ze heeft steeds 2 speeltjes in r hand, anders wil ze niet
ik probeer t steeds op camera te krijgen, maar dan wil ze naar de camera en dus niet meer lopen, alleen losstaan heb ik op film, dat lijkt ze nu steeds makkelijker te vinden, maarre erg knap van Lianne!
ooooooooh wat goed en wat liefquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook
Dit is het best gelukte filmpje:
Let niet op de troep
En volgens mij kan je op het laatst mooi de 2 boventandjes zien.. dat is samen met 1 ondertandje (eergisteren doorgekomen) alles wat ze heeft momenteel.
Dat lachje, zo lief! Wat goed van Lianne zeg! Oh en had ik al gezegd dat ik dat lachje zo lief vind?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook
Dit is het best gelukte filmpje:
Let niet op de troep
En volgens mij kan je op het laatst mooi de 2 boventandjes zien.. dat is samen met 1 ondertandje (eergisteren doorgekomen) alles wat ze heeft momenteel.
die hebben wij allaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ah een hoektand komt door rechtsboven
Nou, achter... Lennon is natuurlijk jonger hèquote:Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Lennon blijft flink achter bij Elin en Seb met tanden, hij heeft alleen nog maar de onderste 2 snijtanden.
Elodietje heeft er vier nu. De twee bovenste ook maar net.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
als we gaan vergelijkenjj heeft al bijna zn hele gebit en op dit moment heeft elin 2 doorgekomen snijtanden en sinds een dag of 2 een hoek en kies die iets doorschijnen dus stelt weinig voor.... en volgens mij zijn seb en elin ook erg laat met hun tanden
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef oeke het volgende:
Woei Tess, aan de boemel?![]()
Hurray voor tanden en kiezen!![]()
Seilram, nog geen idee, sorry.Maar bedankt voor het welkom!
![]()
Vandaag naar het cb geweest en Ko is weer goedgekeurd. ogen volgden goed, en hij groeit als een tierelier.
70 cm en 8400 gram.![]()
Oja curve!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel stom dat ze zei dat we moesten oppassen voor overgewicht. En dat ze zei dat er met 6 maanden niet genoeg voedingsstoffen meer in bv zitten. en en en... maar dat neem ik wel mee naar het bv/rapley topic.
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Jelief het volgende:
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?
Heel slim eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Lekker spekkies, Diaan!
Nou, we hebben net gezien hoe hij het doet!Hij gebruikt de babygym om heel langzaam om te draaien.
![]()
Zodat hij niet met zijn hoofd op de grond 'valt'.
Raar kind.![]()
kan hij het ook niet vanuit buiklig? Zo begon Elin met zitten..quote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Koningin het volgende:
Die mensen op het CB kunnen vaak rare dingen zeggen, Ko is toch niet te zwaar.
Een vriendin van mij voedde op vraag en haar zoontje was met 13 weken al 8 kilo, echt een dikkertje.
Gister is ie 1 geworden en niets meer van te zien, dat trekt van zelf allemaal wel bij hoor!
Kunnen jullie kindjes al zitten vanuit liggen? Guus probeert het telkens (met veel gekreun enzo), maar lukt net niet.
Ja,zoiets geloof ik jaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
elin ook, die draait op r buik, gaat op r knietjes zittenen maakt dan een draai
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier weer goedgekeurd op het CB, ze heeft wel haar normale prikjes gekregen, omdat ze de Mexicaanse prik niet heeft gekregen en niet gaat krijgen.
De dame van het wegen had een beetje haar bedenkingen geloof ik, dat we die Mexicaanse prik niet hebben gehaald. Ze zat heel twijfelachtig te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |