abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75419887
Eigenlijk toch wonderlijk dat die kleine mini mensjes in een jaar tijd zóveel leren en dat ze het eigenlijk helemaal zelf doen...! Ik kan me er nog steeds zo over verbazen
pi_75419958
Cool Bodpa! Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Lianne uitvindt dat ze uit zichzelf kan lopen.
Voorlopig vind ze het prima om te kruipen, dat gaat sneller
En ik vind het ook wel best zo!

Kleurdoos, het filmpje met mijn enthousiaste geklap en gegil heb ik maar achterwege gelaten
Toen viel ze direct om van schrik
pi_75420491
Ooh zweefvliegje, jou babietje loopt gewoon al!! Superlief zeg
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:25:23 #54
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75422000
Zweefvliegje, waar is je baby'tje wow wat goed kan ze al lopen zeg en dat lachje erbij zo lief.

Raissa, helemaal mee eens hoor. Zoveel als ze leren in 1 jaar tijd, van een klein onafhankelijk mensje, naar een klein mobiel mensje met eigen willetje en geluidjes.
Make love, not war ☮
pi_75427250
Wauw Zweefvliegje wat goed van Lianne! En wat een heerlijk lief lachje

Tinuviel, in bad oefenen is een goed idee! Dat ga ik zeker proberen. Ik vind in bad gaan met Ko sowieso een van de leukste dingen om samen te doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75434352
Tess schuift de hele kamer door
tis geen kruipen maar de beginbewegingen zijn er

zo begon ze

zo lag ze een kwartier later

[ Bericht 40% gewijzigd door Vicky op 09-12-2009 08:26:33 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75434570
Koel Vicky!
Ze heeft ook wel lekker de ruimte he!
pi_75434859
Ze heeft zeker genoeg ruimte
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:18:52 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75438697
Wow!!! Tess, knapperd!!!!
pi_75445712
ah een hoektand komt door rechtsboven
pi_75448039
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ah een hoektand komt door rechtsboven
die hebben wij allaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75449891
en een kies
pi_75451253
Morgen wordt Merel 1... jeetje.. Vorig jaar was ik nu net terug uit het ziekenhuis waar we hoorden dat ik de volgende morgen ingeleid zou worden. Mijn speklap is bijna 1
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 9 december 2009 @ 18:34:50 #64
114177 Diaan73
pi_75454673
Hmm Lennon blijft flink achter bij Elin en Seb met tanden, hij heeft alleen nog maar de onderste 2 snijtanden.

Fuente, ik las net je blog, erg leuk en pff dat gaat inderdaad snel. Merel morgen alweer 1 jaar. De komende 1,5 maand gaan er weer heel wat kindjes uit dit topic verdwijnen, zoals er vorig jaar rond deze heel veel baby'tjes werden geboren.
Make love, not war ☮
pi_75455050
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Lennon blijft flink achter bij Elin en Seb met tanden, hij heeft alleen nog maar de onderste 2 snijtanden.
Nou, achter... Lennon is natuurlijk jonger hè En ieder kind zn eigen tempo, morgen kan er maar zo weer een extra tand zitten
pi_75455955
als we gaan vergelijken jj heeft al bijna zn hele gebit en op dit moment heeft elin 2 doorgekomen snijtanden en sinds een dag of 2 een hoek en kies die iets doorschijnen dus stelt weinig voor.... en volgens mij zijn seb en elin ook erg laat met hun tanden
  woensdag 9 december 2009 @ 19:17:12 #67
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75456021
Hoi allemaal,

Ik kom even binnen walsen hoor Vorige week wel wat gelezen, maar niets gepost.

Die Tess!! Wat goed!

En welkom Oeke en Memmel!

Ik heb even een vraagje... Joep mag nu brood en warm eten enzo, hij is 7 maanden. Hoe zien jullie schema's eruit? Ik heb nut
7 uur: 200 cc pap
10 uur: fruit
12 uur: brood (blijft nu nog bij gesabbel) en 100cc melk
15 uur: 200 cc melk
17 uur: warm eten
18.30: 150 cc pap (als ik dat later doe, dan slaapt ie...)

Maar dat warme eten... dat begint soms ook wel om 17.15/17.30 net wanneer ie trekt heeft zeg maar en dan zijn we een kwartier bezig en dan zit je dus net amper een uur voor zijn pap. Daar eet ie dan een paar hapjes van en meer niet. Maar hij wordt dan wel heeeeeeel hongerig wakker.
Iemand tips?

Ow en Diaan, wat is Lennon toch ook een Leuk die foto met die zwarte piet!
Niet mieten! Door gieten!
pi_75456293
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
als we gaan vergelijken jj heeft al bijna zn hele gebit en op dit moment heeft elin 2 doorgekomen snijtanden en sinds een dag of 2 een hoek en kies die iets doorschijnen dus stelt weinig voor.... en volgens mij zijn seb en elin ook erg laat met hun tanden
Elodietje heeft er vier nu. De twee bovenste ook maar net.
pi_75458850
Woei Tess, aan de boemel?

Hurray voor tanden en kiezen!

Seilram, nog geen idee, sorry. Maar bedankt voor het welkom!

Vandaag naar het cb geweest en Ko is weer goedgekeurd. ogen volgden goed, en hij groeit als een tierelier.
70 cm en 8400 gram.
Oja curve!

Ik vond het wel stom dat ze zei dat we moesten oppassen voor overgewicht. En dat ze zei dat er met 6 maanden niet genoeg voedingsstoffen meer in bv zitten. en en en... maar dat neem ik wel mee naar het bv/rapley topic.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:36:06 #70
114177 Diaan73
pi_75458868
Ow dan valt het allemaal wel mee vergeleken met Seb en Elin. Voor mijn gevoel hebben ze veel meer tanden/kiezen.

Seilram, dankjewel. Wij deden de warme hap altijd rond 4 uur/half 5... maar Lennon kreeg geen fles meer om 15:00 uur, dan slaapt hij altijd eigenlijk. Dus na het brood/lunch gaat hij naar bed en als hij dan rond 4 uur wakker wordt, krijgt hij vaak een rijstewafel om even te overbruggen. Een half tot een uurtje later krijgt hij dan zn warme hap. Vervolgens krijgt hij ron 7 uur pap en gaat daarna naar bed tot de volgende ochtend, normaal gesproken.

Zo dat zijn mooie curves van Ko en ik denk ietsjes lichter dan Lennon nu. Ik zal Lennon binnenkort weer eens wegen. De vorige keer op 10 november woog hij 8070 gram.
Make love, not war ☮
pi_75459219
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef oeke het volgende:
Woei Tess, aan de boemel?

Hurray voor tanden en kiezen!

Seilram, nog geen idee, sorry. Maar bedankt voor het welkom!

Vandaag naar het cb geweest en Ko is weer goedgekeurd. ogen volgden goed, en hij groeit als een tierelier.
70 cm en 8400 gram.
Oja curve!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik vond het wel stom dat ze zei dat we moesten oppassen voor overgewicht. En dat ze zei dat er met 6 maanden niet genoeg voedingsstoffen meer in bv zitten. en en en... maar dat neem ik wel mee naar het bv/rapley topic.
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75459333
Grappig Diaan, dat ze bijna even zwaar zijn! Heb ik inderdaad een dikke spekkie. Alhoewel ik hemzelf altijd vrij slank vind, met dikke armpjes en benen dat dan weer wel.

We hadden het vanavond over Ko en dat hij vast snel zou gaan omrollen voor ons gevoel. Ligt hij onder de babygym, wij waren in de keuken, komen we terug, ligt hij op zijn buik!
Ik vroeg nog aan P. of hij hem had omgedraaid, maar nee. Maar van buik naar rug lukte daarna helemaal niet.
pi_75459408
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Jelief het volgende:
mooiecurve hoor! en ik kan het niet laten om te zeggen, zomaar van de een op de andere dag zit er niet meer genoeg in?
Ik vond haar een beetje dom. Maar ik neem het wel even mee naar het andere topic voor ik hier ga zitten schelden.
pi_75459493
Ja, dat doen ze dan net als je niet kijkt
Fijn ook dat hij het zo goed doet Oeke, en geniet maar lekker van die spekkies!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:01:56 #75
114177 Diaan73
pi_75459914
Oeke, Lennon is wel ietsjes langer... het gekke is dat hij helemaal niet "mager" eruit ziet. Ja hij heeft een smal middeltje, maar zn armpjes en beentjes zijn wel een beetje spekkies , niet heel erg dun in ieder geval. Hij lijkt niet allen op zn vader, hij heeft zelfs de bouw van zn vader....

Goedzo Ko, omrollen!! Terug komt vanzelf First things first.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')