Ja, mn broertje en schoonzusje waren ook al aan het twijfelen en hebben het niet gedaan. Ik denk dan altijd, ach ze adviseren het niet voor niets. Misschien ben ik ook wel te naïef.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, daar neigen we ook wel naar hoor. Wie A zegt...Je wordt door alle media aan t twijfelen gebracht vind ik. Anders hadden we waarschijnlijk niet zo getwijfeld. Maar goed, morgen maar even afwachten, hoe we ons dan voelen.
Dat filmpje! Knappe Lennon!
geen idee, mijn ouders passen opquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef mikoxx het volgende:
Dat is gek he Estrys? Het kan zo snel veranderen bij die kleintjes! Hoe het nu?
Sugarsnap en Bram
toen elin geboren werd lag er geen sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef Estrys het volgende:
haha leuk spul he Elin. Seb heeft al vaker sneeuw gezienEn toen hij geboren werd was het precies hetzelfde weer als nu.
Seb had vanavond toch weer een temp van 39,2, vandaag was hij wel gewoon zichzelf, mijn ouders hadden hem niet getempt dus ik weet niet wat de temp was. Tot een uur of vier toen werd zijn temp hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |