t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrekquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grondquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond
gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Schrikdraad is zeker geen goede optie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond
gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
En slapen is trouwens zoooooo 2008quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.![]()
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Dat hebben we hier dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.![]()
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat hebben we hier dus.Ik vind het geweldig.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef oeke het volgende:Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
![]()
Volgens mij dan.
Same here. Lennon slaapt al vanaf zn geboorte in zn eigen ledikantje en op zn eigen kamer....quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligtAls we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter
En ons bed is
Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
![]()
elin heeft een ikea ledikantquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Schrikdraad is zeker geen goede optie?![]()
![]()
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?
Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
SuperElinquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heeft een ikea ledikant
ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |