abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75650769
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
pi_75650866
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:54:56 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75650941
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.
Make love, not war ☮
pi_75651034
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
pi_75651520
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!
pi_75651757
Zo zeg, dat is inderdaad een klimaapje dan.
Hier worden nog niet van die stunten uitgehaald gelukkig.
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:36:45 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75659668
Kleurdoos Mijn gevoel zegt ook: geen nacht langer!

Wil een modje mijn mannen overzetten vanuit het kleine babietjestopic naar hier?
pi_75662835
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75663097
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75663248
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
En slapen is trouwens zoooooo 2008
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75663411
My thoughst exactly!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75663792
niet die van mijn kind. Die heeft vandaag geslapen als een os(s) op het kdv
Fruithap gemist en moest nog uit zijn bed getrokken om half 6 dus pas laat zijn avondeten. Ik heb hem even toegesproken dat dat toch niet de bedoeling is en dat hij thuis moet slapen. Op het kdv moet hij spelen, aan de leidsters hangen, eten en poepen. Betaal niet voor niks 6 euro per uur
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:23:50 #213
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75664210
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Dat hebben we hier dus. Ik vind het geweldig.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75665125
Lijkt me ook geweldig GWS. Wie weet komt het hier ook nog eens zover.

Grappig dat slapen gaan soms zo'n strijd kan zijn, dat hij echt echt echt niet wil. Dan haal ik hem er zo goed als altijd weer uit en soms leg je hem in bed en dan is het precies het goede moment ofzo. Dan slaapt hij binnen een tel.
Vanavond lekker gespeeld op het grote bed. Knuffelen, kietelen en kusjes geven. Ko moest zo hard lachen. En toen greep hij me bij mijn oren/haar en ging me ook kusjes geven. Of beter gezegd mijn neus opeten.
Wat ben ik blij dat hij er is!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75665557
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat hebben we hier dus. Ik vind het geweldig.
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligt Als we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter En ons bed is Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75665648
Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
Volgens mij dan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75665896
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef oeke het volgende:
Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
Volgens mij dan.

klopt, maar als hij eenmaal slaapt ligt hij wel stil hoor. Totdat hij wakker wordt. We nemen hem weleens bij ons in bed. Dan gaat hij op je hoofd timmeren en je oor vol kwijlen
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:05:19 #218
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75666051
Oeke, jij kan het ook altijd zo leuk verwoorden....
Seb
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:08:17 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666216
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligt Als we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter En ons bed is Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
Same here. Lennon slaapt al vanaf zn geboorte in zn eigen ledikantje en op zn eigen kamer....
Make love, not war ☮
pi_75666247
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
elin heeft een ikea ledikant

ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
pi_75666303
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin heeft een ikea ledikant

ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
SuperElin
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75666315
Kleurdoos, schrikken zeg! Gelukkig lijkt er weinig aan de hand te zijn, maar man wat is het schrikken dat soort acties . Mees zijn ledikantje is ook nogal laag (gekocht omdat ik hem zo leuk retro vond ), dus ik vrees dat we hier ook met een paar maandjes een ander ledikantje nodig hebben.

En Mikoxx en je mannetjes, welkom nog!

Waar ik vorige week nog weinig op kunstjes gebied te melden had, is daar verandering in gekomen
Mees tijgert de hele kamer door! Hij probeert ook driftig zijn knietjes onder zich te krijgen maar dat lukt nog niet erg. Maar hij gaat dus als een speer vooruit
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:13:45 #223
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666454
Ik heb net trouwens een superschattige pyjama voor Lennon bij V&D gekocht, met streepjes en een VW-busje met Peacetekens erop. Kon ik natuurlijk niet laten liggen. Het broekje lijkt een beetje op een oude opa onderbroek... zo schattig.

Goed alternatief Kleurdoos

Mees Het kan dan ineens zo snel gaan!!

Wij hebben vandaag foto's laten maken, Lennon staat er vooral ook veel op met zn tong naar buiten, een favoriete bezigheid van hem.


foto's zie verderop...

[ Bericht 28% gewijzigd door Diaan73 op 15-12-2009 21:24:00 ]
Make love, not war ☮
pi_75666621
ik zie ze niet Diaan
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:20:54 #225
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666757
Ik ga ze even in Photobucket zetten..momentje
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')