Euhm.. Een roze van aventquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef oeke het volgende:
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken!Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!
wij zijn met 7 mnd begonnen met die beker, het duurt even voordat t bijna knoeiloos gaat, maar t werkt uiteindelijk wel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.
Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.![]()
Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.![]()
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
quote:
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrekquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grondquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond
gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Schrikdraad is zeker geen goede optie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond
gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
En slapen is trouwens zoooooo 2008quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.![]()
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |