abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75629203
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken! Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!

Vond je het vies Mikoxx? Of bedoel je Ko?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75629223
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef oeke het volgende:
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken! Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!
Euhm.. Een roze van avent
pi_75629314
Ik was bij de kruitvat en daar zag ik wel iets van 3 soorten en dan nog de hema beker, en gister had mijn nichtje weer een ander. En op sommigen staat vanaf wanneer en op andere weer niet, en sommigen zijn multi-bruikbaar en en en

Maar een roze zal het niet worden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 december 2009 @ 21:35:24 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75629443
Oeke, wij hebben een blauwe en een groene van avent. Nog niet 'echt' gebruikt... maar ze lekken niet, da's heel handig! (vind ik). Ze moeten echt aan het tuitje zuigen om er iets uit te krijgen. Dus die kan zonder lekkage op de kop gehouden worden
Ik vond de foto's van Ko zo geweldig!
pi_75629536


Nou, dan ga ik van de week maar eens een knoop doorhakken. Anti lek klinkt goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75629905
Ik heb trouwens wel het anti-lek ventiel eruit gehaald, anders kreeg ze er niks uit..
pi_75633307
Ik heb op aanraden van Kleurdoos deze gekocht:



Een tuitbeker had ik ook al, maar daar kreeg ze niks uit.. Ook de antilek eruitgehaald en toen lukte het wel, maar ze gaat er alsnog mee spelen. Dus ik ga het direct maar hiermee proberen. We hebben al even geoefend onder de douche, dé plek om lekker te kliederen!
  maandag 14 december 2009 @ 23:01:35 #188
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75633644
Mikoxx, welkom hier met je mannen! Gaat snel he Zijn ze 'zomaar' al een half jaar!

Ik heb die beker ook gekocht van de week! Nog niet uitgeprobeerd, maar dat gaan we morgen eens doen. In bad oefenen is hier geen succes qua drinken. Het is in bad veel leuker om met een beker tegen de rand te meppen

En als tuitbeker hebben wij die van de hema zonder antilek. Met het idee dat ze van de zuigreflex afkomt. Gaat prima ook al slikt ze meestal niet alles door. En ermee spelen doet Isis ook. Op tafel slaan en omdraaien om te kijken hoe het overal nat wordt is erg leuk
  maandag 14 december 2009 @ 23:07:29 #189
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75633938
Wij hebben deze nu even geprobeerd en ze krijgt er wel wat uit, maar ze heeft er geen behoefte aan, ze drinkt nog steeds het liefst bij mij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75634381
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.

Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.

Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 december 2009 @ 23:20:47 #191
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75634540
Het voordeel van dat tellsellerige geval is dat hij mij erg geschikt lijkt voor borstvoedingsbaby's. Je knijpt de speen namelijk open, dus gebruik je dezelfde techniek als bv-baby's. Denk ik dan, ik weet het niet zeker, ik ben geen expert.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75634652
Ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks zijn tellsellerige toestand ik hem behoorlijk lang heb lopen bestuderen in de winkel.
Het lastige vind ik dat iedereen adviseert om meteen met een gewone beker te beginnen ipv rietjes/tuit etc. maar het kind is 6 en een halve maand.
Dat is dan toch best moeilijk voor hem?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 december 2009 @ 23:34:57 #193
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75635131
Het drinken zelf zal wel meevallen denk ik, maar het concept 'zwaartekracht' is een lastige geloof ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75640710
Guus drinkt met hulp gewoon uit een beker hier. Alleen melk niet, wel water en sappen. Dus melk krijgt ie nog uit de fles. Hij vindt het trouwens ook erg leuk om met zijn vingers in de beker te zitten en te spelen met het water
We hebben zo'n anti-lek ding voor als we op pad zijn, dan is dat makkelijk.
pi_75641700
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.

Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.

Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
wij zijn met 7 mnd begonnen met die beker, het duurt even voordat t bijna knoeiloos gaat, maar t werkt uiteindelijk wel.
dit dus uit pure noodzaak omdat ze geen fles, rietje of siliconenspeen wilde.
verder drinkt ze ook nog voornamelijk bij mij hoor
pi_75641852
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

o hai


Een muis!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75642334
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een muis!!

connect the dots
pi_75642357
succes met die andere
pi_75648261
verdomme, kutbed

elin stond in r eigen ledikantje terwijl ik even de zeem uitspoelde, heeft ze zich opgetrokken en kukelde zo over de rand heen

1 bult op haar voorhoofd maar ze volgt mijn vinger met haar ogen en is gewoon weer vrolijk, maar man o man, die kan ik dus ook niet een paar seconden alleen laten in de box of ledikant..hoe moet ik dat 's avonds en 's nachts gaan doen, ledikant is heel laag
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:35:07 #200
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75648342
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Make love, not war ☮
pi_75650769
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
pi_75650866
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:54:56 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75650941
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.
Make love, not war ☮
pi_75651034
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
pi_75651520
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!
pi_75651757
Zo zeg, dat is inderdaad een klimaapje dan.
Hier worden nog niet van die stunten uitgehaald gelukkig.
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:36:45 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75659668
Kleurdoos Mijn gevoel zegt ook: geen nacht langer!

Wil een modje mijn mannen overzetten vanuit het kleine babietjestopic naar hier?
pi_75662835
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75663097
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75663248
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
En slapen is trouwens zoooooo 2008
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')