Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.

<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.
Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.
Ko wordt steeds groter en sterker. Ik had hem gevoed en wachtte op een boertje. Achter mij staat een dressoir waarop de babyfoon stond en het snoer hing naar beneden.
Babyfoon op mijn neusbrug. Auw!
Vanavond weer samen in bad en hij wordt steeds brutaler. Lekker spetteren en rondwriemelen.
Ik ben wel aan het zoeken in de fles-beker-tuitbeker kwestie. We oefenenen nu met een gewone beker in bad, maar zo'n tuitbeker heeft ook zijn voordelen. Ik begrijp dat je met 9 maanden sowieso moet overstappen op een bekervorm ipv een fles vanwege de tanden.
Als je een gewone beker gaat gebruiken moet je dus altijd helpen met het drinken en drinkmomenten inlassen? Wat doen de moeders hier met het drinken?
Volgens mij moet ik gewoon een beslissing nemen maar ik ben, geloof ik, een beetje besluiteloos...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir