abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75615823
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef Raissa het volgende:
Zit mijn kleine net zand uit de plantenbak op te eten
Altijd lekker.
Seb dan vanmorgen bij de griepprik. We moesten buiten even wachten en ik wilde even de kaart uit mijn tas pakken, dus zet Seb even op de grond (hangend aan mijn been) heeft ie een peuk opgeraapt en die wilde hij op gaan eten
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 14 december 2009 @ 17:21:42 #177
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75618797
Seb

Dank voor het warme welkom hier! Het voelt idd erg dubbel Oeke, gek is dat. Maar: het is nog steeds een babietjestopic he Ben benieuwd hoe het ons het komende half jaar zal vergaan. Ik heb meteen een vraag: we zijn hier druk doende met groente en fruit hapjes. Nu wil M de flessen niet meer zo goed leegdrinken (hij liet vandaag 2x 100cc staan ), maar de wortel ging er na de fles prima in. Hij wilde zelfs meer. Nu is mijn vraag: hoeveel groente geef je max? Ik vries het nu in, in ijsblokjesbakjes, en ze krijgen nu 3 blokjes pp. En wanneer ga je verder met aardappel ed? Ze krijgen verder nog steeds 4 flessen van 210/7 opvolgmelk (sinds vandaag volledig opvolgmelk, daarvoor was het nog half/half gemixt met omneo 1)
pi_75628823
Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.
<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.

Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.

Ko wordt steeds groter en sterker. Ik had hem gevoed en wachtte op een boertje. Achter mij staat een dressoir waarop de babyfoon stond en het snoer hing naar beneden.
Babyfoon op mijn neusbrug. Auw!
Vanavond weer samen in bad en hij wordt steeds brutaler. Lekker spetteren en rondwriemelen.

Ik ben wel aan het zoeken in de fles-beker-tuitbeker kwestie. We oefenenen nu met een gewone beker in bad, maar zo'n tuitbeker heeft ook zijn voordelen. Ik begrijp dat je met 9 maanden sowieso moet overstappen op een bekervorm ipv een fles vanwege de tanden.
Als je een gewone beker gaat gebruiken moet je dus altijd helpen met het drinken en drinkmomenten inlassen? Wat doen de moeders hier met het drinken?
Volgens mij moet ik gewoon een beslissing nemen maar ik ben, geloof ik, een beetje besluiteloos...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75629053
Ik heb hier de tuitbeker als ik geen zin heb in héél véél rotzooi en ik gebruik de gewone beker als het allemaal kletsnat mag worden.. Mila wil nog weleens de beker op zn kop houden namelijk Ohja, dat doet ze ook als je dr helpt, ze is gewoon zo sterk soms Drinken uit een gewone beker gaat erg goed trouwens, maar spelen met een gewone beker is natuurlijk ook wel erg leuk..

Eigenlijk krijgt ze al een poos helemaal geen fles meer.

Ohja, en helpen doe ik nog steeds, zowel met de beker als met de tuitbeker.
  maandag 14 december 2009 @ 21:28:26 #180
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75629106
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef oeke het volgende:
Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.
<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.

Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.

Ik zag je foto's in het topic !!
pi_75629203
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken! Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!

Vond je het vies Mikoxx? Of bedoel je Ko?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75629223
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef oeke het volgende:
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken! Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!
Euhm.. Een roze van avent
pi_75629314
Ik was bij de kruitvat en daar zag ik wel iets van 3 soorten en dan nog de hema beker, en gister had mijn nichtje weer een ander. En op sommigen staat vanaf wanneer en op andere weer niet, en sommigen zijn multi-bruikbaar en en en

Maar een roze zal het niet worden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 december 2009 @ 21:35:24 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75629443
Oeke, wij hebben een blauwe en een groene van avent. Nog niet 'echt' gebruikt... maar ze lekken niet, da's heel handig! (vind ik). Ze moeten echt aan het tuitje zuigen om er iets uit te krijgen. Dus die kan zonder lekkage op de kop gehouden worden
Ik vond de foto's van Ko zo geweldig!
pi_75629536


Nou, dan ga ik van de week maar eens een knoop doorhakken. Anti lek klinkt goed.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75629905
Ik heb trouwens wel het anti-lek ventiel eruit gehaald, anders kreeg ze er niks uit..
pi_75633307
Ik heb op aanraden van Kleurdoos deze gekocht:



Een tuitbeker had ik ook al, maar daar kreeg ze niks uit.. Ook de antilek eruitgehaald en toen lukte het wel, maar ze gaat er alsnog mee spelen. Dus ik ga het direct maar hiermee proberen. We hebben al even geoefend onder de douche, dé plek om lekker te kliederen!
  maandag 14 december 2009 @ 23:01:35 #188
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75633644
Mikoxx, welkom hier met je mannen! Gaat snel he Zijn ze 'zomaar' al een half jaar!

Ik heb die beker ook gekocht van de week! Nog niet uitgeprobeerd, maar dat gaan we morgen eens doen. In bad oefenen is hier geen succes qua drinken. Het is in bad veel leuker om met een beker tegen de rand te meppen

En als tuitbeker hebben wij die van de hema zonder antilek. Met het idee dat ze van de zuigreflex afkomt. Gaat prima ook al slikt ze meestal niet alles door. En ermee spelen doet Isis ook. Op tafel slaan en omdraaien om te kijken hoe het overal nat wordt is erg leuk
  maandag 14 december 2009 @ 23:07:29 #189
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75633938
Wij hebben deze nu even geprobeerd en ze krijgt er wel wat uit, maar ze heeft er geen behoefte aan, ze drinkt nog steeds het liefst bij mij...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75634381
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.

Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.

Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 december 2009 @ 23:20:47 #191
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75634540
Het voordeel van dat tellsellerige geval is dat hij mij erg geschikt lijkt voor borstvoedingsbaby's. Je knijpt de speen namelijk open, dus gebruik je dezelfde techniek als bv-baby's. Denk ik dan, ik weet het niet zeker, ik ben geen expert.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75634652
Ik moet eerlijk zeggen dat, ondanks zijn tellsellerige toestand ik hem behoorlijk lang heb lopen bestuderen in de winkel.
Het lastige vind ik dat iedereen adviseert om meteen met een gewone beker te beginnen ipv rietjes/tuit etc. maar het kind is 6 en een halve maand.
Dat is dan toch best moeilijk voor hem?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 14 december 2009 @ 23:34:57 #193
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75635131
Het drinken zelf zal wel meevallen denk ik, maar het concept 'zwaartekracht' is een lastige geloof ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75640710
Guus drinkt met hulp gewoon uit een beker hier. Alleen melk niet, wel water en sappen. Dus melk krijgt ie nog uit de fles. Hij vindt het trouwens ook erg leuk om met zijn vingers in de beker te zitten en te spelen met het water
We hebben zo'n anti-lek ding voor als we op pad zijn, dan is dat makkelijk.
pi_75641700
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.

Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.

Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
wij zijn met 7 mnd begonnen met die beker, het duurt even voordat t bijna knoeiloos gaat, maar t werkt uiteindelijk wel.
dit dus uit pure noodzaak omdat ze geen fles, rietje of siliconenspeen wilde.
verder drinkt ze ook nog voornamelijk bij mij hoor
pi_75641852
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

o hai


Een muis!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75642334
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een muis!!

connect the dots
pi_75642357
succes met die andere
pi_75648261
verdomme, kutbed

elin stond in r eigen ledikantje terwijl ik even de zeem uitspoelde, heeft ze zich opgetrokken en kukelde zo over de rand heen

1 bult op haar voorhoofd maar ze volgt mijn vinger met haar ogen en is gewoon weer vrolijk, maar man o man, die kan ik dus ook niet een paar seconden alleen laten in de box of ledikant..hoe moet ik dat 's avonds en 's nachts gaan doen, ledikant is heel laag
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:35:07 #200
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75648342
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')