Goeie analysequote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snelIk denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.
Tot zover mijn analyse
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snelIk denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.
Tot zover mijn analyse
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef Jula het volgende:
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
hier ook een beetje hetzelfde verhaal. Wij laten Lennon ook echt niet lang huilen. Huilt hij, gaan we naar zn kamer en geven hem het speentje. Helpt de speen niet? Dan meteen een fles (90/3) erin en hij slaapt meestal weer verder. Soms lijkt het gewoondat hij even wat extra nodig heeft. Dat moet dan maar even. Ik doe het meestal zelf, zo gedaan en de fles is no time leeg. Dan stap ik mn bed in en slaap weer door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dusHet is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken
Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken
) was het tja komt wel weer.
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan durenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef oeke het volgende:
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!
Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.![]()
wet van Fok
![]()
Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt.Alleen niet terug.
![]()
![]()
JJ, beterschap!
Wat is dat toch met die wet van Fok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Kleurdoos het volgende:
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan duren
Hahahaha prachtig toch. Joep is gewoon lui hahaha. DIe strekt een keer zijn arm uit en als ie er dan niet bij kan, dan kijkt ie me zo aan van: nou, dan nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Vicky het volgende:
Tess is idd een snelle, Amber was dat ook!
Tess probeert meer dan dat ze kan en dat frustreert haar.
Wat goed!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
en elin liep dus net vanaf de tafel, zo hop naar me toe, met r armpjes wijd en dan ook gillen en blij doen![]()
Gek he! Hier ook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat goed!
En ik bedenk me net opeens dat wij Merel over precies 1 maand ook gaan vergezellen in het volgende topic, Mila is vandaag precies 11 maanden!
Was hier ook zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef oeke het volgende:
Elin!Leuk dat ze er zelf ook van moest gillen!
Jeetje Mila en Elodie ook al bijna een jaar!
Tess is inderdaad een snelle! En Joep een luie.Ko is een rare. Ik dacht dat baby's begonnen met van buik naar rug draaien, maar Ko begint van rug naar buik en omgekeerd lukt hem dus maar niet.
(nouja 1 keer stiekem
)
Elin heeft een hele tijd alleen maar kunnen rollen, dus helemaal om en van rug op haar buik, alleen van buik op rug lukte niet want dan rolde ze nog verder door tot ze weer op r buik lagquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef oeke het volgende:
Elin!Leuk dat ze er zelf ook van moest gillen!
Jeetje Mila en Elodie ook al bijna een jaar!
Tess is inderdaad een snelle! En Joep een luie.Ko is een rare. Ik dacht dat baby's begonnen met van buik naar rug draaien, maar Ko begint van rug naar buik en omgekeerd lukt hem dus maar niet.
(nouja 1 keer stiekem
)
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toequote:Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.
Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handenen dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...
En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
Gewoon een keer opruimen als hij er niet isquote:Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzoen idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo
ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
Ik weet dat dit niet over babietjes gaat, maare, Kleurdoos, heb JIJ waterpokken? En Elin niet?quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan.zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
Ik heb even ge-googled, maar het is inderdaad heel wisselend. Soms staat er vanaf 8-9 maanden, soms al vanaf 6 maanden. Het cb hier zei vanaf 7 maanden. Maar goed, voorlopig heb ik het even gehad met het brood. Joep zal zelf wel gaan aangeven wanneer ie het wel. Ik bedoel, 2 bijna stikmomenten in 1 week vind ik wel even genoeg voor mijn hart.quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.
volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
Je hebt waterpokken??quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan.zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 14 december 2009 11:13 schreef mikoxx het volgende:![]()
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud
dubbel gevoel is dit zeg
Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Estrys het volgende:
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.
Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallenalleen de kin is niet van mij
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.![]()
Dat denk ik ja, het pinda gehaltequote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien)
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
Altijd lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef Raissa het volgende:
Zit mijn kleine net zand uit de plantenbak op te eten
Ik zag je foto's in het topicquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef oeke het volgende:
Zand uit de plantenbak of een peuk vind Ko vast ook lekkerder dan dat stuk banaan wat ik hem vandaag gaf.
<-Deze smiley gebruik ik niet vaak maar dit was het gezicht dat hij erbij trok.
![]()
Wij rapleyen hier Mikoxx dus ik kan je daar niet bij helpen.
Euhm.. Een roze van aventquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef oeke het volgende:
Oeh Raissa, dat vind ik meteen een eye-opener! Dat je het gewoon alletwee kan gebruiken!Dankjewel.
Pfft, wat zit ik het me weer moeilijk te maken. En wat voor tuitbeker gebruik je? Er zijn zoveel soorten!
wij zijn met 7 mnd begonnen met die beker, het duurt even voordat t bijna knoeiloos gaat, maar t werkt uiteindelijk wel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef oeke het volgende:
Die van Zweefvliegje/Kleurdoos heb ik bekeken, maar die is pas vanaf 9 maanden ofzo.
Die van GWS heb ik ook gezien, vond ik nog een optie, maar ook wel erg Tell Sellerig.![]()
Kobus drinkt ook het liefste bij mij, en daar zit hem nou juist de moeilijkheid. Ik moet zo langzamerhand weer eens wat langer dan 3 uur aan het werk en ook eens zonder hem. En dat lukt niet als hij de fles weigert. Ik kan dan niet met een lekker gevoel weggaan.![]()
Daarom had ik bedacht nav een artikel over flesweigerende baby's om een beker te gaan proberen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |