abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 09:58:55 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75570655
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.

Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handen en dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...

En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
Make love, not war ☮
pi_75570932
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.

Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handen en dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...

En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzo en idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
  zondag 13 december 2009 @ 10:46:02 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75571107
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzo en idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
Gewoon een keer opruimen als hij er niet is

Ik bewaar het ook nog maar....
Make love, not war ☮
pi_75571381
Tess is op ontdekkingsreis door de woonkamer ze buikschuift van links naar rechts.
Ik hoop dat er snel een tand gaat komen. Mevrouw kwijlt, bijt overal op, heeft stinkende poep en vuurrode billen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 december 2009 @ 15:43:45 #155
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75579962
Joep is al aan tand 2 bezig en kwijlt inderdaad ook de hele boel onder!

Oeke, Joep had dat ook, 1 dag ineens 3 keer van buik naar rug en toen was ie net of ie vergeten was hoe ie dat gedaan had. Nu pas sinds een paar dagen krijgt ie weer the hang of it Daar heeft ruim een maand tussen gezeten.
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 13 december 2009 @ 16:11:51 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75580811
Ik heb trouwens nog wel even een vraagje.. over brood. Hoe doen jullie dat? Ik ben nu een week aan het proberen geweest. Eerst zuigen op een korstje, maar dan sabbelt ie er wat af en laat dat gewoon in zijn mond zitten. Idem dito met een klein stukje brood. Als het dan wat verder in zijn mond komt, dan begint ie een beetje te walgen, beetje kokhalzen lijkt het wel. Gister bijna gestikt. Ik schrok me lam. Hij had ook helemaal van die paniek oogjes. Meteen uit zijn stoel gehaald en tussen zijn schouderbladen geslapen. Gelukkig alles goed, maar dat brood... ppff ik ben er eigenlijk wel even klaar mee voor nu. Moet dat perse met 7 maanden of mag ik gewoon ook een maand later beginnen?
Niet mieten! Door gieten!
  zondag 13 december 2009 @ 16:30:35 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75581307
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.

volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 13 december 2009 @ 16:34:21 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75581422
Seilram, Lennon moest in het begin ook niet veel van brood hebben, echter zo verslikken als Joep heeft hij niet gedaan. Ik ben stukjes brood gaan geven met alleen wat boter erop en na elk stukje een slokje thee. Zo heeft Lennon brood leren eten en nu eet hij gerust en zonder problemen 2 boterhammen op tussen de middag.

Het moet niet persé nu hoor, je kunt het gewoon af en toe proberen om te laten wennen.

Nou de kerstboom is opgezet en staat op een klein tafeltje, ben benieuwd hoe Lennon het vindt en of hij niet teveel aan de boom zit.
Make love, not war ☮
pi_75603850
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan. zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
pi_75604686
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan. zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
Ik weet dat dit niet over babietjes gaat, maare, Kleurdoos, heb JIJ waterpokken? En Elin niet?
Heb je ze "vroeger" toen je klein was niet gehad?
Hopelijk heb je er geen last van en gaat het snel over!
pi_75604942
ja ja en ja
  maandag 14 december 2009 @ 10:07:56 #162
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75605017
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.

volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
Ik heb even ge-googled, maar het is inderdaad heel wisselend. Soms staat er vanaf 8-9 maanden, soms al vanaf 6 maanden. Het cb hier zei vanaf 7 maanden. Maar goed, voorlopig heb ik het even gehad met het brood. Joep zal zelf wel gaan aangeven wanneer ie het wel. Ik bedoel, 2 bijna stikmomenten in 1 week vind ik wel even genoeg voor mijn hart.

KD, beterschap!
Niet mieten! Door gieten!
pi_75605180
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan. zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
Je hebt waterpokken?? arme jij ja sorry maar moest er even om lachen

Wij moeten die vaccinatie op 7 januari een dag na zijn verjaardag en de volgende dan weer eind maart. Daar wilde ze op het cb meteen een afspraak voor maken dus was het eerst 11 maart maar van die schijnen ze na een week ziek te kunnen worden en we gaan dan op vakantie dus dan maar na de vakantie.

Wij hebben vanmorgen de tweede griepvaccinatie gehad. Dit keer wel op tijd de deuren open en ik had Seb een broek aangedaan die aan de binnenkant met drukkers open kan. Dus dat was broek open, spuit erin en broek weer dicht. Net even samen Bumba gekeken (zelfde dvd voor de 100ste keer) en nu slaapt hij
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75605393


o hai
pi_75605594
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75605843
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.

Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallen alleen de kin is niet van mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 14 december 2009 @ 11:13:02 #167
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75606923
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud dubbel gevoel is dit zeg Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
pi_75606977
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:13 schreef mikoxx het volgende:
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud dubbel gevoel is dit zeg Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
gefeliciteerd met de halfjaardag van je 2 mannen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75607057
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Estrys het volgende:
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.

Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallen alleen de kin is niet van mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien )
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
pi_75607650
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien )
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
Dat denk ik ja, het pinda gehalte Nou ja hij heeft ook wel wat van mijn lief hoor

Ah welkom Mikoxx en mannetjes
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 14 december 2009 @ 11:57:30 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75608455
Het is vaak ook wel lastig om te zien, de meeste mensen kijken naar hoe de ouders er nu uitzien, die kennen de moeder/vader ook niet als baby natuurlijk. Maar ik vind Seb best wel veel op je lijken toen je baby was

Mikoxx, gefeliciteerd en welkom
Make love, not war ☮
pi_75608462
Sjonge wat type ik slordig. Waar ik lijt zegt wil ik lijkt zeggen.
pi_75608770
Elin lijkt steeds meer op mn lief

En seb lijkt idd op je estrys
ook op hoe je er nu uitziet
pi_75612387
Gezellig Mikoxx!!! Gefeliciteerd met Max en Tygo! Dubbel he? Grote baby's.

Seb lijkt heel veel op je hoor Estrys!
Ko lijkt enorm veel op zijn papa, maar dat de hele tijd horen is soms toch niet zo leuk. Dan wil je gewoon eens horen dat hij op jou lijkt. Dus ik herken je gevoel.

Kleurdoos, hoe krijg je voor elkaar om de waterpokken te hebben?
Beterschap!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75614147
Zit mijn kleine net zand uit de plantenbak op te eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')