ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toequote:Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vliegtuigen was ook niet echt Lennons ding.
Lennon is vandaag begonnen met het klappen in de handenen dat terwijl hij "danste", dat "dansen" deed hij al langer. Hij is zo te zien gek op muziek...
En vandaag de box opgeruimd, op die plek komt de kerstboom, moeten maar even zien of we hem weer gaan opzetten. Hij zit er eigenlijk nooit meer in. Meteen ook maar het kleine babyspeelgoed opgeruimd..
Gewoon een keer opruimen als hij er niet isquote:Op zondag 13 december 2009 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil de box er ook uit hebben maar vriendje vindt t wel handig af en toe
ze zit er dus 10 minuten per maand in ofzoen idd, dat kleine babyspeelgoed, rammelaartjes enzo
ik heb ze allemaal in een zak gestopt, maar die bewaar ik toch maar
Ik weet dat dit niet over babietjes gaat, maare, Kleurdoos, heb JIJ waterpokken? En Elin niet?quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan.zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
Ik heb even ge-googled, maar het is inderdaad heel wisselend. Soms staat er vanaf 8-9 maanden, soms al vanaf 6 maanden. Het cb hier zei vanaf 7 maanden. Maar goed, voorlopig heb ik het even gehad met het brood. Joep zal zelf wel gaan aangeven wanneer ie het wel. Ik bedoel, 2 bijna stikmomenten in 1 week vind ik wel even genoeg voor mijn hart.quote:Op zondag 13 december 2009 16:30 schreef DaviniaHR het volgende:
seilram, niks moet. brood is ook heel ingewikkeld, wat dat zuigt vocht op en wordt dus groter in de mond. groente en fruit verandert verder niet.
volgens mij staat er in de bv-bijvoedingslijst zelfs dat je brood pas met 9 mnd mag introduceren ivm gluten en zo. dus als joep het nog niet wil, komt het iets later wel, toch?
voor je het weet, wil hij alleen nog brood met appelstroop en geen groente meer
Je hebt waterpokken??quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net elins 4e vac. afspraak moeten afzeggen..ik mag natuurlijk niet met mijn waterpokken t cb in
nu moet ze 11 jan.zelf lijkt ze nog geen last te hebben gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 14 december 2009 11:13 schreef mikoxx het volgende:![]()
Daar zijn we dan echt! Max en Tygo zijn vandaag precies een half jaar oud
dubbel gevoel is dit zeg
Ben zooooo blij met deze verrijking van ons leven, het is zo, ........, zo PERFECT!!!
Halllooooo allemaaaaaaal
quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Estrys het volgende:
Net even met Seb op mijn werk geweest maar weer collega's die zeggen ooooow spreeeeeekend je man.
Maar kiek nou, ondanks het leeftijdverschil. Oren,ogen, wallenalleen de kin is niet van mij
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.![]()
Dat denk ik ja, het pinda gehaltequote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Seb lijt haske op jou, Estrys, je hebt gelijk. (al hebben we geen foto van je man gezien)
Vast mensen die niet door het 'pinda'- gehalte heen kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |