abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 11 december 2009 @ 00:07:50 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75503617
*even binnenvalt zonder kloppen* jan is ziek .. hebben vanavond op de spoedeisende hulp gezeten ivm overgeven, diarree, koorts, hoesten... t zinde me totaal niet, hij had ook zo'n blik in zijn oogjes van help me nou mama want ik kan het zelf niet! wanhopig zeg maar enfin, t is geen mex, maar gewoon weer strontverkouden, en dit keer strontberoerd ervan .. heb xylometazoline meegekregen voor hem en moet zes keer per dag zoutoploosing geven, en vier keer per dag die andere spray dus.. Dat wordt dus drie dagen lang vrijworstelen hier in huis
mijn kleinie ziekie:


Fuente nog gefeliciteerd met merel! De rest lees ik morgen wel bij, ben nu gesloopt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_75503765
Oh, wat een zielig ziek jongetje heb je daar DJMO.
Dat hij maar gauw weer beter is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 11 december 2009 @ 00:17:39 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75503964
hij was echt helemaal op Oeke, van het overgeven ("schade" : vier rompertjes, twee pyamas, twee truien van ons, twee slaapzakken + wat hydrofiele luiers ) en van het ziekzijn.. hij ligt nooit meer zo bij ons, en dat vind ik echt jammer, maar de reden dat hij nu wel zo ligt, vind ik maar niks!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 11 december 2009 @ 06:14:39 #104
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75506524
Ah gossie JJ, knap maar snel op hoor ventje

Jore, je hebt gelijk hoor denk ik! Mijn kind is ook niet zo snel als sommige kindjes hier!
pi_75506878
Beterschap voor JJ
Fuente nog van harte met je meisje Merel
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:36:47 #106
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75507235
Arm ding. Veel beterschap DJ!
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:40:14 #107
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_75507274
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snel Ik denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.

Tot zover mijn analyse
Goeie analyse Joep is ook niet snel. Geeft niks, heb je lekker lang baby

Joep is nu bezig met op zijn zij rollen.. en dan spelen. Rollen van rug naar buik gaat goed, maar andersom nog niet. Hij heeft ook volgens mij nog totaal geen behoefte om te kruipen hahaha. Hij wil wel zitten, maar dat kan ie ook nog niet, dan valt ie om . Behalve als ik op de grond zit met mijn benen wijd en dan hij er tussenin, dan blijft ie mooi zitten en dan kijkt ie ook heel stoer
Niet mieten! Door gieten!
pi_75507736
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snel Ik denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.

Tot zover mijn analyse
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst De wvk zei niet dat Seb snel is wat betreft ontwikkeling, ja hij kan kruipen en gaan staan maar hij is dan ook bijna 1, dat is volgens mij niet heel bijzonder toch? Maar volgens mij loopt hij niet voor zijn eerste verjaardag. Voor hetzelfde geld kunnen alle kindjes straks lopen en blijft Seb kruipen tot anderhalf jaar
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:21:16 #109
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75507839
DJMO beterschap met JJ. Arm ding.

Ik denk dat het hier een gemiddelde afspiegeling is, de een gaat wat sneller de ander wat langzamer, net zoals in de "gewone" samenleving. Voor mij hoeft het ook allemaal nog niet zo snel, waarschijnlijk mn laatste baby'tje, laat die maar wat langer baby'tje blijven. Al vind ik wel superleuk dat hij kruipt.
Make love, not war ☮
pi_75512663
Beterschap voor JJ!
pi_75519097
Beterschap JJ.

Ons zoontje heeft de laatste twee avonden/ nachten ook gespuugd en had ook last van diarree. volgens mij is het iets wat weer heerst, dat zeiden ze ook bij ons kdv. Gelukkig was het afgelopen nacht alleen maar een gulpje en is hij er alweer overheen volgens mij.

De analyse van Jore heeft wel iets. Kan me heel goed voorstellen, dat het daaraan ligt.

Hier gaat die zich steeds meer optrekken. Leukste spelletje is als papa achter zijn activity centre verdwijnt en hij zich gaat optrekken aan box en activity centre om te kijken waar papa is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 11 december 2009 @ 15:57:23 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75520855
Bedankt allemaal, vannacht heeft ie nog twee uur naast me geslapen, en het overdag slapen gaat ineens zonder problemen, terwijl hij normaal toch echt nog wel even wil spelen in bed voor hij in slaap valt. Nu ligt hij ook alweer bijna twee uur, en ik denk dat ik m zo maar wakker ga maken ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_75521602
DJMO, wat een zielig hoopje zo, veel beterschap!

Haha Oeke, wel handig dat Ko zijn gedrag afstemt per topic
Ik vind het ook leuk om hier te lezen over de kunsten van andere babietjes (en vaak zit ik ook met verbazing te lezen wat ze al kunnen, onze oudste liep pas met 19 maanden ), maar ook hier weinig te melden, mijnheer rolt wat heen en weer en neemt verder zijn tijd
En nog even een fotootje van laatst, zo gezellig hoe hij bij ons aan tafel zit

pi_75521992
Volgens mij gaan alle kindjes hier redelijk gemiddeld hoor, met een uitschieter hier en daar. (lianne! die trekt t gemiddelde lekker omhoog)
Ik vertel ook trots dat dochterlief stapt maarvertel ook dat ze nog niet doorslaapt en ook maar 2 echt doorgekomen tanden heeft
maarrrrr ze komt tegenwoordig nog maar 1 x 's nachts en dat is voor mij al een feestje \O/
pi_75522012
en arme JJ, beterschap! En Jula, wat een lieverd
pi_75522101
Seb kwam vannacht ook maar 1 keer Laatste weken is het drama.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75522333
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan ). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:41:11 #118
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75522441
Hier is het doorslapen de laatste 1,5 week ook niet meer van toepassing. Het lijkt wel of hij met een groeispurt bezig is en extra melk wil 's-avonds/'s-nachts. Maar Elin, meisje, heel goed van je hoor dat je je mama nog maar 1x per nacht lastigvalt!!
Make love, not war ☮
pi_75522640
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef Jula het volgende:
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan ). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dus Het is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken ) was het tja komt wel weer.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75522888
Prima toch dan? Wij hebben de oudste ook heel lang een fles gegeven als hij wakker werd hoor, dan hebben ze het blijkbaar nog nodig. En dat flesjes maken midden in de nacht was ook hier een mannentaak
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:58:55 #121
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75522980
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dus Het is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken ) was het tja komt wel weer.
hier ook een beetje hetzelfde verhaal. Wij laten Lennon ook echt niet lang huilen. Huilt hij, gaan we naar zn kamer en geven hem het speentje. Helpt de speen niet? Dan meteen een fles (90/3) erin en hij slaapt meestal weer verder. Soms lijkt het gewoondat hij even wat extra nodig heeft. Dat moet dan maar even. Ik doe het meestal zelf, zo gedaan en de fles is no time leeg. Dan stap ik mn bed in en slaap weer door.
Make love, not war ☮
pi_75523079
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!

Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.
wet van Fok

Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt. Alleen niet terug.

JJ, beterschap!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75523381
Oeh, gevaarlijke opmerking , maar hopelijk blijft dat lekker zo! En een nacht met maar 1 onderbreking is dan opeens heel luxe he!

En inderdaad, het verschilt zo per kind. Dat maakt zo'n topic ook leuk vind ik, dat het niet om het vergelijken gaat, maar gewoon dat je lekker ongegeneerd kunt jubelen voor elk klein dingetje wat onze babietjes kunnen
pi_75523721
Mila wordt de laatste tijd ook weer 's nachts wakker. Ze krijgt dan geen voeding want ze slaapt gewoon weer verder na een aai over dr bol.. Gelukkig. Al is die onderbreking soms ook wel irritant.. Ben allang blij dat milanese die taak op zich neemt, die slaapwandelt er gewoon naar toe en slaapt zonder moeite weer verder. De laatste tijd was ik ook zo moe dat ik Mila niet eens gehoord heb 's nachts, ik blij aan mijn moeder vertellen dat ze zo goed doorslaapt de laatste dagen, kijkt milanese me ongelovig aan en vertelt dat ze dus juist niet doorslaapt Zal wel komen van nog wat restjes narcose in mijn lichaam ofzo hahaha
pi_75525455
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef oeke het volgende:
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!

Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.
wet van Fok

Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt. Alleen niet terug.

JJ, beterschap!
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan duren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')