Goeie analysequote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snelIk denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.
Tot zover mijn analyse
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Jore het volgende:
Mijn kindje is niet zo snelIk denk dat er meer gepost wordt over wat kindjes al wel kunnen dan over wat kindjes nog niet kunnen. Ik heb bijvoorbeeld niet de behoefte om te melden dat mijn zoon nog niet kan staan, terwijl moeders van lopende kindjes (terecht!) wel posten over de eerste stapjes. Ik denk dus dat er hier een aantal snelle kindjes zijn, maar dat dat wel versterkt wordt doordat er relatief meer over de behaalde successen gepost wordt.
Tot zover mijn analyse
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef Jula het volgende:
Haha KD, hier ook sinds een paar nachten dat hij nog maar 1 keer per nacht wakker wordt (nou ok, meestal dan). Ik voelde me echt helemaal uitgerust
Estrys, Seb heeft toch wel een tijdje doorgeslapen?
hier ook een beetje hetzelfde verhaal. Wij laten Lennon ook echt niet lang huilen. Huilt hij, gaan we naar zn kamer en geven hem het speentje. Helpt de speen niet? Dan meteen een fles (90/3) erin en hij slaapt meestal weer verder. Soms lijkt het gewoondat hij even wat extra nodig heeft. Dat moet dan maar even. Ik doe het meestal zelf, zo gedaan en de fles is no time leeg. Dan stap ik mn bed in en slaap weer door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja heeft hij wel gedaan. Maar sliep hij door kreeg hij weer iets of ziek of tandjes etc. En dan was het weer afgelopen. Ik hoor veel mensen die tegen me zeggen dat we hem dan geen fles moeten geven maar gewoon moeten laten huilen. Maar ik trek het echt niet om twee uur lang naar zijn gehuil te moeten luisteren. En dat is echt twee uur aan een stuk dusHet is er eentje van de lange adem zullen we maar zeggen. En dat zouden we dan zeker een week vol moeten houden. Misschien als ik straks vakantie heb dat we het gaan proberen maar niet als ik moet werken
Een fles en meneer slaapt meteen weer verder. Op het CB zeiden ze alleen: is het voor jou vol te houden? En toen ik ja zei (manlief gaat altijd de fles maken
) was het tja komt wel weer.
terug is ook een stuk lastiger, ik geloof dat dat echt wel een maand of 2 kan durenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef oeke het volgende:
Jula, wat een leukerd! Met lieve piekhaartjes!
Over doorslapen gesproken, hier ook nog steeds niet, maar ik ben wel heel blij dat hij sinds een week ong. niet meer elke 3 uur komt. Maar om 9 uur naar bed gaat en tussen 4 en 4.30 voor een voeding komt.![]()
wet van Fok
![]()
Ik ben benieuwd hoe Ko het verder gaat doen. In het begin vond ik het wel moeilijk omdat je toch onwillekeurig gaat vergelijken, maar dat heb ik los kunnen laten en nu kijk ik gewoon naar hem.
En hij rolt en rolt en rolt.Alleen niet terug.
![]()
![]()
JJ, beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |