Heel slim eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Lekker spekkies, Diaan!
Nou, we hebben net gezien hoe hij het doet!Hij gebruikt de babygym om heel langzaam om te draaien.
![]()
Zodat hij niet met zijn hoofd op de grond 'valt'.
Raar kind.![]()
kan hij het ook niet vanuit buiklig? Zo begon Elin met zitten..quote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef Koningin het volgende:
Die mensen op het CB kunnen vaak rare dingen zeggen, Ko is toch niet te zwaar.
Een vriendin van mij voedde op vraag en haar zoontje was met 13 weken al 8 kilo, echt een dikkertje.
Gister is ie 1 geworden en niets meer van te zien, dat trekt van zelf allemaal wel bij hoor!
Kunnen jullie kindjes al zitten vanuit liggen? Guus probeert het telkens (met veel gekreun enzo), maar lukt net niet.
Ja,zoiets geloof ik jaquote:Op donderdag 10 december 2009 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
elin ook, die draait op r buik, gaat op r knietjes zittenen maakt dan een draai
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier weer goedgekeurd op het CB, ze heeft wel haar normale prikjes gekregen, omdat ze de Mexicaanse prik niet heeft gekregen en niet gaat krijgen.
De dame van het wegen had een beetje haar bedenkingen geloof ik, dat we die Mexicaanse prik niet hebben gehaald. Ze zat heel twijfelachtig te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |