abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75648261
verdomme, kutbed

elin stond in r eigen ledikantje terwijl ik even de zeem uitspoelde, heeft ze zich opgetrokken en kukelde zo over de rand heen

1 bult op haar voorhoofd maar ze volgt mijn vinger met haar ogen en is gewoon weer vrolijk, maar man o man, die kan ik dus ook niet een paar seconden alleen laten in de box of ledikant..hoe moet ik dat 's avonds en 's nachts gaan doen, ledikant is heel laag
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:35:07 #200
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75648342
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
Make love, not war ☮
pi_75650769
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje, Kleurdoos wat schrikken zeg. De box is toch best nog wel hoog? Daar kukelt ze niet zo gauw overheen toch? En wat ledikantje betreft.. ik zou denk ik een nieuwe kopen die hoger is. Hier kun je niet op "gokken"....
t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
pi_75650866
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:54:56 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75650941
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t ledikant is net zo hoog als de box, ze trekt zich daadwerkelijk op, net als bij een klimrek
Hmm dan is ze ook heel sterk zeg... hmmm. Lastige hoor. En een slaapzak aan? Dan zal ze in ieder geval niet kunnen klimmen denk ik.
Make love, not war ☮
pi_75651034
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Raissa het volgende:
In het CB boekje staat dat als je bang bent dat ze toch uit een laag bedje vallen je er een matras naast moet leggen.. Tja, misschien niet ideaal maar dan landt ze iig wel zacht
ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
pi_75651520
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Je zal je wel doodgeschrokken zijn inderdaad.. Klimaapje!
pi_75651757
Zo zeg, dat is inderdaad een klimaapje dan.
Hier worden nog niet van die stunten uitgehaald gelukkig.
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:36:45 #207
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75659668
Kleurdoos Mijn gevoel zegt ook: geen nacht langer!

Wil een modje mijn mannen overzetten vanuit het kleine babietjestopic naar hier?
pi_75662835
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik alles op de grond kindproof ga maken en ze op een matras mag slapen, op de grond

gelukkig viel ze op t schapenvachtje dat onder t ledikant lag, pff maar man o man wat eng, echt!
Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75663097
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75663248
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
En slapen is trouwens zoooooo 2008
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75663411
My thoughst exactly!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75663792
niet die van mijn kind. Die heeft vandaag geslapen als een os(s) op het kdv
Fruithap gemist en moest nog uit zijn bed getrokken om half 6 dus pas laat zijn avondeten. Ik heb hem even toegesproken dat dat toch niet de bedoeling is en dat hij thuis moet slapen. Op het kdv moet hij spelen, aan de leidsters hangen, eten en poepen. Betaal niet voor niks 6 euro per uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:23:50 #213
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_75664210
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef oeke het volgende:
Jeetje Kleurdoos, dat is schrikken zeg.
Lekker allemaal matrassen op de grond leggen en gewoon lekker daar slapen met zijn allen.
Who needs a bed?
Dat hebben we hier dus. Ik vind het geweldig.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_75665125
Lijkt me ook geweldig GWS. Wie weet komt het hier ook nog eens zover.

Grappig dat slapen gaan soms zo'n strijd kan zijn, dat hij echt echt echt niet wil. Dan haal ik hem er zo goed als altijd weer uit en soms leg je hem in bed en dan is het precies het goede moment ofzo. Dan slaapt hij binnen een tel.
Vanavond lekker gespeeld op het grote bed. Knuffelen, kietelen en kusjes geven. Ko moest zo hard lachen. En toen greep hij me bij mijn oren/haar en ging me ook kusjes geven. Of beter gezegd mijn neus opeten.
Wat ben ik blij dat hij er is!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75665557
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat hebben we hier dus. Ik vind het geweldig.
ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligt Als we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter En ons bed is Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75665648
Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
Volgens mij dan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75665896
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef oeke het volgende:
Maar Seb is ook geen zoet slapende baby, Seb is Razende Roeland!
Volgens mij dan.

klopt, maar als hij eenmaal slaapt ligt hij wel stil hoor. Totdat hij wakker wordt. We nemen hem weleens bij ons in bed. Dan gaat hij op je hoofd timmeren en je oor vol kwijlen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:05:19 #218
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75666051
Oeke, jij kan het ook altijd zo leuk verwoorden....
Seb
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:08:17 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666216
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik ben blij dat Seb op een andere kamer ligt Als we op 1 kamer liggen slaap ik voor geen meter En ons bed is Seb ook hoor maar liever op zijn eigen kamer
Same here. Lennon slaapt al vanaf zn geboorte in zn eigen ledikantje en op zn eigen kamer....
Make love, not war ☮
pi_75666247
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Schrikdraad is zeker geen goede optie?
Je kan dat kind toch niet een jaar of zo op de grond laten slapen?

Seb kan zichzelf echt niet uit zijn (Ikea) ledikantje heisen, die komt nog niet eens met zijn neus aan de rand
elin heeft een ikea ledikant

ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
pi_75666303
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin heeft een ikea ledikant

ze doet r armen omhoog en trekt zich helemaal op, srsly. dat kind eet anabolen oid
we hebben nu de onderkant losgemaakt en t matras op de grond met de zijkanten er alsnog omheen, dat gaat r niet lukken! *streng kijkt*
SuperElin
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75666315
Kleurdoos, schrikken zeg! Gelukkig lijkt er weinig aan de hand te zijn, maar man wat is het schrikken dat soort acties . Mees zijn ledikantje is ook nogal laag (gekocht omdat ik hem zo leuk retro vond ), dus ik vrees dat we hier ook met een paar maandjes een ander ledikantje nodig hebben.

En Mikoxx en je mannetjes, welkom nog!

Waar ik vorige week nog weinig op kunstjes gebied te melden had, is daar verandering in gekomen
Mees tijgert de hele kamer door! Hij probeert ook driftig zijn knietjes onder zich te krijgen maar dat lukt nog niet erg. Maar hij gaat dus als een speer vooruit
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:13:45 #223
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666454
Ik heb net trouwens een superschattige pyjama voor Lennon bij V&D gekocht, met streepjes en een VW-busje met Peacetekens erop. Kon ik natuurlijk niet laten liggen. Het broekje lijkt een beetje op een oude opa onderbroek... zo schattig.

Goed alternatief Kleurdoos

Mees Het kan dan ineens zo snel gaan!!

Wij hebben vandaag foto's laten maken, Lennon staat er vooral ook veel op met zn tong naar buiten, een favoriete bezigheid van hem.


foto's zie verderop...

[ Bericht 28% gewijzigd door Diaan73 op 15-12-2009 21:24:00 ]
Make love, not war ☮
pi_75666621
ik zie ze niet Diaan
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:20:54 #225
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666757
Ik ga ze even in Photobucket zetten..momentje
Make love, not war ☮
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:23:34 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666855








Zie je ze nu wel?
Make love, not war ☮
pi_75666980
Die laatste van Lennon! En dat tongetje inderdaad.

Elin is echt een powergirl! Hopelijk luistert ze naar jullie strenge woorden.

En mees aan het tijgeren! Zo schattig vind ik dat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75667328
die laatste is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75667385
hahah die tweede en die laatste is super
pi_75667459
Ik zie ook geen fotos Diaan.

Welkom Mikoxx in dit topic

Oeke wij hebben deze beker van Dodie MAM. Die is vanaf 6 maanden en antilek, erg handig om mee te nemen en ook onderweg wat te kunnen geven.

Wij hebben ook de Avent beker. Er is een opzet voor vanaf 6 maanden, een witte die zacht is. Naar mijn gevoel vindt ons zoontje de Dodie MAM beker fijner, want de tuit daarvan is hard en groter. Vooral nu hij tandjes krijgt is dat fijn, kan die ook lekker op bijten. Moet je dan alle voedingen enzo vanaf een bepaalde leeftijd uit de tuitbeker of een open beker geven? Ik weet niet of ze dit zouden doen op het kdv en wij zouden dan daar een tuitbeker moeten achterlaten.

Eventjes een paar dagen afwezig geweest. Mijn grootmoeder is overleden en doordat wij van tevoren gewaarschuwd waren konden wij haar nog heel even levend zien. Helaas hebben wij niet met haar kunnen spreken of zij met ons. Was erg blij dat mijn man en ons zoontje mee was. Je familie kan het verdriet dan toch weer een beetje verzachten. Zeker mijn kleine man, die dit nog niet helemaal begrijpt kan dat heel goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75667864
Seb heeft een kerstbal gemaakt op het kdv en hij kijkt echt alsof hij echt zin heeft in de feestdagen

Het is een foto van een foto dus niet de beste kwaliteit

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75677267
Hihi die Seb

Pff ik ben best wel een beetje geschrokken vannacht. Ik moest eruit om te plassen. Het is in Tess d'r kamertje zo koud dat ik maar bedacht dat de deur opeen kiertje moest zodat de warmte/kou zich kon mengen. Ik zeg de deur op de haak en kijk ff om het hoekje. Zie ik heel Tess niet. Ik hoorde ook helemaal geen ademhaling. Mijn hart zat ff in mijn keel. Licht op de gang aangedaan, ligt mevrouw zowat helemaal onder d'r dekens.... Er stak alleen een stukje haar bovenuit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:47:12 #233
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75678372
Wat een lieve Santa Seb

Vicky, wat schrikken en wat bijzonder dat je juist deze nacht moest plassen en bent gaan kijken.
Make love, not war ☮
pi_75701065
Oeh Vicky, wat kun je dan schrikken he!

Diaan wat een superleuke foto's, die van jullie drietjes is !

En Seb lijkt zo nog heel klein op die foto, met die grote muts
  woensdag 16 december 2009 @ 21:46:02 #235
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75706296
Tinuviel, gecondoleerd met je oma. Wat fijn dat je kleine man wat troost kon bieden!

Vicky, brr doodeng! Je schrikt je echt suf he? Toen wij dat hadden heb ik direct de dekens weggetrokken en sindsdien slaapt ze alleen nog in een slaapzak.

Diaan, die foto´s superlief die met Twan en Lennon en die met jullie drietjes!

haha Seb had er echt zin zo te zien Wij hebben van Isis ook zo'n foto gekregen (shirt zeiknat van kwijl/drinken, muts wordt afgetrokken :p zo grappig)

KD, wat eng zeg!! Laat je Elin nu op de grond slapen? Of een hoger ledikantje?
pi_75706738
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.

Leuke fotos Diaan.

Kan Seb nog slapen van de spanmning?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75707087
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Tinuviel het volgende:
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.

Leuke fotos Diaan.

Kan Seb nog slapen van de spanmning?
Ow, is dat het
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75707203
Tess slaapt sowieso al in slaapzak en nog krijgt ze het voor elkaar om door haar hele bed te rollen.

Mevrouw maakt er momenteel een zooitje van met slapen overdag. De 1e 2 slaapjes overdag gaan nog wel redelijk, maar het slaapje tussen 16 en 18 is sinds gister drama.. ze wil echt niet slapen.
Geen idee of dat komt door de voeding of door wat anders. We zijn overgestapt van Friso 1 naar Friso 2.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75707324
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75708102
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Estrys het volgende:
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu
ze slaapt ongeveer van 20.00 tot 7.00 en dan van 8.30 tot 9.30/10.00. Dan gaat ze rond 11.30/12.00 weer naar bed en slaapt ze tot 13.30. Maandag ging ze nog wel voor de 3e keer maar gister en vandaag was het krijsen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75708195
ow ja dat zijn niet hele lange slaapjes inderdaad. Seb slaapt de laatste twee dagen steeds 1x2 en 1x 2,5 uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 16 december 2009 @ 22:27:37 #242
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75708236
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
pi_75708320
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Grasjes het volgende:
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
dat is een optie... meot alleen ff kijken hoe we dan uitkomen met eten/flessen/Amber halen en brengen.

Het slaapje van 8.30 is bijna niet te rekken. Mevrouw is 's ochtends nogal chagarijnig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:33:22 #244
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75708527
Die van de middag vond ik ook iets makkelijker te rekken ivm aankleden, boodschappen doen, samen spelen, ze dan brood(korstje) krijgt etc. Daar kon (en kan) ze heel lang zoet mee zijn. Dan nog even samen spelen, flesje en lekker slapen.
  donderdag 17 december 2009 @ 08:07:14 #245
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75716075
Hallo allemaal,

Wat een drukke weken zeg pfff maar nu slapen er 2 van de 3 dus even fokken zo lang het kan.

Welkom Mikoxx
Hier zijn de slaapjes ook raar op het moment Vicky soms slapen ze nog 2 keer soms 3 keer en soms vallen ze ineens spontaan ergens in slaap :S
Nu liggen ze alweer sinds half 8 in bed. Maar goed ze zijn dan ook goed ziek geweest vanochtend hebben ze voor het eerst in 5 dagen weer eens een fles leeggedronken.

Gister met het hele spul naar mex griep prik geweest maar de kleintjes mochten niet vanwege de antibiotica dus op voor de herhalingsronde.
Daarna naar CB ze waren goed gegroeit, nu 70 cm en 8100 en 7995 gr.
En we mogen een boterham gaan proberen met ze, ben echt zoooo benieuwd hoe ze dat zullen vinden, straks eerst eens licht bruin brood halen
  donderdag 17 december 2009 @ 09:03:17 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75717301
Vicky, kun je Tess eventueel niet thuis laten als ze slaapt en jij Amber moet halen. Zo doe ik dat altijd 's middags... Lennon slaapt meestal tot een uur of 11, dan laat ik hem op tot een uur of half 2, daarna gaat hij weer naar bed tot een uur of 4. Hij merkt dus helemaal niets dat ik even weg ben om Twan te halen. In het begin vond ik dat ook eng, maar ik vond het zieliger om Lennon steeds wakker te moeten maken... en het gaat prima zo nu. Het is altijd wel even zoeken, vind ik.

Beterschap voor de kleintjes MamaNik.. en leuk dat je met brood mag beginnen!!

Tinuviel, ik had er helemaal overheen gelezen, sorry, maar gecondoleerd met het overlijden van je oma. Jammer dat je haar niet meer hebt kunnen spreken, maar wel fijn dat je zoveel steun ondervindt van je gezin. Sterkte de komende tijd!!!

Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 09:05:21 #247
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75717359
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
  donderdag 17 december 2009 @ 09:18:25 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75717708
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.

Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
Make love, not war ☮
pi_75717732
Diaan, ik liet Tess wel even thuis als ik Amber van de psz ging halen, dat was aan de overkant. Maar Ambers school is wat verder weg en ik moet lopend of met de fiets.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:22:21 #250
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75717810
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.

Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
M heeft de 2de juist minder last
  donderdag 17 december 2009 @ 09:38:15 #251
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75718316
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Vicky het volgende:
Diaan, ik liet Tess wel even thuis als ik Amber van de psz ging halen, dat was aan de overkant. Maar Ambers school is wat verder weg en ik moet lopend of met de fiets.
Okay, dat wordt het inderdaad wat lastiger. Ik ga altijd even snel met de auto en ben max. 10 minuten weg.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef MamaNik het volgende:

[..]

M heeft de 2de juist minder last
Dat biedt perspectief
Make love, not war ☮
pi_75718780
Guus heeft van de 2e juist meer last......dus er is geen pijl op te trekken.
Hij heeft erg onrustig geslapen vannacht en lag om 06.00 uur alweer bij ons in bed te spelen....
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 10:11:48 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75719389
Elin! laat je ouders es niet zo schrikken meisje!!

Ah lief die kerstbal van seb dat is wél een nadeel dat jan niet naar een kdv oid gaat, hij heeft geen leuke dingen om mee te nemen naar huis

Ook Jan heeft van de tweede prik meer last (jengeliger, koorts) dan van de 1e. Hij heeft wel sinds gisteren een nieuw truckje


Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 10:24:17 #254
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_75719849
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef DJMO het volgende:

Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?
Ik, want dat is mijn werk. Niet zozeer gezinsbegeleiding, maar wel thuisbegeleiding.
Niet bij Opmaat hoor trouwens, maar bij een vergelijkbare instantie.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 10:25:09 #255
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75719882
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:24 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Ik, want dat is mijn werk. Niet zozeer gezinsbegeleiding, maar wel thuisbegeleiding.
Niet bij Opmaat hoor trouwens, maar bij een vergelijkbare instantie.
ik pm je even als dat goed is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 10:32:41 #256
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_75720171
Is goed hoor.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_75720797
DJMO, wat een leuk speeltje!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:51:39 #258
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75720942
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef DJMO het volgende:
Elin! laat je ouders es niet zo schrikken meisje!!

Ah lief die kerstbal van seb dat is wél een nadeel dat jan niet naar een kdv oid gaat, hij heeft geen leuke dingen om mee te nemen naar huis

Ook Jan heeft van de tweede prik meer last (jengeliger, koorts) dan van de 1e. Hij heeft wel sinds gisteren een nieuw truckje


Zijn er hier trouwens ouders die bekend zijn met opmaat gezinsbegeleiding? oa homevideo training en hulp bij bv je administratie ?
Die is leuk Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 11:11:13 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75721626
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die is leuk Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
daar krijgt jan over een goeie week de vier in een loopauto van winnie the poo voor. dit ding is eigenlijk geld weggooien geweest qua functie van het ding, want dat ding is veel te licht en onstabiel om achter te leren lopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 11:20:53 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75721989
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

daar krijgt jan over een goeie week de vier in een loopauto van winnie the poo voor. dit ding is eigenlijk geld weggooien geweest qua functie van het ding, want dat ding is veel te licht en onstabiel om achter te leren lopen
Heb je hem wel op de rem staan dan? Dan gaat het best goed hoor
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 11:30:38 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75722411
niet op laminaat Diaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 11:31:33 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75722457
Wij hebben een houten vloer.... dus dat is wel een beetje hetzelfde toch?
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 11:32:34 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75722492
een ruwe houten vloer? of een hele gladde ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_75722765
Ruben heeft 3 dagen niet gepoept en staat nu te kreunen bij de salontafel
Hij is ook aan de ab maar van de drie keer gooit hij het er 1 keer helemaal uit inclusief maaginhoud , een keer de helft en de derde keer slaapt hij half dus dan gaat wel alles naar binnen. Op advies van de huisarts moeten we eerst een paracetamolzetpil geven en dan een uur later de ab, das niet handig!
Hij heeft de ab overigens omdat zijn longen nietzo helder klonken en zijn oren wat rood waren. Ik heb een raar kind, ondanks koorts en pijn was hij wel gewoon vrolijk, behalve de keren dat hij ontzettend moest hoesten van het slijmin zijn keel.
en hij is nog steeds aan het persen en kreunen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 17 december 2009 @ 11:41:54 #265
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75722842
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:32 schreef DJMO het volgende:
een ruwe houten vloer? of een hele gladde ?
Een gladde houten vloer. Wel met een v-ribbel, maar dat vertraagt het niet.


Arme Ruben, beterschap
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 11:55:40 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75723414
arme ruben, beterschap vent .. en sterkte met zijn luier straks jelief!

Diaan, ondanks de rem schuift hij hier gewoon over de vloer alsof t niets is .. maar misschien is jan nog niet ver genoeg met staan etc om er fatsoenlijk acter te staan, dat kan ook nog natuurlijk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 12:04:32 #267
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75723758
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef DJMO het volgende:
arme ruben, beterschap vent .. en sterkte met zijn luier straks jelief!

Diaan, ondanks de rem schuift hij hier gewoon over de vloer alsof t niets is .. maar misschien is jan nog niet ver genoeg met staan etc om er fatsoenlijk acter te staan, dat kan ook nog natuurlijk
Ja, dat zou inderdaad ook kunnen, had ik net ook al bedacht. Ze moeten wel enigszins stevig staan. Lennon staat er op kdv ook heel vaak achter, dus misschien is hij ook al wat meer gewend om (erachter) te staan. Hij wil bijna alleen nog maar staan, aan tafel, aan de bank, op de bank... kruipen is niet meer interessant.

Ik ga hem maar eens wakker maken, hij ligt al vanaf kwart voor 9 in bed. Is tie mooi uitgeslapen voor de vaccinatie zometeen.
Make love, not war ☮
pi_75724797
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Die is leuk Datzelfde ding heeft Lennon ook, maar die heeft er geen oog voor om de ballen erin te gooien, hij is veel drukker met erachter staan en proberen vooruit te komen, wat soms een klein beetje lukt.
Hier nog 1 die ditzelfde ding heeft! Verschrikkelijk lelijk vind ik hem, maar ze heeft er wel plezier van.
Wij hebben ook een gladde houten vloer en met de rem erop gaat het allemaal net goed. Lianne loopt er de hele dag achteraan, met dat ding soms ook de verkeerde kant op, gek kind.
Figuurtjes erin gooien vindt ze niet zo interessant, met haar handen bovenin totdat geluidje komt wel!
pi_75724812
Wat knap van JJ! alles dat Elin vast heeft gaat haar mond in


en een nieuwe jompel! Ze stond net zelf op en liep een paar stappen los hiervoor deed ze t alleen als ik haar op kon vangen
  donderdag 17 december 2009 @ 12:36:45 #270
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75724898
Ik kom me hier ook maar melden, ik lurk al tijden mee, maar sinds vandaag heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.

Ik ben sinds 31 maart 2009 de trotse mama van Bram, een heerlijk blond, actief ventje.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 12:47:33 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75725353
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik kom me hier ook maar melden, ik lurk al tijden mee, maar sinds vandaag heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.

Ik ben sinds 31 maart 2009 de trotse mama van Bram, een heerlijk blond, actief ventje.
welkom !!

Diaan: Hier is ook staan wat de klok staat, aan mama's bueau bijvoorbeeld (en dan heb ik nu een computer die op mijn bureau staat ipv eronder, moet ik nog uit kijken dat hij niet de resetbutton indrukt ) laatjes opentreken is ook heel interessant, maar onstabiele dingen vind hij nog te eng om achter te staan, het moet echt niet kunnen schuiven zodat hij flink houvast heeft.

KD: hier is het echt nieuw dat hij dat doet, hiervoor ging ook alles lineareacta zijn mond in om er vervolgens op te bijten (en dan met voorkeur papa of mama :x )

Jan kruipt tegenwoordig wel steeds vaker, korte stukjes, om dan toch weer terug te vallen in zijn tijgerritme .. en kies nr 3 staat op doorbreken/is door (kan dr niet goed achterkomen) en vier staat ook op doorbreken . daar is zijn tandvlees ontzettend ruw, andere kan kan ik wel puntjes voelen al)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 12:47:57 #272
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75725372
Lianne en Elin Goedzo meiden!!

Sugarsnap hier ook welkom!!
Make love, not war ☮
pi_75725460
Och Jelief, beterschap voor Ruben! Zo schattig en dapper vind ik dat altijd, dat ze ziekjes zijn en dan toch nog vrolijk en lachen

Elin knap hoor! KD ben je er al een beetje aan gewend, aan dat lopende bijna-geen-babietje-meer van je?

Sugarsnaps en Bram, welkom hier!
pi_75726267
nee want verder is het lekker nog een echte baby met r gekraai de hele dag
pi_75726805
Haha, en voordat ze daarmee stopt en verstaanbaar is ben je weer een jaar verder
  donderdag 17 december 2009 @ 14:47:51 #276
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75729910
Zo wij zijn weer terug van het prikken. Lennon heeft net fruithap gehad en ligt nu weer in bed. HIj huilde even toen de spuit erin ging, maar was meteen stil toen hij een vlaggetje kreeg. En maar zwaaien met dat ding en lachen.
Make love, not war ☮
pi_75730035
haha je kan ze zo makkelijk afleiden:D
  donderdag 17 december 2009 @ 14:55:28 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75730197
Ja, inderdaad... hij mocht ook nog een ijsje toen we naar buiten liepen, die hebben we maar overgeslagen. De vorige keer heeft hij een paar likjes gehad en toen weggegooid.
Make love, not war ☮
pi_75730244
Hier kreeg Mila helemaal niks
  donderdag 17 december 2009 @ 15:12:09 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75730846
Nou dat is ook sneu zeg. Ze hadden ook allemaal verschillende kleurplaten liggen voor de wat oudere kinderen. Erg goed geregeld.

DJMO look



En net voordat hij naar bed ging:

Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 15:38:33 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75731848
Sneu hoor voor mila, vorige keer kregen ze een mandarijn, en dit keer zo'n klein kubusje met metalen kogeltjes die je in de gaatjes moet krijgen, zo'n reteirritant ding omdat het nooit lukt maar die kleintjes vinden ze geweldig want herrie maken

Leuk diaan, zo als hij er wél achter staat/loopt! en die met dat vlaggetje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 17 december 2009 @ 15:44:36 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75732100
hihi, leuk Diaan! Trots manneke, Lennon!

Wij moesten de prik zelf halen, want de mannen waren toen jonger dan 6 mnd. Wij kregen niks We twijfelen nu een beetje over de tweede prik. Ook over de discussie over het nut ervan, en we zijn allebei niet fit. Lastig... we moeten m evt morgen halen..

Oh ja, ik sta nog steeds niet in de OP. Wil iemand dat fixen??
  donderdag 17 december 2009 @ 15:46:35 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75732178


Misschien is het hierop beter nog te zien. Geen geweldige kwaliteit trouwens.

Mikoxx, ik kan me jullie twijfel voorstellen... ik zou als jullie geen koorts hebben, toch gaan.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 15:58:40 #284
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75732674
Diaan, daar neigen we ook wel naar hoor. Wie A zegt... Je wordt door alle media aan t twijfelen gebracht vind ik. Anders hadden we waarschijnlijk niet zo getwijfeld. Maar goed, morgen maar even afwachten, hoe we ons dan voelen.

Dat filmpje! Knappe Lennon!
  donderdag 17 december 2009 @ 16:11:41 #285
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75733183
diaan, wat leuk! Bram heeft ook zoiets gekregen van SinterOma, kan hem ook nog ombouwen tot loopfiets. Maar Bram kan er nog niets mee, hij trekt zich nog niet eens op. Hell, hij doet nog niet eens een poging tot kruipen, hij rolt gewoon overal naar toe!
  donderdag 17 december 2009 @ 16:53:15 #286
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75734874
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, daar neigen we ook wel naar hoor. Wie A zegt... Je wordt door alle media aan t twijfelen gebracht vind ik. Anders hadden we waarschijnlijk niet zo getwijfeld. Maar goed, morgen maar even afwachten, hoe we ons dan voelen.

Dat filmpje! Knappe Lennon!
Ja, mn broertje en schoonzusje waren ook al aan het twijfelen en hebben het niet gedaan. Ik denk dan altijd, ach ze adviseren het niet voor niets. Misschien ben ik ook wel te naïef.

Sugarsnap, het kan zomaar ineens gebeuren. Lennon verrast ons af en toe behoorlijk wat dat betreft.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 17:26:47 #287
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75736091
dat is waar, z'n tandje zat er van de week ook zomaar.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:07:37 #288
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75739628
Wij hebben een raar kind... hij heeft een mand vol met speelgoed, maar kruipt de kamer rond met in zn ene hand een dop van de fles en de andere schoentjes die nog in een verpakking zitten.hij heeft die onder zn handen en schuift die dingen ook over de vloer Af en toe gaat hij zitten en gooit het weer weg om er weer achteraan te kruipen. Wel schattig om te zien.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2009 @ 19:37:58 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_75740994
is redelijk normaal diaan Jan doet het ook
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_75744205
Diaan, Lennon is echt een grappig mannetje zeg, die laatste foto

En Sugarsnaps, Mees is even oud als Bram en deed ook alles rollend Een paar dagen geleden begon hij ineens te tijgeren, dus het kan echt snel gaan ja! O, en wij hebben wel kwijl maar nog geen tand
pi_75746696
ha Lennon die jubelfoto, geweldig!


En wij hadden net een walgelijke luier ik moest bijna kokhalzen
hoektandenpoep
pi_75746909
oh heerlijk KD

Ik nie snapnie.. Vanmiddag heeft Tess gewoon weer geslapen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75747128
Seb stond los en langer dan hij ooit deed
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75749034
Beterschap voor Ruben!

Welkom sugarsnap en Bram. Leuk dat jullie nu ook meeposten.

Wat een lieve filmpjes van Jan en Lennon

Dankjewel voor de condoliances. Met zo een kleine vent moet je toch heel veel aandacht schenken aan je kind, dus je kind gaat je dan weer opbeuren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75757288
Seb is was ziek vannacht was hij heel zielig en temp van 39,6. Dus niet naar het kdv vandaag. Hij heeft vanaf 4 uur tussen ons in geslapen Nu wacht ik op mijn moeder want ik wil toch graag nog wat dingen afronden op het werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Estrys op 18-12-2009 11:02:46 (niks aan de hand bij het opstaan ) ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:04:28 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75770566
Dat is gek he Estrys? Het kan zo snel veranderen bij die kleintjes! Hoe het nu?

Sugarsnap en Bram
pi_75770752
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef mikoxx het volgende:
Dat is gek he Estrys? Het kan zo snel veranderen bij die kleintjes! Hoe het nu?

Sugarsnap en Bram
geen idee, mijn ouders passen op Ze zouden bellen als er iets was
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')