abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:23:34 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75666855

Zie je ze nu wel?
Make love, not war ☮
pi_75666980
Die laatste van Lennon! En dat tongetje inderdaad.

Elin is echt een powergirl! Hopelijk luistert ze naar jullie strenge woorden.

En mees aan het tijgeren! Zo schattig vind ik dat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75667328
die laatste is
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_75667385
hahah die tweede en die laatste is super
pi_75667459
Ik zie ook geen fotos Diaan.

Welkom Mikoxx in dit topic

Oeke wij hebben deze beker van Dodie MAM. Die is vanaf 6 maanden en antilek, erg handig om mee te nemen en ook onderweg wat te kunnen geven.

Wij hebben ook de Avent beker. Er is een opzet voor vanaf 6 maanden, een witte die zacht is. Naar mijn gevoel vindt ons zoontje de Dodie MAM beker fijner, want de tuit daarvan is hard en groter. Vooral nu hij tandjes krijgt is dat fijn, kan die ook lekker op bijten. Moet je dan alle voedingen enzo vanaf een bepaalde leeftijd uit de tuitbeker of een open beker geven? Ik weet niet of ze dit zouden doen op het kdv en wij zouden dan daar een tuitbeker moeten achterlaten.

Eventjes een paar dagen afwezig geweest. Mijn grootmoeder is overleden en doordat wij van tevoren gewaarschuwd waren konden wij haar nog heel even levend zien. Helaas hebben wij niet met haar kunnen spreken of zij met ons. Was erg blij dat mijn man en ons zoontje mee was. Je familie kan het verdriet dan toch weer een beetje verzachten. Zeker mijn kleine man, die dit nog niet helemaal begrijpt kan dat heel goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75667864
Seb heeft een kerstbal gemaakt op het kdv en hij kijkt echt alsof hij echt zin heeft in de feestdagen

Het is een foto van een foto dus niet de beste kwaliteit

pi_75677267
Hihi die Seb

Pff ik ben best wel een beetje geschrokken vannacht. Ik moest eruit om te plassen. Het is in Tess d'r kamertje zo koud dat ik maar bedacht dat de deur opeen kiertje moest zodat de warmte/kou zich kon mengen. Ik zeg de deur op de haak en kijk ff om het hoekje. Zie ik heel Tess niet. Ik hoorde ook helemaal geen ademhaling. Mijn hart zat ff in mijn keel. Licht op de gang aangedaan, ligt mevrouw zowat helemaal onder d'r dekens.... Er stak alleen een stukje haar bovenuit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 december 2009 @ 09:47:12 #233
114177 Diaan73
pi_75678372
Wat een lieve Santa Seb

Vicky, wat schrikken en wat bijzonder dat je juist deze nacht moest plassen en bent gaan kijken.
Make love, not war ☮
pi_75701065
Oeh Vicky, wat kun je dan schrikken he!

Diaan wat een superleuke foto's, die van jullie drietjes is !

En Seb lijkt zo nog heel klein op die foto, met die grote muts
  woensdag 16 december 2009 @ 21:46:02 #235
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75706296
Tinuviel, gecondoleerd met je oma. Wat fijn dat je kleine man wat troost kon bieden!

Vicky, brr doodeng! Je schrikt je echt suf he? Toen wij dat hadden heb ik direct de dekens weggetrokken en sindsdien slaapt ze alleen nog in een slaapzak.

Diaan, die foto´s superlief die met Twan en Lennon en die met jullie drietjes!

haha Seb had er echt zin zo te zien Wij hebben van Isis ook zo'n foto gekregen (shirt zeiknat van kwijl/drinken, muts wordt afgetrokken :p zo grappig)

KD, wat eng zeg!! Laat je Elin nu op de grond slapen? Of een hoger ledikantje?
pi_75706738
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.

Leuke fotos Diaan.

Kan Seb nog slapen van de spanmning?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_75707087
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:54 schreef Tinuviel het volgende:
Erg dat je zo moest schrikken Vicky.

Leuke fotos Diaan.

Kan Seb nog slapen van de spanmning?
Ow, is dat het
pi_75707203
Tess slaapt sowieso al in slaapzak en nog krijgt ze het voor elkaar om door haar hele bed te rollen.

Mevrouw maakt er momenteel een zooitje van met slapen overdag. De 1e 2 slaapjes overdag gaan nog wel redelijk, maar het slaapje tussen 16 en 18 is sinds gister drama.. ze wil echt niet slapen.
Geen idee of dat komt door de voeding of door wat anders. We zijn overgestapt van Friso 1 naar Friso 2.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75707324
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu
pi_75708102
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Estrys het volgende:
zit ze op drie slaapjes?
Misschien heeft ze maar 2 slaapjes nodig nu
ze slaapt ongeveer van 20.00 tot 7.00 en dan van 8.30 tot 9.30/10.00. Dan gaat ze rond 11.30/12.00 weer naar bed en slaapt ze tot 13.30. Maandag ging ze nog wel voor de 3e keer maar gister en vandaag was het krijsen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75708195
ow ja dat zijn niet hele lange slaapjes inderdaad. Seb slaapt de laatste twee dagen steeds 1x2 en 1x 2,5 uur
  woensdag 16 december 2009 @ 22:27:37 #242
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75708236
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
pi_75708320
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Grasjes het volgende:
Isis gaat naar bed rond half 7 en heeft al sinds 6/7 maanden 2 slaapjes.
Misschien 1 van de 2 slaapjesproberen ietsje te rekken zodat ze het redt tot 18.30/19.00?
dat is een optie... meot alleen ff kijken hoe we dan uitkomen met eten/flessen/Amber halen en brengen.

Het slaapje van 8.30 is bijna niet te rekken. Mevrouw is 's ochtends nogal chagarijnig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 16 december 2009 @ 22:33:22 #244
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75708527
Die van de middag vond ik ook iets makkelijker te rekken ivm aankleden, boodschappen doen, samen spelen, ze dan brood(korstje) krijgt etc. Daar kon (en kan) ze heel lang zoet mee zijn. Dan nog even samen spelen, flesje en lekker slapen.
  donderdag 17 december 2009 @ 08:07:14 #245
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75716075
Hallo allemaal,

Wat een drukke weken zeg pfff maar nu slapen er 2 van de 3 dus even fokken zo lang het kan.

Welkom Mikoxx
Hier zijn de slaapjes ook raar op het moment Vicky soms slapen ze nog 2 keer soms 3 keer en soms vallen ze ineens spontaan ergens in slaap :S
Nu liggen ze alweer sinds half 8 in bed. Maar goed ze zijn dan ook goed ziek geweest vanochtend hebben ze voor het eerst in 5 dagen weer eens een fles leeggedronken.

Gister met het hele spul naar mex griep prik geweest maar de kleintjes mochten niet vanwege de antibiotica dus op voor de herhalingsronde.
Daarna naar CB ze waren goed gegroeit, nu 70 cm en 8100 en 7995 gr.
En we mogen een boterham gaan proberen met ze, ben echt zoooo benieuwd hoe ze dat zullen vinden, straks eerst eens licht bruin brood halen
  donderdag 17 december 2009 @ 09:03:17 #246
114177 Diaan73
pi_75717301
Vicky, kun je Tess eventueel niet thuis laten als ze slaapt en jij Amber moet halen. Zo doe ik dat altijd 's middags... Lennon slaapt meestal tot een uur of 11, dan laat ik hem op tot een uur of half 2, daarna gaat hij weer naar bed tot een uur of 4. Hij merkt dus helemaal niets dat ik even weg ben om Twan te halen. In het begin vond ik dat ook eng, maar ik vond het zieliger om Lennon steeds wakker te moeten maken... en het gaat prima zo nu. Het is altijd wel even zoeken, vind ik.

Beterschap voor de kleintjes MamaNik.. en leuk dat je met brood mag beginnen!!

Tinuviel, ik had er helemaal overheen gelezen, sorry, maar gecondoleerd met het overlijden van je oma. Jammer dat je haar niet meer hebt kunnen spreken, maar wel fijn dat je zoveel steun ondervindt van je gezin. Sterkte de komende tijd!!!

Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
Make love, not war ☮
  donderdag 17 december 2009 @ 09:05:21 #247
248986 MamaNik
pi_75717359
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:03 schreef Diaan73 het volgende:

Lennon moet vandaag weer mexicaanse griepprik halen, ik hoop niet dat hij er al te ziek van wordt. Ik moet morgenvroeg al om kwart over 6 uit mn bed en ben de hele dag in Den Haag en kom pas 's nachts terug. Maar hij is bij mijn ouders en blijft daar slapen, is in goede handen... maar toch.
Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
  donderdag 17 december 2009 @ 09:18:25 #248
114177 Diaan73
pi_75717708
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hier nergens last van gehad met de prik, dat geeft hoop toch
je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.

Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
Make love, not war ☮
pi_75717732
Diaan, ik liet Tess wel even thuis als ik Amber van de psz ging halen, dat was aan de overkant. Maar Ambers school is wat verder weg en ik moet lopend of met de fiets.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 17 december 2009 @ 09:22:21 #250
248986 MamaNik
pi_75717810
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

je hoort wel dat de kindjes meer last hebben van de 2e dan van de 1e prik. Van de 1e prik had hij geen koorts ofzo maar was wel wat jengeliger.

Estrys, heeft Seb nog (veel) last gehad van de 2e prik?
M heeft de 2de juist minder last
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')