Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.quote:Helderse meisjes laten zich aftuigen
Meisjes van veertien, vijftien jaar in Den Helder horen er pas bij als ze een gewelddadig Antilliaans vriendje aan de haak hebben geslagen. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat ze klappen krijgen, zwanger raken of worden misbruikt door meerdere jongens. En het streelt ze als ze op internet voor ’sletje’ worden uitgemaakt.
Dat onthutsende beeld komt naar voren in de documentaire ’Rauw & Puur / liefde en losse handjes’ van Mildred Roethof, die zaterdag op tv komt. De documentaire zoomt in op de straatliefde tussen de jongens en meiden van de marinestad, maar bevat geen greintje romantiek. Vrijwel alle meiden die in beeld komen hebben te maken gehad met fysiek geweld van een vriendje, bij wie ze toch steeds weer terugkomen.
„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”
„De dag nadat hij me klappen had gegeven, heeft hij gehuild”, zegt de zwangere 17-jarige Soraya over haar inmiddels ex-vriendje, de vader van haar ongeboren kindje. „Ik dacht: hij meent wat hij zegt en hij houdt van me, anders gaat hij niet huilen. Ik heb gezegd: oké, kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar hij bleef die dingen doen. Ik kon het op een gegeven moment niet meer verzwijgen voor mijn moeder.” Soraya had niet had verwacht zo jong zwanger te raken. „Ik wilde eerst een eigen kapsalon en daarna pas aan kinderen beginnen. Maar ja, het is anders gelopen.”
De 14-jarige Helderse hartsvriendinnen Jasmijn en Meghan laten trots zien hoe ze op dubieuze websites als Mamjo in de meest schunnige bewoordingen in Papiamento worden uitgemaakt voor van alles en nog wat. „Omdat we met negers staan te praten”, zeggen ze. Ze gaan liever met Antilliaanse dan met blanke jongens. Die zijn knapper, vinden ze. „Of ze me een veilig gevoel geven? Ik denk niet dat ze mij zullen afschieten.” Hoezo afschieten? „Omdat ze wel bijvoorbeeld iemand anders afschieten, daarom.”
Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Geen van de straatjongens ontkent dat hij een meisje heeft geslagen. Een van hen vertelt van onder zijn capuchon: „Jongens zien als kind dat hun moeder wordt geslagen. Het gebeurt veel in de Antilliaanse cultuur, daar lieg ik niet over. Zo is het, weet je. Zo is het.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)tuigen__.html?p=10,1
quote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zou maar een moeder hebben die faalt in je naam schrijven AsleyIpv. Ashley
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
Van de andere kant: zo wordt het Kainsteken vanzelf gekoppeld aan het minst ontwikkelde deel van onze bevolking. Want er zijn natuurlijk ook genoeg meisjes die het niet doen, en die zijn gemiddeld toch net iets beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Het probleem is dat je als soort kunt kiezen voor twee verschillende "strategiën": ofwel veel nageslacht krijgen waarin door de man nauwelijks geïnvesteerd wordt, of minder nageslacht maar dat nageslacht dan wel zo goed mogelijke kansen geven.
Typisch Europees en Aziatisch is het tweede.
Nu zijn anderen natuurlijk vrij om vrouwtjes te bevruchten en aan hun lot over te laten, maar de door onze cat. II mensen opgezette verzorgingsstaat gaat nu die kansen aan dat nageslacht verstrekken. Nota bene op kosten van de "brave" mannetjes die wél werken en zorgen. Dit geeft een oneerlijk concurrentievoordeel aan de mannetjes van cat. I die veel kinderen krijgen en wiens kinderen het óók nog allemaal overleven. In de natuur was dát natuurlijk niet mogelijk!
Het gevolg van het ongebreideld voortzetten van dit koekoeksgedrag is dat er uiteindelijk zoveel cat I volk komt dat onze zorgmaatschappij gewoon instort. Dan heeft niemand meer kansen.
quote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Ansswaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef ethiraseth het volgende:
Moet ook denken aan zo'n stukje wat tijd terug op tv was. Ging zo'n journalist met foto's van een loverboy naar een VMBO en VWO school om de verschillen in reacties op de foto's te bekijken. De VWO-meisjes lachten zich kapot om de gast op de foto, terwijl de VMBO-meisjes spontaan een orgasme kregen.![]()
De Fok!knokkeploeg inhurenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
Man man, wat een jeugd tegenwoordig.
Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.
Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
Das niet zo heel moeilijk. Beetje afsteken en een sleepbootjequote:Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.
Na 16 houd het op.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef ethiraseth het volgende:
Trouwens, mogen ouders van kinderen onder de 18 niet nog aangifte namens hun kind? Of houdt dat recht op bij 16?
Dat alleen al is te dom voor woorden. Niet verder kunnen kijken dan je neus lang is...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
Stomme doosquote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
En niet zo'n beetje ook. Ik kom er wel eens met de vrouw van mijn broer een vriendin van haar woont daar en in die wijk waar ze woont loopt meer zwart dan wit. Allemaal van die ''stoere'' negers met ook inderdaad veel blanke meisjes. Dus deze documentaire bevestigd dat beeld wel een beetje.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Na 16 houd het op.
Je kan wel aangifte doen maar zonder steun van het meisje zelf word het erg lastig een uitspraak tegen die lui te krijgen.
Verder moet ik zeggen dit soort meiden zijn wel erg ..erg dom.
En dan? Aangeklaagd worden voor fysiek geweld. Want dat krijg je dan in NLquote:Op donderdag 3 december 2009 09:29 schreef babipangang het volgende:
[..]
als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?
Iemand op de bodem van het Marsdiep kan moeilijk klagen, laat staan aanklagen!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
En dan? Aangeklaagd worden voor fysiek geweld. Want dat krijg je dan in NL.
Denk eerder excessief geweld ,nou dat moet dan maar .quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
dan maar aangeklaagd worden, van je dochter moeten ze afblijven toch? die gast zal vast en zeker wel een strafblad hebben of bekend zijn bij de politie. Dus dan maak er gewoon van dat hij jou aanvielquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, Ismael, het gaat inderdaad steeds beter met de natuur in Nederland. Vooral in Den Helder!quote:Gelukkig gaat het steeds beter met de natuur in Nederland. Een mens moet positief blijven, toch?
Ismael meijer, Emmen | 08:25 | 03.12.09
Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
Dit zegt inderdaad wel voldoende (quote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dit zegt inderdaad wel voldoende ().
Wedden dat de politie dan binnen het uur op de stoep staat, want dat is kindermishandeling,quote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
Man man, wat een jeugd tegenwoordig.
Pics!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!
Hier meer:quote:
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkendquote:hode swa hoe bedoel juh maartje gaat met quinna dat is egt Bu#@$ittt!
en ik heb denise ook nooit gehoord over un gangbang dat zou ze muh egt wel vertellen.
want ik ken denise echt goed. dus hout jullie smoel over hun bitchesssss.
en ruby met lionell? dat zou misschien wel kunnen zie hun wel vaak in de stad en dat hoorduh ik ook van iemand!
maar ga geen Bu#@$it zetten dat hun met quinna gaan of gangbang doen!
met wie zou ze dat gedaan hebben dannngg zeg me dat dangg?
nee durf je niet he domme wijf, laat hun met rust.
tzzz ben echt blijf voor mezelf dat ik nie in die kut delly woon mang.
jammer vor denise en maartje, hun zijn egt liefe meiden jullie zouduh hun beter moeten kennen dan kun je pas oordelen.
maarjah dat is jullie keuse maar praat gwn geen poep.
peaze oud.
jelissa uit HILVERSUM zo dat jully weten bitches ik zoek juh zo op als je ruzie wilt!
Heb je goed naar de tekst geluisterd? Ze heeft het namelijk over precies het tegenovergestelde van wat jij bedoelt.quote:
Vrouwen hebben tien mooie jaren, van 15-25 of van 25-35. VMBO-sletjes vallen doorgaans in de eerste.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.
Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaarquote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe is dit toch mogelijk? Zijn de meisjes gewoon dom of komt het door indoctrinatie van bijvoorbeeld muziekzenders of door druk vanuit hun omgeving? Ik was echt verbijsterd toen ik dit las op telegraaf.nl eigenlijk
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaar![]()
Daar zit je dan als dom wicht met vier koters van vier verschillende uitkeringstrekkers.
Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
Ken je mij?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Je betwijfelt maar een eind raak. Ik snap best dat jij deze meiden in de slachtofferrol wilt plaatsen. Immers, volgens vrouwen als jij kunnen vrouwen nooit iets bewust verkeerd doen en zijn ze altijd slachtoffer van de boze mannenwereld. Maar wat zijn dan volgens jou de consequenties op lange termijn?
Afijn, ik vond het echt machtig om te zien hoe één zo'n kansloos capuchonnegertje zo'n half dorp bezwangert en die meiden allemaal tegen elkaar uitspeelt. Ik wou dat ik dat negertje was!
Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Jij snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.
Oh die zitten niet eens op school, dat zie je zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0
via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terugdie naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
[..]
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkend
Dat geeft de armoede van hun bestaan al aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook zo leuk, die kleine bruine kindjes...
Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je mij?![]()
Ik heb het helemaal niet over een slachtofferrol. Die meiden denken dat ze bewuste keuzes maken, maar daar zijn ze nog te jong voor en ik denk ook sowieso te dom.
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten!Verzorgingsstaat... Daar hebben ze echt nog nooit van gehoord!
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Fastmatti het volgende:
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.
Dat is jezelf als man in een slachtofferrol plaatsen. Er is een klein gedeelte van de Westerse vrouwen die graag voor negers kiest, maar realiseer je wel dat in de rest van de wereld een groot gedeelte van de vrouwen wel voor een blanke man kiest.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:
Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die halen we niet, die steken zelf over.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef ghb-tampon het volgende:
Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die praten niet, die steken.
Nee het is gelukkig wel een minderheid, maar ik denk dat je er wel bevattelijker voor bent als je weinig bagage hebt en in die kringen verkeert.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.
Wonderbaarlijk... Wel weten hoe het systeem werkt, maar verder absoluut niet na kunnen denken. Misschien onderschat ik ze inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Fastmatti het volgende:
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef tho_Omas het volgende:
Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0
via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terugdie naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
[..]
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkend
Ja we houden dit soort groepen in stand helaas, maar als je ze geen uitkering geeft gaan ze weer stelen. Alhoewel doen ze dat nu niet dan? In de kiem smoren. De verhoudingen verschuiven, steeds meer laag opgeleide mensen (veel kiddo's) en steeds minder hoogopgeleide mensen (krijgen over het algemeen minder kinderen).quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
quote:i love the click van hun!!!
Ash heeft helemaal geen schuld hier...
Cedric doet het zelf!!
vind ze een leuk stelletje trouwens!!!
ash is knap!!!!
Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
Bij loverboys zijn er inderdaad slachtoffers uit alle lagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.
idd, anno 2009 zou er bij elk meisje met een beetje verstand een belletje moeten gaan rinkelen als ene Achmed je opeens overspoelt met cadeautjes etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:56 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...
Ik heb toch inside info, van TV en kranten, dat die loverboys die meisjes tegen hun wil door verkopen, zelf aan hun stokje rijgen en in de prostitutie drukken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!
Misschien moeten we er mee stoppen jonge alleenstaande moeders een uitkering te geven.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
ja, je moet echt prostitueren voor wat dure cadeautjes. Heel normaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
D`t is idd iets wat veel mensen denken, waaronder ik eerst ook, maar uit het rapport blijkt dus ook dat dat helemaal niet het geval is. De aantallen door alle 'bevolkingslagen' heen zijn gelijk verdeeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
alleen een beetje jammer dat ze zich massaal met jong laten schoppen (quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
Gooi je de uiteindelijke baby's toch gewoon tegen de muur? Probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alleen een beetje jammer dat ze zich massaal met jong laten schoppen () waar de gemeenschap dan weer voor moet betalen aangezien daar dus niets meer van terecht komt
Hoezo willen? Die weten niet beter en daar moet iets aan gedaan worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
Volgens mij is dit beeld verouderd. Vaak worden de meisjes 'gewoon' verkracht en vervolgens achter de ramen gezet. Als het moslimmeisjes betreft (het merendeel is dit) dan wordt dit gewoon geflimd en ermee gedreigd dit filmpje aan de familie te geven.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Dat zei ik niet, maar niet ieder meisje dat daarin komt is dom en niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle buitenlanders doen dat.quote:
Omdat de Nederlandse samenleving één van de meest feminiene is.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zijn nederlandse vrouwen dan zo erg?
Nee, maar het zijn bijna altijd wél buitenlanders. En dat terwijl het percentage buitenlanders nog altijd ondervertegenwoordigt is. Dat zegt veel en dus moeten we daar wat mee.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar niet ieder meisje dat daarin komt is dom en niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle buitenlanders doen dat.
wat houd dat dan in voor de vrouwen hier? Waarom zijn die zo erg. Open een r en p topic daarvoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse samenleving één van de meest feminiene is.
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
wat houd dat dan in voor de vrouwen hier? Waarom zijn die zo erg. Open een r en p topic daarvoor.
Ik zeg niet dat het geen buitenlanders zijn, alleen dat je met een buitenlander niet altijd een complete baviaan hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn bijna altijd wél buitenlanders. En dat terwijl het percentage buitenlanders nog altijd ondervertegenwoordigt is. Dat zegt veel en dus moeten we daar wat mee.
Ik vroeg een uitleg wat er mis is met de vrouwen, niet met de mannen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonen
Zoals al eerder gezegd hebben Nederlandse mannen het zeer slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
en dat zegt wat over de vrouwen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonen
Zoals al eerder gezegd hebben Nederlandse mannen het zeer slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
Dat jullie vrouwen niet weten wat je wilt. Aan de ene kant de man dwingen zich vrouwelijk te gedragen om ze vervolgens te verwijten dat ze zich niet mannelijk gedragen. Zie je in wel meer Westerse landen, maar Nederland is daar wel vrij extreem in.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vroeg een uitleg wat er mis is met de vrouwen, niet met de mannen.
Ik begin serieus vraagtekens te zetten bij onze solidariteitsprincipes. Ik heb eigenlijk geen cent belasting over voor dit soort kansloze paupers.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja na nader bekeken te hebben ben ik het helemaal met je eenskansloze knakkers daar allemaal
oh dus ben je helemaal niet bevooroordeeldquote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard geen Nederlandse vriendin
Ik wel en daar luister ik ook nooit naar!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb uiteraard geen Nederlandse vriendin
Wacht maar tot je ermee trouwt en ze 10kg aankomt in een jaar. Of tot je kinderen krijgt en er direct een kort, pittig kapsel wordt aangemetenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wel en daar luister ik ook nooit naar!![]()
Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt!
Als je weet hoe je een uitkering aan moet vragen, ben je in ieder geval wilsbekwaam.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Hoezo willen? Die weten niet beter en daar moet iets aan gedaan worden.
Het probleem zou direct verdwenen zijn als dit soort voor zichzelf moest zorgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik begin serieus vraagtekens te zetten bij onze solidariteitsprincipes. Ik heb eigenlijk geen cent belasting over voor dit soort kansloze paupers.
The horror!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef Fastmatti het volgende:
Wacht maar tot je ermee trouwt en ze 10kg aankomt in een jaar. Of tot je kinderen krijgt en er direct een kort, pittig kapsel wordt aangemeten
Zodra na de vakantie de nieuwe lading brugklassers op het schoolplein aankomen staan er al antiliaanse jongens te wachten om te zien of er wat tussen zit dat ze willen hebben. De meisjes worden ook gewoon bedreigd als ze weigeren of aarzelen. En in den helder zijn er best aardig wat schiet, steek en vechtpartijtjes. Er word gewoon gedreigd om je familie af te knallen als zo'n meisje er uit wil. Die meisjes zijn vaak ook gewoon erg bang.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Misschien dat je eerst eens zou moeten weten waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef ThaMadEd het volgende:
Geen medelijden met die meisjes. Als je zo achterlijk bent verdien je die klappen gewoon.
Ja, wie z'n billen brandt...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Zodra na de vakantie de nieuwe lading brugklassers op het schoolplein aankomen staan er al antiliaanse jongens te wachten om te zien of er wat tussen zit dat ze willen hebben. De meisjes worden ook gewoon bedreigd als ze weigeren of aarzelen. En in den helder zijn er best aardig wat schiet, steek en vechtpartijtjes. Er word gewoon gedreigd om je familie af te knallen als zo'n meisje er uit wil. Die meisjes zijn vaak ook gewoon erg bang.
Denk je?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het probleem zou direct verdwenen zijn als dit soort voor zichzelf moest zorgen.
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet. Die wijven worden nooit van tevoren gedwongen om met hem om te gaan, maar laten zich helemaal inpalmen met lieve woorden en cadeautjes en vinden het maar al te stoer.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien dat je eerst eens zou moeten weten waar je het over hebt
Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe hetenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet.
Die meisjes willen zelf een stoere jongen en vinden het helemaal leuk als ze allemaal cadeautjes krijgen. Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).
Ik zal wel veel reacties hierop krijgen maar soit.
Eens!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet. Die wijven worden nooit van tevoren gedwongen om met hem om te gaan, maar laten zich helemaal inpalmen met lieve woorden en cadeautjes en vinden het maar al te stoer.
Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).
Ik zal wel veel reacties hierop krijgen maar soit.
Nogmaals. Die wijven worden niet gedwongen met een pistool op hun hoofd om met die figuren om te gaan. Ze gaan zelf op de eerste avances in. Terwijl iedereen ze al had kunnen vertellen dat ze zich niet met dat soort figuren moeten inlaten.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe heten![]()
Deze meisjes hangen hier vaak al in vanaf het moment dat ze naar het voorgezet onderwijs gaan, het zijn gewoon nog kinderen en komen er gewoon heel moeilijk weer uit. En nee ik heb geen boek gelezen ik heb genoeg voorbeelden gezien om er een heel goed beeld van te hebben.
Omdat ze het stoer vinden en ze genieten van de aandacht die ze van hem krijgen. Daarom heb ik er geen enkel medelijden mee. Want een weldenkend meisje heeft dat soort gasten wel door. En ik heb als jongen ook binnen een paar minuten al door welke mensen bad kharma zijn.quote:natuurlijk verdienen ze het niet, dat is ook logisch, maar ik snap ECHT ECHT ECHT niet dat er meiden zijn die "vallen" voor de types die hierboven beschreven worden. Die gast die nu veroordeeld dreigt te worden, damn IK word al bang als ik hem zie, waarom lopen die meiden daar gewoon uit gezond verstand niet met een boog omheen?
Jij woont in Den Helder en hebt twee kinderen. Heet jij soms Saritha?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe heten![]()
Deze meisjes hangen hier vaak al in vanaf het moment dat ze naar het voorgezet onderwijs gaan, het zijn gewoon nog kinderen en komen er gewoon heel moeilijk weer uit. En nee ik heb geen boek gelezen ik heb genoeg voorbeelden gezien om er een heel goed beeld van te hebben.
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
natuurlijk verdienen ze het niet, dat is ook logisch, maar ik snap ECHT ECHT ECHT niet dat er meiden zijn die "vallen" voor de types die hierboven beschreven worden. Die gast die nu veroordeeld dreigt te worden, damn IK word al bang als ik hem zie, waarom lopen die meiden daar gewoon uit gezond verstand niet met een boog omheen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Jij woont in Den Helder en hebt twee kinderen. Heet jij soms Saritha?
Is het je zelf overkomen ofzo dat je het allemaal zo goed weet? Hoe komt het dan dat als ze bevolen wordt om op afspraken te komen dat het meerendeel van de meisjes geen slachtoffer is van loverboys? Omdat ze zich misschien van tevoren al niet met die figuren inlaten? En ze het niet stoer vinden om de slet uit te hangen? En zich niet laten inpalmen met gladde praatjes en cadeautjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.
Je zou voor de gein eens op een schoolplein hier moeten kijken, of loop op een zaterdag hier eens door de stad, zo rond de mac donalds. Dan begrijp je wat er speelt.
Nee hoor, het is mij niet overkomen, ik heb nog nooit een antiliaanse vriendje gehad maar ik denk dat bijna iedereen in Den helder het probleem wel kent en dat je flinke oogkleppen op moet hebben om niet te zien hoe het werkt. Bovendien heb ik een hoop meisjes zo naar de afgrond zien gaan. Het is gewoon dood en doodzonde als je die meisjes ziet en ik vind het niet eerlijk om het allemaal maar weg te vegen met de uitspraak dat ze het verdienen als ze zich inlaten met die jongens. Ik vind dat er meer gedaan moet worden om de meisjes hier te beschermen. Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Is het je zelf overkomen ofzo dat je het allemaal zo goed weet? Hoe komt het dan dat als ze bevolen wordt om op afspraken te komen dat het meerendeel van de meisjes geen slachtoffer is van loverboys? Omdat ze zich misschien van tevoren al niet met die figuren inlaten? En ze het niet stoer vinden om de slet uit te hangen? En zich niet laten inpalmen met gladde praatjes en cadeautjes?
Echt 9 vd 10 keer als ik zo'n achterlijk wijf alleen met een kinderwagen zie lopen denk ik dat er een halflboedje in zit en in 9 vd 10 gevallen heb ik gewoon gelijk. Het is echt een bepaald soort meisjes dat zich ertoe aangetrokken voelt.
Dit is niet de norm die jij beschrijft. De andere kant is er ook zoals hierboven geschreven. Hoewel niemand het verdient dan in elkaar geslagen te worden. Maar een beetje je hersenen gebruiken doet al veel goeds.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.
Je zou voor de gein eens op een schoolplein hier moeten kijken, of loop op een zaterdag hier eens door de stad, zo rond de mac donalds. Dan begrijp je wat er speelt.
Nee, de users in dit topic zuigen volle zalenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja na nader bekeken te hebben ben ik het helemaal met je eenskansloze knakkers daar allemaal
Ja tuurlijk is het allemaal dood- en doodzonde maar jij haalt de eigen verantwoording van die meisjes weg. Jij impliceert namelijk dat iedereen slachtoffer kan worden van loverboys en hiermee doe je de meisjes die zich niet met dat soort tuig inlaat tekort. Dat is - itt bij een verkrachting wat elke vrouw kan overkomen - namelijk niet zo. Het is altijd een bepaald type meisje wat het slachtoffer wordt van loverboys. En er vervolgens nog een keer intrapt. En nog een keer. Hoe achterlijk ben je dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, het is mij niet overkomen, ik heb nog nooit een antiliaanse vriendje gehad maar ik denk dat bijna iedereen in Den helder het probleem wel kent en dat je flinke oogkleppen op moet hebben om niet te zien hoe het werkt. Bovendien heb ik een hoop meisjes zo naar de afgrond zien gaan. Het is gewoon dood en doodzonde als je die meisjes ziet en ik vind het niet eerlijk om het allemaal maar weg te vegen met de uitspraak dat ze het verdienen als ze zich inlaten met die jongens. Ik vind dat er meer gedaan moet worden om de meisjes hier te beschermen. Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.
Dit stukje onderbouwt mijn stelling en ontkracht die van Senesta.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef marcodej het volgende:
Als ouder sta je machteloos? "Tja, je waarschuwt ze hè? En ja, je hebt geen bewijs..."quote:„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”
had het zelf niet beter kunnen verwoorden. triest maar waarquote:Op donderdag 3 december 2009 08:59 schreef r8ality het volgende:
Weet je wat het erge is? Dat het me inmiddels niet meer bevreemd en ik me er weinig druk over maak. Als je zo dom bent verdien je het misschien wel om geslagen te worden. Beetje jammer dat de maatschappij wel opdraait voor de kosten...
Als ze die kerel als moeder in elkaar slaat gaat zij de cel in. En geen aangifte van het meisje, geen zaak.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ouder sta je machteloos? "Tja, je waarschuwt ze hè? En ja, je hebt geen bewijs..."
Wat is dat voor belachelijke houding?
dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 08:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_!
Maar idd triest dat dit soort dingen als "normaal" beschouwd worden
Ik deel je bezorgdheid!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.
Nou en? Ten eerste is "in elkaar slaan" niet het enige instrument dat je als ouder ter beschikking staat lijkt me, en verder... nou én?!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als ze die kerel als moeder in elkaar slaat gaat zij de cel in. En geen aangifte van het meisje, geen zaak.
Want nederlandse tokkies slaan niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef CoqAuVin het volgende:
Jawel, maar daar vallen die meiden van je sowieso al niet op. Die vallen meer op mannen met een donkere huidskleur.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want nederlandse tokkies slaan niet.
Capuchonnegers zijn Nederlanders.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want nederlandse tokkies slaan niet.
Oh nee, zeker niet, er zijn genoeg meisjes die zich er niet mee inlaten en prima door deze periode heen komen. Maar over die groep hadden we het toch niet? En de groep meisjes die zich wel hiermee inlaten (op welke manier dan ook) is ook best groot vind ik. Maar het schoolpleinverhaal is ook trieste realiteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het allemaal dood- en doodzonde maar jij haalt de eigen verantwoording van die meisjes weg. Jij impliceert namelijk dat iedereen slachtoffer kan worden van loverboys en hiermee doe je de meisjes die zich niet met dat soort tuig inlaat tekort. Dat is - itt bij een verkrachting wat elke vrouw kan overkomen - namelijk niet zo. Het is altijd een bepaald type meisje wat het slachtoffer wordt van loverboys. En er vervolgens nog een keer intrapt. En nog een keer. Hoe achterlijk ben je dan?
Wat stel jij voor dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ouder sta je machteloos? "Tja, je waarschuwt ze hè? En ja, je hebt geen bewijs..."
Wat is dat voor belachelijke houding?
Dat kan - afhankelijk van de exacte situatie - vanalles zijn, variërend van je dochter binnen houden (of in dit geval wellicht op laten nemen in een inrichting) tot het in elkaar schoppen van haar achterlijke vriendje. Die fatalistische instelling van "ja wat kan je doen hè, zonder bewijs" wanneer je dochter steeds onder de blauwe plekken thuiskomt, daar kan ik me in ieder geval niks bij voorstellen.quote:
Helaas wordt dat weer bestraft door onze geweldige "recht"spraak. Als zo'n loverboy ooit met zijn flikken aan mijn (niet bestaande) dochter zou komen koop ik een pistool en schiet ik hem dood. Dan maar 10 jaar zitten. Dat beschouw ik dan als straf voor mijn gefaalde opvoeding (immers als je je kinderen normaal opvoedt komen ze ook niet met zo'n figuur in aanraking).quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat kan - afhankelijk van de exacte situatie - vanalles zijn, variërend van je dochter binnen houden (of in dit geval wellicht op laten nemen in een inrichting) tot het in elkaar schoppen van haar achterlijke vriendje. Die fatalistische instelling van "ja wat kan je doen hè, zonder bewijs" wanneer je dochter steeds onder de blauwe plekken thuiskomt, daar kan ik me in ieder geval niks bij voorstellen.
Begrijpelijk, maar de 10 jaar dat jij in de gevangenis zit laat je dochter zich uitwonen door 13 negers (tegelijk).quote:Op donderdag 3 december 2009 13:19 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Helaas wordt dat weer bestraft door onze geweldige "recht"spraak. Als zo'n loverboy ooit met zijn flikken aan mijn (niet bestaande) dochter zou komen koop ik een pistool en schiet ik hem dood. Dan maar 10 jaar zitten. Dat beschouw ik dan als straf voor mijn gefaalde opvoeding (immers als je je kinderen normaal opvoedt komen ze ook niet met zo'n figuur in aanraking).
Of je wordt in de bak uitgewoond door 13 negers tegelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar de 10 jaar dat jij in de gevangenis zit laat je dochter zich uitwonen door 13 negers (tegelijk).
Wat verder? foei zeggen tegen die kerel? en tegen je dochter?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nou en? Ten eerste is "in elkaar slaan" niet het enige instrument dat je als ouder ter beschikking staat lijkt me, en verder... nou én?!
Ook nog een mogelijkheid. Ik zet hem op het lijstje.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat verder? foei zeggen tegen die kerel? en tegen je dochter?
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:55 schreef The_stranger het volgende:
Zucht... Wat zijn we toch aan het doen...
ben ik met je eens. Altijd van die VMBO'ers die te dom zijn om hun reet te krabben. Maar het is zooo stoer om een kerel te hebben met een bek vol gouwe tanduhhhh. En dat is niet alleen in Den Helder overigens. Das overal zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Het is altijd een bepaald type meisje wat het slachtoffer wordt van loverboys. En er vervolgens nog een keer intrapt. En nog een keer. Hoe achterlijk ben je dan?
Mja, je lult vrij makkelijk met je rietje.. maar trust me.. ik ben niet snel bang, alles behalve... maar die Antillianen hier zou ik dus echt niet op mn dak willen. Tering.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef shomila het volgende:
Mijn dochter is 14.
Ik laat haar het zaterdag ook wel zien , doe ik ook met films over loverboys.
Gelukkig vind ze het ook stom als meisjes erin trappen.
En ik kan je wel zeggen als zo een figuur mijn dochter zou bedreigen eet hij voortaan zijn avond eten met een rietje.
Gelukkig zijn we niet zo bang uitgevallen en voor me kinderen vecht ik me dood als het moet.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, je lult vrij makkelijk met je rietje.. maar trust me.. ik ben niet snel bang, alles behalve... maar die Antillianen hier zou ik dus echt niet op mn dak willen. Tering.
Joah, totdat er 1 je ff een kogel door je kop schiet. Das normaal hier hoor. Gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet zo bang uitgevallen en voor me kinderen vecht ik me dood als het moet.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet zo bang uitgevallen en voor me kinderen vecht ik me dood als het moet.
Ja. Veelste veel.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:15 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Precies. laten we in Nederland niet veel te veel begaan? Keren we niet veel te vaak de andere wang toe?
Vind ik ook hoor hier moeten ze toch keihard tegen optreden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:15 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Precies. laten we in Nederland niet veel te veel begaan? Keren we niet veel te vaak de andere wang toe?
Tuurlijk, want Ronnie en Wesley laten nooit een zwanger mokkel met blauw oog thuiszitten terwijl ze er met een andere Anita vandoor gaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Poekieman het volgende:
Als er in NL geen anties en soortgelijke types waren had dit probleem zich nooit voorgedaan. Het gaat denk ik niet lukken ze er alsnog uit te knikkeren. Daar ontbreekt de moed en waarschijnlijk ook de wil voor. Maar je kunt wel zelf vertrekken. Laat de socialisten hier in het avondland lekker wegkwijnen onder het genot van een laatste kopje thee.
Ah, de socialisten zijn schuldig mensen!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Poekieman het volgende:
Als er in NL geen anties en soortgelijke types waren had dit probleem zich nooit voorgedaan. Het gaat denk ik niet lukken ze er alsnog uit te knikkeren. Daar ontbreekt de moed en waarschijnlijk ook de wil voor. Maar je kunt wel zelf vertrekken. Laat de socialisten hier in het avondland lekker wegkwijnen onder het genot van een laatste kopje thee.
Ontkennen dat het loverboy probleem een niet-Nederlands probleem isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Tuurlijk, want Ronnie en Wesley laten nooit een zwanger mokkel met blauw oog thuiszitten terwijl ze er met een andere Anita vandoor gaan!
Niet dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ah, de socialisten zijn schuldig mensen!Aan de schandpaal met ze!
Het zijn niet zozeer de socialisten, als wel de zich moreel verheven voelende, thee drinkende, ex-gereformeerde Goedmensen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ah, de socialisten zijn schuldig mensen!Aan de schandpaal met ze!
Waar zie je mij dat ontkennen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef ThaMadEd het volgende:
Ontkennen dat het loverboy probleem een niet-Nederlands probleem is.
Nee maar je bagatelliseert het wel. En tuurlijk maken autochtonen zich hier ook wel eens schuldig aan. Net als dat Marokkanen incidenteel rellen met voetbal (wat voornamelijk door autochtonen gebeurt). Maar dat haalt niet weg dat het in te grote mate een probleem is van bepaalde culturen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat ontkennen?
Gedwongen prostitutie is overigens geen alleenrecht van buitenlandse mannen richting Nederlandse vrouwen hoor.
"The multicultural appeasement lobby who occupy such high moral ground that you can hardly see them up there through the clouds of self-righteousness."quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn niet zozeer de socialisten, als wel de zich moreel verheven voelende, thee drinkende, ex-gereformeerde Goedmensen.
Door jezelf luidkeels tot Goedmens uit te roepen kun je jezelf moreel verheven voelen boven de rest van het gepeupelte zonder dat het je een cent kost. Denk aan Herman van Veen, Marcel van Dam, Anouk en meer van dat soort rukkers.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Poekieman het volgende:
[..]
"The multicultural appeasement lobby who occupy such high moral ground that you can hardly see them up there through the clouds of self-righteousness."
In het NLs is het een stuk minder, maar die dus.
quote:
Blanke mannen verliezen hun positiequote:Op donderdag 3 december 2009 09:00 schreef LXIV het volgende:
Je was me net voor Strolie! Dit nieuwsbericht wilde ik natuurlijk ook graag posten, voorzien van wat doemvoorspellingen over de Ondergang van het Avondland.
Het zullen inderdaad hele primaire, onderontwikkelde meisjes zijn die zich aangetrokken voelen tot deze straatnegers. Instinctief willen zij paren met de sterkste van de rots. Aangezien dat in Den Helder deze rapnegers zullen zijn, vinden ze hen geweldig.De blanke jongens zullen thuis achter de geraniums zitten, op FOK! of WOW, bang om naar buiten te komen.
Op deze manier verandert Den Helder in enkele generaties in een soort Mogadishu. Maar ook dat is evolutie. Wanneer de blanke mannen te bang en laf zijn om nog naar buiten te komen, dan verliezen ze natuurlijk hun positie.
Een jaar geleden stond er een vrijwel gelijk bericht over Rotterdam in de krant. Daar was het onder tienermeisjes mode geworden om zich te laten bevruchten door een rapneger. Dat hij daarna snel de benen nam namen ze voor lief. Ze hadden immers nu wel zo'n felbegeerd lichtgetint kindje, en daarnaast ook nog een uitkering en een huurflatje 12 hoog.
Nee voor jou trappen ze op de rem.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, de users in dit topic zuigen volle zalen
V.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als die blanke jongen dan trouwt met zo'n snolletje vanuit haar flatkamertje en vervolgens pleegvader wordt van 3 getinte kindjes van 3 verschillende mannen die allemaal spoorloos zijn, dan zal het zwarte ras uiteindelijk toch zegevieren!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Blanke mannen verliezen hun positie![]()
Terwijl deze jonge Antilianen domme snolletjes mishandelen en bezwangeren, zullen veel blanke jongens van hun leeftijd hard aan het studeren zijn.
Dat zijn dezelfde mensen die over tien jaar diezelfde Antilianen afwijzen in een solicitatiegesprek, of ze als openbaar aanklager de gevangenis in sturen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als die blanke jongen dan trouwt met zo'n snolletje vanuit haar flatkamertje en vervolgens pleegvader wordt van 3 getinte kindjes van 3 verschillende mannen die allemaal spoorloos zijn, dan zal het zwarte ras uiteindelijk toch zegevieren!
Ja, maar die sterven dus... En de anties planten zich op kosten van hen voort - zolang dat nog kan. Dat kan je die anties niet kwalijk nemen, dat is gewoon de aard van het beestje. Maar de autochtone softies wel, dat die erbij staan en (alleen) er naar kijken.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Viajero het volgende:
[..]
Blanke mannen verliezen hun positie![]()
Terwijl deze jonge Antilianen domme snolletjes mishandelen en bezwangeren, zullen veel blanke jongens van hun leeftijd hard aan het studeren zijn.
Dat zijn dezelfde mensen die over tien jaar diezelfde Antilianen afwijzen in een solicitatiegesprek, of ze als openbaar aanklager de gevangenis in sturen.
Daarom allemaal preventief oppakken en hun complete doopzeel lichten en hun deporteren naar hun eigen cultuur waar het schijnbaar heel gewoon is om de vrouw in elkaar te rammen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ja, maar die sterven dus... En de anties planten zich op kosten van hen voort - zolang dat nog kan. Dat kan je die anties niet kwalijk nemen, dat is gewoon de aard van het beestje. Maar de autochtone softies wel, dat die erbij staan en (alleen) er naar kijken.
Dus "autochtone softies" moeten zich ook gaan specialiseren in straatgevechten, grammaticaal belabberd Nederlands spreken en domme snollen zwanger maken en mishandelen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ja, maar die sterven dus... En de anties planten zich op kosten van hen voort - zolang dat nog kan. Dat kan je die anties niet kwalijk nemen, dat is gewoon de aard van het beestje. Maar de autochtone softies wel, dat die erbij staan en (alleen) er naar kijken.
Totdat Fortuyn opkomst maakte zuchtte elke politicus onder het juk van de politieke correctheid en was min of meer gedwongen mee te gaan richting socialisme, op straffe van demonisering (vergeljikingen met Hitler, Goebbles en meer van dat soort nationaal socialisten), iets wat toen nog erg goed werkte.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. We hebben ook vaak genoeg conservatieven en liberalen in de regering gehad. Ze deden allemaal mee met het over de top softe beleid. Natuurlijk is dit landje te vol geraakt, maar dat mag je nog steeds niet zeggen. Ik denk dat de meerdeheid van de bevolking voor een immigratie-stop is, maar geen regering die eraan wil. Dan wil ik overigens wel een uitzondering maken voor mensen uit oorlogsgebieden, die zijn wat mij betreft welkom, maar wel met een tijdelijke verblijfsvergunning. Als het weer rustig is gaan ze weer terug. Het is wel even genoeg zo.
Nee, die zouden <iets> moeten (laten) doen wat het 'anti-probleem' eens en voor altijd oplost.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dus "autochtone softies" moeten zich ook gaan specialiseren in straatgevechten, grammaticaal belabberd Nederlands spreken en domme snollen zwanger maken en mishandelen?
Ik heb echt veeeeeel productievere dingen te doen.
nationaal-socialisme is echt hetzelfde als socialisme ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Totdat Fortuyn opkomst maakte zuchtte elke politicus onder het juk van de politieke correctheid en was min of meer gedwongen mee te gaan richting socialisme, op straffe van demonisering (vergeljikingen met Hitler, Goebbles en meer van dat soort nationaal socialisten), iets wat toen nog erg goed werkte.
Ik denk eerder dat jij je hier belachelijk maakt. Lees eens goed wat hij zegtquote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
nationaal-socialisme is echt hetzelfde als socialisme ja.
Sowieso heeft dit helemaal niks met socialisme of kapitalisme o.i.d. te maken, maar goed, denken dat iemand als jij die nuance kan maken is toch wel iets teveel gevraagd.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Sowieso heeft dit helemaal niks met socialisme of kapitalisme o.i.d. te maken, maar goed, denken dat iemand als jij die nuance kan maken is toch wel iets teveel gevraagd.![]()
Wel lief.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef duguid het volgende:
http://g1ng3r.hyves.nl/
Hyves van die Ashley
Die witte computernerds ontbreekt het gewoon aan moraalloosheid en lef om zoiets in te tikken op hyves vanuit de computer van een ander wijf dat ze liggen te doppen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wel lief.
"Mijn Prinsje: Prinsesjjee Vn me jij mOet Ook weten dat ik super Veeell Vn je hOu,,aan jOuw liefde heb ik genOeg hOef geen ander Meerr !! Samen zijn we sterk, jij en ik One llOveee dOorr niemand te breken illOveeeyOuu sO bOo.. "
En zij heet His Love en die Winston van haar heet Her Love. Dit is het bewijs: ze zijn meant to bequote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wel lief.
"Mijn Prinsje: Prinsesjjee Vn me jij mOet Ook weten dat ik super Veeell Vn je hOu,,aan jOuw liefde heb ik genOeg hOef geen ander Meerr !! Samen zijn we sterk, jij en ik One llOveee dOorr niemand te breken illOveeeyOuu sO bOo.. "
Ik zie anders geen argumenten waarom het niet soortgelijk zou zijn... In essentie willen alle vormen van socialisme hetzelfde: zoveel mogelijk macht aan de staat, omdat die - denken ze - 'het' beter kan dan de mensen zelf, ofwel: de vrije markt. Dat geldt voor communisten, nationaal socialisten, sociaal democraten en wat daar al niet meer is.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij je hier belachelijk maakt. Lees eens goed wat hij zegt
De tyfus, de krabbels van die gast.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En zij heet His Love en die Winston van haar heet Her Love. Dit is het bewijs: ze zijn meant to be
Het maakbaarheidsideaal van de samenleving. Waar dat toe heeft geleid weten we inmiddels allemaal. En inderdaad vermakelijk om te zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten waarom het niet soortgelijk zou zijn... In essentie willen alle vormen van socialisme hetzelfde: zoveel mogelijk macht aan de staat, omdat die - denken ze - 'het' beter kan dan de mensen zelf, ofwel: de vrije markt. Dat geldt voor communisten, nationaal socialisten, sociaal democraten en wat daar al niet meer is.
Maar goed we dwalen af, maar altijd leuk te zien dat socialisten als door een wesp gestoken reageren op de toch voor de hand liggende link naar nationaal socialisme.
Mee eens. Ze zoeken het zelf op dan mag je gestraft worden voor je domme en onverantwoordelijke zaken die je onderneemt.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:59 schreef r8ality het volgende:
Weet je wat het erge is? Dat het me inmiddels niet meer bevreemd en ik me er weinig druk over maak. Als je zo dom bent verdien je het misschien wel om geslagen te worden. Beetje jammer dat de maatschappij wel opdraait voor de kosten...
Ik moet het LXIV nageven dat stupiditeit zich idd steeds meer lijkt voort te planten...quote:Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Ik zie anders geen argumenten waarom het niet soortgelijk zou zijn... In essentie willen alle vormen van socialisme hetzelfde: zoveel mogelijk macht aan de staat, omdat die - denken ze - 'het' beter kan dan de mensen zelf, ofwel: de vrije markt. Dat geldt voor communisten, nationaal socialisten, sociaal democraten en wat daar al niet meer is.
Maar goed we dwalen af, maar altijd leuk te zien dat socialisten als door een wesp gestoken reageren op de toch voor de hand liggende link naar nationaal socialisme.
Inderdaad, want nog steeds geen argumenten...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik moet het LXIV nageven dat stupiditeit zich idd steeds meer lijkt voort te planten...
Idd, jij wintquote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Inderdaad, want nog steeds geen argumenten...
Dus in de film "Idiocracy" zitten ze er niet eens zover naast?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik moet het LXIV nageven dat stupiditeit zich idd steeds meer lijkt voort te planten...
Waar gehakt wordt, vallen spaanders! Risico van het vak. Ik pleit voor denaturalisatie voor dit soort meisjes, is veel beter voor de staatskas.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Eens!
Geen medelijden met deze zogenaamde "slachtoffers"! Deze dames zoeken het immers zelf op. Zelfs een autist kan nog bedenken dat een capuchonneger met een paar gouden tanden foute boel betekent, dus dan moeten die meiden, met hun zogenaamd "hoge EQ in plaats van IQ", dat helemaal kunnen bedenken! Ze zoeken het zelf op omdat ze het spannend vinden en de cadeautjes prettig vinden. En ja, dan gaat er weleens wat mis.
Ik zie dat mijn opvatting steeds meer gemeengoed wordt. Ethiraseth, je moet je toch eens afvragen of je de nieuwste paradigmaverschuiving niet gemist hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Inderdaad, de daders hebben hulp nodig met euthenasie plegen of met vervoer naar het vliegveld alwaar hun plane klaar staat voor retour eigen cultuur en de slachtoffers...tja, die hebben ECHT hulp nodig.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:57 schreef isogram het volgende:
Ziek. Een ander woord heb ik er niet voor. Zowel daders als slachtoffers hebben geestelijke hulp nodig.
Vara geloof ik, had ik ergens gezien. Weet niet of dat NL1, 2 of 3 is.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Joenes het volgende:
Zie het programma niet in de gids terug. Iemand een idee waar en hoe laat het zaterdag uitgezonden wordt?
Er is in de natuur tenslotte altijd een maximum populatie. In dit geval zal deze generatie tuig elkaar netjes overhoop schieten, omdat ze met teveel zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als die blanke jongen dan trouwt met zo'n snolletje vanuit haar flatkamertje en vervolgens pleegvader wordt van 3 getinte kindjes van 3 verschillende mannen die allemaal spoorloos zijn, dan zal het zwarte ras uiteindelijk toch zegevieren!
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Rensjebree het volgende:
oh ja, ze rappen ook !
en hier proberen ze de cameraploeg te beuken
Niet zo somber, we zijn niet allemaal zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef Kees22 het volgende:
Een man die wèl rekening met je houdt, is veel enger. Zeker als je zelf (nog) niet weet wat je wilt. En ze lijken zwak, omdat ze naar je luisteren en bereid zijn om hun eigen mening te herzien. Van die watjes die je kunt manipuleren en die bereid zijn om je je zin te geven, die roepen alleen maar minachting op.
Maar op deze schaal? Godverdomme.
Oh, en maak je geen illusies: je kunt er niks aan doen. Het moet uitwoeden of zo.
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]_!
Maar idd triest dat dit soort dingen als "normaal" beschouwd worden
Nee, dat geloof ik wel, dat geeft ook nog hoop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zo somber, we zijn niet allemaal zo
Indirect gebeurt dit nu wel natuurlijk via de verzorgingsstaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:02 schreef Synthesist het volgende:
en alsof een blanke man een tienermoeder en haar bruine kind gaat onderhouden in de toekomst![]()
Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef LXIV het volgende:
Indirect gebeurt dit nu wel natuurlijk via de verzorgingsstaat.
Wijsheid komt met de jaren, je waardeert niet altijd wat je hebt maar dat komt wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel, dat geeft ook nog hoop.
Maar ik heb het gezien, een paar keer, in verschillende vormen. En ik heb nog geen goed antwoord.
Mijn eerste huisarts hier vertelde me de eerste keer dat ik bij hem kwam (ik was een vrijgezelle student van pakweg 20): "Ongeveer 25 % van de vrouwen is moederlijk ingesteld en ongeveer 25 % van de mannen is vaderlijk ingesteld. Als het krijgen van kinderen nou tot die mensen beperkt bleef, dan werd het nog wel eens wat met de mensheid. Maar iedereen kan zo maar kinderen krijgen. Zo wordt het nooit wat."
Geen idee waarom hij dat mij vertelde, maar het is me altijd bijgebleven.
Edit: ik moet eerlijk zijn: ik heb mezelf ook laten koeieneren door krachtige vrouwen, terwijl ik vriendelijke vrouwen slecht behandeld heb.
En met mannen? Dat is anders, maar wel een beetje vergelijkbaar.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn.Ik weet ook nog wel wat gevalletjes om op te bezuinigen anders. Mensen die niets 'toevoegen' aan de samenleving en wel tonnen per jaar kosten!..
Die voor 90% door blanke, hoogopgeleide, autochtone mannen wordt betaald. De enige groep in dit land die nooit steun krijgt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Indirect gebeurt dit nu wel natuurlijk via de verzorgingsstaat.
Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen? Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:41 schreef Sachertorte het volgende:
![]()
Het is natuurlijk van de zotte dat de gewone man moet betalen voor dit soort onrendabelen.
Waarom mag Jan Modaal daar dan wel voor gestraft worden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen? Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn.Ik weet ook nog wel wat gevalletjes om op te bezuinigen anders. Mensen die niets 'toevoegen' aan de samenleving en wel tonnen per jaar kosten!..
Ik roep ook al jaren dat we door de globalisering steeds meer hoogopgeleiden kwijt gaan raken aan andere landen en de verzorgingsstaat mensen aantrekt die deze verzorging goed kunnen gebruiken. Je krijgt dan een shift in de verkeerde richting. De grootste belastingbetalers gaan weg en de groep die de grootste kostenpost vormt groeit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die voor 90% door blanke, hoogopgeleide, autochtone mannen wordt betaald. De enige groep in dit land die nooit steun krijgt.
Ik zie het niet als straf om mensen te helpen. Kijk, ze mogen van mij strenger zijn wat betreft een uitkering. Verdere versobering van regelingen om mensen te stimuleren om beter na te denken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom mag Jan Modaal daar dan wel voor gestraft worden?
Waarom niet? Je hoeft asociaal gedrag toch niet te belonen? Dat is nu namelijk de praktijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen?
Wat een onzindelijke redenering. Dat kind wordt gestraft door de moeder.quote:Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:05 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom niet? Je hoeft asociaal gedrag toch niet te belonen? Dat is nu namelijk de praktijk.
En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.quote:Wat een onzindelijke* redenering. Dat kind wordt gestraft door de moeder.
Er zijn genoeg mensen in Nederland die willen adopteren. Lijkt me een prima oplossing. de norm moet zijn: Uitkering, dan geen kinderen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.
[..]
En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.
* LoL Wut?
Daar kan ik me in principe wel in vinden!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Er zijn genoeg mensen in Nederland die willen adopteren. Lijkt me een prima oplossing. de norm moet zijn: Uitkering, dan geen kinderen.
Zou het zo erg zijn?? Het gras is bij de buren meestal niet veel groener. Ik denk dat de maatschappij zichzelf aan het opblazen is. De economie doet dat wel, want wie heeft nog geld? Welk land heeft nog geld? China misschien en voor de rest? Volgens mij is elk land inmiddels zo'n beetje leeg geleend/uitgegeven en we leven op de pof.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Ik roep ook al jaren dat we door de globalisering steeds meer hoogopgeleiden kwijt gaan raken aan andere landen en de verzorgingsstaat mensen aantrekt die deze verzorging goed kunnen gebruiken. Je krijgt dan een shift in de verkeerde richting. De grootste belastingbetalers gaan weg en de groep die de grootste kostenpost vormt groeit.
Ik ken in mijn omgeving veel masters en promovendi die het geluk ergens anders zoeken en ik ben daar ook een van.
Winston? Cedric toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En zij heet His Love en die Winston van haar heet Her Love. Dit is het bewijs: ze zijn meant to be
Wat is dan jouw toets? De praktijk nu is gewoon: zielig=uitkering. Hoe asocialer deze mensen zijn, hoe zieliger. Dat werkt natuurlijk niet. Ik zeg daarom: zijn mensen asociaal, dan geen uitkering, of fors lager.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.
Kinderen kun je bv ter adoptie aanbieden, of richt weer ouderwetse internaten op. Veel beter voor dit soort kinderen, groeien ze tenminste in een normale omgeving op.quote:[..]
En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.
* LoL Wut?
Weet je wat het mooie is? Deze zielige tienermeisjes gooien hun kinderen ook 5 dagen/week op het kinderdagverblijf, want ze hebben het toch al zo zwaar, en ze moeten natuurlijk ook nog scholieren op het VMBO/MBO. En wat zegt de roverheid? Juist: jullie zijn zielig, dus betalen wij dit voor je! Natuurlijk wel van taxpoet, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Gia het volgende:
Jeej zeg: zwakbegaafd, kinderen afpakken, uitkering, kinderen afpakken. Maar kinderen krijgen en die vervolgens 5 dagen in de week, van 7 tot 7 in een KDV stoppen, dat mag wel.![]()
Maar goed, je pakt die meiden dus hun baby af en biedt die ter adoptie aan. En dan douwen de adoptie-ouders dat kind in een dagverblijf. Ja, veel beter!! En wat als de adoptie-ouders hun baan verliezen en een uitkering aan moeten vragen? Hoppa, baby weer afpakken en naar de volgende ouders?
Zoals Theo Maassen al ooit mooi verwoordde: voor een klein kutaanhangertje moet je een rijbewijs hebben, maar neuken mag iedereen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Gia het volgende:
Jeej zeg: zwakbegaafd, kinderen afpakken, uitkering, kinderen afpakken. Maar kinderen krijgen en die vervolgens 5 dagen in de week, van 7 tot 7 in een KDV stoppen, dat mag wel.![]()
Maar goed, je pakt die meiden dus hun baby af en biedt die ter adoptie aan. En dan douwen de adoptie-ouders dat kind in een dagverblijf. Ja, veel beter!! En wat als de adoptie-ouders hun baan verliezen en een uitkering aan moeten vragen? Hoppa, baby weer afpakken en naar de volgende ouders?
Ze hebben het wel in de gaten maar ze hebben geen bewijs, dus ja, wat kan je.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik kijk hier even mee, lijkt me een interessante documentaire. Ik zou me doodschamen om mijn kind zo op tv te zien. Maar meestal hebben de ouders niet eens in de gaten dat hun kind diep de afrond in zakt.
De truc is dan ook om jezelf eerst een strafblad te bezorgen, en daarna zo'n knul van eigenrichting te beschuldigen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze hebben het wel in de gaten maar ze hebben geen bewijs, dus ja, wat kan je.![]()
![]()
Het probleem imho gedeeltelijk is dat dit soort dingetjes vroeger makkelijker 'onderhands' even op te lossen waren maar tegenwoordig gaat de politie en het OM dan heel gewichtig doen over eigenrichting en zijn er opeens wel de middelen beschikbaar om een zaak tot een goed einde te brengeen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Gia het volgende:
Ja maar bebaald volk kiest voor bepaalde spelling.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.
Althans...dat mag ik hopen.
Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Al deze zaken brengen eigenlijk aan het licht dat de hele maatschappij is doorgeschoten en eigenlijk niet meer functioneert. Steeds meer (jonge) mensen vertonen buitensporig gedrag en haken eigenlijk af. Doodzonde...
Ontmannen......alsof je een man bent als je een vrouw in elkaar tremt....quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Het merendeel van die meisjes is echt te dom om te schijten. En die vuile lijers gaan daar op af als vliegen op een stronthoop ( en andersom ) . Het trekt elkaar gewoon aan.
Kunnen we niet gewoon dit stoppen door antilianen en ander tuig bij de geboorte preventief te ontmannen?
Of ze gingen naar de Oost, en laten wij nou een mooie gemeente hebben voor de kust van Venezuela.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.
Dit is niet in overeenstemming met wat er geroepen wordt, dat er zo'n enorm tekort aan vaklieden is. Waarom moeten al die Poolse busjes dan hier rondrijden om de badkamers aan te leggen? Waarom zitten er dan in fabrieken bij laagbetaalde arbeid meer dan 50% niet-Nederlanders?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Eerder was er voor iedereen plek. Voor iedereen was er een passende functie met dito taken. Nu zijn hoogopgeleid en kenniseconomie de kernwoorden. Banen voor laagopgeleiden zijn er steeds minder en we komen nog op een punt uit dat de laagbetaalde banen financieel niet meer kunnen voorzien in primair levensonderhoud. Het zijn niet enkel de mensen met een lager IQ, maar ook de mensen met psychische aandoeningen. De druk om te presteren op een hoog niveau zit er bij de jeugd goed op en steeds meer zullen afvallen door uiteenlopende redenen. Dat is een groot probleem en dat probleem zal alleen maar groter worden.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is niet in overeenstemming met wat er geroepen wordt, dat er zo'n enorm tekort aan vaklieden is. Waarom moeten al die Poolse busjes dan hier rondrijden om de badkamers aan te leggen? Waarom zitten er dan in fabrieken bij laagbetaalde arbeid meer dan 50% niet-Nederlanders?
Die banen zijn er zat voor laagopgeleiden. Zoveel zelfs dat werknemers hiervoor geimporteerd worden, met alle ellende van dien. Het probleem is dat veel Nederlandse laagopgeleiden liever thuis een uitkering genieten dan aan de slag te gaan.
Nou de redenen voor mij om weg te gaan is de Nederlandse mentaliteit (gestresst, poldermodel), het bagger weer, de politiek die mijn hele beroep naar de knoppen helpt (echt niet te geloven), nieuwe uitdaging etc. Dus voor mij genoeg redenen om weg te gaan. Ik heb al een tijd in het buitenland gezeten en wil nog iedere dag terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Zou het zo erg zijn?? Het gras is bij de buren meestal niet veel groener. Ik denk dat de maatschappij zichzelf aan het opblazen is. De economie doet dat wel, want wie heeft nog geld? Welk land heeft nog geld? China misschien en voor de rest? Volgens mij is elk land inmiddels zo'n beetje leeg geleend/uitgegeven en we leven op de pof.
We leven in een doorgeslagen maatschappij. In een maatschappij waarin het consumeren veel te ver is doorgeslagen. We willen met z'n allen veel te veel en nu komt het dan zover dat we het hebben over onrendabelen... Mensen die niet meer mee kunnen komen en deze groep zal alleen maar groter worden in de toekomst. Dit is voor mij een teken dat de huidige maatschappij en het huidige economische stelsel niet meer werkt en zo maar eens op zijn laatste benen kan lopen, want je kan niet steeds meer mensen uit gaan sluiten. Daar komt anarchie van. En nogmaals, het geld is ook op en de financiele crisis gaat volgens mij gewoon door.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Naar mijn idee is je ontmanning al voltooid zodra je de eerste vuist op de neus van je vriendin plaatst. Jammer dat ze dan nog wel een lul hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Kunnen we niet gewoon dit stoppen door antilianen en ander tuig bij de geboorte preventief te ontmannen?
Toch zit er meer aan vast.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren, je waardeert niet altijd wat je hebt maar dat komt wel.
Een vriendin van mij is te kieskeurig, die kiest voor supermoeilijke mannen en dat loopt dus steeds spaak. Een internetvriendin van 80+ zei dat ik haar moest vertellen voor een nerd te kiezen, dan heb je een trouwe dankbare man.
trouwens als man zijnde heb je vaak ook meer aan een wat minder "mooi "meisje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Toch zit er meer aan vast.
Een goede vriendin van mij had een zachte, zorgzame man, die heel erg zijn best deed om het goed te doen voor haar en hun kinderen. Zij werd verliefd op een buurman, een baldadige en vrolijke kwajongen. Haar verklaring was onder andere: "Als er honger en nood is, weet ik zeker dat die buurman altijd wel in staat is een konijn te vangen. Ik en de kinderen zullen altijd wel te eten hebben, daar zal hij wel voor zorgen." En, de buurman kennende, moest ik haar gelijk geven. En die vriendin had een redelijk positief beeld van zichzelf, dus daar lag het niet aan. Later is het wel goedgekomen: ze is toch bij haar lieve man gebleven.
Een hele leuke vriendin van mij heeft het nu aan de hand. Ik heb de man gezien en ik zie goed wat haar aantrekt: hij is ondernemend en actief en laat zich niet makkelijk remmen en hij regelt alles voor haar. En dat is natuurlijk wel verleidelijk.
Ook voor mij zou hij wel van alles regelen. Een normaal protest, dat ik niks van hem hoefde, hoorde hij niet. Net zo'n telefonische verkoper! Zoveel praten dat ik geen tijd kreeg om zelf na te denken.
De prijs is echter hoog. Ze kan stralend zijn en kleurrijk en jong, maar bij hem is ze grijs en dof en lamgeslagen, pijnlijk om te zien.
Gelukkig herkent ze het wel en ze zal hem, vermoed ik, wel wegsturen. Maar de lokroep is natuurlijk sterk.
Tja, als vrouw heb je meer aan een lelijke man dan aan een mooie. Want een lelijke is jou dankbaar dat hij bij je mag slapen en een mooie vindt dat jij dankbaar moet zijn.
Dat mamjo forum is ook behoorlijk triest.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.
Zie je, daar begint de ellende al. Nu hebben ze al een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb veel van deze documentaire geleerd. Morgen zal ik mijn vriendin met een tasje gevuld met XBOX spellen slaan, en de dag erop zal ik zeggen dat het me spijt. Ze zal dan nog meer van me houden.
maar dat is dan ook weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasdquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasd
je bedoelt die 2 anabolen zandnegers die toen gepakt zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:
1: geen vriendje
2: helemaal geen zwart vriendje
3: geen vriendje die hun dochter aftuigt
Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen![]()
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:
1: geen vriendje
2: helemaal geen zwart vriendje
3: geen vriendje die hun dochter aftuigt
Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen![]()
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topicquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef Drinky het volgende:
Bestaan dit soort meisjes echt?
Damn, moet eens naar de dichtsbijzijnde ROC gaan
Denk je dat je daarmee je dochter terughebt? Vergeet het maar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.
Wie weetquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:35 schreef assi het volgende:
[..]
misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |