abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75237243
quote:
Helderse meisjes laten zich aftuigen

Meisjes van veertien, vijftien jaar in Den Helder horen er pas bij als ze een gewelddadig Antilliaans vriendje aan de haak hebben geslagen. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat ze klappen krijgen, zwanger raken of worden misbruikt door meerdere jongens. En het streelt ze als ze op internet voor ’sletje’ worden uitgemaakt.

Dat onthutsende beeld komt naar voren in de documentaire ’Rauw & Puur / liefde en losse handjes’ van Mildred Roethof, die zaterdag op tv komt. De documentaire zoomt in op de straatliefde tussen de jongens en meiden van de marinestad, maar bevat geen greintje romantiek. Vrijwel alle meiden die in beeld komen hebben te maken gehad met fysiek geweld van een vriendje, bij wie ze toch steeds weer terugkomen.

„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”

„De dag nadat hij me klappen had gegeven, heeft hij gehuild”, zegt de zwangere 17-jarige Soraya over haar inmiddels ex-vriendje, de vader van haar ongeboren kindje. „Ik dacht: hij meent wat hij zegt en hij houdt van me, anders gaat hij niet huilen. Ik heb gezegd: oké, kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar hij bleef die dingen doen. Ik kon het op een gegeven moment niet meer verzwijgen voor mijn moeder.” Soraya had niet had verwacht zo jong zwanger te raken. „Ik wilde eerst een eigen kapsalon en daarna pas aan kinderen beginnen. Maar ja, het is anders gelopen.”

De 14-jarige Helderse hartsvriendinnen Jasmijn en Meghan laten trots zien hoe ze op dubieuze websites als Mamjo in de meest schunnige bewoordingen in Papiamento worden uitgemaakt voor van alles en nog wat. „Omdat we met negers staan te praten”, zeggen ze. Ze gaan liever met Antilliaanse dan met blanke jongens. Die zijn knapper, vinden ze. „Of ze me een veilig gevoel geven? Ik denk niet dat ze mij zullen afschieten.” Hoezo afschieten? „Omdat ze wel bijvoorbeeld iemand anders afschieten, daarom.”

Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.

Geen van de straatjongens ontkent dat hij een meisje heeft geslagen. Een van hen vertelt van onder zijn capuchon: „Jongens zien als kind dat hun moeder wordt geslagen. Het gebeurt veel in de Antilliaanse cultuur, daar lieg ik niet over. Zo is het, weet je. Zo is het.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)tuigen__.html?p=10,1
Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 3 december 2009 @ 08:53:46 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_75237268
Ik zit zaterdag met biertje voor de TV!
pi_75237291
Zucht... Wat zijn we toch aan het doen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_75237301
quote:
Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
_!

Maar idd triest dat dit soort dingen als "normaal" beschouwd worden
  donderdag 3 december 2009 @ 08:57:37 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75237316
Oeh, mijn stad... toch maar ff checken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_75237320
Ziek. Een ander woord heb ik er niet voor. Zowel daders als slachtoffers hebben geestelijke hulp nodig.
pi_75237337
Weet je wat het erge is? Dat het me inmiddels niet meer bevreemd en ik me er weinig druk over maak. Als je zo dom bent verdien je het misschien wel om geslagen te worden . Beetje jammer dat de maatschappij wel opdraait voor de kosten...
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_75237346
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:00:09 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75237348
Je was me net voor Strolie! Dit nieuwsbericht wilde ik natuurlijk ook graag posten, voorzien van wat doemvoorspellingen over de Ondergang van het Avondland.

Het zullen inderdaad hele primaire, onderontwikkelde meisjes zijn die zich aangetrokken voelen tot deze straatnegers. Instinctief willen zij paren met de sterkste van de rots. Aangezien dat in Den Helder deze rapnegers zullen zijn, vinden ze hen geweldig.De blanke jongens zullen thuis achter de geraniums zitten, op FOK! of WOW, bang om naar buiten te komen.

Op deze manier verandert Den Helder in enkele generaties in een soort Mogadishu. Maar ook dat is evolutie. Wanneer de blanke mannen te bang en laf zijn om nog naar buiten te komen, dan verliezen ze natuurlijk hun positie.

Een jaar geleden stond er een vrijwel gelijk bericht over Rotterdam in de krant. Daar was het onder tienermeisjes mode geworden om zich te laten bevruchten door een rapneger. Dat hij daarna snel de benen nam namen ze voor lief. Ze hadden immers nu wel zo'n felbegeerd lichtgetint kindje, en daarnaast ook nog een uitkering en een huurflatje 12 hoog.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 03-12-2009 10:10:26 ]
The End Times are wild
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 09:01:40 #10
137949 Disana
pi_75237364
Het vervelende is dat het patroon zo alleen nog maar verder wordt doorgegeven.
pi_75237367
Je zou maar een moeder hebben die faalt in je naam schrijven Asley Ipv. Ashley
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_75237387
__________!

hoe dom kan je zijn....
  donderdag 3 december 2009 @ 09:04:18 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75237404
Tvp, kan het zaterdag niet kijken maar uitzendinggemist...
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 3 december 2009 @ 09:05:15 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75237416
The End Times are wild
pi_75237437
Tja, Den Helder.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 december 2009 @ 09:08:43 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75237469
Ach, de zoveelste verloren generatie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75237496
Dit is toch allang al normaal op iedere VMBO school?
Deze meisjes zullen daar heus geen uitzondering zijn en dit zal ook niet alleen in Den Helder voorkomen.

Vrouwen zeggen trouwens vaker dat ze op "badboys" vallen, tsjah...
  donderdag 3 december 2009 @ 09:10:34 #18
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75237502
Toch opvallend, Den Helder is een marinestad, dus je zou zeggen dat ze eerder op mariniers vallen. Maar die zullen vast wel te ontwikkeld zijn vergeleken met gangster-nigga's.

Moet ook denken aan zo'n stukje wat tijd terug op tv was. Ging zo'n journalist met foto's van een loverboy naar een VMBO en VWO school om de verschillen in reacties op de foto's te bekijken. De VWO-meisjes lachten zich kapot om de gast op de foto, terwijl de VMBO-meisjes spontaan een orgasme kregen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:11:01 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_75237509
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_75237527
Ik kijk hier even mee, lijkt me een interessante documentaire. Ik zou me doodschamen om mijn kind zo op tv te zien. Maar meestal hebben de ouders niet eens in de gaten dat hun kind diep de afrond in zakt.
All good things are wild and free.
pi_75237598
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zou maar een moeder hebben die faalt in je naam schrijven Asley Ipv. Ashley
Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.

Althans...dat mag ik hopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:15:23 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75237603
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.

Dit schreef ik daar al eerder over:
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Het probleem is dat je als soort kunt kiezen voor twee verschillende "strategiën": ofwel veel nageslacht krijgen waarin door de man nauwelijks geïnvesteerd wordt, of minder nageslacht maar dat nageslacht dan wel zo goed mogelijke kansen geven.
Typisch Europees en Aziatisch is het tweede.

Nu zijn anderen natuurlijk vrij om vrouwtjes te bevruchten en aan hun lot over te laten, maar de door onze cat. II mensen opgezette verzorgingsstaat gaat nu die kansen aan dat nageslacht verstrekken. Nota bene op kosten van de "brave" mannetjes die wél werken en zorgen. Dit geeft een oneerlijk concurrentievoordeel aan de mannetjes van cat. I die veel kinderen krijgen en wiens kinderen het óók nog allemaal overleven. In de natuur was dát natuurlijk niet mogelijk!

Het gevolg van het ongebreideld voortzetten van dit koekoeksgedrag is dat er uiteindelijk zoveel cat I volk komt dat onze zorgmaatschappij gewoon instort. Dan heeft niemand meer kansen.
Van de andere kant: zo wordt het Kainsteken vanzelf gekoppeld aan het minst ontwikkelde deel van onze bevolking. Want er zijn natuurlijk ook genoeg meisjes die het niet doen, en die zijn gemiddeld toch net iets beter.
The End Times are wild
pi_75237613
quote:

Dat zegt idd wel wat... over haarzelf
  donderdag 3 december 2009 @ 09:15:42 #24
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75237614
Trouwens, mogen ouders van kinderen onder de 18 niet nog aangifte namens hun kind? Of houdt dat recht op bij 16?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_75237620
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef ethiraseth het volgende:
Moet ook denken aan zo'n stukje wat tijd terug op tv was. Ging zo'n journalist met foto's van een loverboy naar een VMBO en VWO school om de verschillen in reacties op de foto's te bekijken. De VWO-meisjes lachten zich kapot om de gast op de foto, terwijl de VMBO-meisjes spontaan een orgasme kregen.
Ansswa
pi_75237653
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.

Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 11:09:58 (doe eens gewoon man) ]
pi_75237709
Tja, you get what you deserve denk ik dan. Dat soort jeugd is niet de slimste.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:21:27 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75237727
TerugVindPareltje!

Wat een enorm hoge mate van kansloosheid!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:21:36 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75237728
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
Man man, wat een jeugd tegenwoordig.
The truth was in here.
pi_75237739
Gaat kijken op avondje met biertje en lachen maar.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:22:14 #31
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75237744
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
stom
pi_75237748
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
De Fok!knokkeploeg inhuren
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_75237788
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 09:25:02 #34
137949 Disana
pi_75237809
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.

Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
pi_75237816
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.
Das niet zo heel moeilijk. Beetje afsteken en een sleepbootje .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_75237820
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef ethiraseth het volgende:
Trouwens, mogen ouders van kinderen onder de 18 niet nog aangifte namens hun kind? Of houdt dat recht op bij 16?
Na 16 houd het op.
Je kan wel aangifte doen maar zonder steun van het meisje zelf word het erg lastig een uitspraak tegen die lui te krijgen.

Verder moet ik zeggen dit soort meiden zijn wel erg ..erg dom.
pi_75237871
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
Dat alleen al is te dom voor woorden. Niet verder kunnen kijken dan je neus lang is...
pi_75237873
quote:
Stomme doos die verdient het gewoon om kei hard genaaid te worden door die gast
pi_75237886
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
En niet zo'n beetje ook. Ik kom er wel eens met de vrouw van mijn broer een vriendin van haar woont daar en in die wijk waar ze woont loopt meer zwart dan wit. Allemaal van die ''stoere'' negers met ook inderdaad veel blanke meisjes. Dus deze documentaire bevestigd dat beeld wel een beetje.
All good things are wild and free.
pi_75237887
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Na 16 houd het op.
Je kan wel aangifte doen maar zonder steun van het meisje zelf word het erg lastig een uitspraak tegen die lui te krijgen.

Verder moet ik zeggen dit soort meiden zijn wel erg ..erg dom.
als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?
pi_75237916
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:29 schreef babipangang het volgende:

[..]

als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?
En dan? Aangeklaagd worden voor fysiek geweld. Want dat krijg je dan in NL .
  donderdag 3 december 2009 @ 09:34:32 #42
116015 SicSicSics
pi_75237979
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
Iemand op de bodem van het Marsdiep kan moeilijk klagen, laat staan aanklagen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:35:20 #43
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_75237995
quote:

[..]

Denk eerder excessief geweld ,nou dat moet dan maar .
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_75238012
quote:

[..]

dan maar aangeklaagd worden, van je dochter moeten ze afblijven toch? die gast zal vast en zeker wel een strafblad hebben of bekend zijn bij de politie. Dus dan maak er gewoon van dat hij jou aanviel
pi_75238243
ahahhaha een reactie bij de telegraaf onder dat bericht:
quote:
Gelukkig gaat het steeds beter met de natuur in Nederland. Een mens moet positief blijven, toch?
Ismael meijer, Emmen | 08:25 | 03.12.09
Ja, Ismael, het gaat inderdaad steeds beter met de natuur in Nederland. Vooral in Den Helder!
  donderdag 3 december 2009 @ 09:47:42 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_75238256
Zeker weer 2 meisjes die de 'onderzoeker' toevallig tegenkwam en plotsklaps laat de hele Helderse vrouwelijke jeugd zich aftuigen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_75238275
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.
Matteus met een nieuw accountje...
pi_75238276
quote:
Dit zegt inderdaad wel voldoende ( ).
pi_75238319
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dit zegt inderdaad wel voldoende ( ).
Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!
pi_75238362
Preventief steriliseren en verder aan hun lot overlaten.
pi_75238388
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Wedden dat de politie dan binnen het uur op de stoep staat, want dat is kindermishandeling,

Voor de rest geen medelijden met dit soort. Misschien de prikpil maar verplichten.
pi_75238397
jammer dat ik er niet ben. (woon tussen de antie's)
JA!
pi_75238425
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!
Pics!
pi_75238471
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:54 schreef babipangang het volgende:

[..]

Pics!
Hier meer:
[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13602&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=82d205092c]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13602&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=82d205092c[/url]

De uitzending van 30 november. Kun je het zelf beoordelen.
pi_75238496
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0

via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terug die naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
quote:
hode swa hoe bedoel juh maartje gaat met quinna dat is egt Bu#@$ittt!
en ik heb denise ook nooit gehoord over un gangbang dat zou ze muh egt wel vertellen.
want ik ken denise echt goed. dus hout jullie smoel over hun bitchesssss.
en ruby met lionell? dat zou misschien wel kunnen zie hun wel vaak in de stad en dat hoorduh ik ook van iemand!
maar ga geen Bu#@$it zetten dat hun met quinna gaan of gangbang doen!
met wie zou ze dat gedaan hebben dannngg zeg me dat dangg?
nee durf je niet he domme wijf, laat hun met rust.
tzzz ben echt blijf voor mezelf dat ik nie in die kut delly woon mang.
jammer vor denise en maartje, hun zijn egt liefe meiden jullie zouduh hun beter moeten kennen dan kun je pas oordelen.
maarjah dat is jullie keuse maar praat gwn geen poep.
peaze oud.
jelissa uit HILVERSUM zo dat jully weten bitches ik zoek juh zo op als je ruzie wilt!
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkend

[ Bericht 13% gewijzigd door babipangang op 03-12-2009 10:05:42 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 09:57:56 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75238502
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef waterkip het volgende:
Mary Servaes wist het al :

Heb je goed naar de tekst geluisterd? Ze heeft het namelijk over precies het tegenovergestelde van wat jij bedoelt.

Het is dat ik geen voorstander ben van het gebruik van 'epic' en 'fail', maar je solliciteert er wel naar

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_75238525
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:

Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
Vrouwen hebben tien mooie jaren, van 15-25 of van 25-35. VMBO-sletjes vallen doorgaans in de eerste.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:00:53 #58
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75238566
Iedereen kan bij een foute man komen. En dan gaan ze dat ook normaal vinden, maar als dat bij veel in je omgeving is, moet er iets gedaan worden.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:01:27 #59
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75238583
De tering.. stelletje domme geiten..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 3 december 2009 @ 10:05:03 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_75238671
quote:
En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaar

Daar zit je dan als dom wicht met vier koters van vier verschillende uitkeringstrekkers.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_75238672
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef Misan het volgende:

[..]

Hoe is dit toch mogelijk? Zijn de meisjes gewoon dom of komt het door indoctrinatie van bijvoorbeeld muziekzenders of door druk vanuit hun omgeving? Ik was echt verbijsterd toen ik dit las op telegraaf.nl eigenlijk
  donderdag 3 december 2009 @ 10:08:04 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75238742
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaar

Daar zit je dan als dom wicht met vier koters van vier verschillende uitkeringstrekkers.
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
The End Times are wild
  donderdag 3 december 2009 @ 10:09:26 #63
116015 SicSicSics
pi_75238771
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten! Verzorgingsstaat... Daar hebben ze echt nog nooit van gehoord!
Fine, fuck you then!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:12:13 #64
137949 Disana
pi_75238829
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Je betwijfelt maar een eind raak. Ik snap best dat jij deze meiden in de slachtofferrol wilt plaatsen. Immers, volgens vrouwen als jij kunnen vrouwen nooit iets bewust verkeerd doen en zijn ze altijd slachtoffer van de boze mannenwereld. Maar wat zijn dan volgens jou de consequenties op lange termijn?

Afijn, ik vond het echt machtig om te zien hoe één zo'n kansloos capuchonnegertje zo'n half dorp bezwangert en die meiden allemaal tegen elkaar uitspeelt. Ik wou dat ik dat negertje was!

Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Ken je mij?

Ik heb het helemaal niet over een slachtofferrol. Die meiden denken dat ze bewuste keuzes maken, maar daar zijn ze nog te jong voor en ik denk ook sowieso te dom.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:14:10 #65
137949 Disana
pi_75238869
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.
Jij snapt wat ik bedoel
  donderdag 3 december 2009 @ 10:18:00 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75238965
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0

via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terug die naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
[..]

Oh die zitten niet eens op school, dat zie je zo.
The truth was in here.
pi_75238976
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij snapt wat ik bedoel
Maar ze zijn ook zo leuk, die kleine bruine kindjes...
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:19:01 #69
137949 Disana
pi_75238995
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Maar ze zijn ook zo leuk, die kleine bruine kindjes...
Dat geeft de armoede van hun bestaan al aan.
pi_75239020
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ken je mij?

Ik heb het helemaal niet over een slachtofferrol. Die meiden denken dat ze bewuste keuzes maken, maar daar zijn ze nog te jong voor en ik denk ook sowieso te dom.
Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.
pi_75239022
So? Alsof je er iets aan mist aan dit soort domme mokkels .

Ze doen het iig vrijwillig zodat normale meiden ontzien worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75239040
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten! Verzorgingsstaat... Daar hebben ze echt nog nooit van gehoord!
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:20:53 #73
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75239049
Je laten slaan is niet een keus. Daar rol je in en ga je accepteren omdat je van hem houd. Dat hebben ook wel slimme meisjes of vrouwen.
Alleen als het zo gewoon is in een omgeving moet daar wel iets aan gedaan worden. Dat dat niet normaal meer is.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:21:07 #74
137949 Disana
pi_75239055
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
pi_75239214
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 11:24:09 (generaliseer niet zo) ]
  donderdag 3 december 2009 @ 10:27:43 #76
116015 SicSicSics
pi_75239223
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Fastmatti het volgende:
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
Fine, fuck you then!
pi_75239228
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:
Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Dat is jezelf als man in een slachtofferrol plaatsen. Er is een klein gedeelte van de Westerse vrouwen die graag voor negers kiest, maar realiseer je wel dat in de rest van de wereld een groot gedeelte van de vrouwen wel voor een blanke man kiest.

Sowieso hebben Nederlandse mannen het vrij slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
pi_75239242
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.
pi_75239246
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.
pi_75239272
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef ghb-tampon het volgende:
Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die halen we niet, die steken zelf over.

[ Bericht 41% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 11:24:28 ]
pi_75239293
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".

donderdag 3 december 2009 @ 10:31:12 #82
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75239305
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die praten niet, die steken.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:32:16 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75239330
hoe laat komt dat op tv
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_75239343
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]
En insemineren.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:35:28 #85
136 V.
pi_75239419
Al met al een fijn racistisch en misogyn topicje geworden

Hulde

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:35:54 #86
137949 Disana
pi_75239428
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.
Nee het is gelukkig wel een minderheid, maar ik denk dat je er wel bevattelijker voor bent als je weinig bagage hebt en in die kringen verkeert.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:35:57 #87
116015 SicSicSics
pi_75239429
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Fastmatti het volgende:
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.
Wonderbaarlijk... Wel weten hoe het systeem werkt, maar verder absoluut niet na kunnen denken. Misschien onderschat ik ze inderdaad.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef tho_Omas het volgende:
Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".

Werpen, baren, voortplanten, litter(om het internationaal te houden! )...
Fine, fuck you then!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:36:48 #88
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_75239452
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:

[..]

Dat hele forum is hilarisch
pi_75239474
kunnen die ouders geen anticonceptie door t eten doen ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75239513
quote:

[..]

Ja we houden dit soort groepen in stand helaas, maar als je ze geen uitkering geeft gaan ze weer stelen. Alhoewel doen ze dat nu niet dan? In de kiem smoren. De verhoudingen verschuiven, steeds meer laag opgeleide mensen (veel kiddo's) en steeds minder hoogopgeleide mensen (krijgen over het algemeen minder kinderen).
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_75239564
quote:
i love the click van hun!!!

Ash heeft helemaal geen schuld hier...

Cedric doet het zelf!!

vind ze een leuk stelletje trouwens!!!

ash is knap!!!!

donderdag 3 december 2009 @ 10:41:54 #92
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75239592
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:43:49 #93
137949 Disana
pi_75239642
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef error_404 het volgende:

[..]

Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.
Bij loverboys zijn er inderdaad slachtoffers uit alle lagen.

Maar ik denk wel dat dit anders is. De meisjes worden mishandeld en bezwangerd, maar er lijkt geen sprake te zijn van financiële uitbuiting als prostitueren.
pi_75239806
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
pi_75239854
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
idd, anno 2009 zou er bij elk meisje met een beetje verstand een belletje moeten gaan rinkelen als ene Achmed je opeens overspoelt met cadeautjes etc.
Get woke, go broke!
pi_75239960
quote:
Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...
pi_75239995
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:56 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...
Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:59:18 #98
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240021
Wat een vooroordelen.
pi_75240061
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!
Ik heb toch inside info, van TV en kranten, dat die loverboys die meisjes tegen hun wil door verkopen, zelf aan hun stokje rijgen en in de prostitutie drukken.
Of waren dat onzin verhalen?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:01:33 #100
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_75240084
quote:

[..]

Misschien moeten we er mee stoppen jonge alleenstaande moeders een uitkering te geven.

Ze zijn zelf verantwoordelijk voor anticonceptie. Laat ze maar bij hun ouders of vriendje aankloppen.

Is natuurlijk lekker makkelijk dat je overal je handje kunt ophouden en voorrang krijgt bij een huurwoning etc. en daar moeten we vanaf.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 3 december 2009 @ 11:02:52 #101
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_75240110
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef Fliepke het volgende:

[..]

"t Is me nogal een beerput....
Goddomme wat hebben we ons toch op de hals gehaald........
  donderdag 3 december 2009 @ 11:03:39 #102
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75240137
quote:
ja, je moet echt prostitueren voor wat dure cadeautjes. Heel normaal.
pi_75240184
in dit topic zitten ook een aantal mensen die echt therapie nodig hebben zeg
  donderdag 3 december 2009 @ 11:08:32 #104
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75240292
quote:
D`t is idd iets wat veel mensen denken, waaronder ik eerst ook, maar uit het rapport blijkt dus ook dat dat helemaal niet het geval is. De aantallen door alle 'bevolkingslagen' heen zijn gelijk verdeeld.
pi_75240348
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
pi_75240386
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
alleen een beetje jammer dat ze zich massaal met jong laten schoppen ( ) waar de gemeenschap dan weer voor moet betalen aangezien daar dus niets meer van terecht komt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 11:13:18 #107
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240414
Waarom zijn nederlandse vrouwen dan zo erg?
pi_75240439
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

alleen een beetje jammer dat ze zich massaal met jong laten schoppen ( ) waar de gemeenschap dan weer voor moet betalen aangezien daar dus niets meer van terecht komt
Gooi je de uiteindelijke baby's toch gewoon tegen de muur? Probleem opgelost.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:14:50 #109
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240462
quote:
Hoezo willen? Die weten niet beter en daar moet iets aan gedaan worden.
pi_75240472
quote:
Volgens mij is dit beeld verouderd. Vaak worden de meisjes 'gewoon' verkracht en vervolgens achter de ramen gezet. Als het moslimmeisjes betreft (het merendeel is dit) dan wordt dit gewoon geflimd en ermee gedreigd dit filmpje aan de familie te geven.
pi_75240499
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:59 schreef lichtekooi het volgende:
Wat een vooroordelen.
Ze zijn zooooo lievvvv
pi_75240536
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ja na nader bekeken te hebben ben ik het helemaal met je eens kansloze knakkers daar allemaal
  donderdag 3 december 2009 @ 11:18:05 #113
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240545
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze zijn zooooo lievvvv
Dat zei ik niet, maar niet ieder meisje dat daarin komt is dom en niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle buitenlanders doen dat.
pi_75240593
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zijn nederlandse vrouwen dan zo erg?
Omdat de Nederlandse samenleving één van de meest feminiene is.
pi_75240598
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, maar niet ieder meisje dat daarin komt is dom en niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle buitenlanders doen dat.
Nee, maar het zijn bijna altijd wél buitenlanders. En dat terwijl het percentage buitenlanders nog altijd ondervertegenwoordigt is. Dat zegt veel en dus moeten we daar wat mee.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:22:36 #116
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75240669
Donderdagochtend trolltopic
  donderdag 3 december 2009 @ 11:23:42 #117
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240712
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Omdat de Nederlandse samenleving één van de meest feminiene is.
wat houd dat dan in voor de vrouwen hier? Waarom zijn die zo erg. Open een r en p topic daarvoor.
pi_75240766
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

wat houd dat dan in voor de vrouwen hier? Waarom zijn die zo erg. Open een r en p topic daarvoor.
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonen

Zoals al eerder gezegd hebben Nederlandse mannen het zeer slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:26:39 #119
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240805
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nee, maar het zijn bijna altijd wél buitenlanders. En dat terwijl het percentage buitenlanders nog altijd ondervertegenwoordigt is. Dat zegt veel en dus moeten we daar wat mee.
Ik zeg niet dat het geen buitenlanders zijn, alleen dat je met een buitenlander niet altijd een complete baviaan hebt.
Daar moet inderdaad iets aan gedaan worden. Ook bij die meisjes.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:28:36 #120
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240867
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonen

Zoals al eerder gezegd hebben Nederlandse mannen het zeer slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
Ik vroeg een uitleg wat er mis is met de vrouwen, niet met de mannen.
pi_75240894
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

en dat zegt wat over de vrouwen?
Misschien is het andersom
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75240987
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Ik vroeg een uitleg wat er mis is met de vrouwen, niet met de mannen.
Dat jullie vrouwen niet weten wat je wilt. Aan de ene kant de man dwingen zich vrouwelijk te gedragen om ze vervolgens te verwijten dat ze zich niet mannelijk gedragen. Zie je in wel meer Westerse landen, maar Nederland is daar wel vrij extreem in.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:32:49 #123
116015 SicSicSics
pi_75241017
En jij luistert naar vrouwen!?!
Fine, fuck you then!
pi_75241020
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef babipangang het volgende:

[..]

ja na nader bekeken te hebben ben ik het helemaal met je eens kansloze knakkers daar allemaal
Ik begin serieus vraagtekens te zetten bij onze solidariteitsprincipes. Ik heb eigenlijk geen cent belasting over voor dit soort kansloze paupers.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_75241060
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
En jij luistert naar vrouwen!?!
Ik heb uiteraard geen Nederlandse vriendin
pi_75241117
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

oh dus ben je helemaal niet bevooroordeeld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 11:38:05 #127
116015 SicSicSics
pi_75241197
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:
Ik wel en daar luister ik ook nooit naar!

Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt!
Fine, fuck you then!
pi_75241229
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik wel en daar luister ik ook nooit naar!

Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt!
Wacht maar tot je ermee trouwt en ze 10kg aankomt in een jaar. Of tot je kinderen krijgt en er direct een kort, pittig kapsel wordt aangemeten
pi_75241278
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Hoezo willen? Die weten niet beter en daar moet iets aan gedaan worden.
Als je weet hoe je een uitkering aan moet vragen, ben je in ieder geval wilsbekwaam.
pi_75241311
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik begin serieus vraagtekens te zetten bij onze solidariteitsprincipes. Ik heb eigenlijk geen cent belasting over voor dit soort kansloze paupers.
Het probleem zou direct verdwenen zijn als dit soort voor zichzelf moest zorgen.
  donderdag 3 december 2009 @ 11:42:58 #131
116015 SicSicSics
pi_75241370
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef Fastmatti het volgende:
Wacht maar tot je ermee trouwt en ze 10kg aankomt in een jaar. Of tot je kinderen krijgt en er direct een kort, pittig kapsel wordt aangemeten
The horror!

Ik mag in ieder geval in mijn handjes knijpen dat ze zich niet laat bezwangeren door de plaatselijke neger stoere mannen populatie! Geloof ik...

Ergo, niet iedere Nederlandse man is een mietje en niet iedere Nederlandse vrouw wil graag een neanderthaler!
Fine, fuck you then!
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 11:43:19 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75241382
quote:
Zodra na de vakantie de nieuwe lading brugklassers op het schoolplein aankomen staan er al antiliaanse jongens te wachten om te zien of er wat tussen zit dat ze willen hebben. De meisjes worden ook gewoon bedreigd als ze weigeren of aarzelen. En in den helder zijn er best aardig wat schiet, steek en vechtpartijtjes. Er word gewoon gedreigd om je familie af te knallen als zo'n meisje er uit wil. Die meisjes zijn vaak ook gewoon erg bang.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75241454
Geen medelijden met die meisjes. Als je zo achterlijk bent verdien je die klappen gewoon.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 11:46:08 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75241486
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef ThaMadEd het volgende:
Geen medelijden met die meisjes. Als je zo achterlijk bent verdien je die klappen gewoon.
Misschien dat je eerst eens zou moeten weten waar je het over hebt
pi_75241487
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Zodra na de vakantie de nieuwe lading brugklassers op het schoolplein aankomen staan er al antiliaanse jongens te wachten om te zien of er wat tussen zit dat ze willen hebben. De meisjes worden ook gewoon bedreigd als ze weigeren of aarzelen. En in den helder zijn er best aardig wat schiet, steek en vechtpartijtjes. Er word gewoon gedreigd om je familie af te knallen als zo'n meisje er uit wil. Die meisjes zijn vaak ook gewoon erg bang.
Ja, wie z'n billen brandt...
  donderdag 3 december 2009 @ 11:46:24 #136
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75241496
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het probleem zou direct verdwenen zijn als dit soort voor zichzelf moest zorgen.
Denk je?

Ik denk dat het probleem zich dan gaat uitbreiden omdat niks ze stopt. Ik zeg daarom: Keihard aanpakken!
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75241730
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Misschien dat je eerst eens zou moeten weten waar je het over hebt
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet. Die wijven worden nooit van tevoren gedwongen om met hem om te gaan, maar laten zich helemaal inpalmen met lieve woorden en cadeautjes en vinden het maar al te stoer.

Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).

Ik zal wel veel reacties hierop krijgen maar soit.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:01:19 #138
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75242030
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet.

Die meisjes willen zelf een stoere jongen en vinden het helemaal leuk als ze allemaal cadeautjes krijgen. Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).

Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe heten

Deze meisjes hangen hier vaak al in vanaf het moment dat ze naar het voorgezet onderwijs gaan, het zijn gewoon nog kinderen en komen er gewoon heel moeilijk weer uit. En nee ik heb geen boek gelezen ik heb genoeg voorbeelden gezien om er een heel goed beeld van te hebben.
pi_75242065
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet. Die wijven worden nooit van tevoren gedwongen om met hem om te gaan, maar laten zich helemaal inpalmen met lieve woorden en cadeautjes en vinden het maar al te stoer.

Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).

Eens!

Geen medelijden met deze zogenaamde "slachtoffers"! Deze dames zoeken het immers zelf op. Zelfs een autist kan nog bedenken dat een capuchonneger met een paar gouden tanden foute boel betekent, dus dan moeten die meiden, met hun zogenaamd "hoge EQ in plaats van IQ", dat helemaal kunnen bedenken! Ze zoeken het zelf op omdat ze het spannend vinden en de cadeautjes prettig vinden. En ja, dan gaat er weleens wat mis.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:04:31 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75242135
natuurlijk verdienen ze het niet, dat is ook logisch, maar ik snap ECHT ECHT ECHT niet dat er meiden zijn die "vallen" voor de types die hierboven beschreven worden. Die gast die nu veroordeeld dreigt te worden, damn IK word al bang als ik hem zie, waarom lopen die meiden daar gewoon uit gezond verstand niet met een boog omheen?
Get woke, go broke!
pi_75242159
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe heten

Deze meisjes hangen hier vaak al in vanaf het moment dat ze naar het voorgezet onderwijs gaan, het zijn gewoon nog kinderen en komen er gewoon heel moeilijk weer uit. En nee ik heb geen boek gelezen ik heb genoeg voorbeelden gezien om er een heel goed beeld van te hebben.
Nogmaals. Die wijven worden niet gedwongen met een pistool op hun hoofd om met die figuren om te gaan. Ze gaan zelf op de eerste avances in. Terwijl iedereen ze al had kunnen vertellen dat ze zich niet met dat soort figuren moeten inlaten.
quote:
natuurlijk verdienen ze het niet, dat is ook logisch, maar ik snap ECHT ECHT ECHT niet dat er meiden zijn die "vallen" voor de types die hierboven beschreven worden. Die gast die nu veroordeeld dreigt te worden, damn IK word al bang als ik hem zie, waarom lopen die meiden daar gewoon uit gezond verstand niet met een boog omheen?
Omdat ze het stoer vinden en ze genieten van de aandacht die ze van hem krijgen. Daarom heb ik er geen enkel medelijden mee. Want een weldenkend meisje heeft dat soort gasten wel door. En ik heb als jongen ook binnen een paar minuten al door welke mensen bad kharma zijn.
pi_75242174
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Jij woont in Den Helder en hebt twee kinderen. Heet jij soms Saritha?
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:11:03 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75242345
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.

Je zou voor de gein eens op een schoolplein hier moeten kijken, of loop op een zaterdag hier eens door de stad, zo rond de mac donalds. Dan begrijp je wat er speelt.
pi_75242370
En dat zenden ze uit op Sinterklaasavond, dubbele moraal?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:12:06 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75242380
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Jij woont in Den Helder en hebt twee kinderen. Heet jij soms Saritha?
pi_75242398
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:12 schreef senesta het volgende:

[..]

Senesta... Saritha... lijkt verdacht veel op elkaar!
pi_75242442
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.

Je zou voor de gein eens op een schoolplein hier moeten kijken, of loop op een zaterdag hier eens door de stad, zo rond de mac donalds. Dan begrijp je wat er speelt.
Is het je zelf overkomen ofzo dat je het allemaal zo goed weet? Hoe komt het dan dat als ze bevolen wordt om op afspraken te komen dat het meerendeel van de meisjes geen slachtoffer is van loverboys? Omdat ze zich misschien van tevoren al niet met die figuren inlaten? En ze het niet stoer vinden om de slet uit te hangen? En zich niet laten inpalmen met gladde praatjes en cadeautjes?

Echt 9 vd 10 keer als ik zo'n achterlijk wijf alleen met een kinderwagen zie lopen denk ik dat er een halflboedje in zit en in 9 vd 10 gevallen heb ik gewoon gelijk. Het is echt een bepaald soort meisjes dat zich ertoe aangetrokken voelt.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:22:48 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75242709
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Is het je zelf overkomen ofzo dat je het allemaal zo goed weet? Hoe komt het dan dat als ze bevolen wordt om op afspraken te komen dat het meerendeel van de meisjes geen slachtoffer is van loverboys? Omdat ze zich misschien van tevoren al niet met die figuren inlaten? En ze het niet stoer vinden om de slet uit te hangen? En zich niet laten inpalmen met gladde praatjes en cadeautjes?

Echt 9 vd 10 keer als ik zo'n achterlijk wijf alleen met een kinderwagen zie lopen denk ik dat er een halflboedje in zit en in 9 vd 10 gevallen heb ik gewoon gelijk. Het is echt een bepaald soort meisjes dat zich ertoe aangetrokken voelt.
Nee hoor, het is mij niet overkomen, ik heb nog nooit een antiliaanse vriendje gehad maar ik denk dat bijna iedereen in Den helder het probleem wel kent en dat je flinke oogkleppen op moet hebben om niet te zien hoe het werkt. Bovendien heb ik een hoop meisjes zo naar de afgrond zien gaan. Het is gewoon dood en doodzonde als je die meisjes ziet en ik vind het niet eerlijk om het allemaal maar weg te vegen met de uitspraak dat ze het verdienen als ze zich inlaten met die jongens. Ik vind dat er meer gedaan moet worden om de meisjes hier te beschermen. Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.
pi_75242774
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Dit is niet de norm die jij beschrijft. De andere kant is er ook zoals hierboven geschreven. Hoewel niemand het verdient dan in elkaar geslagen te worden. Maar een beetje je hersenen gebruiken doet al veel goeds.
In het voorbeeld wat jij schetst vraag ik mij af waar de vader in het verhaal blijft, of broer. Als je dochter of zusje 12 is heeft zij niets te willen wat dit betreft namelijk. En dus moet je zodra je signalen hebt dat het fout gaat ingrijpepen, als vader of broer, en dat kan zeker nog als ze 12/13 zijn.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:45 #150
136 V.
pi_75242858
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef babipangang het volgende:

[..]

Nee, de users in dit topic zuigen volle zalen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_75242898
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee hoor, het is mij niet overkomen, ik heb nog nooit een antiliaanse vriendje gehad maar ik denk dat bijna iedereen in Den helder het probleem wel kent en dat je flinke oogkleppen op moet hebben om niet te zien hoe het werkt. Bovendien heb ik een hoop meisjes zo naar de afgrond zien gaan. Het is gewoon dood en doodzonde als je die meisjes ziet en ik vind het niet eerlijk om het allemaal maar weg te vegen met de uitspraak dat ze het verdienen als ze zich inlaten met die jongens. Ik vind dat er meer gedaan moet worden om de meisjes hier te beschermen. Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.
Ja tuurlijk is het allemaal dood- en doodzonde maar jij haalt de eigen verantwoording van die meisjes weg. Jij impliceert namelijk dat iedereen slachtoffer kan worden van loverboys en hiermee doe je de meisjes die zich niet met dat soort tuig inlaat tekort. Dat is - itt bij een verkrachting wat elke vrouw kan overkomen - namelijk niet zo. Het is altijd een bepaald type meisje wat het slachtoffer wordt van loverboys. En er vervolgens nog een keer intrapt. En nog een keer. Hoe achterlijk ben je dan?
pi_75242928
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_75242967
quote:
Dit stukje onderbouwt mijn stelling en ontkracht die van Senesta.
pi_75243081
Bagatelliseren ouders dit soort dingen op de jonge leeftijd van hun kinderen dan? Beginnen ze te laat met het erover praten met hun dochters? als je vanaf het 10e/11e levensjaar regelmatig terugkomt op dit onderwerp bij ze en ze zeker in de eerste jaren daarin toch meer controleert, volgt en bepraat, kan je dan niet meer controle houden?

En laten we wel wezen, het is niet alleen maar een probleem van Den Helder he. Dat wordt nu even leuk in het nieuws gebracht omdat dáár het onderzoek is geweest, maar elke middelgrote stad heeft dit soort problemen wel. We kennen Urk en Volendam inmiddels als coke snuivende dorpen.

Alberto Stegeman was een keer in Eindhoven, Lelystad, Hilversum en nog wat plaatsen om te zien hoe snel hij aan coke en andere troep kon komen en dat lukte out of the bleu ook in 5 minuten overal. Dus zo is er overal wel een hot item te maken.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 december 2009 @ 12:42:57 #155
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75243432
quote:
„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”
Als ouder sta je machteloos? "Tja, je waarschuwt ze hè? En ja, je hebt geen bewijs..."
Wat is dat voor belachelijke houding?
pi_75243496
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:59 schreef r8ality het volgende:
Weet je wat het erge is? Dat het me inmiddels niet meer bevreemd en ik me er weinig druk over maak. Als je zo dom bent verdien je het misschien wel om geslagen te worden . Beetje jammer dat de maatschappij wel opdraait voor de kosten...
had het zelf niet beter kunnen verwoorden. triest maar waar
pi_75243580
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Als ouder sta je machteloos? "Tja, je waarschuwt ze hè? En ja, je hebt geen bewijs..."
Als ze die kerel als moeder in elkaar slaat gaat zij de cel in. En geen aangifte van het meisje, geen zaak.
pi_75243666
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

_!

dat dus
Ja doei.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:51:47 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75243766
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]
Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.
Ik deel je bezorgdheid!
Je kan zelf op het moment ook niet meer doen als ze goed bijbrengen dat meisjes door NIEMAND geslagen behoren te worden. En meer van zulks wijsheden natuurlijk.
Heb het met mijn 2 meiden ook, ook al woon ik niet in Den Helder maak ik me nu al zorgen.
The truth was in here.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:52:47 #160
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75243806
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als ze die kerel als moeder in elkaar slaat gaat zij de cel in. En geen aangifte van het meisje, geen zaak.
Nou en? Ten eerste is "in elkaar slaan" niet het enige instrument dat je als ouder ter beschikking staat lijkt me, en verder... nou én?!
pi_75243811
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 13:53:21 (stop eens troll) ]
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:15 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75243952
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef CoqAuVin het volgende:
Want nederlandse tokkies slaan niet.

[ Bericht 18% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 13:53:33 ]
The truth was in here.
pi_75243994
http://g1ng3r.hyves.nl/

Hyves van die Ashley
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_75243998
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jawel, maar daar vallen die meiden van je sowieso al niet op. Die vallen meer op mannen met een donkere huidskleur.
pi_75244013
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Capuchonnegers zijn Nederlanders.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 13:02:47 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75244135
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is het allemaal dood- en doodzonde maar jij haalt de eigen verantwoording van die meisjes weg. Jij impliceert namelijk dat iedereen slachtoffer kan worden van loverboys en hiermee doe je de meisjes die zich niet met dat soort tuig inlaat tekort. Dat is - itt bij een verkrachting wat elke vrouw kan overkomen - namelijk niet zo. Het is altijd een bepaald type meisje wat het slachtoffer wordt van loverboys. En er vervolgens nog een keer intrapt. En nog een keer. Hoe achterlijk ben je dan?
Oh nee, zeker niet, er zijn genoeg meisjes die zich er niet mee inlaten en prima door deze periode heen komen. Maar over die groep hadden we het toch niet? En de groep meisjes die zich wel hiermee inlaten (op welke manier dan ook) is ook best groot vind ik. Maar het schoolpleinverhaal is ook trieste realiteit.

Ik vind dat er hier een beetje aan voorbij word gegaan dat we het hebben over meisjes vanaf 12 jaar, dat zijn gewoon nog kinderen. En wat voor type meisjes het dan zijn zal me verder een worst zijn, geen enkel type meisje zou in zo'n positie horen te zitten.

En natuurlijk zijn er ook meisjes die het heel erg stoer vinden en zich misschien ook wel aangetrokken voelen tot dit soort jongens. Misschien dat ouders in dat soort gevallen meer mogelijkheden zouden moeten krijgen om in te grijpen?
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 13:04:04 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75244181
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan?
pi_75244221
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan?
je kind binnen houden?
  donderdag 3 december 2009 @ 13:12:16 #169
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75244395
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dan?
Dat kan - afhankelijk van de exacte situatie - vanalles zijn, variërend van je dochter binnen houden (of in dit geval wellicht op laten nemen in een inrichting) tot het in elkaar schoppen van haar achterlijke vriendje. Die fatalistische instelling van "ja wat kan je doen hè, zonder bewijs" wanneer je dochter steeds onder de blauwe plekken thuiskomt, daar kan ik me in ieder geval niks bij voorstellen.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:13:40 #170
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_75244444
Bad parenting.

Vicieuze cirkel en zulks. De kern van het probleem komt natuurlijk vanuit de opvoeding, uiteraard is het niet de "schuld" van de meisjes in kwestie immers zijn zij als individu nog veels te jong om het voortbrengsel van hun daden in te zien.

Ach, wel weer een avondje amusante televisie, daar heb ik helemaal niets op tegen.
pi_75244573
De frase te dom om te schijten is hier wel op zn plaats, zo dunkt mij
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75244611
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat kan - afhankelijk van de exacte situatie - vanalles zijn, variërend van je dochter binnen houden (of in dit geval wellicht op laten nemen in een inrichting) tot het in elkaar schoppen van haar achterlijke vriendje. Die fatalistische instelling van "ja wat kan je doen hè, zonder bewijs" wanneer je dochter steeds onder de blauwe plekken thuiskomt, daar kan ik me in ieder geval niks bij voorstellen.
Helaas wordt dat weer bestraft door onze geweldige "recht"spraak. Als zo'n loverboy ooit met zijn flikken aan mijn (niet bestaande) dochter zou komen koop ik een pistool en schiet ik hem dood. Dan maar 10 jaar zitten. Dat beschouw ik dan als straf voor mijn gefaalde opvoeding (immers als je je kinderen normaal opvoedt komen ze ook niet met zo'n figuur in aanraking).
pi_75245243
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:19 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Helaas wordt dat weer bestraft door onze geweldige "recht"spraak. Als zo'n loverboy ooit met zijn flikken aan mijn (niet bestaande) dochter zou komen koop ik een pistool en schiet ik hem dood. Dan maar 10 jaar zitten. Dat beschouw ik dan als straf voor mijn gefaalde opvoeding (immers als je je kinderen normaal opvoedt komen ze ook niet met zo'n figuur in aanraking).
Begrijpelijk, maar de 10 jaar dat jij in de gevangenis zit laat je dochter zich uitwonen door 13 negers (tegelijk).
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_75245448
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef SiemPie666 het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar de 10 jaar dat jij in de gevangenis zit laat je dochter zich uitwonen door 13 negers (tegelijk).
Of je wordt in de bak uitgewoond door 13 negers tegelijk
pi_75245944
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Nou en? Ten eerste is "in elkaar slaan" niet het enige instrument dat je als ouder ter beschikking staat lijkt me, en verder... nou én?!
Wat verder? foei zeggen tegen die kerel? en tegen je dochter?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:06:07 #176
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75246030
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Wat verder? foei zeggen tegen die kerel? en tegen je dochter?
Ook nog een mogelijkheid. Ik zet hem op het lijstje.
pi_75246082
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:55 schreef The_stranger het volgende:
Zucht... Wat zijn we toch aan het doen...

We leven in een maatschappij dat langzaam maar zeker elk stukje gezond verstand doet laat verdwijnen.
pi_75246095
Zolang het mijn dochter niet betreft zoeken ze het maar lekker uit.
Naïeve kinders en allemaal de schuld van de opvoeding (gebrek eraan).

"We hebben haar voor die dingen gewaarschuwd"
Nee gewoon verbieden en thuis houden.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:09:19 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75246137
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Het is altijd een bepaald type meisje wat het slachtoffer wordt van loverboys. En er vervolgens nog een keer intrapt. En nog een keer. Hoe achterlijk ben je dan?
ben ik met je eens. Altijd van die VMBO'ers die te dom zijn om hun reet te krabben. Maar het is zooo stoer om een kerel te hebben met een bek vol gouwe tanduhhhh. En dat is niet alleen in Den Helder overigens. Das overal zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Qwea op 03-12-2009 14:14:24 ]
pi_75246193
Mijn dochter is 14.
Ik laat haar het zaterdag ook wel zien , doe ik ook met films over loverboys.
Gelukkig vind ze het ook stom als meisjes erin trappen.
En ik kan je wel zeggen als zo een figuur mijn dochter zou bedreigen eet hij voortaan zijn avond eten met een rietje.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:12:30 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75246250
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef shomila het volgende:
Mijn dochter is 14.
Ik laat haar het zaterdag ook wel zien , doe ik ook met films over loverboys.
Gelukkig vind ze het ook stom als meisjes erin trappen.
En ik kan je wel zeggen als zo een figuur mijn dochter zou bedreigen eet hij voortaan zijn avond eten met een rietje.
Mja, je lult vrij makkelijk met je rietje.. maar trust me.. ik ben niet snel bang, alles behalve... maar die Antillianen hier zou ik dus echt niet op mn dak willen. Tering.
pi_75246311
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, je lult vrij makkelijk met je rietje.. maar trust me.. ik ben niet snel bang, alles behalve... maar die Antillianen hier zou ik dus echt niet op mn dak willen. Tering.
Gelukkig zijn we niet zo bang uitgevallen en voor me kinderen vecht ik me dood als het moet.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:15:01 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75246331
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef shomila het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we niet zo bang uitgevallen en voor me kinderen vecht ik me dood als het moet.
Joah, totdat er 1 je ff een kogel door je kop schiet. Das normaal hier hoor. Gebeurt wel vaker
pi_75246332
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef shomila het volgende:

[..]

Precies. laten we in Nederland niet veel te veel begaan? Keren we niet veel te vaak de andere wang toe?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:15:59 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75246359
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:15 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Precies. laten we in Nederland niet veel te veel begaan? Keren we niet veel te vaak de andere wang toe?
Ja. Veelste veel.

En dan sla je zo'n antilliaan helemaal naar de tering. En dan? Dan zit je en in de bak, en mocht je vrij komen, dan komen zn maten je wel ff afhandelen.
pi_75246438
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:15 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor hier moeten ze toch keihard tegen optreden.
Vinden ze het gek dat je eigen rechter gaat spelen.
Je kan niet anders de regering doet er niks aan.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:19:53 #187
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75246488
Istel voor dat men in die Marine-stad eens een razzia gaat doen en al dat antiliaans tuig in hechtenis neemt. Reken maar dat de problemen dan erg snel zijn afgenomen.

Aankomen kakken met een feeble excuus als "deel van onze cultuur", mijn aars!!!!!!!
Ga dan terug naar die mooie eilanden van jullie en practiseer dat daar maar.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_75246780
Als er in NL geen anties en soortgelijke types waren had dit probleem zich nooit voorgedaan. Het gaat denk ik niet lukken ze er alsnog uit te knikkeren. Daar ontbreekt de moed en waarschijnlijk ook de wil voor. Maar je kunt wel zelf vertrekken. Laat de socialisten hier in het avondland lekker wegkwijnen onder het genot van een laatste kopje thee.
Goud kan je niet bijdrukken
  donderdag 3 december 2009 @ 14:30:19 #189
116015 SicSicSics
pi_75246845
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Poekieman het volgende:
Als er in NL geen anties en soortgelijke types waren had dit probleem zich nooit voorgedaan. Het gaat denk ik niet lukken ze er alsnog uit te knikkeren. Daar ontbreekt de moed en waarschijnlijk ook de wil voor. Maar je kunt wel zelf vertrekken. Laat de socialisten hier in het avondland lekker wegkwijnen onder het genot van een laatste kopje thee.
Tuurlijk, want Ronnie en Wesley laten nooit een zwanger mokkel met blauw oog thuiszitten terwijl ze er met een andere Anita vandoor gaan!
Fine, fuck you then!
pi_75246976
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Poekieman het volgende:
Ah, de socialisten zijn schuldig mensen! Aan de schandpaal met ze!
pi_75247066
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Tuurlijk, want Ronnie en Wesley laten nooit een zwanger mokkel met blauw oog thuiszitten terwijl ze er met een andere Anita vandoor gaan!
Ontkennen dat het loverboy probleem een niet-Nederlands probleem is .
pi_75247155
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Niet dan?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:41:00 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75247202
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Het zijn niet zozeer de socialisten, als wel de zich moreel verheven voelende, thee drinkende, ex-gereformeerde Goedmensen.
The End Times are wild
  donderdag 3 december 2009 @ 14:41:46 #194
116015 SicSicSics
pi_75247230
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef ThaMadEd het volgende:
Ontkennen dat het loverboy probleem een niet-Nederlands probleem is .
Waar zie je mij dat ontkennen?

Gedwongen prostitutie is overigens geen alleenrecht van buitenlandse mannen richting Nederlandse vrouwen hoor.
Fine, fuck you then!
pi_75247389
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waar zie je mij dat ontkennen?

Gedwongen prostitutie is overigens geen alleenrecht van buitenlandse mannen richting Nederlandse vrouwen hoor.
Nee maar je bagatelliseert het wel. En tuurlijk maken autochtonen zich hier ook wel eens schuldig aan. Net als dat Marokkanen incidenteel rellen met voetbal (wat voornamelijk door autochtonen gebeurt). Maar dat haalt niet weg dat het in te grote mate een probleem is van bepaalde culturen.
pi_75247565
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zijn niet zozeer de socialisten, als wel de zich moreel verheven voelende, thee drinkende, ex-gereformeerde Goedmensen.
"The multicultural appeasement lobby who occupy such high moral ground that you can hardly see them up there through the clouds of self-righteousness."

In het NLs is het een stuk minder, maar die dus.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:52:37 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75247641
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Poekieman het volgende:

[..]

"The multicultural appeasement lobby who occupy such high moral ground that you can hardly see them up there through the clouds of self-righteousness."

In het NLs is het een stuk minder, maar die dus.
Door jezelf luidkeels tot Goedmens uit te roepen kun je jezelf moreel verheven voelen boven de rest van het gepeupelte zonder dat het je een cent kost. Denk aan Herman van Veen, Marcel van Dam, Anouk en meer van dat soort rukkers.
The End Times are wild
pi_75247755
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Niet dan?

Tuurlijk niet. We hebben ook vaak genoeg conservatieven en liberalen in de regering gehad. Ze deden allemaal mee met het over de top softe beleid. Natuurlijk is dit landje te vol geraakt, maar dat mag je nog steeds niet zeggen. Ik denk dat de meerdeheid van de bevolking voor een immigratie-stop is, maar geen regering die eraan wil. Dan wil ik overigens wel een uitzondering maken voor mensen uit oorlogsgebieden, die zijn wat mij betreft welkom, maar wel met een tijdelijke verblijfsvergunning. Als het weer rustig is gaan ze weer terug. Het is wel even genoeg zo.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:56:55 #200
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75247785
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:00 schreef LXIV het volgende:
Je was me net voor Strolie! Dit nieuwsbericht wilde ik natuurlijk ook graag posten, voorzien van wat doemvoorspellingen over de Ondergang van het Avondland.

Het zullen inderdaad hele primaire, onderontwikkelde meisjes zijn die zich aangetrokken voelen tot deze straatnegers. Instinctief willen zij paren met de sterkste van de rots. Aangezien dat in Den Helder deze rapnegers zullen zijn, vinden ze hen geweldig.De blanke jongens zullen thuis achter de geraniums zitten, op FOK! of WOW, bang om naar buiten te komen.

Op deze manier verandert Den Helder in enkele generaties in een soort Mogadishu. Maar ook dat is evolutie. Wanneer de blanke mannen te bang en laf zijn om nog naar buiten te komen, dan verliezen ze natuurlijk hun positie.

Een jaar geleden stond er een vrijwel gelijk bericht over Rotterdam in de krant. Daar was het onder tienermeisjes mode geworden om zich te laten bevruchten door een rapneger. Dat hij daarna snel de benen nam namen ze voor lief. Ze hadden immers nu wel zo'n felbegeerd lichtgetint kindje, en daarnaast ook nog een uitkering en een huurflatje 12 hoog.
Blanke mannen verliezen hun positie

Terwijl deze jonge Antilianen domme snolletjes mishandelen en bezwangeren, zullen veel blanke jongens van hun leeftijd hard aan het studeren zijn.

Dat zijn dezelfde mensen die over tien jaar diezelfde Antilianen afwijzen in een solicitatiegesprek, of ze als openbaar aanklager de gevangenis in sturen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:57:52 #201
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75247817
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, de users in dit topic zuigen volle zalen

V.
Nee voor jou trappen ze op de rem.
stom
  donderdag 3 december 2009 @ 15:01:37 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75247941
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Viajero het volgende:

[..]

Terwijl deze jonge Antilianen domme snolletjes mishandelen en bezwangeren, zullen veel blanke jongens van hun leeftijd hard aan het studeren zijn.

Dat zijn dezelfde mensen die over tien jaar diezelfde Antilianen afwijzen in een solicitatiegesprek, of ze als openbaar aanklager de gevangenis in sturen.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als die blanke jongen dan trouwt met zo'n snolletje vanuit haar flatkamertje en vervolgens pleegvader wordt van 3 getinte kindjes van 3 verschillende mannen die allemaal spoorloos zijn, dan zal het zwarte ras uiteindelijk toch zegevieren!
The End Times are wild
pi_75248062
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als die blanke jongen dan trouwt met zo'n snolletje vanuit haar flatkamertje en vervolgens pleegvader wordt van 3 getinte kindjes van 3 verschillende mannen die allemaal spoorloos zijn, dan zal het zwarte ras uiteindelijk toch zegevieren!
  donderdag 3 december 2009 @ 15:10:28 #204
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_75248193
Kansloos triest volk. Beide partijen.
pi_75248679
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, maar die sterven dus... En de anties planten zich op kosten van hen voort - zolang dat nog kan. Dat kan je die anties niet kwalijk nemen, dat is gewoon de aard van het beestje. Maar de autochtone softies wel, dat die erbij staan en (alleen) er naar kijken.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:26:01 #206
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75248797
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Ja, maar die sterven dus... En de anties planten zich op kosten van hen voort - zolang dat nog kan. Dat kan je die anties niet kwalijk nemen, dat is gewoon de aard van het beestje. Maar de autochtone softies wel, dat die erbij staan en (alleen) er naar kijken.
Daarom allemaal preventief oppakken en hun complete doopzeel lichten en hun deporteren naar hun eigen cultuur waar het schijnbaar heel gewoon is om de vrouw in elkaar te rammen.
In NL is dat nl. geen deel van de cultuur.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:28:24 #207
111528 Viajero
Who dares wins
pi_75248872
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Dus "autochtone softies" moeten zich ook gaan specialiseren in straatgevechten, grammaticaal belabberd Nederlands spreken en domme snollen zwanger maken en mishandelen?

Ik heb echt veeeeeel productievere dingen te doen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_75248963
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. We hebben ook vaak genoeg conservatieven en liberalen in de regering gehad. Ze deden allemaal mee met het over de top softe beleid. Natuurlijk is dit landje te vol geraakt, maar dat mag je nog steeds niet zeggen. Ik denk dat de meerdeheid van de bevolking voor een immigratie-stop is, maar geen regering die eraan wil. Dan wil ik overigens wel een uitzondering maken voor mensen uit oorlogsgebieden, die zijn wat mij betreft welkom, maar wel met een tijdelijke verblijfsvergunning. Als het weer rustig is gaan ze weer terug. Het is wel even genoeg zo.
Totdat Fortuyn opkomst maakte zuchtte elke politicus onder het juk van de politieke correctheid en was min of meer gedwongen mee te gaan richting socialisme, op straffe van demonisering (vergeljikingen met Hitler, Goebbles en meer van dat soort nationaal socialisten), iets wat toen nog erg goed werkte.
pi_75249024
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:28 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dus "autochtone softies" moeten zich ook gaan specialiseren in straatgevechten, grammaticaal belabberd Nederlands spreken en domme snollen zwanger maken en mishandelen?

Ik heb echt veeeeeel productievere dingen te doen.
Nee, die zouden <iets> moeten (laten) doen wat het 'anti-probleem' eens en voor altijd oplost.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:33:20 #210
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75249050
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Totdat Fortuyn opkomst maakte zuchtte elke politicus onder het juk van de politieke correctheid en was min of meer gedwongen mee te gaan richting socialisme, op straffe van demonisering (vergeljikingen met Hitler, Goebbles en meer van dat soort nationaal socialisten), iets wat toen nog erg goed werkte.
nationaal-socialisme is echt hetzelfde als socialisme ja.

Sowieso heeft dit helemaal niks met socialisme of kapitalisme o.i.d. te maken, maar goed, denken dat iemand als jij die nuance kan maken is toch wel iets teveel gevraagd.
pi_75249146
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:33 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Sowieso heeft dit helemaal niks met socialisme of kapitalisme o.i.d. te maken, maar goed, denken dat iemand als jij die nuance kan maken is toch wel iets teveel gevraagd.
Ik denk eerder dat jij je hier belachelijk maakt. Lees eens goed wat hij zegt
pi_75249202
quote:

[..]

Je weet toch hoe graag mensen iemand de schuld willen geven. Het ligt aan links of aan rechts. Dan weer aan de socialisten en vervolgens weer aan de liberalen. We doen het met elkaar en dat moeten we ons goed realiseren.
  donderdag 3 december 2009 @ 15:41:42 #213
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_75249346
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef duguid het volgende:
http://g1ng3r.hyves.nl/

Hyves van die Ashley
Wel lief.

"Mijn Prinsje: Prinsesjjee Vn me jij mOet Ook weten dat ik super Veeell Vn je hOu,,aan jOuw liefde heb ik genOeg hOef geen ander Meerr !! Samen zijn we sterk, jij en ik One llOveee dOorr niemand te breken illOveeeyOuu sO bOo.. "
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 3 december 2009 @ 15:42:47 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75249390
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wel lief.

"Mijn Prinsje: Prinsesjjee Vn me jij mOet Ook weten dat ik super Veeell Vn je hOu,,aan jOuw liefde heb ik genOeg hOef geen ander Meerr !! Samen zijn we sterk, jij en ik One llOveee dOorr niemand te breken illOveeeyOuu sO bOo.. "
Die witte computernerds ontbreekt het gewoon aan moraalloosheid en lef om zoiets in te tikken op hyves vanuit de computer van een ander wijf dat ze liggen te doppen.
The End Times are wild
pi_75249501
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wel lief.

En zij heet His Love en die Winston van haar heet Her Love. Dit is het bewijs: ze zijn meant to be
pi_75249641
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij je hier belachelijk maakt. Lees eens goed wat hij zegt
Ik zie anders geen argumenten waarom het niet soortgelijk zou zijn... In essentie willen alle vormen van socialisme hetzelfde: zoveel mogelijk macht aan de staat, omdat die - denken ze - 'het' beter kan dan de mensen zelf, ofwel: de vrije markt. Dat geldt voor communisten, nationaal socialisten, sociaal democraten en wat daar al niet meer is.

Maar goed we dwalen af, maar altijd leuk te zien dat socialisten als door een wesp gestoken reageren op de toch voor de hand liggende link naar nationaal socialisme.
pi_75249642
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

En zij heet His Love en die Winston van haar heet Her Love. Dit is het bewijs: ze zijn meant to be
De tyfus, de krabbels van die gast.
pi_75249743
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Ik zie anders geen argumenten waarom het niet soortgelijk zou zijn... In essentie willen alle vormen van socialisme hetzelfde: zoveel mogelijk macht aan de staat, omdat die - denken ze - 'het' beter kan dan de mensen zelf, ofwel: de vrije markt. Dat geldt voor communisten, nationaal socialisten, sociaal democraten en wat daar al niet meer is.

Maar goed we dwalen af, maar altijd leuk te zien dat socialisten als door een wesp gestoken reageren op de toch voor de hand liggende link naar nationaal socialisme.
Het maakbaarheidsideaal van de samenleving. Waar dat toe heeft geleid weten we inmiddels allemaal. En inderdaad vermakelijk om te zien.
pi_75250096
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:59 schreef r8ality het volgende:
Mee eens. Ze zoeken het zelf op dan mag je gestraft worden voor je domme en onverantwoordelijke zaken die je onderneemt.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:12:11 #220
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75250516
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:49 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Ik moet het LXIV nageven dat stupiditeit zich idd steeds meer lijkt voort te planten...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75250559
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik moet het LXIV nageven dat stupiditeit zich idd steeds meer lijkt voort te planten...
Inderdaad, want nog steeds geen argumenten...
  donderdag 3 december 2009 @ 16:17:03 #222
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75250707
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Inderdaad, want nog steeds geen argumenten...
Idd, jij wint
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75250837
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dus in de film "Idiocracy" zitten ze er niet eens zover naast?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:51:16 #224
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75251812
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Eens!

Geen medelijden met deze zogenaamde "slachtoffers"! Deze dames zoeken het immers zelf op. Zelfs een autist kan nog bedenken dat een capuchonneger met een paar gouden tanden foute boel betekent, dus dan moeten die meiden, met hun zogenaamd "hoge EQ in plaats van IQ", dat helemaal kunnen bedenken! Ze zoeken het zelf op omdat ze het spannend vinden en de cadeautjes prettig vinden. En ja, dan gaat er weleens wat mis.
Waar gehakt wordt, vallen spaanders! Risico van het vak. Ik pleit voor denaturalisatie voor dit soort meisjes, is veel beter voor de staatskas.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 3 december 2009 @ 17:03:54 #225
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75252265
quote:

[..]

Ik zie dat mijn opvatting steeds meer gemeengoed wordt. Ethiraseth, je moet je toch eens afvragen of je de nieuwste paradigmaverschuiving niet gemist hebt.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 17:38:20 #226
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_75253330
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:57 schreef isogram het volgende:
Ziek. Een ander woord heb ik er niet voor. Zowel daders als slachtoffers hebben geestelijke hulp nodig.
Inderdaad, de daders hebben hulp nodig met euthenasie plegen of met vervoer naar het vliegveld alwaar hun plane klaar staat voor retour eigen cultuur en de slachtoffers...tja, die hebben ECHT hulp nodig.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_75253452
ik vind het altijd zonde, als ik door me hometown rij, en zo lekker blond chickie zie met een anti.
Ik wil ze ook slaan met xbox spelletjes.
JA!
  donderdag 3 december 2009 @ 18:01:16 #228
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75254053
als ik idd dat hyves acount zie dan zien ze er uit dat ze zelf hun onderbroek nog niet kunnen aantrekken .
en dan hebben ze kinderen en krijg ze klappen op haar smoelwerkje met regelmaat van de clock.
wat ik mij afvraag wat kom er nu van die kinderen terecht als die weer groter worden .ik bedoel de kinderen van deze kinderen
gaat lekker zo ..

het vliegtuig op en idd oefen die praktijken maar uit waar je vandaan kom.
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75256018
Zie het programma niet in de gids terug. Iemand een idee waar en hoe laat het zaterdag uitgezonden wordt?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:00:37 #230
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75256050
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Joenes het volgende:
Zie het programma niet in de gids terug. Iemand een idee waar en hoe laat het zaterdag uitgezonden wordt?
Vara geloof ik, had ik ergens gezien. Weet niet of dat NL1, 2 of 3 is.
pi_75256152
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is in de natuur tenslotte altijd een maximum populatie. In dit geval zal deze generatie tuig elkaar netjes overhoop schieten, omdat ze met teveel zijn.
pi_75256522
5 december uitgezonden op Nederland 2, om 16.35 uur.
JA!
pi_75256867
oh ja, ze rappen ook !

en hier proberen ze de cameraploeg te beuken

[ Bericht 35% gewijzigd door Rensjebree op 03-12-2009 19:34:56 ]
JA!
pi_75260392
Dit topic is zo 1990..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 3 december 2009 @ 22:59:42 #235
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75265761
domme wijven
&uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O O.o° &uml;°o.O
pi_75265800
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Rensjebree het volgende:
oh ja, ze rappen ook !

en hier proberen ze de cameraploeg te beuken

pi_75269260
Ik heb verschillende keren van nabij meegemaakt, hoe vrouwen een keuze maakten voor een man die hen met weinig respect behandelde en niet voor een man die hen met voorkomendheid behandelde.
En dat is natuurlijk ook spannender: die mannen zijn ondernemender, agressiever en je hoeft als vrouw niet zelf na te denken over wat je wilt. En je hoeft je ook emtioneel niet bloot te geven, want er wordt je niks gevraagd en er wordt toch niet naar je geluisterd.
Een man die wèl rekening met je houdt, is veel enger. Zeker als je zelf (nog) niet weet wat je wilt. En ze lijken zwak, omdat ze naar je luisteren en bereid zijn om hun eigen mening te herzien. Van die watjes die je kunt manipuleren en die bereid zijn om je je zin te geven, die roepen alleen maar minachting op.

Maar op deze schaal? Godverdomme.
Oh, en maak je geen illusies: je kunt er niks aan doen. Het moet uitwoeden of zo.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 00:42:28 #238
137949 Disana
pi_75269310
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef Kees22 het volgende:

Een man die wèl rekening met je houdt, is veel enger. Zeker als je zelf (nog) niet weet wat je wilt. En ze lijken zwak, omdat ze naar je luisteren en bereid zijn om hun eigen mening te herzien. Van die watjes die je kunt manipuleren en die bereid zijn om je je zin te geven, die roepen alleen maar minachting op.

Maar op deze schaal? Godverdomme.
Oh, en maak je geen illusies: je kunt er niks aan doen. Het moet uitwoeden of zo.
Niet zo somber, we zijn niet allemaal zo
pi_75269318
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

_!

blijkbaar niet, anders werd het niet gedocumentaired

als je de randfiguren opzoekt krijg je altijd extreme verhalen
pi_75269477
Den Helder.. toch wel één van de meest verloederde steden van Nederland.
pi_75269584
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet zo somber, we zijn niet allemaal zo
Nee, dat geloof ik wel, dat geeft ook nog hoop.
Maar ik heb het gezien, een paar keer, in verschillende vormen. En ik heb nog geen goed antwoord.

Mijn eerste huisarts hier vertelde me de eerste keer dat ik bij hem kwam (ik was een vrijgezelle student van pakweg 20): "Ongeveer 25 % van de vrouwen is moederlijk ingesteld en ongeveer 25 % van de mannen is vaderlijk ingesteld. Als het krijgen van kinderen nou tot die mensen beperkt bleef, dan werd het nog wel eens wat met de mensheid. Maar iedereen kan zo maar kinderen krijgen. Zo wordt het nooit wat."
Geen idee waarom hij dat mij vertelde, maar het is me altijd bijgebleven.

Edit: ik moet eerlijk zijn: ik heb mezelf ook laten koeieneren door krachtige vrouwen, terwijl ik vriendelijke vrouwen slecht behandeld heb.
En met mannen? Dat is anders, maar wel een beetje vergelijkbaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kees22 op 04-12-2009 01:02:02 ]
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75269782
waarom zou je hier moeilijk over doen. Ja heel zonde dat knappe meisjes worden uitgewoond door ghettonegers, maar dat is deel van de evolutie. Soms heeft kwaliteit de overheid in evolutie, maar kwantiteit vaker.

De staatskas heeft hier weinig mee te maken. De verzorgingsstaat heft zichzelf toch wel op binnen een paar decennia. stront ruimt zichzelf wel op, of het nou door kogels of door hongersnood is.

en alsof een blanke man een tienermoeder en haar bruine kind gaat onderhouden in de toekomst
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:38:48 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75272246
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:02 schreef Synthesist het volgende:

en alsof een blanke man een tienermoeder en haar bruine kind gaat onderhouden in de toekomst
Indirect gebeurt dit nu wel natuurlijk via de verzorgingsstaat.
The End Times are wild
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:37:47 #244
116015 SicSicSics
pi_75273208
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef LXIV het volgende:
Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn. Ik weet ook nog wel wat gevalletjes om op te bezuinigen anders. Mensen die niets 'toevoegen' aan de samenleving en wel tonnen per jaar kosten!..
Fine, fuck you then!
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 09:40:50 #245
137949 Disana
pi_75273291
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik wel, dat geeft ook nog hoop.
Maar ik heb het gezien, een paar keer, in verschillende vormen. En ik heb nog geen goed antwoord.

Mijn eerste huisarts hier vertelde me de eerste keer dat ik bij hem kwam (ik was een vrijgezelle student van pakweg 20): "Ongeveer 25 % van de vrouwen is moederlijk ingesteld en ongeveer 25 % van de mannen is vaderlijk ingesteld. Als het krijgen van kinderen nou tot die mensen beperkt bleef, dan werd het nog wel eens wat met de mensheid. Maar iedereen kan zo maar kinderen krijgen. Zo wordt het nooit wat."
Geen idee waarom hij dat mij vertelde, maar het is me altijd bijgebleven.

Edit: ik moet eerlijk zijn: ik heb mezelf ook laten koeieneren door krachtige vrouwen, terwijl ik vriendelijke vrouwen slecht behandeld heb.
En met mannen? Dat is anders, maar wel een beetje vergelijkbaar.
Wijsheid komt met de jaren, je waardeert niet altijd wat je hebt maar dat komt wel.

Een vriendin van mij is te kieskeurig, die kiest voor supermoeilijke mannen en dat loopt dus steeds spaak. Een internetvriendin van 80+ zei dat ik haar moest vertellen voor een nerd te kiezen, dan heb je een trouwe dankbare man.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:41:37 #246
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75273308
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn. Ik weet ook nog wel wat gevalletjes om op te bezuinigen anders. Mensen die niets 'toevoegen' aan de samenleving en wel tonnen per jaar kosten!..

Het is natuurlijk van de zotte dat de gewone man moet betalen voor dit soort onrendabelen.
pi_75273416
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die voor 90% door blanke, hoogopgeleide, autochtone mannen wordt betaald. De enige groep in dit land die nooit steun krijgt.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:48:21 #248
116015 SicSicSics
pi_75273470
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:41 schreef Sachertorte het volgende:

Het is natuurlijk van de zotte dat de gewone man moet betalen voor dit soort onrendabelen.
Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen? Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Fine, fuck you then!
pi_75273523
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen? Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Waarom mag Jan Modaal daar dan wel voor gestraft worden?
pi_75273583
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Die voor 90% door blanke, hoogopgeleide, autochtone mannen wordt betaald. De enige groep in dit land die nooit steun krijgt.
Ik roep ook al jaren dat we door de globalisering steeds meer hoogopgeleiden kwijt gaan raken aan andere landen en de verzorgingsstaat mensen aantrekt die deze verzorging goed kunnen gebruiken. Je krijgt dan een shift in de verkeerde richting. De grootste belastingbetalers gaan weg en de groep die de grootste kostenpost vormt groeit.
Ik ken in mijn omgeving veel masters en promovendi die het geluk ergens anders zoeken en ik ben daar ook een van.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:59:02 #251
116015 SicSicSics
pi_75273749
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom mag Jan Modaal daar dan wel voor gestraft worden?
Ik zie het niet als straf om mensen te helpen. Kijk, ze mogen van mij strenger zijn wat betreft een uitkering. Verdere versobering van regelingen om mensen te stimuleren om beter na te denken bijvoorbeeld.

Je komt alleen al vrij snel aan draconische maatregelen als je dit soort dingen wil aanpakken. En iemand volledig laten creperen vind ik geen prettig idee.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:05:52 #252
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75273912
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen?
Waarom niet? Je hoeft asociaal gedrag toch niet te belonen? Dat is nu namelijk de praktijk.
quote:
Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Wat een onzindelijke redenering. Dat kind wordt gestraft door de moeder.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:14:41 #253
116015 SicSicSics
pi_75274142
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:05 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom niet? Je hoeft asociaal gedrag toch niet te belonen? Dat is nu namelijk de praktijk.
Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.
quote:
Wat een onzindelijke* redenering. Dat kind wordt gestraft door de moeder.
En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.

* LoL Wut?
Fine, fuck you then!
pi_75274245
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.
[..]

En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.

* LoL Wut?
Er zijn genoeg mensen in Nederland die willen adopteren. Lijkt me een prima oplossing. de norm moet zijn: Uitkering, dan geen kinderen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:23:40 #255
116015 SicSicSics
pi_75274391
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Er zijn genoeg mensen in Nederland die willen adopteren. Lijkt me een prima oplossing. de norm moet zijn: Uitkering, dan geen kinderen.
Daar kan ik me in principe wel in vinden!
Fine, fuck you then!
pi_75274419
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef ssebass het volgende:

[..]

[..]

Ik roep ook al jaren dat we door de globalisering steeds meer hoogopgeleiden kwijt gaan raken aan andere landen en de verzorgingsstaat mensen aantrekt die deze verzorging goed kunnen gebruiken. Je krijgt dan een shift in de verkeerde richting. De grootste belastingbetalers gaan weg en de groep die de grootste kostenpost vormt groeit.
Ik ken in mijn omgeving veel masters en promovendi die het geluk ergens anders zoeken en ik ben daar ook een van.
Zou het zo erg zijn?? Het gras is bij de buren meestal niet veel groener. Ik denk dat de maatschappij zichzelf aan het opblazen is. De economie doet dat wel, want wie heeft nog geld? Welk land heeft nog geld? China misschien en voor de rest? Volgens mij is elk land inmiddels zo'n beetje leeg geleend/uitgegeven en we leven op de pof.
We leven in een doorgeslagen maatschappij. In een maatschappij waarin het consumeren veel te ver is doorgeslagen. We willen met z'n allen veel te veel en nu komt het dan zover dat we het hebben over onrendabelen... Mensen die niet meer mee kunnen komen en deze groep zal alleen maar groter worden in de toekomst. Dit is voor mij een teken dat de huidige maatschappij en het huidige economische stelsel niet meer werkt en zo maar eens op zijn laatste benen kan lopen, want je kan niet steeds meer mensen uit gaan sluiten. Daar komt anarchie van. En nogmaals, het geld is ook op en de financiele crisis gaat volgens mij gewoon door.

[ Bericht 0% gewijzigd door Big-Ern op 04-12-2009 11:15:06 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:08:08 #257
3542 Gia
User under construction
pi_75275758
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Winston? Cedric toch?
Ik vind die jongen er eigenlijk best okay uitzien. 17 jaar en dat heeft dan al een kind bij een ander?

Waar zijn die kids mee bezig!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:35:42 #258
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75276710
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat is dan jouw toets? De praktijk nu is gewoon: zielig=uitkering. Hoe asocialer deze mensen zijn, hoe zieliger. Dat werkt natuurlijk niet. Ik zeg daarom: zijn mensen asociaal, dan geen uitkering, of fors lager.
quote:
[..]

* LoL Wut?
Kinderen kun je bv ter adoptie aanbieden, of richt weer ouderwetse internaten op. Veel beter voor dit soort kinderen, groeien ze tenminste in een normale omgeving op.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:16:34 #259
3542 Gia
User under construction
pi_75278172
Jeej zeg: zwakbegaafd, kinderen afpakken, uitkering, kinderen afpakken. Maar kinderen krijgen en die vervolgens 5 dagen in de week, van 7 tot 7 in een KDV stoppen, dat mag wel.

Maar goed, je pakt die meiden dus hun baby af en biedt die ter adoptie aan. En dan douwen de adoptie-ouders dat kind in een dagverblijf. Ja, veel beter!! En wat als de adoptie-ouders hun baan verliezen en een uitkering aan moeten vragen? Hoppa, baby weer afpakken en naar de volgende ouders?
pi_75278371
Dit verhaal lezen en dan lekker naar Little House On The Prairie kijken, heerlijk dat contrast.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:03:13 #261
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75279701
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Gia het volgende:
Jeej zeg: zwakbegaafd, kinderen afpakken, uitkering, kinderen afpakken. Maar kinderen krijgen en die vervolgens 5 dagen in de week, van 7 tot 7 in een KDV stoppen, dat mag wel.

Maar goed, je pakt die meiden dus hun baby af en biedt die ter adoptie aan. En dan douwen de adoptie-ouders dat kind in een dagverblijf. Ja, veel beter!! En wat als de adoptie-ouders hun baan verliezen en een uitkering aan moeten vragen? Hoppa, baby weer afpakken en naar de volgende ouders?
Weet je wat het mooie is? Deze zielige tienermeisjes gooien hun kinderen ook 5 dagen/week op het kinderdagverblijf, want ze hebben het toch al zo zwaar, en ze moeten natuurlijk ook nog scholieren op het VMBO/MBO. En wat zegt de roverheid? Juist: jullie zijn zielig, dus betalen wij dit voor je! Natuurlijk wel van taxpoet, maar een kniesoor die daar op let.
pi_75279734
quote:

Zoals Theo Maassen al ooit mooi verwoordde: voor een klein kutaanhangertje moet je een rijbewijs hebben, maar neuken mag iedereen.

Wat mij betreft mag er een psychologische test worden ingevoerd..
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:29:34 #263
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75280680
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik kijk hier even mee, lijkt me een interessante documentaire. Ik zou me doodschamen om mijn kind zo op tv te zien. Maar meestal hebben de ouders niet eens in de gaten dat hun kind diep de afrond in zakt.
Ze hebben het wel in de gaten maar ze hebben geen bewijs, dus ja, wat kan je.

Het probleem imho gedeeltelijk is dat dit soort dingetjes vroeger makkelijker 'onderhands' even op te lossen waren maar tegenwoordig gaat de politie en het OM dan heel gewichtig doen over eigenrichting en zijn er opeens wel de middelen beschikbaar om een zaak tot een goed einde te brengeen.
Life is what you make it.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:48:25 #264
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75281450
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ze hebben het wel in de gaten maar ze hebben geen bewijs, dus ja, wat kan je.

Het probleem imho gedeeltelijk is dat dit soort dingetjes vroeger makkelijker 'onderhands' even op te lossen waren maar tegenwoordig gaat de politie en het OM dan heel gewichtig doen over eigenrichting en zijn er opeens wel de middelen beschikbaar om een zaak tot een goed einde te brengeen.
De truc is dan ook om jezelf eerst een strafblad te bezorgen, en daarna zo'n knul van eigenrichting te beschuldigen.
pi_75281841
quote:

Al deze zaken brengen eigenlijk aan het licht dat de hele maatschappij is doorgeschoten en eigenlijk niet meer functioneert. Steeds meer (jonge) mensen vertonen buitensporig gedrag en haken eigenlijk af. Doodzonde...
pi_75281925
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.

Althans...dat mag ik hopen.
Ja maar bebaald volk kiest voor bepaalde spelling.
Heeft met intelligentie the maken.
Vooral schrijven zoals je het uitspreekt ...vereenvoudigen etc etc etc
En dat er Johnen rondlopen zal best...de Sjonnen ...hangen daarentegen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:04:36 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75282097
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Al deze zaken brengen eigenlijk aan het licht dat de hele maatschappij is doorgeschoten en eigenlijk niet meer functioneert. Steeds meer (jonge) mensen vertonen buitensporig gedrag en haken eigenlijk af. Doodzonde...
Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.
The End Times are wild
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:08:50 #268
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_75282258
Het merendeel van die meisjes is echt te dom om te schijten. En die vuile lijers gaan daar op af als vliegen op een stronthoop ( en andersom ) . Het trekt elkaar gewoon aan.

Kunnen we niet gewoon dit stoppen door antilianen en ander tuig bij de geboorte preventief te ontmannen?
pi_75282456
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Het merendeel van die meisjes is echt te dom om te schijten. En die vuile lijers gaan daar op af als vliegen op een stronthoop ( en andersom ) . Het trekt elkaar gewoon aan.

Kunnen we niet gewoon dit stoppen door antilianen en ander tuig bij de geboorte preventief te ontmannen?
Ontmannen......alsof je een man bent als je een vrouw in elkaar tremt....
Castreren bedoel je bij gebrek aan een beterwoor dvoor mannelijk lid amputatie
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_75282714
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.
Of ze gingen naar de Oost, en laten wij nou een mooie gemeente hebben voor de kust van Venezuela.
pi_75282914
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eerder was er voor iedereen plek. Voor iedereen was er een passende functie met dito taken. Nu zijn hoogopgeleid en kenniseconomie de kernwoorden. Banen voor laagopgeleiden zijn er steeds minder en we komen nog op een punt uit dat de laagbetaalde banen financieel niet meer kunnen voorzien in primair levensonderhoud. Het zijn niet enkel de mensen met een lager IQ, maar ook de mensen met psychische aandoeningen. De druk om te presteren op een hoog niveau zit er bij de jeugd goed op en steeds meer zullen afvallen door uiteenlopende redenen. Dat is een groot probleem en dat probleem zal alleen maar groter worden.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:29:19 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75283098
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Eerder was er voor iedereen plek. Voor iedereen was er een passende functie met dito taken. Nu zijn hoogopgeleid en kenniseconomie de kernwoorden. Banen voor laagopgeleiden zijn er steeds minder en we komen nog op een punt uit dat de laagbetaalde banen financieel niet meer kunnen voorzien in primair levensonderhoud. Het zijn niet enkel de mensen met een lager IQ, maar ook de mensen met psychische aandoeningen. De druk om te presteren op een hoog niveau zit er bij de jeugd goed op en steeds meer zullen afvallen door uiteenlopende redenen. Dat is een groot probleem en dat probleem zal alleen maar groter worden.
Dit is niet in overeenstemming met wat er geroepen wordt, dat er zo'n enorm tekort aan vaklieden is. Waarom moeten al die Poolse busjes dan hier rondrijden om de badkamers aan te leggen? Waarom zitten er dan in fabrieken bij laagbetaalde arbeid meer dan 50% niet-Nederlanders?

Die banen zijn er zat voor laagopgeleiden. Zoveel zelfs dat werknemers hiervoor geimporteerd worden, met alle ellende van dien. Het probleem is dat veel Nederlandse laagopgeleiden liever thuis een uitkering genieten dan aan de slag te gaan.
The End Times are wild
pi_75283211
Ik denk dat ik een nieuw marketingidee heb. Een nieuwe website: www.heldersesletjes.nl
Net zoiets als Facebook/Hyves maar dan zijn alle captions zoals naam vervangen door "slettennaam" en een speciaal statusveld om constant via je mobiel je aantal blauwe plekken te updaten.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75283595
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is niet in overeenstemming met wat er geroepen wordt, dat er zo'n enorm tekort aan vaklieden is. Waarom moeten al die Poolse busjes dan hier rondrijden om de badkamers aan te leggen? Waarom zitten er dan in fabrieken bij laagbetaalde arbeid meer dan 50% niet-Nederlanders?

Die banen zijn er zat voor laagopgeleiden. Zoveel zelfs dat werknemers hiervoor geimporteerd worden, met alle ellende van dien. Het probleem is dat veel Nederlandse laagopgeleiden liever thuis een uitkering genieten dan aan de slag te gaan.

Jij haalt wat door elkaar. Een vakman is geen laagopgeleide. Een beetje vakman heeft al gauw een MBO 3 en vaak 4 opleiding gedaan. Dan rijst weer de vraag wanneer is iemand laagopgeleid? In mijn beleving is iemand laagopgeleid als iemand op MBO 2 of lager zit.
Dat hier veel Poolse vakmensen zitten heeft te maken dat zij het voor aanzienlijk minder geld willen werken dan hun Nederlandse collega's. Dat kunnen ze ook doen, want het leven in Polen is een stuk goedkoper. De fabrieken eisen tegenwoordig ook vaak een MBO diploma. Minimaal niveau 3.
pi_75289216
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Zou het zo erg zijn?? Het gras is bij de buren meestal niet veel groener. Ik denk dat de maatschappij zichzelf aan het opblazen is. De economie doet dat wel, want wie heeft nog geld? Welk land heeft nog geld? China misschien en voor de rest? Volgens mij is elk land inmiddels zo'n beetje leeg geleend/uitgegeven en we leven op de pof.
We leven in een doorgeslagen maatschappij. In een maatschappij waarin het consumeren veel te ver is doorgeslagen. We willen met z'n allen veel te veel en nu komt het dan zover dat we het hebben over onrendabelen... Mensen die niet meer mee kunnen komen en deze groep zal alleen maar groter worden in de toekomst. Dit is voor mij een teken dat de huidige maatschappij en het huidige economische stelsel niet meer werkt en zo maar eens op zijn laatste benen kan lopen, want je kan niet steeds meer mensen uit gaan sluiten. Daar komt anarchie van. En nogmaals, het geld is ook op en de financiele crisis gaat volgens mij gewoon door.
Nou de redenen voor mij om weg te gaan is de Nederlandse mentaliteit (gestresst, poldermodel), het bagger weer, de politiek die mijn hele beroep naar de knoppen helpt (echt niet te geloven), nieuwe uitdaging etc. Dus voor mij genoeg redenen om weg te gaan. Ik heb al een tijd in het buitenland gezeten en wil nog iedere dag terug.
Wat je zegt over de groeiende groep onrendabelen ben ik helemaal met je eens, dat wordt nog eens de ondergang. De verhoudingen gaan de verkeerde kant op en het verbaast mij niets als het een keer volledig instort, we hebben alvast een voorproefje gehad.
pi_75289289
quote:
Wat hij zegt.
pi_75290324
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Naar mijn idee is je ontmanning al voltooid zodra je de eerste vuist op de neus van je vriendin plaatst. Jammer dat ze dan nog wel een lul hebben.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_75295824
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Wijsheid komt met de jaren, je waardeert niet altijd wat je hebt maar dat komt wel.

Een vriendin van mij is te kieskeurig, die kiest voor supermoeilijke mannen en dat loopt dus steeds spaak. Een internetvriendin van 80+ zei dat ik haar moest vertellen voor een nerd te kiezen, dan heb je een trouwe dankbare man.
Toch zit er meer aan vast.
Een goede vriendin van mij had een zachte, zorgzame man, die heel erg zijn best deed om het goed te doen voor haar en hun kinderen. Zij werd verliefd op een buurman, een baldadige en vrolijke kwajongen. Haar verklaring was onder andere: "Als er honger en nood is, weet ik zeker dat die buurman altijd wel in staat is een konijn te vangen. Ik en de kinderen zullen altijd wel te eten hebben, daar zal hij wel voor zorgen." En, de buurman kennende, moest ik haar gelijk geven. En die vriendin had een redelijk positief beeld van zichzelf, dus daar lag het niet aan. Later is het wel goedgekomen: ze is toch bij haar lieve man gebleven.
Een hele leuke vriendin van mij heeft het nu aan de hand. Ik heb de man gezien en ik zie goed wat haar aantrekt: hij is ondernemend en actief en laat zich niet makkelijk remmen en hij regelt alles voor haar. En dat is natuurlijk wel verleidelijk.
Ook voor mij zou hij wel van alles regelen. Een normaal protest, dat ik niks van hem hoefde, hoorde hij niet. Net zo'n telefonische verkoper! Zoveel praten dat ik geen tijd kreeg om zelf na te denken.
De prijs is echter hoog. Ze kan stralend zijn en kleurrijk en jong, maar bij hem is ze grijs en dof en lamgeslagen, pijnlijk om te zien.
Gelukkig herkent ze het wel en ze zal hem, vermoed ik, wel wegsturen. Maar de lokroep is natuurlijk sterk.

Tja, als vrouw heb je meer aan een lelijke man dan aan een mooie. Want een lelijke is jou dankbaar dat hij bij je mag slapen en een mooie vindt dat jij dankbaar moet zijn.
pi_75317607
Damn wat zijn die meisje naïef
JA!
pi_75319173
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:01 schreef Rensjebree het volgende:
Damn wat zijn die meisje naïef
vrouwen zijn zo dom

Zelfs met 2 masters trappen ze er nog in hoor
pi_75319246
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Toch zit er meer aan vast.
Een goede vriendin van mij had een zachte, zorgzame man, die heel erg zijn best deed om het goed te doen voor haar en hun kinderen. Zij werd verliefd op een buurman, een baldadige en vrolijke kwajongen. Haar verklaring was onder andere: "Als er honger en nood is, weet ik zeker dat die buurman altijd wel in staat is een konijn te vangen. Ik en de kinderen zullen altijd wel te eten hebben, daar zal hij wel voor zorgen." En, de buurman kennende, moest ik haar gelijk geven. En die vriendin had een redelijk positief beeld van zichzelf, dus daar lag het niet aan. Later is het wel goedgekomen: ze is toch bij haar lieve man gebleven.
Een hele leuke vriendin van mij heeft het nu aan de hand. Ik heb de man gezien en ik zie goed wat haar aantrekt: hij is ondernemend en actief en laat zich niet makkelijk remmen en hij regelt alles voor haar. En dat is natuurlijk wel verleidelijk.
Ook voor mij zou hij wel van alles regelen. Een normaal protest, dat ik niks van hem hoefde, hoorde hij niet. Net zo'n telefonische verkoper! Zoveel praten dat ik geen tijd kreeg om zelf na te denken.
De prijs is echter hoog. Ze kan stralend zijn en kleurrijk en jong, maar bij hem is ze grijs en dof en lamgeslagen, pijnlijk om te zien.
Gelukkig herkent ze het wel en ze zal hem, vermoed ik, wel wegsturen. Maar de lokroep is natuurlijk sterk.

Tja, als vrouw heb je meer aan een lelijke man dan aan een mooie. Want een lelijke is jou dankbaar dat hij bij je mag slapen en een mooie vindt dat jij dankbaar moet zijn.
trouwens als man zijnde heb je vaak ook meer aan een wat minder "mooi "meisje.

Ik zou echt geen model willen hebben als vriendin, of iemand die zich dat vind
pi_75319395
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.
Dat mamjo forum is ook behoorlijk triest.
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,257855.0.html
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:31:55 #283
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_75319968
Hoe diep kan een forum zinken. Het Mamjo-forum kan héééél diep zinken.

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,59957.0.html
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_75320076
Ik heb veel van deze documentaire geleerd. Morgen zal ik mijn vriendin met een tasje gevuld met XBOX spellen slaan, en de dag erop zal ik zeggen dat het me spijt. Ze zal dan nog meer van me houden.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_75320116
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb veel van deze documentaire geleerd. Morgen zal ik mijn vriendin met een tasje gevuld met XBOX spellen slaan, en de dag erop zal ik zeggen dat het me spijt. Ze zal dan nog meer van me houden.
Zie je, daar begint de ellende al. Nu hebben ze al een voorbeeldfunctie
pi_75321118
Ben het nu aan het kijken via uitzendinggemist. Wat een domme, lompe, naieve, VMBO, "ik wil kapster/schoonheidspecialiste"-achtige kutjes zeg. Je zal maar zo'n dochter hebben.
pi_75321137
Die wijven verdienen het! De lompheid, afknallen die handel! En maar kinderen baren en hand ophouden, degadverdegadver.
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:35:01 #289
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_75321517
quote:
bedankt hé
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_75322080
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
pi_75322233
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
maar dat is dan ook weer het andere uiterste.
marokkanen kunnen al pissig worden als hun dochter/zusje gaat met een blanke niet moslim (terwijl dat een hele nette jongen kan zijn).

ik moet ook zeggen dat als ik een dochter zou hebben en ze mocht in dat circuit terecht komen ik ook niet voor mezelf zou instaan...
pi_75322318
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasd
pi_75322532
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasd
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:

1: geen vriendje
2: helemaal geen zwart vriendje
3: geen vriendje die hun dochter aftuigt

Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak
pi_75322617
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:

Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
je bedoelt die 2 anabolen zandnegers die toen gepakt zijn?
das idd jammer, heeft die dochter een extra trauma erbij en de daders lachen.

bovendien denk ik dat je vrij makkelijk dergelijke loverboys om zeep kan helpen.
er zijn genoeg potentiele daders en de politie gooit zulke zaken vaak onderop de stapel
pi_75322758
tvp
pi_75322813
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:33:39 #297
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75322896
Bestaan dit soort meisjes echt?

Damn, moet eens naar de dichtsbijzijnde ROC gaan
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75322942
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef Drinky het volgende:
Bestaan dit soort meisjes echt?

Damn, moet eens naar de dichtsbijzijnde ROC gaan
misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topic
pi_75323717
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.
Denk je dat je daarmee je dochter terughebt? Vergeet het maar!
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:07:58 #300
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75323735
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:35 schreef assi het volgende:

[..]

misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topic
Wie weet
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:17:07 #301
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75323933
Domme naïeve meisjes.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')