oh dus ben je helemaal niet bevooroordeeldquote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard geen Nederlandse vriendin
Ik wel en daar luister ik ook nooit naar!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb uiteraard geen Nederlandse vriendin
Wacht maar tot je ermee trouwt en ze 10kg aankomt in een jaar. Of tot je kinderen krijgt en er direct een kort, pittig kapsel wordt aangemetenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wel en daar luister ik ook nooit naar!![]()
Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt!
Als je weet hoe je een uitkering aan moet vragen, ben je in ieder geval wilsbekwaam.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:14 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Hoezo willen? Die weten niet beter en daar moet iets aan gedaan worden.
Het probleem zou direct verdwenen zijn als dit soort voor zichzelf moest zorgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik begin serieus vraagtekens te zetten bij onze solidariteitsprincipes. Ik heb eigenlijk geen cent belasting over voor dit soort kansloze paupers.
The horror!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef Fastmatti het volgende:
Wacht maar tot je ermee trouwt en ze 10kg aankomt in een jaar. Of tot je kinderen krijgt en er direct een kort, pittig kapsel wordt aangemeten
Zodra na de vakantie de nieuwe lading brugklassers op het schoolplein aankomen staan er al antiliaanse jongens te wachten om te zien of er wat tussen zit dat ze willen hebben. De meisjes worden ook gewoon bedreigd als ze weigeren of aarzelen. En in den helder zijn er best aardig wat schiet, steek en vechtpartijtjes. Er word gewoon gedreigd om je familie af te knallen als zo'n meisje er uit wil. Die meisjes zijn vaak ook gewoon erg bang.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
Misschien dat je eerst eens zou moeten weten waar je het over hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef ThaMadEd het volgende:
Geen medelijden met die meisjes. Als je zo achterlijk bent verdien je die klappen gewoon.
Ja, wie z'n billen brandt...quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Zodra na de vakantie de nieuwe lading brugklassers op het schoolplein aankomen staan er al antiliaanse jongens te wachten om te zien of er wat tussen zit dat ze willen hebben. De meisjes worden ook gewoon bedreigd als ze weigeren of aarzelen. En in den helder zijn er best aardig wat schiet, steek en vechtpartijtjes. Er word gewoon gedreigd om je familie af te knallen als zo'n meisje er uit wil. Die meisjes zijn vaak ook gewoon erg bang.
Denk je?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het probleem zou direct verdwenen zijn als dit soort voor zichzelf moest zorgen.
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet. Die wijven worden nooit van tevoren gedwongen om met hem om te gaan, maar laten zich helemaal inpalmen met lieve woorden en cadeautjes en vinden het maar al te stoer.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien dat je eerst eens zou moeten weten waar je het over hebt
Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe hetenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet.
Die meisjes willen zelf een stoere jongen en vinden het helemaal leuk als ze allemaal cadeautjes krijgen. Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).
Ik zal wel veel reacties hierop krijgen maar soit.
Eens!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja ik weet waar ik het over heb ja. Vandaag stond er in de krant ook weer een schets van de hoofden van twee loverboys gemaakt in de rechtszaal. Nou ik had van tevoren al kunnen voorspellen dat dat foute boel was. Ik heb ook wel eens een mishandeling in de metro gezien in Rotterdam van twee Nederlandse meisjes die met een Antilliaanse jongen waren en ruzie kregen. Die meisjes waren echt van het niveau Priscilla en die Anti had een hele bek vol met gouden tanden en vingers vol gouden ringen. Je kon gewoon al vanaf een kilometer ruiken dat dat foute boel was met die gozer en toch zitten ze bij zo'n figuur. Moet ik dan medelijden hebben als ze tikken krijgen? Dacht het niet. Die wijven worden nooit van tevoren gedwongen om met hem om te gaan, maar laten zich helemaal inpalmen met lieve woorden en cadeautjes en vinden het maar al te stoer.
Heb je dat boek van dat slachtoffer van een loverboy gelezen? Die gaf zelf toe dat het meerendeels gewoon hun eigen stomme fout is dat ze erin trappen. Ik heb dan wel weer medelijden met meisjes die slachtoffer worden van eerwraak (of jongens).
Ik zal wel veel reacties hierop krijgen maar soit.
Nogmaals. Die wijven worden niet gedwongen met een pistool op hun hoofd om met die figuren om te gaan. Ze gaan zelf op de eerste avances in. Terwijl iedereen ze al had kunnen vertellen dat ze zich niet met dat soort figuren moeten inlaten.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe heten![]()
Deze meisjes hangen hier vaak al in vanaf het moment dat ze naar het voorgezet onderwijs gaan, het zijn gewoon nog kinderen en komen er gewoon heel moeilijk weer uit. En nee ik heb geen boek gelezen ik heb genoeg voorbeelden gezien om er een heel goed beeld van te hebben.
Omdat ze het stoer vinden en ze genieten van de aandacht die ze van hem krijgen. Daarom heb ik er geen enkel medelijden mee. Want een weldenkend meisje heeft dat soort gasten wel door. En ik heb als jongen ook binnen een paar minuten al door welke mensen bad kharma zijn.quote:natuurlijk verdienen ze het niet, dat is ook logisch, maar ik snap ECHT ECHT ECHT niet dat er meiden zijn die "vallen" voor de types die hierboven beschreven worden. Die gast die nu veroordeeld dreigt te worden, damn IK word al bang als ik hem zie, waarom lopen die meiden daar gewoon uit gezond verstand niet met een boog omheen?
Jij woont in Den Helder en hebt twee kinderen. Heet jij soms Saritha?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is heel erg makkelijk om vanaf de zijlijn, achter je computertje, te roepen dat die meisjes het verdienen om in elkaar getrapt te worden. Niemand verdient het om in elkaar getrapt te worden, of ze nou Priscilla of Weet-ik-hoe heten![]()
Deze meisjes hangen hier vaak al in vanaf het moment dat ze naar het voorgezet onderwijs gaan, het zijn gewoon nog kinderen en komen er gewoon heel moeilijk weer uit. En nee ik heb geen boek gelezen ik heb genoeg voorbeelden gezien om er een heel goed beeld van te hebben.
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
natuurlijk verdienen ze het niet, dat is ook logisch, maar ik snap ECHT ECHT ECHT niet dat er meiden zijn die "vallen" voor de types die hierboven beschreven worden. Die gast die nu veroordeeld dreigt te worden, damn IK word al bang als ik hem zie, waarom lopen die meiden daar gewoon uit gezond verstand niet met een boog omheen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Jij woont in Den Helder en hebt twee kinderen. Heet jij soms Saritha?
Is het je zelf overkomen ofzo dat je het allemaal zo goed weet? Hoe komt het dan dat als ze bevolen wordt om op afspraken te komen dat het meerendeel van de meisjes geen slachtoffer is van loverboys? Omdat ze zich misschien van tevoren al niet met die figuren inlaten? En ze het niet stoer vinden om de slet uit te hangen? En zich niet laten inpalmen met gladde praatjes en cadeautjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.
Je zou voor de gein eens op een schoolplein hier moeten kijken, of loop op een zaterdag hier eens door de stad, zo rond de mac donalds. Dan begrijp je wat er speelt.
Nee hoor, het is mij niet overkomen, ik heb nog nooit een antiliaanse vriendje gehad maar ik denk dat bijna iedereen in Den helder het probleem wel kent en dat je flinke oogkleppen op moet hebben om niet te zien hoe het werkt. Bovendien heb ik een hoop meisjes zo naar de afgrond zien gaan. Het is gewoon dood en doodzonde als je die meisjes ziet en ik vind het niet eerlijk om het allemaal maar weg te vegen met de uitspraak dat ze het verdienen als ze zich inlaten met die jongens. Ik vind dat er meer gedaan moet worden om de meisjes hier te beschermen. Mijn dochtertje is zes en ik krijg echt al pijn in mijn buik als ik er aan denk dat ze ook over een paar jaar over dat zelfde schoolplein zal lopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Is het je zelf overkomen ofzo dat je het allemaal zo goed weet? Hoe komt het dan dat als ze bevolen wordt om op afspraken te komen dat het meerendeel van de meisjes geen slachtoffer is van loverboys? Omdat ze zich misschien van tevoren al niet met die figuren inlaten? En ze het niet stoer vinden om de slet uit te hangen? En zich niet laten inpalmen met gladde praatjes en cadeautjes?
Echt 9 vd 10 keer als ik zo'n achterlijk wijf alleen met een kinderwagen zie lopen denk ik dat er een halflboedje in zit en in 9 vd 10 gevallen heb ik gewoon gelijk. Het is echt een bepaald soort meisjes dat zich ertoe aangetrokken voelt.
Dit is niet de norm die jij beschrijft. De andere kant is er ook zoals hierboven geschreven. Hoewel niemand het verdient dan in elkaar geslagen te worden. Maar een beetje je hersenen gebruiken doet al veel goeds.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Heatwave, die meisjes komen met 12 jaar op het schoolplein, die antiliaanse jongens bevelen ze gewoon om op bepaalde afspraken te komen. Als ze niet komen dan worden ze in elkaar geslagen of word er gedreigd. Het zijn meisjes van 12!! En op het moment dat ze in dat wereldje zitten is het echt hel om ze er weer uit te krijgen. Als je dochter van 13 van jou niet meer met bepaalde jongens hier om mag gaan dan sluisen de bewuste jongens ze door naar Rotterdam en probeer ze dan maar weer eens terug te halen. Heel veel meiden belanden uiteindelijk in een jeugdgevangenis of internaat.
Je zou voor de gein eens op een schoolplein hier moeten kijken, of loop op een zaterdag hier eens door de stad, zo rond de mac donalds. Dan begrijp je wat er speelt.
Nee, de users in dit topic zuigen volle zalenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja na nader bekeken te hebben ben ik het helemaal met je eenskansloze knakkers daar allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |