abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75237243
quote:
Helderse meisjes laten zich aftuigen

Meisjes van veertien, vijftien jaar in Den Helder horen er pas bij als ze een gewelddadig Antilliaans vriendje aan de haak hebben geslagen. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat ze klappen krijgen, zwanger raken of worden misbruikt door meerdere jongens. En het streelt ze als ze op internet voor ’sletje’ worden uitgemaakt.

Dat onthutsende beeld komt naar voren in de documentaire ’Rauw & Puur / liefde en losse handjes’ van Mildred Roethof, die zaterdag op tv komt. De documentaire zoomt in op de straatliefde tussen de jongens en meiden van de marinestad, maar bevat geen greintje romantiek. Vrijwel alle meiden die in beeld komen hebben te maken gehad met fysiek geweld van een vriendje, bij wie ze toch steeds weer terugkomen.

„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”

„De dag nadat hij me klappen had gegeven, heeft hij gehuild”, zegt de zwangere 17-jarige Soraya over haar inmiddels ex-vriendje, de vader van haar ongeboren kindje. „Ik dacht: hij meent wat hij zegt en hij houdt van me, anders gaat hij niet huilen. Ik heb gezegd: oké, kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar hij bleef die dingen doen. Ik kon het op een gegeven moment niet meer verzwijgen voor mijn moeder.” Soraya had niet had verwacht zo jong zwanger te raken. „Ik wilde eerst een eigen kapsalon en daarna pas aan kinderen beginnen. Maar ja, het is anders gelopen.”

De 14-jarige Helderse hartsvriendinnen Jasmijn en Meghan laten trots zien hoe ze op dubieuze websites als Mamjo in de meest schunnige bewoordingen in Papiamento worden uitgemaakt voor van alles en nog wat. „Omdat we met negers staan te praten”, zeggen ze. Ze gaan liever met Antilliaanse dan met blanke jongens. Die zijn knapper, vinden ze. „Of ze me een veilig gevoel geven? Ik denk niet dat ze mij zullen afschieten.” Hoezo afschieten? „Omdat ze wel bijvoorbeeld iemand anders afschieten, daarom.”

Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.

Geen van de straatjongens ontkent dat hij een meisje heeft geslagen. Een van hen vertelt van onder zijn capuchon: „Jongens zien als kind dat hun moeder wordt geslagen. Het gebeurt veel in de Antilliaanse cultuur, daar lieg ik niet over. Zo is het, weet je. Zo is het.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)tuigen__.html?p=10,1
Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 3 december 2009 @ 08:53:46 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_75237268
Ik zit zaterdag met biertje voor de TV!
pi_75237291
Zucht... Wat zijn we toch aan het doen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_75237301
quote:
Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
_!

Maar idd triest dat dit soort dingen als "normaal" beschouwd worden
  donderdag 3 december 2009 @ 08:57:37 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_75237316
Oeh, mijn stad... toch maar ff checken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_75237320
Ziek. Een ander woord heb ik er niet voor. Zowel daders als slachtoffers hebben geestelijke hulp nodig.
pi_75237337
Weet je wat het erge is? Dat het me inmiddels niet meer bevreemd en ik me er weinig druk over maak. Als je zo dom bent verdien je het misschien wel om geslagen te worden . Beetje jammer dat de maatschappij wel opdraait voor de kosten...
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_75237346
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:00:09 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75237348
Je was me net voor Strolie! Dit nieuwsbericht wilde ik natuurlijk ook graag posten, voorzien van wat doemvoorspellingen over de Ondergang van het Avondland.

Het zullen inderdaad hele primaire, onderontwikkelde meisjes zijn die zich aangetrokken voelen tot deze straatnegers. Instinctief willen zij paren met de sterkste van de rots. Aangezien dat in Den Helder deze rapnegers zullen zijn, vinden ze hen geweldig.De blanke jongens zullen thuis achter de geraniums zitten, op FOK! of WOW, bang om naar buiten te komen.

Op deze manier verandert Den Helder in enkele generaties in een soort Mogadishu. Maar ook dat is evolutie. Wanneer de blanke mannen te bang en laf zijn om nog naar buiten te komen, dan verliezen ze natuurlijk hun positie.

Een jaar geleden stond er een vrijwel gelijk bericht over Rotterdam in de krant. Daar was het onder tienermeisjes mode geworden om zich te laten bevruchten door een rapneger. Dat hij daarna snel de benen nam namen ze voor lief. Ze hadden immers nu wel zo'n felbegeerd lichtgetint kindje, en daarnaast ook nog een uitkering en een huurflatje 12 hoog.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 03-12-2009 10:10:26 ]
The End Times are wild
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 09:01:40 #10
137949 Disana
pi_75237364
Het vervelende is dat het patroon zo alleen nog maar verder wordt doorgegeven.
pi_75237367
Je zou maar een moeder hebben die faalt in je naam schrijven Asley Ipv. Ashley
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_75237387
__________!

hoe dom kan je zijn....
  donderdag 3 december 2009 @ 09:04:18 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75237404
Tvp, kan het zaterdag niet kijken maar uitzendinggemist...
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 3 december 2009 @ 09:05:15 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75237416
The End Times are wild
pi_75237437
Tja, Den Helder.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 december 2009 @ 09:08:43 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75237469
Ach, de zoveelste verloren generatie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75237496
Dit is toch allang al normaal op iedere VMBO school?
Deze meisjes zullen daar heus geen uitzondering zijn en dit zal ook niet alleen in Den Helder voorkomen.

Vrouwen zeggen trouwens vaker dat ze op "badboys" vallen, tsjah...
  donderdag 3 december 2009 @ 09:10:34 #18
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75237502
Toch opvallend, Den Helder is een marinestad, dus je zou zeggen dat ze eerder op mariniers vallen. Maar die zullen vast wel te ontwikkeld zijn vergeleken met gangster-nigga's.

Moet ook denken aan zo'n stukje wat tijd terug op tv was. Ging zo'n journalist met foto's van een loverboy naar een VMBO en VWO school om de verschillen in reacties op de foto's te bekijken. De VWO-meisjes lachten zich kapot om de gast op de foto, terwijl de VMBO-meisjes spontaan een orgasme kregen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:11:01 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_75237509
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_75237527
Ik kijk hier even mee, lijkt me een interessante documentaire. Ik zou me doodschamen om mijn kind zo op tv te zien. Maar meestal hebben de ouders niet eens in de gaten dat hun kind diep de afrond in zakt.
All good things are wild and free.
pi_75237598
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zou maar een moeder hebben die faalt in je naam schrijven Asley Ipv. Ashley
Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.

Althans...dat mag ik hopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:15:23 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75237603
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.

Dit schreef ik daar al eerder over:
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Het probleem is dat je als soort kunt kiezen voor twee verschillende "strategiën": ofwel veel nageslacht krijgen waarin door de man nauwelijks geďnvesteerd wordt, of minder nageslacht maar dat nageslacht dan wel zo goed mogelijke kansen geven.
Typisch Europees en Aziatisch is het tweede.

Nu zijn anderen natuurlijk vrij om vrouwtjes te bevruchten en aan hun lot over te laten, maar de door onze cat. II mensen opgezette verzorgingsstaat gaat nu die kansen aan dat nageslacht verstrekken. Nota bene op kosten van de "brave" mannetjes die wél werken en zorgen. Dit geeft een oneerlijk concurrentievoordeel aan de mannetjes van cat. I die veel kinderen krijgen en wiens kinderen het óók nog allemaal overleven. In de natuur was dát natuurlijk niet mogelijk!

Het gevolg van het ongebreideld voortzetten van dit koekoeksgedrag is dat er uiteindelijk zoveel cat I volk komt dat onze zorgmaatschappij gewoon instort. Dan heeft niemand meer kansen.
Van de andere kant: zo wordt het Kainsteken vanzelf gekoppeld aan het minst ontwikkelde deel van onze bevolking. Want er zijn natuurlijk ook genoeg meisjes die het niet doen, en die zijn gemiddeld toch net iets beter.
The End Times are wild
pi_75237613
quote:

Dat zegt idd wel wat... over haarzelf
  donderdag 3 december 2009 @ 09:15:42 #24
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75237614
Trouwens, mogen ouders van kinderen onder de 18 niet nog aangifte namens hun kind? Of houdt dat recht op bij 16?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_75237620
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef ethiraseth het volgende:
Moet ook denken aan zo'n stukje wat tijd terug op tv was. Ging zo'n journalist met foto's van een loverboy naar een VMBO en VWO school om de verschillen in reacties op de foto's te bekijken. De VWO-meisjes lachten zich kapot om de gast op de foto, terwijl de VMBO-meisjes spontaan een orgasme kregen.
Ansswa
pi_75237653
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.

Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 11:09:58 (doe eens gewoon man) ]
pi_75237709
Tja, you get what you deserve denk ik dan. Dat soort jeugd is niet de slimste.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:21:27 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75237727
TerugVindPareltje!

Wat een enorm hoge mate van kansloosheid!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:21:36 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75237728
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
Man man, wat een jeugd tegenwoordig.
The truth was in here.
pi_75237739
Gaat kijken op avondje met biertje en lachen maar.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:22:14 #31
264516 Waldkorn
Daar zit wat in
pi_75237744
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
stom
pi_75237748
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
De Fok!knokkeploeg inhuren
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_75237788
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 09:25:02 #34
137949 Disana
pi_75237809
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.

Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
pi_75237816
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.
Das niet zo heel moeilijk. Beetje afsteken en een sleepbootje .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_75237820
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef ethiraseth het volgende:
Trouwens, mogen ouders van kinderen onder de 18 niet nog aangifte namens hun kind? Of houdt dat recht op bij 16?
Na 16 houd het op.
Je kan wel aangifte doen maar zonder steun van het meisje zelf word het erg lastig een uitspraak tegen die lui te krijgen.

Verder moet ik zeggen dit soort meiden zijn wel erg ..erg dom.
pi_75237871
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
Dat alleen al is te dom voor woorden. Niet verder kunnen kijken dan je neus lang is...
pi_75237873
quote:
Stomme doos die verdient het gewoon om kei hard genaaid te worden door die gast
pi_75237886
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
En niet zo'n beetje ook. Ik kom er wel eens met de vrouw van mijn broer een vriendin van haar woont daar en in die wijk waar ze woont loopt meer zwart dan wit. Allemaal van die ''stoere'' negers met ook inderdaad veel blanke meisjes. Dus deze documentaire bevestigd dat beeld wel een beetje.
All good things are wild and free.
pi_75237887
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Na 16 houd het op.
Je kan wel aangifte doen maar zonder steun van het meisje zelf word het erg lastig een uitspraak tegen die lui te krijgen.

Verder moet ik zeggen dit soort meiden zijn wel erg ..erg dom.
als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?
pi_75237916
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:29 schreef babipangang het volgende:

[..]

als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?
En dan? Aangeklaagd worden voor fysiek geweld. Want dat krijg je dan in NL .
  donderdag 3 december 2009 @ 09:34:32 #42
116015 SicSicSics
pi_75237979
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
Iemand op de bodem van het Marsdiep kan moeilijk klagen, laat staan aanklagen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2009 @ 09:35:20 #43
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_75237995
quote:

[..]

Denk eerder excessief geweld ,nou dat moet dan maar .
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_75238012
quote:

[..]

dan maar aangeklaagd worden, van je dochter moeten ze afblijven toch? die gast zal vast en zeker wel een strafblad hebben of bekend zijn bij de politie. Dus dan maak er gewoon van dat hij jou aanviel
pi_75238243
ahahhaha een reactie bij de telegraaf onder dat bericht:
quote:
Gelukkig gaat het steeds beter met de natuur in Nederland. Een mens moet positief blijven, toch?
Ismael meijer, Emmen | 08:25 | 03.12.09
Ja, Ismael, het gaat inderdaad steeds beter met de natuur in Nederland. Vooral in Den Helder!
  donderdag 3 december 2009 @ 09:47:42 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_75238256
Zeker weer 2 meisjes die de 'onderzoeker' toevallig tegenkwam en plotsklaps laat de hele Helderse vrouwelijke jeugd zich aftuigen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_75238275
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.
Matteus met een nieuw accountje...
pi_75238276
quote:
Dit zegt inderdaad wel voldoende ( ).
pi_75238319
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dit zegt inderdaad wel voldoende ( ).
Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!
pi_75238362
Preventief steriliseren en verder aan hun lot overlaten.
pi_75238388
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Wedden dat de politie dan binnen het uur op de stoep staat, want dat is kindermishandeling,

Voor de rest geen medelijden met dit soort. Misschien de prikpil maar verplichten.
pi_75238397
jammer dat ik er niet ben. (woon tussen de antie's)
JA!
pi_75238425
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!
Pics!
pi_75238471
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:54 schreef babipangang het volgende:

[..]

Pics!
Hier meer:
[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13602&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=82d205092c]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=13602&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=82d205092c[/url]

De uitzending van 30 november. Kun je het zelf beoordelen.
pi_75238496
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0

via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terug die naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
quote:
hode swa hoe bedoel juh maartje gaat met quinna dat is egt Bu#@$ittt!
en ik heb denise ook nooit gehoord over un gangbang dat zou ze muh egt wel vertellen.
want ik ken denise echt goed. dus hout jullie smoel over hun bitchesssss.
en ruby met lionell? dat zou misschien wel kunnen zie hun wel vaak in de stad en dat hoorduh ik ook van iemand!
maar ga geen Bu#@$it zetten dat hun met quinna gaan of gangbang doen!
met wie zou ze dat gedaan hebben dannngg zeg me dat dangg?
nee durf je niet he domme wijf, laat hun met rust.
tzzz ben echt blijf voor mezelf dat ik nie in die kut delly woon mang.
jammer vor denise en maartje, hun zijn egt liefe meiden jullie zouduh hun beter moeten kennen dan kun je pas oordelen.
maarjah dat is jullie keuse maar praat gwn geen poep.
peaze oud.
jelissa uit HILVERSUM zo dat jully weten bitches ik zoek juh zo op als je ruzie wilt!
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkend

[ Bericht 13% gewijzigd door babipangang op 03-12-2009 10:05:42 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 09:57:56 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75238502
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef waterkip het volgende:
Mary Servaes wist het al :

Heb je goed naar de tekst geluisterd? Ze heeft het namelijk over precies het tegenovergestelde van wat jij bedoelt.

Het is dat ik geen voorstander ben van het gebruik van 'epic' en 'fail', maar je solliciteert er wel naar

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_75238525
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:

Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
Vrouwen hebben tien mooie jaren, van 15-25 of van 25-35. VMBO-sletjes vallen doorgaans in de eerste.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:00:53 #58
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75238566
Iedereen kan bij een foute man komen. En dan gaan ze dat ook normaal vinden, maar als dat bij veel in je omgeving is, moet er iets gedaan worden.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:01:27 #59
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75238583
De tering.. stelletje domme geiten..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 3 december 2009 @ 10:05:03 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_75238671
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaar

Daar zit je dan als dom wicht met vier koters van vier verschillende uitkeringstrekkers.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_75238672
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef Misan het volgende:

[..]

Hoe is dit toch mogelijk? Zijn de meisjes gewoon dom of komt het door indoctrinatie van bijvoorbeeld muziekzenders of door druk vanuit hun omgeving? Ik was echt verbijsterd toen ik dit las op telegraaf.nl eigenlijk
  donderdag 3 december 2009 @ 10:08:04 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75238742
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaar

Daar zit je dan als dom wicht met vier koters van vier verschillende uitkeringstrekkers.
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
The End Times are wild
  donderdag 3 december 2009 @ 10:09:26 #63
116015 SicSicSics
pi_75238771
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten! Verzorgingsstaat... Daar hebben ze echt nog nooit van gehoord!
Fine, fuck you then!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:12:13 #64
137949 Disana
pi_75238829
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Je betwijfelt maar een eind raak. Ik snap best dat jij deze meiden in de slachtofferrol wilt plaatsen. Immers, volgens vrouwen als jij kunnen vrouwen nooit iets bewust verkeerd doen en zijn ze altijd slachtoffer van de boze mannenwereld. Maar wat zijn dan volgens jou de consequenties op lange termijn?

Afijn, ik vond het echt machtig om te zien hoe één zo'n kansloos capuchonnegertje zo'n half dorp bezwangert en die meiden allemaal tegen elkaar uitspeelt. Ik wou dat ik dat negertje was!

Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Ken je mij?

Ik heb het helemaal niet over een slachtofferrol. Die meiden denken dat ze bewuste keuzes maken, maar daar zijn ze nog te jong voor en ik denk ook sowieso te dom.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:14:10 #65
137949 Disana
pi_75238869
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.
Jij snapt wat ik bedoel
  donderdag 3 december 2009 @ 10:18:00 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75238965
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0

via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terug die naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
[..]

Oh die zitten niet eens op school, dat zie je zo.
The truth was in here.
pi_75238976
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij snapt wat ik bedoel
Maar ze zijn ook zo leuk, die kleine bruine kindjes...
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:19:01 #69
137949 Disana
pi_75238995
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Maar ze zijn ook zo leuk, die kleine bruine kindjes...
Dat geeft de armoede van hun bestaan al aan.
pi_75239020
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ken je mij?

Ik heb het helemaal niet over een slachtofferrol. Die meiden denken dat ze bewuste keuzes maken, maar daar zijn ze nog te jong voor en ik denk ook sowieso te dom.
Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.
pi_75239022
So? Alsof je er iets aan mist aan dit soort domme mokkels .

Ze doen het iig vrijwillig zodat normale meiden ontzien worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75239040
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten! Verzorgingsstaat... Daar hebben ze echt nog nooit van gehoord!
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:20:53 #73
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75239049
Je laten slaan is niet een keus. Daar rol je in en ga je accepteren omdat je van hem houd. Dat hebben ook wel slimme meisjes of vrouwen.
Alleen als het zo gewoon is in een omgeving moet daar wel iets aan gedaan worden. Dat dat niet normaal meer is.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:21:07 #74
137949 Disana
pi_75239055
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
pi_75239214
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 11:24:09 (generaliseer niet zo) ]
  donderdag 3 december 2009 @ 10:27:43 #76
116015 SicSicSics
pi_75239223
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Fastmatti het volgende:
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
Fine, fuck you then!
pi_75239228
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:
Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Dat is jezelf als man in een slachtofferrol plaatsen. Er is een klein gedeelte van de Westerse vrouwen die graag voor negers kiest, maar realiseer je wel dat in de rest van de wereld een groot gedeelte van de vrouwen wel voor een blanke man kiest.

Sowieso hebben Nederlandse mannen het vrij slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
pi_75239242
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.
pi_75239246
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.
pi_75239272
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef ghb-tampon het volgende:
Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die halen we niet, die steken zelf over.

[ Bericht 41% gewijzigd door Frutsel op 03-12-2009 11:24:28 ]
pi_75239293
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".

donderdag 3 december 2009 @ 10:31:12 #82
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75239305
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die praten niet, die steken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 3 december 2009 @ 10:32:16 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75239330
hoe laat komt dat op tv
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_75239343
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:31 schreef LasTeR het volgende:

[..]
En insemineren.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:35:28 #85
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75239419
Al met al een fijn racistisch en misogyn topicje geworden

Hulde

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:35:54 #86
137949 Disana
pi_75239428
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.
Nee het is gelukkig wel een minderheid, maar ik denk dat je er wel bevattelijker voor bent als je weinig bagage hebt en in die kringen verkeert.
  donderdag 3 december 2009 @ 10:35:57 #87
116015 SicSicSics
pi_75239429
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Fastmatti het volgende:
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.
Wonderbaarlijk... Wel weten hoe het systeem werkt, maar verder absoluut niet na kunnen denken. Misschien onderschat ik ze inderdaad.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef tho_Omas het volgende:
Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".

Werpen, baren, voortplanten, litter(om het internationaal te houden! )...
Fine, fuck you then!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:36:48 #88
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_75239452
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:

[..]

Dat hele forum is hilarisch
pi_75239474
kunnen die ouders geen anticonceptie door t eten doen ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75239513
quote:

[..]

Ja we houden dit soort groepen in stand helaas, maar als je ze geen uitkering geeft gaan ze weer stelen. Alhoewel doen ze dat nu niet dan? In de kiem smoren. De verhoudingen verschuiven, steeds meer laag opgeleide mensen (veel kiddo's) en steeds minder hoogopgeleide mensen (krijgen over het algemeen minder kinderen).
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_75239564
quote:
i love the click van hun!!!

Ash heeft helemaal geen schuld hier...

Cedric doet het zelf!!

vind ze een leuk stelletje trouwens!!!

ash is knap!!!!

donderdag 3 december 2009 @ 10:41:54 #92
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75239592
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:43:49 #93
137949 Disana
pi_75239642
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef error_404 het volgende:

[..]

Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.
Bij loverboys zijn er inderdaad slachtoffers uit alle lagen.

Maar ik denk wel dat dit anders is. De meisjes worden mishandeld en bezwangerd, maar er lijkt geen sprake te zijn van financiële uitbuiting als prostitueren.
pi_75239806
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
pi_75239854
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
idd, anno 2009 zou er bij elk meisje met een beetje verstand een belletje moeten gaan rinkelen als ene Achmed je opeens overspoelt met cadeautjes etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75239960
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...
pi_75239995
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:56 schreef Drukwerk het volgende:

[..]

Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...
Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:59:18 #98
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_75240021
Wat een vooroordelen.
pi_75240061
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef CoqAuVin het volgende:

[..]

Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!
Ik heb toch inside info, van TV en kranten, dat die loverboys die meisjes tegen hun wil door verkopen, zelf aan hun stokje rijgen en in de prostitutie drukken.
Of waren dat onzin verhalen?
  donderdag 3 december 2009 @ 11:01:33 #100
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_75240084
quote:

[..]

Misschien moeten we er mee stoppen jonge alleenstaande moeders een uitkering te geven.

Ze zijn zelf verantwoordelijk voor anticonceptie. Laat ze maar bij hun ouders of vriendje aankloppen.

Is natuurlijk lekker makkelijk dat je overal je handje kunt ophouden en voorrang krijgt bij een huurwoning etc. en daar moeten we vanaf.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')