Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.quote:Helderse meisjes laten zich aftuigen
Meisjes van veertien, vijftien jaar in Den Helder horen er pas bij als ze een gewelddadig Antilliaans vriendje aan de haak hebben geslagen. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat ze klappen krijgen, zwanger raken of worden misbruikt door meerdere jongens. En het streelt ze als ze op internet voor ’sletje’ worden uitgemaakt.
Dat onthutsende beeld komt naar voren in de documentaire ’Rauw & Puur / liefde en losse handjes’ van Mildred Roethof, die zaterdag op tv komt. De documentaire zoomt in op de straatliefde tussen de jongens en meiden van de marinestad, maar bevat geen greintje romantiek. Vrijwel alle meiden die in beeld komen hebben te maken gehad met fysiek geweld van een vriendje, bij wie ze toch steeds weer terugkomen.
„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”
„De dag nadat hij me klappen had gegeven, heeft hij gehuild”, zegt de zwangere 17-jarige Soraya over haar inmiddels ex-vriendje, de vader van haar ongeboren kindje. „Ik dacht: hij meent wat hij zegt en hij houdt van me, anders gaat hij niet huilen. Ik heb gezegd: oké, kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar hij bleef die dingen doen. Ik kon het op een gegeven moment niet meer verzwijgen voor mijn moeder.” Soraya had niet had verwacht zo jong zwanger te raken. „Ik wilde eerst een eigen kapsalon en daarna pas aan kinderen beginnen. Maar ja, het is anders gelopen.”
De 14-jarige Helderse hartsvriendinnen Jasmijn en Meghan laten trots zien hoe ze op dubieuze websites als Mamjo in de meest schunnige bewoordingen in Papiamento worden uitgemaakt voor van alles en nog wat. „Omdat we met negers staan te praten”, zeggen ze. Ze gaan liever met Antilliaanse dan met blanke jongens. Die zijn knapper, vinden ze. „Of ze me een veilig gevoel geven? Ik denk niet dat ze mij zullen afschieten.” Hoezo afschieten? „Omdat ze wel bijvoorbeeld iemand anders afschieten, daarom.”
Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Geen van de straatjongens ontkent dat hij een meisje heeft geslagen. Een van hen vertelt van onder zijn capuchon: „Jongens zien als kind dat hun moeder wordt geslagen. Het gebeurt veel in de Antilliaanse cultuur, daar lieg ik niet over. Zo is het, weet je. Zo is het.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)tuigen__.html?p=10,1
quote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Je zou maar een moeder hebben die faalt in je naam schrijven AsleyIpv. Ashley
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
Van de andere kant: zo wordt het Kainsteken vanzelf gekoppeld aan het minst ontwikkelde deel van onze bevolking. Want er zijn natuurlijk ook genoeg meisjes die het niet doen, en die zijn gemiddeld toch net iets beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vrouwtjes zich willen laten bevruchten door de stoerste en sterkste mannetjes zit in hun instinct, zelfs bij de hoogst opgeleidde van hen. En daar is ook helemaal niks mis mee.
Het probleem is dat je als soort kunt kiezen voor twee verschillende "strategiën": ofwel veel nageslacht krijgen waarin door de man nauwelijks geďnvesteerd wordt, of minder nageslacht maar dat nageslacht dan wel zo goed mogelijke kansen geven.
Typisch Europees en Aziatisch is het tweede.
Nu zijn anderen natuurlijk vrij om vrouwtjes te bevruchten en aan hun lot over te laten, maar de door onze cat. II mensen opgezette verzorgingsstaat gaat nu die kansen aan dat nageslacht verstrekken. Nota bene op kosten van de "brave" mannetjes die wél werken en zorgen. Dit geeft een oneerlijk concurrentievoordeel aan de mannetjes van cat. I die veel kinderen krijgen en wiens kinderen het óók nog allemaal overleven. In de natuur was dát natuurlijk niet mogelijk!
Het gevolg van het ongebreideld voortzetten van dit koekoeksgedrag is dat er uiteindelijk zoveel cat I volk komt dat onze zorgmaatschappij gewoon instort. Dan heeft niemand meer kansen.
quote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Ansswaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:10 schreef ethiraseth het volgende:
Moet ook denken aan zo'n stukje wat tijd terug op tv was. Ging zo'n journalist met foto's van een loverboy naar een VMBO en VWO school om de verschillen in reacties op de foto's te bekijken. De VWO-meisjes lachten zich kapot om de gast op de foto, terwijl de VMBO-meisjes spontaan een orgasme kregen.![]()
De Fok!knokkeploeg inhurenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
Man man, wat een jeugd tegenwoordig.
Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.
Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
Das niet zo heel moeilijk. Beetje afsteken en een sleepbootjequote:Op donderdag 3 december 2009 09:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, er word zelfs al gesuggereerd om de hele gemeente te verplaatsen naar Curacao.
Na 16 houd het op.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef ethiraseth het volgende:
Trouwens, mogen ouders van kinderen onder de 18 niet nog aangifte namens hun kind? Of houdt dat recht op bij 16?
Dat alleen al is te dom voor woorden. Niet verder kunnen kijken dan je neus lang is...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
Stomme doosquote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
En niet zo'n beetje ook. Ik kom er wel eens met de vrouw van mijn broer een vriendin van haar woont daar en in die wijk waar ze woont loopt meer zwart dan wit. Allemaal van die ''stoere'' negers met ook inderdaad veel blanke meisjes. Dus deze documentaire bevestigd dat beeld wel een beetje.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Waldkorn het volgende:
Is Den Helder ook al zo'n verpauperde stad geworden? Ik kom nooit buiten mijn dorp dus ik weet het niet.
als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Na 16 houd het op.
Je kan wel aangifte doen maar zonder steun van het meisje zelf word het erg lastig een uitspraak tegen die lui te krijgen.
Verder moet ik zeggen dit soort meiden zijn wel erg ..erg dom.
En dan? Aangeklaagd worden voor fysiek geweld. Want dat krijg je dan in NLquote:Op donderdag 3 december 2009 09:29 schreef babipangang het volgende:
[..]
als vader zijnde zou je die gast toch wel even persoonlijk op gaan zoeken lijkt me?
Iemand op de bodem van het Marsdiep kan moeilijk klagen, laat staan aanklagen!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
En dan? Aangeklaagd worden voor fysiek geweld. Want dat krijg je dan in NL.
Denk eerder excessief geweld ,nou dat moet dan maar .quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
dan maar aangeklaagd worden, van je dochter moeten ze afblijven toch? die gast zal vast en zeker wel een strafblad hebben of bekend zijn bij de politie. Dus dan maak er gewoon van dat hij jou aanvielquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, Ismael, het gaat inderdaad steeds beter met de natuur in Nederland. Vooral in Den Helder!quote:Gelukkig gaat het steeds beter met de natuur in Nederland. Een mens moet positief blijven, toch?
Ismael meijer, Emmen | 08:25 | 03.12.09
Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik dat betwijfelen. Ik denk niet dat ze de consequenties op de lange termijn in kunnen zien.
Dit zegt inderdaad wel voldoende (quote:Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dit zegt inderdaad wel voldoende ().
Wedden dat de politie dan binnen het uur op de stoep staat, want dat is kindermishandeling,quote:Op donderdag 3 december 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik zou mn dochter vasthouden tot ik een naam los kreeg, en er dan heen gaan en een paar oerhollandse rake klappen uitdelen daar!
Man man, wat een jeugd tegenwoordig.
Pics!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Dat mokkel was dus al op teevee, bij Pauw en Witteman meen ik, en was best een lekker ding! Ik snap die Cedric wel!
Hier meer:quote:
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkendquote:hode swa hoe bedoel juh maartje gaat met quinna dat is egt Bu#@$ittt!
en ik heb denise ook nooit gehoord over un gangbang dat zou ze muh egt wel vertellen.
want ik ken denise echt goed. dus hout jullie smoel over hun bitchesssss.
en ruby met lionell? dat zou misschien wel kunnen zie hun wel vaak in de stad en dat hoorduh ik ook van iemand!
maar ga geen Bu#@$it zetten dat hun met quinna gaan of gangbang doen!
met wie zou ze dat gedaan hebben dannngg zeg me dat dangg?
nee durf je niet he domme wijf, laat hun met rust.
tzzz ben echt blijf voor mezelf dat ik nie in die kut delly woon mang.
jammer vor denise en maartje, hun zijn egt liefe meiden jullie zouduh hun beter moeten kennen dan kun je pas oordelen.
maarjah dat is jullie keuse maar praat gwn geen poep.
peaze oud.
jelissa uit HILVERSUM zo dat jully weten bitches ik zoek juh zo op als je ruzie wilt!
Heb je goed naar de tekst geluisterd? Ze heeft het namelijk over precies het tegenovergestelde van wat jij bedoelt.quote:
Vrouwen hebben tien mooie jaren, van 15-25 of van 25-35. VMBO-sletjes vallen doorgaans in de eerste.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef CoqAuVin het volgende:
Bij Pauw en Witteman was laatst een voorproefje. Dit zijn helemaal geen "primaire, onderontwikkelde meisjes". Dat mokkel dat op teevee was, was nog best een lekker ding en kwam ook helemaal niet dom over.
Deze meiden doen doen dit met hun volle verstand. Die moet je daarom ook geen hulp geven maar lekker zonder uitkering laten kreperen met hun niggerspawn.
En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaarquote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoe is dit toch mogelijk? Zijn de meisjes gewoon dom of komt het door indoctrinatie van bijvoorbeeld muziekzenders of door druk vanuit hun omgeving? Ik was echt verbijsterd toen ik dit las op telegraaf.nl eigenlijk
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En dan soms ook nog van een aantal van die niksnutten achter elkaar![]()
Daar zit je dan als dom wicht met vier koters van vier verschillende uitkeringstrekkers.
Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
Ken je mij?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Je betwijfelt maar een eind raak. Ik snap best dat jij deze meiden in de slachtofferrol wilt plaatsen. Immers, volgens vrouwen als jij kunnen vrouwen nooit iets bewust verkeerd doen en zijn ze altijd slachtoffer van de boze mannenwereld. Maar wat zijn dan volgens jou de consequenties op lange termijn?
Afijn, ik vond het echt machtig om te zien hoe één zo'n kansloos capuchonnegertje zo'n half dorp bezwangert en die meiden allemaal tegen elkaar uitspeelt. Ik wou dat ik dat negertje was!
Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Jij snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dat kan geen enkel kind van 16 die zijn/haar volle verstand gebruikt. Komt omdat die kinderen levenservaring missen.
Oh die zitten niet eens op school, dat zie je zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0
via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terugdie naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
[..]
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkend
Dat geeft de armoede van hun bestaan al aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook zo leuk, die kleine bruine kindjes...
Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je mij?![]()
Ik heb het helemaal niet over een slachtofferrol. Die meiden denken dat ze bewuste keuzes maken, maar daar zijn ze nog te jong voor en ik denk ook sowieso te dom.
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar 1 (zo ze er meer hebben) hersencel stil staat bij hoe ze dat gespuis groot moeten brengen hoor, anders hadden ze het sowieso wel gelaten!Verzorgingsstaat... Daar hebben ze echt nog nooit van gehoord!
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:19 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dom ze daadwerkelijk zijn. Puberale naiviteit is het onmogelijk te noemen. Het zijn altijd dezelfden die in 7 sloten tegelijk lopen.
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:20 schreef Fastmatti het volgende:
Uitkering, sociale woningbouw, kinderbijslag. Die woorden schrijven ze allemaal wel foutloos.
Dat is jezelf als man in een slachtofferrol plaatsen. Er is een klein gedeelte van de Westerse vrouwen die graag voor negers kiest, maar realiseer je wel dat in de rest van de wereld een groot gedeelte van de vrouwen wel voor een blanke man kiest.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef CoqAuVin het volgende:
Dan realiseer je je trouwens ook weer dat je als blanke man bij de vrouw toch moet onderdoen voor de neger, omdat vrouwen nu eenmaal van drugsverslaafden, criminelen en ander kansloos gespuis met een donker kleurtje houden. Het is dus niet voor niks dat de negers door de blanken worden onderdrukt: anders zouden blanke mannen nooit aan voortplanting toekomen!
Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die halen we niet, die steken zelf over.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef ghb-tampon het volgende:
Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True, maar ik denk niet dat ze met voorbedachte rade jongen omdat ze weten dat ze daar op terug kunnen vallen. Ik denk dat ze jongen omdat ze dan denken dat Cedric Swa trouw blijft. En verder nadenken doen ze niet.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Antillianen zijn gewoon Nederlanders? Die praten niet, die steken.
Nee het is gelukkig wel een minderheid, maar ik denk dat je er wel bevattelijker voor bent als je weinig bagage hebt en in die kringen verkeert.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Maar bij meisjes met een "lager" opleidingsniveau kan ik het me ook eigenlijk niet voorstellen, al zit je dan natuurlijk wel dichter bij het vuur.
Wonderbaarlijk... Wel weten hoe het systeem werkt, maar verder absoluut niet na kunnen denken. Misschien onderschat ik ze inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Fastmatti het volgende:
In Nederland heb ik daar nog niet over gehoord, maar in GB is dit de normaalste zaak van de wereld. Hebben we het wel enkel over white trash.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef tho_Omas het volgende:
Ik denk al, wat bedoelt ie met "jongen".
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef babipangang het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=3526044e73995e472f9b28c3b08eb8fa&topic=236082.0
via google, volgens mij komt die as(h)ley er ook ergens in terugdie naam van die gast en dat zwangergebeuren staat er ook ergens
[..]
offtopic voor dit topic, maar zo lachwekkend
Ja we houden dit soort groepen in stand helaas, maar als je ze geen uitkering geeft gaan ze weer stelen. Alhoewel doen ze dat nu niet dan? In de kiem smoren. De verhoudingen verschuiven, steeds meer laag opgeleide mensen (veel kiddo's) en steeds minder hoogopgeleide mensen (krijgen over het algemeen minder kinderen).quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
In een maatschappij zonder verzorgingsstaat die deze meisjes en het kroost van alles zou voorzien zouden deze meisjes hier nooit voor kiezen. Dan kozen ze een wat saaiere, maar 100x betrouwbaardere jongen die voor hun zorgde.
quote:i love the click van hun!!!
Ash heeft helemaal geen schuld hier...
Cedric doet het zelf!!
vind ze een leuk stelletje trouwens!!!
ash is knap!!!!
Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat meisjes met een hoger opleidingsniveau zich hier niet zo snel mee bezig zullen houden.
Bij loverboys zijn er inderdaad slachtoffers uit alle lagen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef error_404 het volgende:
[..]
Gek genoeg id uit een Rotterdams onderzoek van de GGD (overkoepelend LTHG's ) gebleken dat opleidingsniveau er niet toe doet. Dit onderzoek richtte zich meer op slachtoffers vn loverboys, maar als ik de OP lees, zit er erg weinig verschil tussen.
idd, anno 2009 zou er bij elk meisje met een beetje verstand een belletje moeten gaan rinkelen als ene Achmed je opeens overspoelt met cadeautjes etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:56 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dus je bedoeld te zeggen dat die loverboys misbruik maken...
Ik heb toch inside info, van TV en kranten, dat die loverboys die meisjes tegen hun wil door verkopen, zelf aan hun stokje rijgen en in de prostitutie drukken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef CoqAuVin het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon gebruik van iets dat hun in de schoot wordt geworpen! Die meiden willen dit zelf en loverboys geven hen wat ze willen. Maar niet getreurd: jij kunt het zelf ook!
Misschien moeten we er mee stoppen jonge alleenstaande moeders een uitkering te geven.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |