trouwens als man zijnde heb je vaak ook meer aan een wat minder "mooi "meisje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Toch zit er meer aan vast.
Een goede vriendin van mij had een zachte, zorgzame man, die heel erg zijn best deed om het goed te doen voor haar en hun kinderen. Zij werd verliefd op een buurman, een baldadige en vrolijke kwajongen. Haar verklaring was onder andere: "Als er honger en nood is, weet ik zeker dat die buurman altijd wel in staat is een konijn te vangen. Ik en de kinderen zullen altijd wel te eten hebben, daar zal hij wel voor zorgen." En, de buurman kennende, moest ik haar gelijk geven. En die vriendin had een redelijk positief beeld van zichzelf, dus daar lag het niet aan. Later is het wel goedgekomen: ze is toch bij haar lieve man gebleven.
Een hele leuke vriendin van mij heeft het nu aan de hand. Ik heb de man gezien en ik zie goed wat haar aantrekt: hij is ondernemend en actief en laat zich niet makkelijk remmen en hij regelt alles voor haar. En dat is natuurlijk wel verleidelijk.
Ook voor mij zou hij wel van alles regelen. Een normaal protest, dat ik niks van hem hoefde, hoorde hij niet. Net zo'n telefonische verkoper! Zoveel praten dat ik geen tijd kreeg om zelf na te denken.
De prijs is echter hoog. Ze kan stralend zijn en kleurrijk en jong, maar bij hem is ze grijs en dof en lamgeslagen, pijnlijk om te zien.
Gelukkig herkent ze het wel en ze zal hem, vermoed ik, wel wegsturen. Maar de lokroep is natuurlijk sterk.
Tja, als vrouw heb je meer aan een lelijke man dan aan een mooie. Want een lelijke is jou dankbaar dat hij bij je mag slapen en een mooie vindt dat jij dankbaar moet zijn.
Dat mamjo forum is ook behoorlijk triest.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.
Zie je, daar begint de ellende al. Nu hebben ze al een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb veel van deze documentaire geleerd. Morgen zal ik mijn vriendin met een tasje gevuld met XBOX spellen slaan, en de dag erop zal ik zeggen dat het me spijt. Ze zal dan nog meer van me houden.
maar dat is dan ook weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasdquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasd
je bedoelt die 2 anabolen zandnegers die toen gepakt zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:
1: geen vriendje
2: helemaal geen zwart vriendje
3: geen vriendje die hun dochter aftuigt
Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen![]()
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:
1: geen vriendje
2: helemaal geen zwart vriendje
3: geen vriendje die hun dochter aftuigt
Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen![]()
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topicquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef Drinky het volgende:
Bestaan dit soort meisjes echt?
Damn, moet eens naar de dichtsbijzijnde ROC gaan
Denk je dat je daarmee je dochter terughebt? Vergeet het maar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.
Wie weetquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:35 schreef assi het volgende:
[..]
misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |