abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:59:02 #251
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75273749
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:50 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom mag Jan Modaal daar dan wel voor gestraft worden?
Ik zie het niet als straf om mensen te helpen. Kijk, ze mogen van mij strenger zijn wat betreft een uitkering. Verdere versobering van regelingen om mensen te stimuleren om beter na te denken bijvoorbeeld.

Je komt alleen al vrij snel aan draconische maatregelen als je dit soort dingen wil aanpakken. En iemand volledig laten creperen vind ik geen prettig idee.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:05:52 #252
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75273912
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen?
Waarom niet? Je hoeft asociaal gedrag toch niet te belonen? Dat is nu namelijk de praktijk.
quote:
Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Wat een onzindelijke redenering. Dat kind wordt gestraft door de moeder.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:14:41 #253
116015 SicSicSics
pi_75274142
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:05 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom niet? Je hoeft asociaal gedrag toch niet te belonen? Dat is nu namelijk de praktijk.
Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.
quote:
Wat een onzindelijke* redenering. Dat kind wordt gestraft door de moeder.
En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.

* LoL Wut?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75274245
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar om nou alles te korten... Nee, daar kan ik me niet in vinden.
[..]

En door de keuzes van die moeder trekken wij onze handen er vanaf? Ik vind dat niet terecht. Je zou veel meer voorwaarden kunnen stellen om zo het kind betere kansen te bieden, maar je omdraaien je vingers in je oren stoppen en 'lalala' roepen lost ook geen problemen op.

* LoL Wut?
Er zijn genoeg mensen in Nederland die willen adopteren. Lijkt me een prima oplossing. de norm moet zijn: Uitkering, dan geen kinderen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 4 december 2009 @ 10:23:40 #255
116015 SicSicSics
pi_75274391
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
Er zijn genoeg mensen in Nederland die willen adopteren. Lijkt me een prima oplossing. de norm moet zijn: Uitkering, dan geen kinderen.
Daar kan ik me in principe wel in vinden!
Fine, fuck you then!
pi_75274419
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef ssebass het volgende:

[..]

[..]

Ik roep ook al jaren dat we door de globalisering steeds meer hoogopgeleiden kwijt gaan raken aan andere landen en de verzorgingsstaat mensen aantrekt die deze verzorging goed kunnen gebruiken. Je krijgt dan een shift in de verkeerde richting. De grootste belastingbetalers gaan weg en de groep die de grootste kostenpost vormt groeit.
Ik ken in mijn omgeving veel masters en promovendi die het geluk ergens anders zoeken en ik ben daar ook een van.
Zou het zo erg zijn?? Het gras is bij de buren meestal niet veel groener. Ik denk dat de maatschappij zichzelf aan het opblazen is. De economie doet dat wel, want wie heeft nog geld? Welk land heeft nog geld? China misschien en voor de rest? Volgens mij is elk land inmiddels zo'n beetje leeg geleend/uitgegeven en we leven op de pof.
We leven in een doorgeslagen maatschappij. In een maatschappij waarin het consumeren veel te ver is doorgeslagen. We willen met z'n allen veel te veel en nu komt het dan zover dat we het hebben over onrendabelen... Mensen die niet meer mee kunnen komen en deze groep zal alleen maar groter worden in de toekomst. Dit is voor mij een teken dat de huidige maatschappij en het huidige economische stelsel niet meer werkt en zo maar eens op zijn laatste benen kan lopen, want je kan niet steeds meer mensen uit gaan sluiten. Daar komt anarchie van. En nogmaals, het geld is ook op en de financiele crisis gaat volgens mij gewoon door.

[ Bericht 0% gewijzigd door Big-Ern op 04-12-2009 11:15:06 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:08:08 #257
3542 Gia
User under construction
pi_75275758
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

En zij heet His Love en die Winston van haar heet Her Love. Dit is het bewijs: ze zijn meant to be
Winston? Cedric toch?
Ik vind die jongen er eigenlijk best okay uitzien. 17 jaar en dat heeft dan al een kind bij een ander?

Waar zijn die kids mee bezig!!
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:35:42 #258
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75276710
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat is dan jouw toets? De praktijk nu is gewoon: zielig=uitkering. Hoe asocialer deze mensen zijn, hoe zieliger. Dat werkt natuurlijk niet. Ik zeg daarom: zijn mensen asociaal, dan geen uitkering, of fors lager.
quote:
[..]

* LoL Wut?
Kinderen kun je bv ter adoptie aanbieden, of richt weer ouderwetse internaten op. Veel beter voor dit soort kinderen, groeien ze tenminste in een normale omgeving op.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:16:34 #259
3542 Gia
User under construction
pi_75278172
Jeej zeg: zwakbegaafd, kinderen afpakken, uitkering, kinderen afpakken. Maar kinderen krijgen en die vervolgens 5 dagen in de week, van 7 tot 7 in een KDV stoppen, dat mag wel.

Maar goed, je pakt die meiden dus hun baby af en biedt die ter adoptie aan. En dan douwen de adoptie-ouders dat kind in een dagverblijf. Ja, veel beter!! En wat als de adoptie-ouders hun baan verliezen en een uitkering aan moeten vragen? Hoppa, baby weer afpakken en naar de volgende ouders?
pi_75278371
Dit verhaal lezen en dan lekker naar Little House On The Prairie kijken, heerlijk dat contrast.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:03:13 #261
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75279701
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:16 schreef Gia het volgende:
Jeej zeg: zwakbegaafd, kinderen afpakken, uitkering, kinderen afpakken. Maar kinderen krijgen en die vervolgens 5 dagen in de week, van 7 tot 7 in een KDV stoppen, dat mag wel.

Maar goed, je pakt die meiden dus hun baby af en biedt die ter adoptie aan. En dan douwen de adoptie-ouders dat kind in een dagverblijf. Ja, veel beter!! En wat als de adoptie-ouders hun baan verliezen en een uitkering aan moeten vragen? Hoppa, baby weer afpakken en naar de volgende ouders?
Weet je wat het mooie is? Deze zielige tienermeisjes gooien hun kinderen ook 5 dagen/week op het kinderdagverblijf, want ze hebben het toch al zo zwaar, en ze moeten natuurlijk ook nog scholieren op het VMBO/MBO. En wat zegt de roverheid? Juist: jullie zijn zielig, dus betalen wij dit voor je! Natuurlijk wel van taxpoet, maar een kniesoor die daar op let.
pi_75279734
quote:

Zoals Theo Maassen al ooit mooi verwoordde: voor een klein kutaanhangertje moet je een rijbewijs hebben, maar neuken mag iedereen.

Wat mij betreft mag er een psychologische test worden ingevoerd..
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:29:34 #263
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75280680
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik kijk hier even mee, lijkt me een interessante documentaire. Ik zou me doodschamen om mijn kind zo op tv te zien. Maar meestal hebben de ouders niet eens in de gaten dat hun kind diep de afrond in zakt.
Ze hebben het wel in de gaten maar ze hebben geen bewijs, dus ja, wat kan je.

Het probleem imho gedeeltelijk is dat dit soort dingetjes vroeger makkelijker 'onderhands' even op te lossen waren maar tegenwoordig gaat de politie en het OM dan heel gewichtig doen over eigenrichting en zijn er opeens wel de middelen beschikbaar om een zaak tot een goed einde te brengeen.
Life is what you make it.
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:48:25 #264
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75281450
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:29 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ze hebben het wel in de gaten maar ze hebben geen bewijs, dus ja, wat kan je.

Het probleem imho gedeeltelijk is dat dit soort dingetjes vroeger makkelijker 'onderhands' even op te lossen waren maar tegenwoordig gaat de politie en het OM dan heel gewichtig doen over eigenrichting en zijn er opeens wel de middelen beschikbaar om een zaak tot een goed einde te brengeen.
De truc is dan ook om jezelf eerst een strafblad te bezorgen, en daarna zo'n knul van eigenrichting te beschuldigen.
pi_75281841
quote:

Al deze zaken brengen eigenlijk aan het licht dat de hele maatschappij is doorgeschoten en eigenlijk niet meer functioneert. Steeds meer (jonge) mensen vertonen buitensporig gedrag en haken eigenlijk af. Doodzonde...
pi_75281925
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die fout maken wel meer mensen, maar wie zegt dat Ashley de enige juiste spelling is? je kan er je eigen wending aan geven, misschien met de gedachte om origineel te zijn. ik heet bijvoorbeeld John, en dat zou de enige juiste benaming zijn, maar er lopen toch echt ook Sjonnen rond, of Jonnen, tis maar net waar je zelf voor kiest, en dat heeft verder weinig te maken met niet kunnen spellen.

Althans...dat mag ik hopen.
Ja maar bebaald volk kiest voor bepaalde spelling.
Heeft met intelligentie the maken.
Vooral schrijven zoals je het uitspreekt ...vereenvoudigen etc etc etc
En dat er Johnen rondlopen zal best...de Sjonnen ...hangen daarentegen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:04:36 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75282097
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Al deze zaken brengen eigenlijk aan het licht dat de hele maatschappij is doorgeschoten en eigenlijk niet meer functioneert. Steeds meer (jonge) mensen vertonen buitensporig gedrag en haken eigenlijk af. Doodzonde...
Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.
The End Times are wild
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:08:50 #268
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_75282258
Het merendeel van die meisjes is echt te dom om te schijten. En die vuile lijers gaan daar op af als vliegen op een stronthoop ( en andersom ) . Het trekt elkaar gewoon aan.

Kunnen we niet gewoon dit stoppen door antilianen en ander tuig bij de geboorte preventief te ontmannen?
pi_75282456
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Het merendeel van die meisjes is echt te dom om te schijten. En die vuile lijers gaan daar op af als vliegen op een stronthoop ( en andersom ) . Het trekt elkaar gewoon aan.

Kunnen we niet gewoon dit stoppen door antilianen en ander tuig bij de geboorte preventief te ontmannen?
Ontmannen......alsof je een man bent als je een vrouw in elkaar tremt....
Castreren bedoel je bij gebrek aan een beterwoor dvoor mannelijk lid amputatie
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_75282714
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat komt omdat dit soort mensen vroeger vanzelf afviel en ergens in de veenkoloniën terecht kwam. Tegenwoordig is er geen selectie meer en komen er dus steeds meer randidioten.
Of ze gingen naar de Oost, en laten wij nou een mooie gemeente hebben voor de kust van Venezuela.
pi_75282914
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eerder was er voor iedereen plek. Voor iedereen was er een passende functie met dito taken. Nu zijn hoogopgeleid en kenniseconomie de kernwoorden. Banen voor laagopgeleiden zijn er steeds minder en we komen nog op een punt uit dat de laagbetaalde banen financieel niet meer kunnen voorzien in primair levensonderhoud. Het zijn niet enkel de mensen met een lager IQ, maar ook de mensen met psychische aandoeningen. De druk om te presteren op een hoog niveau zit er bij de jeugd goed op en steeds meer zullen afvallen door uiteenlopende redenen. Dat is een groot probleem en dat probleem zal alleen maar groter worden.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:29:19 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75283098
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Eerder was er voor iedereen plek. Voor iedereen was er een passende functie met dito taken. Nu zijn hoogopgeleid en kenniseconomie de kernwoorden. Banen voor laagopgeleiden zijn er steeds minder en we komen nog op een punt uit dat de laagbetaalde banen financieel niet meer kunnen voorzien in primair levensonderhoud. Het zijn niet enkel de mensen met een lager IQ, maar ook de mensen met psychische aandoeningen. De druk om te presteren op een hoog niveau zit er bij de jeugd goed op en steeds meer zullen afvallen door uiteenlopende redenen. Dat is een groot probleem en dat probleem zal alleen maar groter worden.
Dit is niet in overeenstemming met wat er geroepen wordt, dat er zo'n enorm tekort aan vaklieden is. Waarom moeten al die Poolse busjes dan hier rondrijden om de badkamers aan te leggen? Waarom zitten er dan in fabrieken bij laagbetaalde arbeid meer dan 50% niet-Nederlanders?

Die banen zijn er zat voor laagopgeleiden. Zoveel zelfs dat werknemers hiervoor geimporteerd worden, met alle ellende van dien. Het probleem is dat veel Nederlandse laagopgeleiden liever thuis een uitkering genieten dan aan de slag te gaan.
The End Times are wild
pi_75283211
Ik denk dat ik een nieuw marketingidee heb. Een nieuwe website: www.heldersesletjes.nl
Net zoiets als Facebook/Hyves maar dan zijn alle captions zoals naam vervangen door "slettennaam" en een speciaal statusveld om constant via je mobiel je aantal blauwe plekken te updaten.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_75283595
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is niet in overeenstemming met wat er geroepen wordt, dat er zo'n enorm tekort aan vaklieden is. Waarom moeten al die Poolse busjes dan hier rondrijden om de badkamers aan te leggen? Waarom zitten er dan in fabrieken bij laagbetaalde arbeid meer dan 50% niet-Nederlanders?

Die banen zijn er zat voor laagopgeleiden. Zoveel zelfs dat werknemers hiervoor geimporteerd worden, met alle ellende van dien. Het probleem is dat veel Nederlandse laagopgeleiden liever thuis een uitkering genieten dan aan de slag te gaan.

Jij haalt wat door elkaar. Een vakman is geen laagopgeleide. Een beetje vakman heeft al gauw een MBO 3 en vaak 4 opleiding gedaan. Dan rijst weer de vraag wanneer is iemand laagopgeleid? In mijn beleving is iemand laagopgeleid als iemand op MBO 2 of lager zit.
Dat hier veel Poolse vakmensen zitten heeft te maken dat zij het voor aanzienlijk minder geld willen werken dan hun Nederlandse collega's. Dat kunnen ze ook doen, want het leven in Polen is een stuk goedkoper. De fabrieken eisen tegenwoordig ook vaak een MBO diploma. Minimaal niveau 3.
pi_75289216
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Zou het zo erg zijn?? Het gras is bij de buren meestal niet veel groener. Ik denk dat de maatschappij zichzelf aan het opblazen is. De economie doet dat wel, want wie heeft nog geld? Welk land heeft nog geld? China misschien en voor de rest? Volgens mij is elk land inmiddels zo'n beetje leeg geleend/uitgegeven en we leven op de pof.
We leven in een doorgeslagen maatschappij. In een maatschappij waarin het consumeren veel te ver is doorgeslagen. We willen met z'n allen veel te veel en nu komt het dan zover dat we het hebben over onrendabelen... Mensen die niet meer mee kunnen komen en deze groep zal alleen maar groter worden in de toekomst. Dit is voor mij een teken dat de huidige maatschappij en het huidige economische stelsel niet meer werkt en zo maar eens op zijn laatste benen kan lopen, want je kan niet steeds meer mensen uit gaan sluiten. Daar komt anarchie van. En nogmaals, het geld is ook op en de financiele crisis gaat volgens mij gewoon door.
Nou de redenen voor mij om weg te gaan is de Nederlandse mentaliteit (gestresst, poldermodel), het bagger weer, de politiek die mijn hele beroep naar de knoppen helpt (echt niet te geloven), nieuwe uitdaging etc. Dus voor mij genoeg redenen om weg te gaan. Ik heb al een tijd in het buitenland gezeten en wil nog iedere dag terug.
Wat je zegt over de groeiende groep onrendabelen ben ik helemaal met je eens, dat wordt nog eens de ondergang. De verhoudingen gaan de verkeerde kant op en het verbaast mij niets als het een keer volledig instort, we hebben alvast een voorproefje gehad.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_75289289
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef controlaltdelete het volgende:
dat ze inelkaar gebeukt worden is hun eigen schuld, kan ik niet mee zitten maar wel triest dat ze allemaal zwanger raken en weer van die potentiele criminele, uitkeringstrekkers op de wereld zetten.
Wat hij zegt.
pi_75290324
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Naar mijn idee is je ontmanning al voltooid zodra je de eerste vuist op de neus van je vriendin plaatst. Jammer dat ze dan nog wel een lul hebben.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_75295824
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Wijsheid komt met de jaren, je waardeert niet altijd wat je hebt maar dat komt wel.

Een vriendin van mij is te kieskeurig, die kiest voor supermoeilijke mannen en dat loopt dus steeds spaak. Een internetvriendin van 80+ zei dat ik haar moest vertellen voor een nerd te kiezen, dan heb je een trouwe dankbare man.
Toch zit er meer aan vast.
Een goede vriendin van mij had een zachte, zorgzame man, die heel erg zijn best deed om het goed te doen voor haar en hun kinderen. Zij werd verliefd op een buurman, een baldadige en vrolijke kwajongen. Haar verklaring was onder andere: "Als er honger en nood is, weet ik zeker dat die buurman altijd wel in staat is een konijn te vangen. Ik en de kinderen zullen altijd wel te eten hebben, daar zal hij wel voor zorgen." En, de buurman kennende, moest ik haar gelijk geven. En die vriendin had een redelijk positief beeld van zichzelf, dus daar lag het niet aan. Later is het wel goedgekomen: ze is toch bij haar lieve man gebleven.
Een hele leuke vriendin van mij heeft het nu aan de hand. Ik heb de man gezien en ik zie goed wat haar aantrekt: hij is ondernemend en actief en laat zich niet makkelijk remmen en hij regelt alles voor haar. En dat is natuurlijk wel verleidelijk.
Ook voor mij zou hij wel van alles regelen. Een normaal protest, dat ik niks van hem hoefde, hoorde hij niet. Net zo'n telefonische verkoper! Zoveel praten dat ik geen tijd kreeg om zelf na te denken.
De prijs is echter hoog. Ze kan stralend zijn en kleurrijk en jong, maar bij hem is ze grijs en dof en lamgeslagen, pijnlijk om te zien.
Gelukkig herkent ze het wel en ze zal hem, vermoed ik, wel wegsturen. Maar de lokroep is natuurlijk sterk.

Tja, als vrouw heb je meer aan een lelijke man dan aan een mooie. Want een lelijke is jou dankbaar dat hij bij je mag slapen en een mooie vindt dat jij dankbaar moet zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75317607
Damn wat zijn die meisje naïef
JA!
pi_75319173
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:01 schreef Rensjebree het volgende:
Damn wat zijn die meisje naïef
vrouwen zijn zo dom

Zelfs met 2 masters trappen ze er nog in hoor
pi_75319246
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Toch zit er meer aan vast.
Een goede vriendin van mij had een zachte, zorgzame man, die heel erg zijn best deed om het goed te doen voor haar en hun kinderen. Zij werd verliefd op een buurman, een baldadige en vrolijke kwajongen. Haar verklaring was onder andere: "Als er honger en nood is, weet ik zeker dat die buurman altijd wel in staat is een konijn te vangen. Ik en de kinderen zullen altijd wel te eten hebben, daar zal hij wel voor zorgen." En, de buurman kennende, moest ik haar gelijk geven. En die vriendin had een redelijk positief beeld van zichzelf, dus daar lag het niet aan. Later is het wel goedgekomen: ze is toch bij haar lieve man gebleven.
Een hele leuke vriendin van mij heeft het nu aan de hand. Ik heb de man gezien en ik zie goed wat haar aantrekt: hij is ondernemend en actief en laat zich niet makkelijk remmen en hij regelt alles voor haar. En dat is natuurlijk wel verleidelijk.
Ook voor mij zou hij wel van alles regelen. Een normaal protest, dat ik niks van hem hoefde, hoorde hij niet. Net zo'n telefonische verkoper! Zoveel praten dat ik geen tijd kreeg om zelf na te denken.
De prijs is echter hoog. Ze kan stralend zijn en kleurrijk en jong, maar bij hem is ze grijs en dof en lamgeslagen, pijnlijk om te zien.
Gelukkig herkent ze het wel en ze zal hem, vermoed ik, wel wegsturen. Maar de lokroep is natuurlijk sterk.

Tja, als vrouw heb je meer aan een lelijke man dan aan een mooie. Want een lelijke is jou dankbaar dat hij bij je mag slapen en een mooie vindt dat jij dankbaar moet zijn.
trouwens als man zijnde heb je vaak ook meer aan een wat minder "mooi "meisje.

Ik zou echt geen model willen hebben als vriendin, of iemand die zich dat vind
pi_75319395
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit niet de meest verstandige meisjes uit stabiele gezinssituaties zijn. Wel triest dat die meisjes zo'n laag zelfbeeld hebben dat ze dit als normaal beschouwen. Opvoeding zal wel door TMF gebeuren. Daarop is immers te zien dat het tof is om al speeldingetjes door stoere rapnegers te worden gebruikt.
Dat mamjo forum is ook behoorlijk triest.
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,257855.0.html
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:31:55 #283
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_75319968
Hoe diep kan een forum zinken. Het Mamjo-forum kan héééél diep zinken.

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,59957.0.html
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_75320076
Ik heb veel van deze documentaire geleerd. Morgen zal ik mijn vriendin met een tasje gevuld met XBOX spellen slaan, en de dag erop zal ik zeggen dat het me spijt. Ze zal dan nog meer van me houden.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_75320116
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik heb veel van deze documentaire geleerd. Morgen zal ik mijn vriendin met een tasje gevuld met XBOX spellen slaan, en de dag erop zal ik zeggen dat het me spijt. Ze zal dan nog meer van me houden.
Zie je, daar begint de ellende al. Nu hebben ze al een voorbeeldfunctie
pi_75321118
Ben het nu aan het kijken via uitzendinggemist. Wat een domme, lompe, naieve, VMBO, "ik wil kapster/schoonheidspecialiste"-achtige kutjes zeg. Je zal maar zo'n dochter hebben.
pi_75321137
Die wijven verdienen het! De lompheid, afknallen die handel! En maar kinderen baren en hand ophouden, degadverdegadver.
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:35:01 #289
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_75321517
quote:
bedankt hé
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_75322080
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
pi_75322233
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Je kan veel van de Marokkanen zeggen maar zij accepteren dit soort zaken rondom hun dochters niet
maar dat is dan ook weer het andere uiterste.
marokkanen kunnen al pissig worden als hun dochter/zusje gaat met een blanke niet moslim (terwijl dat een hele nette jongen kan zijn).

ik moet ook zeggen dat als ik een dochter zou hebben en ze mocht in dat circuit terecht komen ik ook niet voor mezelf zou instaan...
pi_75322318
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Malle Hollanders
Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasd
pi_75322532
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Ik heb een paar weken geleden een gsm gevonden. Stond zo'n mocrosmadje met haar kleine bondkraagje op de foto, toen ik de smsbox opende trof ik daar toch wat aan waar Mohammed zich van in zijn graf zou omdraaien en wat hetgeen jij hier zegt tegenspreekt. Gedetailleerd vertelde de vrome moslima aan haar kaaskopneukertje wat zij allemaal met zijn pik zou gaan doen. Toegegeven, ook ik was verbaasd
Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:

1: geen vriendje
2: helemaal geen zwart vriendje
3: geen vriendje die hun dochter aftuigt

Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak
pi_75322617
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou het spreekt het niet zo zeer tegen, er zijn zat mokro sletjes maar de ouders accepteren:

Soms vraag ik mij wel af wat er mis is met ons kaaskoppen hoor, vorige week stond er een stukje in de krant over de vader van een slachtoffer van die loverboys (van de bekende foto hier op fok) wat doet die vader?
Hij kan er niet mee leven en schiet zichzelf door zijn hoofd met een dienstwapen
Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
je bedoelt die 2 anabolen zandnegers die toen gepakt zijn?
das idd jammer, heeft die dochter een extra trauma erbij en de daders lachen.

bovendien denk ik dat je vrij makkelijk dergelijke loverboys om zeep kan helpen.
er zijn genoeg potentiele daders en de politie gooit zulke zaken vaak onderop de stapel
pi_75322758
tvp
pi_75322813
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Schiet dan eerst ook even die loverboys dood stomme zak [ afbeelding ]
Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:33:39 #297
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75322896
Bestaan dit soort meisjes echt?

Damn, moet eens naar de dichtsbijzijnde ROC gaan
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75322942
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:33 schreef Drinky het volgende:
Bestaan dit soort meisjes echt?

Damn, moet eens naar de dichtsbijzijnde ROC gaan
misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topic
pi_75323717
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:29 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Verbaas ik me ook wel eens over, dat een Nederlandse vader een rechter toestaat te laten oordelen, daar niet van, maar ik ken genoeg Nederlanders (mezelf incluis) die er een levensdoel van zouden maken die loverboy af te straffen en af te knallen. Zoals het hoort als je vader bent imo.
Denk je dat je daarmee je dochter terughebt? Vergeet het maar!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:07:58 #300
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75323735
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:35 schreef assi het volgende:

[..]

misschien dat je dan een actieve bijdrage kunt leveren in het neuk en blunder topic
Wie weet
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')