abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 17:38:20 #226
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_75253330
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:57 schreef isogram het volgende:
Ziek. Een ander woord heb ik er niet voor. Zowel daders als slachtoffers hebben geestelijke hulp nodig.
Inderdaad, de daders hebben hulp nodig met euthenasie plegen of met vervoer naar het vliegveld alwaar hun plane klaar staat voor retour eigen cultuur en de slachtoffers...tja, die hebben ECHT hulp nodig.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_75253452
ik vind het altijd zonde, als ik door me hometown rij, en zo lekker blond chickie zie met een anti.
Ik wil ze ook slaan met xbox spelletjes.
JA!
  donderdag 3 december 2009 @ 18:01:16 #228
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75254053
als ik idd dat hyves acount zie dan zien ze er uit dat ze zelf hun onderbroek nog niet kunnen aantrekken .
en dan hebben ze kinderen en krijg ze klappen op haar smoelwerkje met regelmaat van de clock.
wat ik mij afvraag wat kom er nu van die kinderen terecht als die weer groter worden .ik bedoel de kinderen van deze kinderen
gaat lekker zo ..

het vliegtuig op en idd oefen die praktijken maar uit waar je vandaan kom.
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_75256018
Zie het programma niet in de gids terug. Iemand een idee waar en hoe laat het zaterdag uitgezonden wordt?
  donderdag 3 december 2009 @ 19:00:37 #230
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75256050
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Joenes het volgende:
Zie het programma niet in de gids terug. Iemand een idee waar en hoe laat het zaterdag uitgezonden wordt?
Vara geloof ik, had ik ergens gezien. Weet niet of dat NL1, 2 of 3 is.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_75256152
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als die blanke jongen dan trouwt met zo'n snolletje vanuit haar flatkamertje en vervolgens pleegvader wordt van 3 getinte kindjes van 3 verschillende mannen die allemaal spoorloos zijn, dan zal het zwarte ras uiteindelijk toch zegevieren!
Er is in de natuur tenslotte altijd een maximum populatie. In dit geval zal deze generatie tuig elkaar netjes overhoop schieten, omdat ze met teveel zijn.
pi_75256522
5 december uitgezonden op Nederland 2, om 16.35 uur.
JA!
pi_75256867
oh ja, ze rappen ook !

en hier proberen ze de cameraploeg te beuken

[ Bericht 35% gewijzigd door Rensjebree op 03-12-2009 19:34:56 ]
JA!
pi_75260392
Dit topic is zo 1990..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 3 december 2009 @ 22:59:42 #235
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_75265761
domme wijven
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_75265800
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef Rensjebree het volgende:
oh ja, ze rappen ook !

en hier proberen ze de cameraploeg te beuken

pi_75269260
Ik heb verschillende keren van nabij meegemaakt, hoe vrouwen een keuze maakten voor een man die hen met weinig respect behandelde en niet voor een man die hen met voorkomendheid behandelde.
En dat is natuurlijk ook spannender: die mannen zijn ondernemender, agressiever en je hoeft als vrouw niet zelf na te denken over wat je wilt. En je hoeft je ook emtioneel niet bloot te geven, want er wordt je niks gevraagd en er wordt toch niet naar je geluisterd.
Een man die wèl rekening met je houdt, is veel enger. Zeker als je zelf (nog) niet weet wat je wilt. En ze lijken zwak, omdat ze naar je luisteren en bereid zijn om hun eigen mening te herzien. Van die watjes die je kunt manipuleren en die bereid zijn om je je zin te geven, die roepen alleen maar minachting op.

Maar op deze schaal? Godverdomme.
Oh, en maak je geen illusies: je kunt er niks aan doen. Het moet uitwoeden of zo.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 00:42:28 #238
137949 Disana
pi_75269310
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:40 schreef Kees22 het volgende:

Een man die wèl rekening met je houdt, is veel enger. Zeker als je zelf (nog) niet weet wat je wilt. En ze lijken zwak, omdat ze naar je luisteren en bereid zijn om hun eigen mening te herzien. Van die watjes die je kunt manipuleren en die bereid zijn om je je zin te geven, die roepen alleen maar minachting op.

Maar op deze schaal? Godverdomme.
Oh, en maak je geen illusies: je kunt er niks aan doen. Het moet uitwoeden of zo.
Niet zo somber, we zijn niet allemaal zo
pi_75269318
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:56 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

_!

Maar idd triest dat dit soort dingen als "normaal" beschouwd worden

blijkbaar niet, anders werd het niet gedocumentaired

als je de randfiguren opzoekt krijg je altijd extreme verhalen
pi_75269477
Den Helder.. toch wel één van de meest verloederde steden van Nederland.
pi_75269584
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet zo somber, we zijn niet allemaal zo
Nee, dat geloof ik wel, dat geeft ook nog hoop.
Maar ik heb het gezien, een paar keer, in verschillende vormen. En ik heb nog geen goed antwoord.

Mijn eerste huisarts hier vertelde me de eerste keer dat ik bij hem kwam (ik was een vrijgezelle student van pakweg 20): "Ongeveer 25 % van de vrouwen is moederlijk ingesteld en ongeveer 25 % van de mannen is vaderlijk ingesteld. Als het krijgen van kinderen nou tot die mensen beperkt bleef, dan werd het nog wel eens wat met de mensheid. Maar iedereen kan zo maar kinderen krijgen. Zo wordt het nooit wat."
Geen idee waarom hij dat mij vertelde, maar het is me altijd bijgebleven.

Edit: ik moet eerlijk zijn: ik heb mezelf ook laten koeieneren door krachtige vrouwen, terwijl ik vriendelijke vrouwen slecht behandeld heb.
En met mannen? Dat is anders, maar wel een beetje vergelijkbaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kees22 op 04-12-2009 01:02:02 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75269782
waarom zou je hier moeilijk over doen. Ja heel zonde dat knappe meisjes worden uitgewoond door ghettonegers, maar dat is deel van de evolutie. Soms heeft kwaliteit de overheid in evolutie, maar kwantiteit vaker.

De staatskas heeft hier weinig mee te maken. De verzorgingsstaat heft zichzelf toch wel op binnen een paar decennia. stront ruimt zichzelf wel op, of het nou door kogels of door hongersnood is.

en alsof een blanke man een tienermoeder en haar bruine kind gaat onderhouden in de toekomst
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:38:48 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75272246
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 01:02 schreef Synthesist het volgende:

en alsof een blanke man een tienermoeder en haar bruine kind gaat onderhouden in de toekomst
Indirect gebeurt dit nu wel natuurlijk via de verzorgingsstaat.
The End Times are wild
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:37:47 #244
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75273208
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef LXIV het volgende:
Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn. Ik weet ook nog wel wat gevalletjes om op te bezuinigen anders. Mensen die niets 'toevoegen' aan de samenleving en wel tonnen per jaar kosten!..
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  † In Memoriam † vrijdag 4 december 2009 @ 09:40:50 #245
137949 Disana
pi_75273291
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik wel, dat geeft ook nog hoop.
Maar ik heb het gezien, een paar keer, in verschillende vormen. En ik heb nog geen goed antwoord.

Mijn eerste huisarts hier vertelde me de eerste keer dat ik bij hem kwam (ik was een vrijgezelle student van pakweg 20): "Ongeveer 25 % van de vrouwen is moederlijk ingesteld en ongeveer 25 % van de mannen is vaderlijk ingesteld. Als het krijgen van kinderen nou tot die mensen beperkt bleef, dan werd het nog wel eens wat met de mensheid. Maar iedereen kan zo maar kinderen krijgen. Zo wordt het nooit wat."
Geen idee waarom hij dat mij vertelde, maar het is me altijd bijgebleven.

Edit: ik moet eerlijk zijn: ik heb mezelf ook laten koeieneren door krachtige vrouwen, terwijl ik vriendelijke vrouwen slecht behandeld heb.
En met mannen? Dat is anders, maar wel een beetje vergelijkbaar.
Wijsheid komt met de jaren, je waardeert niet altijd wat je hebt maar dat komt wel.

Een vriendin van mij is te kieskeurig, die kiest voor supermoeilijke mannen en dat loopt dus steeds spaak. Een internetvriendin van 80+ zei dat ik haar moest vertellen voor een nerd te kiezen, dan heb je een trouwe dankbare man.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:41:37 #246
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75273308
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Mooi he, dat we hier in Nederland niet hoeven te creperen ongeacht hoe 'dom' we zijn. Ik weet ook nog wel wat gevalletjes om op te bezuinigen anders. Mensen die niets 'toevoegen' aan de samenleving en wel tonnen per jaar kosten!..

Het is natuurlijk van de zotte dat de gewone man moet betalen voor dit soort onrendabelen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75273416
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die voor 90% door blanke, hoogopgeleide, autochtone mannen wordt betaald. De enige groep in dit land die nooit steun krijgt.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:48:21 #248
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75273470
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:41 schreef Sachertorte het volgende:

Het is natuurlijk van de zotte dat de gewone man moet betalen voor dit soort onrendabelen.
Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen? Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75273523
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vind je? Wil jij in een land leven waarin we mensen die 'onrendabel' zijn niet helpen? Ik niet namelijk! En je kunt een kind moeilijk straffen voor het feit dat ze een achterlijke moeder hebben!
Waarom mag Jan Modaal daar dan wel voor gestraft worden?
pi_75273583
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Die voor 90% door blanke, hoogopgeleide, autochtone mannen wordt betaald. De enige groep in dit land die nooit steun krijgt.
Ik roep ook al jaren dat we door de globalisering steeds meer hoogopgeleiden kwijt gaan raken aan andere landen en de verzorgingsstaat mensen aantrekt die deze verzorging goed kunnen gebruiken. Je krijgt dan een shift in de verkeerde richting. De grootste belastingbetalers gaan weg en de groep die de grootste kostenpost vormt groeit.
Ik ken in mijn omgeving veel masters en promovendi die het geluk ergens anders zoeken en ik ben daar ook een van.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')